HAhaha, en gisteren was ie er toch weer voor het eerst sinds lange tijd?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de hulpjes van Stenders zetten alvast wat platen klaar. Stenders zal wel te laat zijn.
Welke draaiden ze?quote:
Volgens mij wordt die megahit tegenwoordig door de triangelsectie van de Josit-band gekozen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef cosmick het volgende:
Och jee, wat een vreselijke plaat toch.
Wat was het? Ray of Light?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit een ouwe?! Hoe bedoel je generatiekloof...
Kloptquote:Op donderdag 27 november 2008 11:59 schreef cosmick het volgende:
HAhaha, en gisteren was ie er toch weer voor het eerst sinds lange tijd?
Hij moet nog voorzichtig doen van de stemdokter zei hij gisterenquote:
Oquote:
Waar, maar ik vind het hier verre van storend.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef on_air het volgende:
Die stemvervormers zijn wel heel Cher 1997.
Tering... maar dat moet je dan ook niet willen.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef D.Rose het volgende:
ik kan One niet meer los koppelen aan een een vriend die bedacht had dat aan de balustrade hangen het laatste was wat ie in zijn leven wilde doen. Het nummer draaide ze op zijn begrafenis.
De eerste twee weken was het okay, nu is het bijna net zo storend als Cher.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar, maar ik vind het hier verre van storend.
Nog geen meldingen @ P2000... Hopen dat 't meevalt.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de spookrijder is ergens tegenaan gereden...
Ey, alles zit altijd "goed"... Plastic fantastic.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter Cher in je hoofd dan een hoofd als Cher.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter Cher in je hoofd dan een hoofd als Cher.
Met vooral NIET de nadruk op schijt, waarom zingt hij anders zo moeilijk?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG, deze hoerigeteringtyfuskutschijtplaat weer![]()
![]()
Ik vraag 't me ook af ja. Zo'n NIET leuke band.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Met vooral NIET de nadruk op schijt, waarom zingt hij anders zo moeilijk?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:48 schreef Sersjee het volgende:
Ik ken iemand die Nickelback helemaal geweldig en Always van Bon Jovi het mooiste nummer ooit vindt. Verder is het best een aardige jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |