Ik vind het een goede wasstraat, gebruik hem zelf al een jaar of wat. Nog nooit iets van krassen gezien, en zeker schoon.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:57 schreef Walter81 het volgende:
Heeft iemand ervaring met ANAC Carwash (o.a. in Breda)? Leveren die kwaliteit (dus schoon en zonder krassen), dat iemand weet?
Dank je.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:05 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik vind het een goede wasstraat, gebruik hem zelf al een jaar of wat. Nog nooit iets van krassen gezien, en zeker schoon.
Sorry hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Goede reden om een topic na 3 maanden weer omhoog te schoppen.
Er staat een nieuwsbericht op de FP over, dus waarom niet? Alweer een extra vervuilend topic openen?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef k_man het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Zelfs als je je auto puur als vervoersmiddel ziet, zijn er twee goede redenen om toch soms even aan de lak te denken. Punt een is dat je veel kleinere kans hebt op roest (zure dingen zoals vogelpoep vreten door je lak heen). En als roest eenmaal begint, is het altijd erg irritant en duur om op te lossen. Punt twee is dat een auto met een mooie lak makkelijker verkoopt en meer waard is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Auto wassen![]()
Is een vervoersmiddel, ik zit IN mn auto dus waarom zou ik veel moeite doen om de buitenkant schoon te houden
Dit kan niet serieus zijn?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:08 schreef Sorella het volgende:
Gewoon je auto wassen als het hard regent, doe ik ook![]()
regenkleding aan, spons natmaken beetje auto spul erop en soppen maar en je hoeft niet na te spoelen
Zo doe ik het ook.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Auto wassen![]()
Is een vervoersmiddel, ik zit IN mn auto dus waarom zou ik veel moeite doen om de buitenkant schoon te houden
Vind ik ook, in de tijd dat ik naar de wasstraat rijd, de auto was, weer terugrijd, heb ik zelf de auto al drie keer gewassen en met de hand gaat het best snel, ik ben in een kwartiertje klaar als ik alleen de buitenkant doe.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:10 schreef Fastmatti het volgende:
Ik doe het met de hand. Vind het zonde van het geld om 5 tot 10 euro aan de wasstraat te besteden terwijl je er geen enkele tijdwinst aan hebt.
BasAutoWas in Hengelo is echt geweldig!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef djayzz het volgende:
Is het nou schadelijk voor de lak om je auto in de wasstraat te wassen, of verschilt dat per wasstraat.
Ik heb namelijk gehoord dat basautowas (what's in a name) in zwolle zo geweldig was(t) enzo.
tips of ideeën?
Zekers te weten dat het serieus is. Het is dat mijn ramen (van mijn huis) onder een afdakje staan en dat er weinig regen bij komt want anders had ik daar ook een spons overheen gehaald. Brandschoon, zonder strepen en zo klaar.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef Sorella het volgende:
[..]
Zekers te weten dat het serieus is. Het is dat mijn ramen (van mijn huis) onder een afdakje staan en dat er weinig regen bij komt want anders had ik daar ook een spons overheen gehaald. Brandschoon, zonder strepen en zo klaar.
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een vrouw.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik doe het lekker met een spons gaat lekker makkelijk
Ik doe mijn interieur 4 x per jaar en mijn exterieur 24 x per jaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Elke week het exterieur, om de twee á drie weken het interieur. Om de drie maanden in de was en het interieur goed reinigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |