quote:
Op donderdag 27 november 2008 03:16 schreef Freekdd het volgende:En dan komen we terug bij Natalee waar het allemaal omgaat. Krijg steeds meer het gevoel dat ze dit allemaal zelf in scene heeft gezet en wel om haar moeder Beth, die bij mij niet meer betrouwbaar overkomt, en zeker haar ex-stiefvader een hak te zetten. Man die zeer machtig is en blijkbaar moeilijk is aan te pakken.
Dit gaat een stuk makkelijker worden heb ik begrepen op 20 januari op moment met nieuwe mensen in het Witte Huis. En het kan zomaar zijn dat ze hulp heeft gekregen van Joran en zijn vader. Zou toch maar wat zijn als Natalee heerlijk in Venezuela schijnt rond te lopen met nieuw kort kopje. Joran schijnt het moeilijk te hebben wat niet zo gek is maar vader schijnt aan gegeven te hebben nog even vol te houden.
Ben het helemaal met je eens.
Er zijn zoveel feiten bekend die indiceren dat de moeder van Natalee allerlei dingen bij elkaar heeft gelogen (de zogenaamde scholarship die N zou krijgen, haar lieve karakter, de eerste originele poster die ze bij zich had
nog voordat ze in Aruba aankwam en waarop helemaal niets was te lezen over een angst voor kidnapping, en welke impliceert dat de moeder al wist dat Natalee niet terug zou keren (niet terug WILDE keren!) nog voordat ze als vermist werd opgegeven.
Zoveel dingen die niet onderzocht zijn, mochten worden (moeder Beth wilde geen medewerking verlenen aan het politieonderzoek, eiste dat het eventuele lichaam niet op DNA onderzocht werd (bang dat Natalee zwanger was, dat ze misbruikt werd door Jug Twitty of Thomas Twitty??), etcetera.
De kinderen van MB vlogen direct naar huis en mochten in de USA niet ondervraagd worden door de ALE.
DIE mensen (Beth Holloway-Twitty, Jug Twitty, Thomas Twitty, Frances Ellen Byrd, Ruth McVoy, Julia Renfro, Angela Munzenhofer etcetera) weten veel meer dan wij met zijn allen in onze stoutste dromen kunnen vermoeden!
Echt!
En ze verzwijgen alles, en daarbij misbruiken ze Joran ook nog eens als zondebok (waar hij zich trouwens ook goed voor leent met zijn stomme, bizarre gedrag).
Ik zeg niet dat Joran niets met deze zaak te maken heeft, ik zeg alleen dat deze kant een
andere kant heeft, een
duistere familiekant die niemand tot nu toe heeft willen zien en onderzoeken.
Want ja, die Beth Twitty is toch zo'n lieve treurende moeder hè.
My guesses:
-de familie en schoolgenoten weten meer, veel meer;
-ze is inderdaad verdwenen uit Aruba, ze
wilde niet meer terugkeren naar huis omdat ze bang was, bang voor moeder en familie
-wellicht is ze betrokken geraakt bij een soort van mensenhandel, en wellicht kwam dat haar vanwege bovenstaande nog goed uit ook.
-en inderdaad, wellicht is Joran dan weer betrokken bij die handel en weet hij gewoon al 3,5 jaar dat Natalee is vertrokken naar Venezuela om van daaruit verder te gaan.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 03:16 schreef Freekdd het volgende:Zou toch maar wat zijn als Natalee heerlijk in Venezuela schijnt rond te lopen met nieuw kort kopje.
Ik heb de afgelopen tijd veel op het net rondgezworven en ja, er zijn inderdaad mensen die denken of beweren dat zij op dit moment rondloopt in Zuid-Amerika, niet in Venezuela maar in Barranquilla te Colombia, zo'n 500 kilometer van Aruba vandaan.
Sterker nog, ze zou rondlopen met een korte kop, stekelend en zwart geverfd haar.

Ook zou ze zwanger zijn geweest en nu dus al lang een kleine hebben. En werken in een nachtclub in die stad.
Stérker nog, er wordt zelfs beweerd dat zij in dezelfde nachtclub werkt als ene Amy Bradley die een jaar of 10 geleden verdween tijdens een cruise bij de Antillen en in de Caribben.
Of ik dit alles geloof doet er niet zo toe. Ik wil het niet zomaar ananemen.
Het zou wel achteraf zomaar waar kunnen blijken te zijn.
Het enige waar ik voor pleit is dat we met zijn allen verder gaan kijken dan onze neus lang is, en niet constant vast blijven houden aan die ene, makkelijke tunnelvisie.
Echter moet je daar wel je trots voor opzij zetten, wat voor velen waarschijnlijk gewoon te veel gevraagd is.
[ Bericht 6% gewijzigd door bolsena op 27-11-2008 22:58:14 ]