Uhuhquote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah en was het menu zo goed als het op papier stond
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans je hebt bijna een nieuw spam record verbroken in het vorige topic
110 posts - -Hans- - [3FM #836] Transfer geruchten
107 posts - purplerose - [3FM #182] Friday I'm in love
106 posts - D.Rose - [3FM #43] De dames gaan op eendenjacht!
101 posts - DiedjeeJ - [90's @ 3FM #777] Het eind van de jaren 90 is in zicht..
100 posts - -Hans- - [3FM #870] Sparen voor de Serious Request ! <----- komen nog een paar erbij
Zeg, nu lijk ik net een spemmerquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans je hebt bijna een nieuw spam record verbroken in het vorige topic
110 posts - -Hans- - [3FM #836] Transfer geruchten
107 posts - purplerose - [3FM #182] Friday I'm in love
106 posts - D.Rose - [3FM #43] De dames gaan op eendenjacht!
101 posts - DiedjeeJ - [90's @ 3FM #777] Het eind van de jaren 90 is in zicht..
100 posts - -Hans- - [3FM #870] Sparen voor de Serious Request ! <----- komen nog een paar erbij
Ik ontkenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin
de horrorquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]Dont You Want Me
[ afbeelding ]
Dat kapsel
Bier, wijn, cocktail, nog meer bier. Ik voel me verrotquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en het bier vloeide goed
Ach ja, de jaren '80...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]Dont You Want Me
[ afbeelding ]
Dat kapsel
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]Dont You Want Me
[ afbeelding ]
Dat kapsel
Water ! veel colaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bier, wijn, cocktail, nog meer bier. Ik voel me verrot.
scheelt dat je collegas zich waarschijnlijk net zo voelenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bier, wijn, cocktail, nog meer bier. Ik voel me verrot.
Ga lekker naar huis.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef Feivel1 het volgende:
Dus, ik ben de eerste twee uur vrij (). Ik fiets naar school, en ik wacht netjes tot het tijd is.
Ik loop omhoog, ik wacht tien minuten, en zie de teamleider komen. Ik vraag waarom we nog geen les hebben, en krijg te horen dat ons Nederlands docente ziek is.
Nu heb ik dus nog maar een uur les!
A moiquote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef Dandelion het volgende:
Goeiemorgen werkenden, schoolgaanden, katerigen en andere individuen!
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
scheelt dat je collegas zich waarschijnlijk net zo voelen
Voordeel van personeelsfeestjesquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Paar mensen om me heen hebben dezelfde klachten
.
uuhhm dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zou ik graag willen, maar heb hierna een Economie proefwerk.
Ik dacht ringvingerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dat is dan weer jammer![]()
Pink
Je kan wel aan mn snelheid merken dat ik én lekker geslapen heb, én op een gewone PC zit.quote:
Hoeveel mbit?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je kan wel aan mn snelheid merken dat ik én lekker geslapen heb, én op een gewone PC zit.
Op de N95 is internet relatief traag, terwijl deze zakelijke schoolverbinding natuurlijk lekker snel is.
Niet hun beste, deze. Geeft mij maar Psycho Killer of Once in a lifetimequote:
Topperrrr.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man![]()
.
Dus ieder sowieso twee flessen wijn? Weten jullie nog wel hoe jullie thuis zijn gekomen, of vragen jullie je af wie die rare vrouw naast jullie was?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man![]()
.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus ieder sowieso twee flessen wijn? Weten jullie nog wel hoe jullie thuis zijn gekomen, of vragen jullie je af wie die rare vrouw naast jullie was?.
Respect!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man waarvan maar de helft wijn drinkt![]()
.
Goed feestje.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man waarvan maar de helft wijn drinkt![]()
.
Met de mojito bold-cocktails, wat glazen bier enz. vind ik 't nog best genoegquote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
Is trouwens niet shocking veel. Twee flessen de man.
netjes! heb laatst iets gedownload en dat ging met 7 mb! Meer dan 200 mb in een paar seconden binnequote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
1,13. Mordax zegt n.l. 1113 kb/s
Dat ik alleen maar alcoholisten ken? Die vrouw zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je beantwoord je vorige vraag zelf.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ik alleen maar alcoholisten ken?
Mojito Royalquote:Op donderdag 27 november 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met de mojito bold-cocktails, wat glazen bier enz. vind ik 't nog best genoeg.
Goh, gek dat je nu brak bent.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Was erg geslaagd. En daarna nog de stad in geweest
.
Psycho Killer, heerlijke plaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Niet hun beste, deze. Geeft mij maar Psycho Killer of Once in a lifetime
Lekkere eighties deunen vanochtend!
Rare jongens, die Romeinen, is de originele uitspraak. Van Obelix. Die van Astrix. Niets leukers dan dergelijke uitspraken verbasteren. En rare jongens, die vrouwen, was tevens een muurschildering in ex-gedetineerden café Jan Steen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
, "Rare jongens, die vrouwen" spreekt lekker tegen, ook.
Heej rekenwonder, 13 flessen met 26 man is maar een halve fles per persoonquote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus ieder sowieso twee flessen wijn? Weten jullie nog wel hoe jullie thuis zijn gekomen, of vragen jullie je af wie die rare vrouw naast jullie was?.
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej rekenwonder, 13 flessen met 26 man is maar een halve fles per persoon
Maar waarschijnlijk dronk niet iedereen even veel
Goeiemorgen trouwens allemaal!
Net even naar de kapper geweest; heerlijk, voelt mn haar weer zo lekker gezond aan
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Rare jongens, die Romeinen, is de originele uitspraak. Van Obelix. Die van Astrix. Niets leukers dan dergelijke uitspraken verbasteren.
* Sersjee neuriet Peter Koelewijn's "Je wordt ouder pappa"quote:
Je hebt nog gelijk ook. Ik ben een beetje slaperig nogquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej rekenwonder, 13 flessen met 26 man is maar een halve fles per persoon
Maar waarschijnlijk dronk niet iedereen even veel
Goeiemorgen trouwens allemaal!
Net even naar de kapper geweest; heerlijk, voelt mn haar weer zo lekker gezond aan
Niet goed?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Gedetineerdencafé?.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
* Sersjee neuriet Peter Koelewijn's "Je wordt ouder pappa"
Veul te vaak gehoordquote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel leuk van hun.
Da's idd al ZO lang geleden dat het niet eens heel erg was om aan te horenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Volumia!!
Dat is echt heeeel erg lang geleden dat ik dát gehoord heb!
Ja, had ik dus ookquote:Op donderdag 27 november 2008 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's idd al ZO lang geleden dat het niet eens heel erg was om aan te horen
Vreselijke baggerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Volumia!!
Dat is echt heeeel erg lang geleden dat ik dát gehoord heb!
Ja, daarom ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijft wel in je hoofd zitten trouwens.
Ja, iets langer zelfs dan de bedoeling wasquote:Op donderdag 27 november 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen na je late werkuurtjes
dan was je er gewoon aan toe. niets mismeequote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, iets langer zelfs dan de bedoeling wasachja.
Eens kijken hoe lang ik 't volhoudquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb al zin in zaterdagavond en nacht
klinkt als een nachtje doortrekken
Zal is kijken of er vrijdagavond al een slowchat topic voor is , anders open ik die dan wel , maak wel even een leuke opquote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang ik 't volhoud. Zal wel een lekker chaosuitzending worden
.
Er is een MWDL-reeks, maar denk dat er sws wel wat topics volgepost gaan wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal is kijken of er vrijdagavond al een slowchat topic voor is , anders open ik die dan wel , maak wel even een leuke op
Klinkt als een nachtje lekker doorslapenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paul de Leeuw maakt zich op voor marathon
Uitgegeven: 27 november 2008 08:40
Laatst gewijzigd: 27 november 2008 08:57
HILVERSUM - Paul de Leeuw zit 25 jaar in het vak en viert dat in zaterdagavond en -nacht met de twaalf uur durende jubileumshow Mooi! Weer de Leeuw, de Marathon.
Om te zorgen dat het studiopubliek in het holst van de nacht niet gaat gapen of in slaap sukkelt, worden de 350 toeschouwers op de tribunes iedere twee uur 'ververst' door een frisse en uitgeslapen groep.
De live VARA-uitzending op Nederland 1 duurt tot zondagochtend 8.30 uur. Tijdens het feest vervult De Leeuw wensen uit het publiek, maar om de non-stopuitzending te vullen trekt de jubilaris nog meer uit de kast.
[blablabla]
hij heeft best een jubileum topic verdiend, want dit gaat niet alleen over de lopende shows maar ook uit het verleden bv bob en annie.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is een MWDL-reeks, maar denk dat er sws wel wat topics volgepost gaan worden.
het is terugkijken naar de leukste , opmerkelijkste zaken uit 25 jaar de leeuw, dat zijn er echt een hele hoop geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtje lekker doorslapen
Paul de Leeuw kan heel leuk zijn in programma's als ranking the stars, maar zijn standaard programma's zijn beresaai. Zo'n Mooi weer de Leeuw is een show zonder kop of staart.
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 27 november 2008 11:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wordt ook dagelijkse kost helaas, dat groepje.
Dat klinkt als iets wat ik heel graag wil missenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paul de Leeuw maakt zich op voor marathon
KNIP
Dan nog kan je volstaan met een kwartiertje zendtijdquote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is terugkijken naar de leukste , opmerkelijkste zaken uit 25 jaar de leeuw, dat zijn er echt een hele hoop geweest.
Ja, een zooitje ongeregeldquote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo'n Mooi weer de Leeuw is een show zonder kop of staart.
Ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik heel graag wil missen
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 november 2008 11:22 schreef cosmick het volgende:
En die "Adje" heb ik nooit grappig gevonden.
Dit een ouwe?! Hoe bedoel je generatiekloof...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh, een ouwe van madonna, lekker!
Klinkt als een goed excuus.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook.
Daarbij, zondag is de zwaarste dag van de week voor me, qua lichamelijke inspanning, alcoholinname e.d., dus is al te laat naar m'n bed op zaterdag niet zo'n heel goed idee.
Nouja, nieuw kun je m ook niet noemen!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit een ouwe?! Hoe bedoel je generatiekloof...
Nee dit is de radio-editquote:Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooo, Gerard is dat niet een beetje aan overkill aan schoten?
HAhaha, en gisteren was ie er toch weer voor het eerst sinds lange tijd?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de hulpjes van Stenders zetten alvast wat platen klaar. Stenders zal wel te laat zijn.
Welke draaiden ze?quote:
Volgens mij wordt die megahit tegenwoordig door de triangelsectie van de Josit-band gekozen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef cosmick het volgende:
Och jee, wat een vreselijke plaat toch.
Wat was het? Ray of Light?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit een ouwe?! Hoe bedoel je generatiekloof...
Kloptquote:Op donderdag 27 november 2008 11:59 schreef cosmick het volgende:
HAhaha, en gisteren was ie er toch weer voor het eerst sinds lange tijd?
Hij moet nog voorzichtig doen van de stemdokter zei hij gisterenquote:
Oquote:
Waar, maar ik vind het hier verre van storend.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef on_air het volgende:
Die stemvervormers zijn wel heel Cher 1997.
Tering... maar dat moet je dan ook niet willen.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef D.Rose het volgende:
ik kan One niet meer los koppelen aan een een vriend die bedacht had dat aan de balustrade hangen het laatste was wat ie in zijn leven wilde doen. Het nummer draaide ze op zijn begrafenis.
De eerste twee weken was het okay, nu is het bijna net zo storend als Cher.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar, maar ik vind het hier verre van storend.
Nog geen meldingen @ P2000... Hopen dat 't meevalt.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de spookrijder is ergens tegenaan gereden...
Ey, alles zit altijd "goed"... Plastic fantastic.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter Cher in je hoofd dan een hoofd als Cher.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter Cher in je hoofd dan een hoofd als Cher.
Met vooral NIET de nadruk op schijt, waarom zingt hij anders zo moeilijk?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG, deze hoerigeteringtyfuskutschijtplaat weer![]()
![]()
Ik vraag 't me ook af ja. Zo'n NIET leuke band.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Met vooral NIET de nadruk op schijt, waarom zingt hij anders zo moeilijk?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik ken iemand die Nickelback helemaal geweldig en Always van Bon Jovi het mooiste nummer ooit vindt. Verder is het best een aardige jongen.
Hij haalt wel het vaakst, maar dat is omdat "wij" vinden dat dat zijn taak is, als aanvoerder. Maar goed, na de winterstop is ie die band kwijt, maar dan verzinnen we wel wat anders.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:52 schreef on_air het volgende:
[..].
Hij betaalt altijd de meeste rondjes?
Fleet Foxesquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Rob en Sander benne toppers.
![]()
![]()
Fleet Foxes
![]()
![]()
Wat mij betreft alle props richting Eric, want toen hij White Winter Hymnal voor het eerst draaide, was ik meteen verkocht...quote:
En ik een dag later. Zenks.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat mij betreft alle props richting Eric, want toen hij White Winter Hymnal voor het eerst draaide, was ik meteen verkocht...
Dat is wel zo, alleen wil ik er iedere keer even bij stil staan en daar is het niet altijd het goede moment.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Tering... maar dat moet je dan ook niet willen.
Dat soort associaties zijn wat waard... hoe pijnlijk ook.
1x minder omdat ze vonden dat ik soms op de onjuiste momenten te proactief bezig was waardoor ik als een wals ervaren werdquote:
neuh , er wordt al jaren door personen uit de arbeidsmarkt dat ik die kant van projectmanagement moet opgaan, iets weerhoud mij ervan. Leidinggevende wil mij een keer met p&o-er laten babbelen om is te kijken hoe ze mij kunnen laten zien waaraan dat ligt. Ben daar zelf ook wel benieuwd naar. Binnen mijn huidige functie zit er over 2 jaar geen uitdaging meer in. Dat mijn collega het al 10 jaar doet wil niet zeggen dat hij niet doorheeft dat hij is vastgeroest in gewoontes.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Netjes MaW ! staat de Ferrari al klaar?
Platte Fiatquote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Netjes MaW ! staat de Ferrari al klaar?
made byquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Marc63 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/281738/
Van wie hebben ze dat filmpje nou?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Marc63 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/281738/
Van wie hebben ze dat filmpje nou?
Hmm ja, eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
made byer volgende keer in het filmpje monteren
quote:Though I've tried before to tell her
Of the feelings I have for her in my heart
Every time that I come near her
I just lose my nerve
As I've done from the start
Ja, dat moet ik nog eens uitzoeken of dat kanquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Piles, die grafiek is super van die 2 weken, kan je als er nog geen data is de data afkappen voor de lopende week zodat de grafiek niet onterrecht naar beneden donderd
Binnenkort misschien nog eens een leuke titel makenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
ripped by piles stream productions , staat het videoschermpje gelijk vol
Niets zo dodelijk als het vastroesten in gewoontes.. Opzich hartstikke mooi natuurlijk dat je die optie wordt geboden. Zou het ook zeker doen als ik jou was want projectmanagement is, het moet je wel liggen, een best leuke kant. Zeker als je wat grote projecten mag uitvoeren.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neuh , er wordt al jaren door personen uit de arbeidsmarkt dat ik die kant van projectmanagement moet opgaan, iets weerhoud mij ervan. Leidinggevende wil mij een keer met p&o-er laten babbelen om is te kijken hoe ze mij kunnen laten zien waaraan dat ligt. Ben daar zelf ook wel benieuwd naar. Binnen mijn huidige functie zit er over 2 jaar geen uitdaging meer in. Dat mijn collega het al 10 jaar doet wil niet zeggen dat hij niet doorheeft dat hij is vastgeroest in gewoontes.
Prachtige plaatjes, Roel.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gistermiddag afdelingsbijeenkomst gehad op de vijftiende verdieping van ons kantoor (toren naast station). Werkelijk schitterend ingericht: luxe afwerking, groots, whiskey-bar (met niet de goedkoopste whiskeys) en vooral: prachtig uitzicht
. Hoogste punt van Maastricht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad en dat ding was ook net nieuw.quote:
Ik heb daar al serieus over nagedacht, een eindscene met een 3FMFan logo.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
made byer volgende keer in het filmpje monteren
Vandaar die torenhoge parkeertarieven!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gistermiddag afdelingsbijeenkomst gehad op de vijftiende verdieping van ons kantoor (toren naast station). Werkelijk schitterend ingericht: luxe afwerking, groots, whiskey-bar (met niet de goedkoopste whiskeys) en vooral: prachtig uitzicht
. Hoogste punt van Maastricht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Als iemand een leuke afbeelding maakt in 320*240 wil ik die er best altijd achter plakkenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb daar al serieus over nagedacht, een eindscene met een 3FMFan logo.
Maar ik vind 't eigenlijk wel best zo. Ik heb ook nog genoeg andere dingen te doen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vandaar die torenhoge parkeertarieven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
320x240? 640x360! Breedbeeld dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Als iemand een leuke afbeelding maakt in 320*240 wil ik die er best altijd achter plakken
Laten we maar klein beginnen dan, anders schiet ik gelijk naar beneden in zelfvertrouwenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niets zo dodelijk als het vastroesten in gewoontes.. Opzich hartstikke mooi natuurlijk dat je die optie wordt geboden. Zou het ook zeker doen als ik jou was want projectmanagement is, het moet je wel liggen, een best leuke kant. Zeker als je wat grote projecten mag uitvoeren.
Dus ik kan voortaan alles in 640x360 gaan exporteren, zonder dat het vervormd?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
320x240? 640x360! Breedbeeld dus.
Met de nieuwe Youtube player-formaten is dat een stuk mooier... en alle webcam-beelden zijn eigenlijk ook 16:9, maar dan opgerekt...
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ik kan voortaan alles in 640x360 gaan exporteren, zonder dat het vervormd?
De nieuwe YT player zou dat moeten kunnen ja. De player op youtube.com is nu zelfs standaard in breedbeeld-formaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ik kan voortaan alles in 640x360 gaan exporteren, zonder dat het vervormd?
Ik vind er weinig aan, in tegenstelling tot fasciation en 10.000 nights of thunder.quote:
nieuwe Alfabeat? best een geinige single maar niet te vaak draaien, svp..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:40 schreef cosmick het volgende:
De nieuwe MH.
Nee, ik was ook niet serieus.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan, in tegenstelling tot fasciation en 10.000 nights of thunder.
Tuurlijk niet. Black Sabbathquote:Op donderdag 27 november 2008 14:43 schreef Sersjee het volgende:
Behoorlijk bindend stemadvies qua UJDT: Iron Maiden!
Doemijdiemaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Black Sabbath
Dat moet je me nog maar eens uitleggen, want ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 27 november 2008 14:35 schreef Sirolf het volgende:
Ik export tegenwoordig in H.264 voor Youtube in (volgens mij) bovenstaand formaat, en dat gaat best goed.
Enige wat ik dan moet doen is de aspect ratio van de input-video aanpassen in Premiere, maar dat zal je wel kunnen vinden.
Niet snel editten als je het fout hebtquote:Op donderdag 27 november 2008 15:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
annemieke had het geweten, helaas te laat
Ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 27 november 2008 12:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik ken iemand die Nickelback helemaal geweldig en Always van Bon Jovi het mooiste nummer ooit vindt. Verder is het best een aardige jongen.
Dat was de enige die ik wel wistquote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Sersjee het volgende:
Vond de vragen van Edwin nou niet echt heel lastig... En van die van Annemieke wist ik alleen de titel van die INXS-plaat niet.
echt niets anders te doenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:11 schreef D.Rose het volgende:
...maar eerst nog een potje kwartetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |