Veul te vaak gehoordquote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel leuk van hun.
Da's idd al ZO lang geleden dat het niet eens heel erg was om aan te horenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Volumia!!
Dat is echt heeeel erg lang geleden dat ik dát gehoord heb!
Ja, had ik dus ookquote:Op donderdag 27 november 2008 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's idd al ZO lang geleden dat het niet eens heel erg was om aan te horen
Vreselijke baggerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Volumia!!
Dat is echt heeeel erg lang geleden dat ik dát gehoord heb!
Ja, daarom ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Blijft wel in je hoofd zitten trouwens.
Ja, iets langer zelfs dan de bedoeling wasquote:Op donderdag 27 november 2008 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen na je late werkuurtjes
dan was je er gewoon aan toe. niets mismeequote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, iets langer zelfs dan de bedoeling wasachja.
Eens kijken hoe lang ik 't volhoudquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb al zin in zaterdagavond en nacht
klinkt als een nachtje doortrekken
Zal is kijken of er vrijdagavond al een slowchat topic voor is , anders open ik die dan wel , maak wel even een leuke opquote:Op donderdag 27 november 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang ik 't volhoud. Zal wel een lekker chaosuitzending worden
.
Er is een MWDL-reeks, maar denk dat er sws wel wat topics volgepost gaan wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal is kijken of er vrijdagavond al een slowchat topic voor is , anders open ik die dan wel , maak wel even een leuke op
Klinkt als een nachtje lekker doorslapenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paul de Leeuw maakt zich op voor marathon
Uitgegeven: 27 november 2008 08:40
Laatst gewijzigd: 27 november 2008 08:57
HILVERSUM - Paul de Leeuw zit 25 jaar in het vak en viert dat in zaterdagavond en -nacht met de twaalf uur durende jubileumshow Mooi! Weer de Leeuw, de Marathon.
Om te zorgen dat het studiopubliek in het holst van de nacht niet gaat gapen of in slaap sukkelt, worden de 350 toeschouwers op de tribunes iedere twee uur 'ververst' door een frisse en uitgeslapen groep.
De live VARA-uitzending op Nederland 1 duurt tot zondagochtend 8.30 uur. Tijdens het feest vervult De Leeuw wensen uit het publiek, maar om de non-stopuitzending te vullen trekt de jubilaris nog meer uit de kast.
[blablabla]
hij heeft best een jubileum topic verdiend, want dit gaat niet alleen over de lopende shows maar ook uit het verleden bv bob en annie.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is een MWDL-reeks, maar denk dat er sws wel wat topics volgepost gaan worden.
het is terugkijken naar de leukste , opmerkelijkste zaken uit 25 jaar de leeuw, dat zijn er echt een hele hoop geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtje lekker doorslapen
Paul de Leeuw kan heel leuk zijn in programma's als ranking the stars, maar zijn standaard programma's zijn beresaai. Zo'n Mooi weer de Leeuw is een show zonder kop of staart.
Lijkt het wel opquote:Op donderdag 27 november 2008 11:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wordt ook dagelijkse kost helaas, dat groepje.
Dat klinkt als iets wat ik heel graag wil missenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paul de Leeuw maakt zich op voor marathon
KNIP
Dan nog kan je volstaan met een kwartiertje zendtijdquote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is terugkijken naar de leukste , opmerkelijkste zaken uit 25 jaar de leeuw, dat zijn er echt een hele hoop geweest.
Ja, een zooitje ongeregeldquote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo'n Mooi weer de Leeuw is een show zonder kop of staart.
Ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik heel graag wil missen
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 november 2008 11:22 schreef cosmick het volgende:
En die "Adje" heb ik nooit grappig gevonden.
Dit een ouwe?! Hoe bedoel je generatiekloof...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh, een ouwe van madonna, lekker!
Klinkt als een goed excuus.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook.
Daarbij, zondag is de zwaarste dag van de week voor me, qua lichamelijke inspanning, alcoholinname e.d., dus is al te laat naar m'n bed op zaterdag niet zo'n heel goed idee.
Nouja, nieuw kun je m ook niet noemen!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit een ouwe?! Hoe bedoel je generatiekloof...
Nee dit is de radio-editquote:Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Yoooo, Gerard is dat niet een beetje aan overkill aan schoten?
HAhaha, en gisteren was ie er toch weer voor het eerst sinds lange tijd?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de hulpjes van Stenders zetten alvast wat platen klaar. Stenders zal wel te laat zijn.
Welke draaiden ze?quote:
Volgens mij wordt die megahit tegenwoordig door de triangelsectie van de Josit-band gekozen.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef cosmick het volgende:
Och jee, wat een vreselijke plaat toch.
Wat was het? Ray of Light?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit een ouwe?! Hoe bedoel je generatiekloof...
Kloptquote:Op donderdag 27 november 2008 11:59 schreef cosmick het volgende:
HAhaha, en gisteren was ie er toch weer voor het eerst sinds lange tijd?
Hij moet nog voorzichtig doen van de stemdokter zei hij gisterenquote:
Oquote:
Waar, maar ik vind het hier verre van storend.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef on_air het volgende:
Die stemvervormers zijn wel heel Cher 1997.
Tering... maar dat moet je dan ook niet willen.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:30 schreef D.Rose het volgende:
ik kan One niet meer los koppelen aan een een vriend die bedacht had dat aan de balustrade hangen het laatste was wat ie in zijn leven wilde doen. Het nummer draaide ze op zijn begrafenis.
De eerste twee weken was het okay, nu is het bijna net zo storend als Cher.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar, maar ik vind het hier verre van storend.
Nog geen meldingen @ P2000... Hopen dat 't meevalt.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:34 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de spookrijder is ergens tegenaan gereden...
Ey, alles zit altijd "goed"... Plastic fantastic.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter Cher in je hoofd dan een hoofd als Cher.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter Cher in je hoofd dan een hoofd als Cher.
Met vooral NIET de nadruk op schijt, waarom zingt hij anders zo moeilijk?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG, deze hoerigeteringtyfuskutschijtplaat weer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |