Hij haalt wel het vaakst, maar dat is omdat "wij" vinden dat dat zijn taak is, als aanvoerder. Maar goed, na de winterstop is ie die band kwijt, maar dan verzinnen we wel wat anders.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:52 schreef on_air het volgende:
[..].
Hij betaalt altijd de meeste rondjes?
Fleet Foxesquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef Sersjee het volgende:
Rob en Sander benne toppers.
![]()
![]()
Fleet Foxes
![]()
![]()
Wat mij betreft alle props richting Eric, want toen hij White Winter Hymnal voor het eerst draaide, was ik meteen verkocht...quote:
En ik een dag later. Zenks.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat mij betreft alle props richting Eric, want toen hij White Winter Hymnal voor het eerst draaide, was ik meteen verkocht...
Dat is wel zo, alleen wil ik er iedere keer even bij stil staan en daar is het niet altijd het goede moment.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Tering... maar dat moet je dan ook niet willen.
Dat soort associaties zijn wat waard... hoe pijnlijk ook.
1x minder omdat ze vonden dat ik soms op de onjuiste momenten te proactief bezig was waardoor ik als een wals ervaren werdquote:
neuh , er wordt al jaren door personen uit de arbeidsmarkt dat ik die kant van projectmanagement moet opgaan, iets weerhoud mij ervan. Leidinggevende wil mij een keer met p&o-er laten babbelen om is te kijken hoe ze mij kunnen laten zien waaraan dat ligt. Ben daar zelf ook wel benieuwd naar. Binnen mijn huidige functie zit er over 2 jaar geen uitdaging meer in. Dat mijn collega het al 10 jaar doet wil niet zeggen dat hij niet doorheeft dat hij is vastgeroest in gewoontes.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Netjes MaW ! staat de Ferrari al klaar?
Platte Fiatquote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Netjes MaW ! staat de Ferrari al klaar?
made byquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Marc63 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/281738/
Van wie hebben ze dat filmpje nou?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Marc63 het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/281738/
Van wie hebben ze dat filmpje nou?
Hmm ja, eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
made byer volgende keer in het filmpje monteren
quote:Though I've tried before to tell her
Of the feelings I have for her in my heart
Every time that I come near her
I just lose my nerve
As I've done from the start
Ja, dat moet ik nog eens uitzoeken of dat kanquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Piles, die grafiek is super van die 2 weken, kan je als er nog geen data is de data afkappen voor de lopende week zodat de grafiek niet onterrecht naar beneden donderd
Binnenkort misschien nog eens een leuke titel makenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
ripped by piles stream productions , staat het videoschermpje gelijk vol
Niets zo dodelijk als het vastroesten in gewoontes.. Opzich hartstikke mooi natuurlijk dat je die optie wordt geboden. Zou het ook zeker doen als ik jou was want projectmanagement is, het moet je wel liggen, een best leuke kant. Zeker als je wat grote projecten mag uitvoeren.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neuh , er wordt al jaren door personen uit de arbeidsmarkt dat ik die kant van projectmanagement moet opgaan, iets weerhoud mij ervan. Leidinggevende wil mij een keer met p&o-er laten babbelen om is te kijken hoe ze mij kunnen laten zien waaraan dat ligt. Ben daar zelf ook wel benieuwd naar. Binnen mijn huidige functie zit er over 2 jaar geen uitdaging meer in. Dat mijn collega het al 10 jaar doet wil niet zeggen dat hij niet doorheeft dat hij is vastgeroest in gewoontes.
Prachtige plaatjes, Roel.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gistermiddag afdelingsbijeenkomst gehad op de vijftiende verdieping van ons kantoor (toren naast station). Werkelijk schitterend ingericht: luxe afwerking, groots, whiskey-bar (met niet de goedkoopste whiskeys) en vooral: prachtig uitzicht
. Hoogste punt van Maastricht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad en dat ding was ook net nieuw.quote:
Ik heb daar al serieus over nagedacht, een eindscene met een 3FMFan logo.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
made byer volgende keer in het filmpje monteren
Vandaar die torenhoge parkeertarieven!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gistermiddag afdelingsbijeenkomst gehad op de vijftiende verdieping van ons kantoor (toren naast station). Werkelijk schitterend ingericht: luxe afwerking, groots, whiskey-bar (met niet de goedkoopste whiskeys) en vooral: prachtig uitzicht
. Hoogste punt van Maastricht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Als iemand een leuke afbeelding maakt in 320*240 wil ik die er best altijd achter plakkenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb daar al serieus over nagedacht, een eindscene met een 3FMFan logo.
Maar ik vind 't eigenlijk wel best zo. Ik heb ook nog genoeg andere dingen te doen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vandaar die torenhoge parkeertarieven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
320x240? 640x360! Breedbeeld dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Als iemand een leuke afbeelding maakt in 320*240 wil ik die er best altijd achter plakken
Laten we maar klein beginnen dan, anders schiet ik gelijk naar beneden in zelfvertrouwenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niets zo dodelijk als het vastroesten in gewoontes.. Opzich hartstikke mooi natuurlijk dat je die optie wordt geboden. Zou het ook zeker doen als ik jou was want projectmanagement is, het moet je wel liggen, een best leuke kant. Zeker als je wat grote projecten mag uitvoeren.
Dus ik kan voortaan alles in 640x360 gaan exporteren, zonder dat het vervormd?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
320x240? 640x360! Breedbeeld dus.
Met de nieuwe Youtube player-formaten is dat een stuk mooier... en alle webcam-beelden zijn eigenlijk ook 16:9, maar dan opgerekt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |