Uhuhquote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah en was het menu zo goed als het op papier stond
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans je hebt bijna een nieuw spam record verbroken in het vorige topic
110 posts - -Hans- - [3FM #836] Transfer geruchten
107 posts - purplerose - [3FM #182] Friday I'm in love
106 posts - D.Rose - [3FM #43] De dames gaan op eendenjacht!
101 posts - DiedjeeJ - [90's @ 3FM #777] Het eind van de jaren 90 is in zicht..
100 posts - -Hans- - [3FM #870] Sparen voor de Serious Request ! <----- komen nog een paar erbij
Zeg, nu lijk ik net een spemmerquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
hans je hebt bijna een nieuw spam record verbroken in het vorige topic
110 posts - -Hans- - [3FM #836] Transfer geruchten
107 posts - purplerose - [3FM #182] Friday I'm in love
106 posts - D.Rose - [3FM #43] De dames gaan op eendenjacht!
101 posts - DiedjeeJ - [90's @ 3FM #777] Het eind van de jaren 90 is in zicht..
100 posts - -Hans- - [3FM #870] Sparen voor de Serious Request ! <----- komen nog een paar erbij
Ik ontkenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin
de horrorquote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]Dont You Want Me
[ afbeelding ]
Dat kapsel
Bier, wijn, cocktail, nog meer bier. Ik voel me verrotquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en het bier vloeide goed
Ach ja, de jaren '80...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]Dont You Want Me
[ afbeelding ]
Dat kapsel
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]Dont You Want Me
[ afbeelding ]
Dat kapsel
Water ! veel colaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bier, wijn, cocktail, nog meer bier. Ik voel me verrot.
scheelt dat je collegas zich waarschijnlijk net zo voelenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bier, wijn, cocktail, nog meer bier. Ik voel me verrot.
Ga lekker naar huis.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef Feivel1 het volgende:
Dus, ik ben de eerste twee uur vrij (). Ik fiets naar school, en ik wacht netjes tot het tijd is.
Ik loop omhoog, ik wacht tien minuten, en zie de teamleider komen. Ik vraag waarom we nog geen les hebben, en krijg te horen dat ons Nederlands docente ziek is.
Nu heb ik dus nog maar een uur les!
A moiquote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef Dandelion het volgende:
Goeiemorgen werkenden, schoolgaanden, katerigen en andere individuen!
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
scheelt dat je collegas zich waarschijnlijk net zo voelen
Voordeel van personeelsfeestjesquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Paar mensen om me heen hebben dezelfde klachten
.
uuhhm dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zou ik graag willen, maar heb hierna een Economie proefwerk.
Ik dacht ringvingerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dat is dan weer jammer![]()
Pink
Je kan wel aan mn snelheid merken dat ik én lekker geslapen heb, én op een gewone PC zit.quote:
Hoeveel mbit?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je kan wel aan mn snelheid merken dat ik én lekker geslapen heb, én op een gewone PC zit.
Op de N95 is internet relatief traag, terwijl deze zakelijke schoolverbinding natuurlijk lekker snel is.
Niet hun beste, deze. Geeft mij maar Psycho Killer of Once in a lifetimequote:
Topperrrr.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man![]()
.
Dus ieder sowieso twee flessen wijn? Weten jullie nog wel hoe jullie thuis zijn gekomen, of vragen jullie je af wie die rare vrouw naast jullie was?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man![]()
.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus ieder sowieso twee flessen wijn? Weten jullie nog wel hoe jullie thuis zijn gekomen, of vragen jullie je af wie die rare vrouw naast jullie was?.
Respect!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man waarvan maar de helft wijn drinkt![]()
.
Goed feestje.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net ff de rekening van gisteravond gecheckt. 13 flessen wijn + nog wat losse glazen wijn. En dat met 26 man waarvan maar de helft wijn drinkt![]()
.
Met de mojito bold-cocktails, wat glazen bier enz. vind ik 't nog best genoegquote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
Is trouwens niet shocking veel. Twee flessen de man.
netjes! heb laatst iets gedownload en dat ging met 7 mb! Meer dan 200 mb in een paar seconden binnequote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
1,13. Mordax zegt n.l. 1113 kb/s
Dat ik alleen maar alcoholisten ken? Die vrouw zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je beantwoord je vorige vraag zelf.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ik alleen maar alcoholisten ken?
Mojito Royalquote:Op donderdag 27 november 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met de mojito bold-cocktails, wat glazen bier enz. vind ik 't nog best genoeg.
Goh, gek dat je nu brak bent.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Was erg geslaagd. En daarna nog de stad in geweest
.
Psycho Killer, heerlijke plaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Niet hun beste, deze. Geeft mij maar Psycho Killer of Once in a lifetime
Lekkere eighties deunen vanochtend!
Rare jongens, die Romeinen, is de originele uitspraak. Van Obelix. Die van Astrix. Niets leukers dan dergelijke uitspraken verbasteren. En rare jongens, die vrouwen, was tevens een muurschildering in ex-gedetineerden café Jan Steen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
, "Rare jongens, die vrouwen" spreekt lekker tegen, ook.
Heej rekenwonder, 13 flessen met 26 man is maar een halve fles per persoonquote:Op donderdag 27 november 2008 10:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus ieder sowieso twee flessen wijn? Weten jullie nog wel hoe jullie thuis zijn gekomen, of vragen jullie je af wie die rare vrouw naast jullie was?.
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej rekenwonder, 13 flessen met 26 man is maar een halve fles per persoon
Maar waarschijnlijk dronk niet iedereen even veel
Goeiemorgen trouwens allemaal!
Net even naar de kapper geweest; heerlijk, voelt mn haar weer zo lekker gezond aan
Ja, weet ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Rare jongens, die Romeinen, is de originele uitspraak. Van Obelix. Die van Astrix. Niets leukers dan dergelijke uitspraken verbasteren.
* Sersjee neuriet Peter Koelewijn's "Je wordt ouder pappa"quote:
Je hebt nog gelijk ook. Ik ben een beetje slaperig nogquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej rekenwonder, 13 flessen met 26 man is maar een halve fles per persoon
Maar waarschijnlijk dronk niet iedereen even veel
Goeiemorgen trouwens allemaal!
Net even naar de kapper geweest; heerlijk, voelt mn haar weer zo lekker gezond aan
Niet goed?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Gedetineerdencafé?.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
* Sersjee neuriet Peter Koelewijn's "Je wordt ouder pappa"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |