quote:Op donderdag 27 november 2008 09:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee meer hoe de niet zo bijster slimme KK denkt dat het gaat![]()
Dat weet ik dus wel.quote:[..]
1 Je weet dus blijkbaar niet wat een commisaris doet en hoeveel/weinig uur deze functie kost
Wel dus.quote:2. Kok werd niet uitgemaakt voor leugenaar vanwege zijn salaris
Wie weet was het zonder Kok wel 80% geweest.... weet jij veel.quote:maar vanwege het feit dat Kok zijn eerste wapenfeit een salarisverhoging voor ing bestuurder van 20% was, iets waar hij zich als MP nogal negatief over uitliet.
Mee eens, maar zo kan het dus ook.quote:[..]
Wat de Waal doet met zijn beloningen is zijn eigen keuze
De Waal zei bij EenVandaag dat hij er 1 dag in de week plus extra werk in het weekend mee bezig zal zijn. Dus laten we er voor het gemak anderhalve dag van maken in de week.quote:en ik denk dat de Waal zijn uursalaris hoger ligt dan dat van Zalm.
Waarom maakt de VVD dan zoveel heisa als het om energiebedrijven, woningbouwcorporaties en de NS gaat? (ook geen publieke sector)quote:[..]
Ten eerste is ABN/Fortis geen publieke sector ook al heeft de staat de aandelen in handen, het blijft een commercieel bedrijf
Ten eerste is dit de zoveelste persoonlijke aanval in deze post en ten tweede is dit tekenend voor het prototype VVD'erquote:en ten tweede ben je nogal slecht geinformeerd en vergelijk je apples met peren.
Valt ook wel mee, het is vooral beperkt tot de VVD departementen. De traditionele PvdA departementen slanken juist af (o.a. volksgezondheid bijv.).quote:Op donderdag 27 november 2008 16:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat complot werkt vrij slecht gelet op het feit dat er alleen maar ambtenaren bijkomen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, het is vooral beperkt tot de VVD departementen. De traditionele PvdA departementen slanken juist af (o.a. volksgezondheid bijv.).
Daarbij is ook deze ambtenarengroei gevolg van marktwerkingswaanzin, opzettelijke versnippering en verzelfstandiging.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Tup het volgende:
Het eerste probleem hier is dat iedereen steeds maar weer de koppeling "meer salaris, betere mensen" maakt. Alsof veel geld een voorwaarde is om kwalitatief goede mensen te krijgen. Als die stelling waar was zouden we nu geen kredietcrisis hebben gehad. De goeden niet te na gesproken, zijn bankmensen overbetaalde, middelmatige werknemers gebleken, die door het "grote geld" allerlei risico's hebben genomen. Laten we nou niet de fout maken om weer te zeggen dat die hoge salarissen nodig zijn om goede mensen te krijgen. Zalm heeft natuurlijk de "naam", maar wat me nou tegenvalt is dat ook Zalms zin in deze klus afhangt van de geldelijke beloning.
Daarnaast is er nog een probleem. Winst maak je door kosten te drukken en inkomsten te laten toenemen. ABN AMRO was een gezonde bank. Nu zal het lucratief zijn zijn om de diensten duurder te maken en veel mensen (want duur) en kantoren af te stoten. Kortom, de winst neemt dan toe, maar je krijgt minder voor meer. En Zalm? Die krijgt dan meer bonus. De koppeling van meer winst meer bonus vind ik een kwalijke, dat is juist 1 van de "problemen" van het financiele systeem. Had er dan bij gezegd "met behoud van alle dienstverleneing" oid.
Dat zou hij doen als hij bij een volledig privaat bedrijf gaat werken...quote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
Rechts lullen, rechts zakken vullen.
Maar ook dan zou jij aangehaald hebben dat het een veel te hoog salaris is, of in elk geval toch wel dat zo'n rijke gluiperd maar wat extra belasting moet betalen (wat feitelijk op hetzelfde neerkomt dus).quote:Op donderdag 27 november 2008 20:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zou hij doen als hij bij een volledig privaat bedrijf gaat werken...
Nee, ik ben geen EchtGaaf. Voor een privaat bedrijf lijkt me 750000 euro aan de juiste kant. Alhoewel ik bonusregelingen echt absurd vind.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:36 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maar ook dan zou jij aangehaald hebben dat het een veel te hoog salaris is, of in elk geval toch wel dat zo'n rijke gluiperd maar wat extra belasting moet betalen (wat feitelijk op hetzelfde neerkomt dus).
Waarom is dat absurd? Een bonus kan tenminste nog onthouden worden bij wanprestaties, maar werken wel als lokkertje. Je moet dat zien als onderdeel van de totale beloning die bedoeld is om iemand aan het werk te krijgen in je bedrijf. Ik krijg ook een bonus van mijn baas als we winst maken, ook als ik goed presteer, en ook nog eens als ik weinig ziek ben. Prima toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen EchtGaaf. Voor een privaat bedrijf lijkt me 750000 euro aan de juiste kant. Alhoewel ik bonusregelingen echt absurd vind.
Hoe absurd, het wprdt steeds gekker in dit land. Ziek zijn is tegenwoordig al een keuzequote:Op donderdag 27 november 2008 20:53 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Waarom is dat absurd? Een bonus kan tenminste nog onthouden worden bij wanprestaties, maar werken wel als lokkertje. Je moet dat zien als onderdeel van de totale beloning die bedoeld is om iemand aan het werk te krijgen in je bedrijf. Ik krijg ook een bonus van mijn baas als we winst maken, ook als ik goed presteer, en ook nog eens als ik weinig ziek ben. Prima toch?
Dat bonussen relatief zo hoog zijn in dit werk komt door het risico van het beroep; als iemand presteert moet de beloning erg hoog zijn om zo'n topper vast te houden. Maar bij uitblijven zou een enorm basissalaris met een lagere bonusregeling duurkoop zijn. En gewoon alleen een basisloon zonder bonus prikkelt onvoldoende of trekt te weinig talent aan.
Dat sommige topbestuurders onterecht bonussen krijgen ben ik met je eens. Maar dat is iets dat prima door de markt zelf opgelost kan worden. Door aandeelhouders bijv. En mocht een bedrijf echt met geld gooien alsof het niets kost, hoort het bedrijf gewoon failliet te gaan waarna de schuld verhaald wordt op de eigenaren. Dat gebeurt echter te weinig. Zie bailouts, nationaliseringen en het kwijtschelden van schulden waarna mensen wél ongestraft een nieuw BV'tje kunnen beginnen en alle winst opstrijken.
Ziek zijn niet, jezelf ziekmelden daarentegen wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe absurd, het wprdt steeds gekker in dit land. Ziek zijn is tegenwoordig al een keuze
Nee, de omgekeerde stelling zou daar wel door worden gelogenstraft, maar de stelling dat een behoorlijk salaris nodig is om kwaliteit te krijgen wordt er niet door onderuit gehaald.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Tup het volgende:
Alsof veel geld een voorwaarde is om kwalitatief goede mensen te krijgen. Als die stelling waar was zouden we nu geen kredietcrisis hebben gehad.
Met een SP'er aan het ABN-roer hef ik gelijk mijn rekening op.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:25 schreef SicSicSics het volgende:
Noem eens een SP'er (met de competenties) die het voor 150k had willen doen dan?
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef DS4 het volgende:
Dus: hoog salaris garandeert niet dat je kwaliteit in huis haalt. Een laag salaris is wel een garantie dat je een knuppel in huis haalt.
Waarom begin je telkens te piele over persoonlijke aanvallen als je zelf het patent erop hebt?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef Klopkoek het volgende:
Sneakypete, je bent compleet gehersenspoeld
Als er een operatie verkeerd wordt uitgevoerd moet uiteraard het ziekenhuis ervoor opdraaien, dat lijkt me wel zo eerlijk.
Jij ook met je verzekeren.... als het aan jou ligt wordt alles verzekerd...
Ja, het is werkelijk te gek voor woorden.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voor de verandering een goed commentaar van GeenStijl hierover: http://www.geenstijl.nl/m(...)ebat_topinkomen.html
Echt te debiel voor woorden weer. Die Zalm toch met z'n "ik doe het voor het landsbelang"![]()
Hiermee maakt Bos zich ook volstrekt ongeloofwaardig.quote:En dan die variabele bonusDaar wilden ze juist vanaf
En hoe weten ze dat dit eerlijk gaat gebeuren? dat er niet gerommeld gaat worden om de bonussen op te krikken? (let op: dat hoeft niet perse fraude te zijn!)
Het systeem is kas en kas verrot.quote:Achja, VVD'er he?![]()
Dit systeem is echt verrot. Zelfs als het helemaal op zijn gat ligt, helemaal verkloot is, dan nóg kun je een boel geld vangen.
En dan mag de belastingbetaler de scherven gaan ruimen.quote:Tsja, in dat geval wordt het wel erg aanlokkelijk om risico te gaan nemen.... Gaat het mis, dan nog krijg je een vorstelijk salaris mee.
Meta gezien kies je de goede insteek. De invulling wordt idd een lastig verhaal. Toch zie ik een veel grotere rol van de overheid als oplossing. We kunnen met z'n allen constateren, dat als overheid te teugels teveel laat vieren, dat het goed misgaat.....Het liberalisme in ultieme vorm blijkt de dood in de pot.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef Klopkoek het volgende:
EchtGaaf, ik weet de oplossing ook niet (daarmee bedoel ik: ik weet het zelfs op hoofdlijnen niet).
Aan de ene kant zit je met de situatie dat risico's vrij gemakkelijk op anderen afgewenteld worden en dat als het mis gaat de samenleving, belastingbetaler, werknemers etc. er voor op draaien.
Aan de andere kant zou het ook veels te ver gaan als de overheid zich met alles gaat bemoeien, ook dát is vragen om rampen.
Je moet dus naar een compleet andere economische ordening toe, maar wat die moet zijn.... geen flauw idee.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:06 schreef nikk het volgende:
Echt hè. De blinde heeft de dove gevonden.
quote:
Echt hè. Jut heeft Jul gevonden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:06 schreef nikk het volgende:
Echt hè. De blinde heeft de dove gevonden.
Vind je het huidige systeem dan nog niet hybride? We zijn geen VS, we zijn tevens geen USSR. De excessen zie je derhalve in landen als Amerika en in landen waar de markt sterk gereguleerd wordt. Wij zitten daar tussen in, nietwaar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Meta gezien kies je de goede insteek. De invulling wordt idd een lastig verhaal. Toch zie ik een veel grotere rol van de overheid als oplossing. We kunnen met z'n allen constateren, dat als overheid te teugels teveel laat vieren, dat het goed misgaat.....Het liberalisme in ultieme vorm blijkt de dood in de pot.
Het beste systeem is een hybride systeem met een juiste balans tussen private partijen en overheid. een communisme zal nooit functioneren, een volledige vrij markteconomie evenmin.
Wel een beetje een selectieve doper dan...quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Klopkoek het volgende:
EchtGaaf is Remi en ik ben Johannes de Doper....
![]()
Ik denk je je beeld van Amerika een jaartje of 100 bij moet stellen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:51 schreef waht het volgende:
Vind je het huidige systeem dan nog niet hybride? We zijn geen VS, we zijn tevens geen USSR. De excessen zie je derhalve in landen als Amerika en in landen waar de markt sterk gereguleerd wordt. Wij zitten daar tussen in, nietwaar?
Ik heb het al vaker tegen je gezegd: dat systeem hebben we al.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Het beste systeem is een hybride systeem met een juiste balans tussen private partijen en overheid.
Ontken ik ook niet, maar omdat de balans wel erg naar markt aan het doorslaan is kruipen we steeds dichter naar markt als intrinsiek instrument.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker tegen je gezegd: dat systeem hebben we al.
Die bestaat wel hoor.quote:Dat we niet exact de juiste balans zullen hebben is een tweede, maar m.i. bestaat ook niet zoiets als exact de juiste balans.
Remi is ook roepende in de Fok woestijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Klopkoek het volgende:
EchtGaaf is Remi en ik ben Johannes de Doper....
![]()
zo alleenquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:46 schreef One_of_the_few het volgende:
en terecht remi
Eigenlijk moet de rolverdeling andersom zijn want volgens mij ben je de meest christelijke van ons tweequote:Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Remi is ook roepende in de Fok woestijn.
Het valt reuze mee... Echt waar. Maar jij mag daar anders over denken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ontken ik ook niet, maar omdat de balans wel erg naar markt aan het doorslaan is kruipen we steeds dichter naar markt als intrinsiek instrument.
Natuurlijk niet. Het is geen exacte wetenschap. Het is (en dat roep jij zelf ook altijd) deels een morele kwestie. Waarmee dagelijks het perfecte evenwicht verschuift. Wat zeg ik: iedere seconde.quote:Die bestaat wel hoor.
Welk land zou jij dan het meest kapitalistisch of het land met de meest vrije markt noemen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk je je beeld van Amerika een jaartje of 100 bij moet stellen.
Hong Kong is nu toch zo'n beetje het meest vrije land (even afgezien van dat het nu 'officieel' van China is)quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Welk land zou jij dan het meest kapitalistisch of het land met de meest vrije markt noemen?
Yes, check:quote:Op zaterdag 29 november 2008 03:27 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Hong Kong is nu toch zo'n beetje het meest vrije land (even afgezien van dat het nu 'officieel' van China is)
Heb je Rinnooy kan gisteren gezien?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Meta gezien kies je de goede insteek. De invulling wordt idd een lastig verhaal. Toch zie ik een veel grotere rol van de overheid als oplossing. We kunnen met z'n allen constateren, dat als overheid te teugels teveel laat vieren, dat het goed misgaat.....Het liberalisme in ultieme vorm blijkt de dood in de pot.
Het beste systeem is een hybride systeem met een juiste balans tussen private partijen en overheid. een communisme zal nooit functioneren, een volledige vrij markteconomie evenmin.
Mijn insteek is: duidelijk aanwijzen van sectoren waar een privaat belang en publiek belang is gediend. Die scheidslijn is gemakkelijk te leggen. Vb: systeembanken horen altijd overheidsinstellingen te zijn.
Dat het sociaal-financieel-economisch systeem hervormd moet worden is denk ik iedereen duidelijk. Impliciet ziet "rechts' zelfs in dat het evenwicht totaal zoek is geraakt en de boel op drift.
Dat laatste geeft hoopt, want "je ziet het als je het doorhebt". Zo zou Cruijff het zeggen.
Echt bizar, gewoon een correcte uitleg en KK komt weer met een verkapte nazi-vergelijking.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
Echt ongelovelijk. "Ich habe es nicht gewusst"
Het is een correcte uitleg maar geen excuus. Zij zijn immers samen met de hele raad van bestuur verantwoordelijk voor de organisatie.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Echt bizar, gewoon een correcte uitleg en KK komt weer met een verkapte nazi-vergelijking.
Ja, ik heb het gezien. Ik trok dezelfde conclusie en zijn lichaamstaal bevestigde alles.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb je Rinnooy kan gisteren gezien?
Zo van "mmmm ja, ze verdienen erg veel en waren voor de kamercommissie erg zuinig maarrrrrrrrr.... ze zijn natuuurlijk ook erg slecht geadviseerd en het is in de VS veroorzaakt"
Ja, zijn ze in Nederland net zo onverantwoordelijk omgegaan met de gebrekkige kredietwaardigheid van de klanten? Heeft de Nederlandse overheid dat soort onverantwoordelijke kredieten gestimuleerd?quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
Echt ongelovelijk. "Ich habe es nicht gewusst" :'
Hij wilde zijn vrienden bij de banken niet keihard afvallen. Aan zijn lichaamshouding kon je zien dat hij wel vond dat ze schuld hadden. Overigens ben ik het voor een groot deel wel met hem eens. Nederland overkomt gewoon veel. Zakt de duitse/wereld economie, dan die van ons ook. Kredietcrisis in de VS, dan ook hier. De nederlandse bankiers hebben ook aan de bel meegewerkt en wat je ze imo het meest kwalijk kan nemen is dat ze dreigden weg te gaan tijdens de discussie over topsalaris.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb je Rinnooy kan gisteren gezien?
Zo van "mmmm ja, ze verdienen erg veel en waren voor de kamercommissie erg zuinig maarrrrrrrrr.... ze zijn natuuurlijk ook erg slecht geadviseerd en het is in de VS veroorzaakt"
Eerst dreigen uit NL weg te gaan omdat ze gingen huilen vanwege de discussie over hun bespottelijke hoge salarissen om met later met hangende pootjes hun handen op te houden bij de staat.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij wilde zijn vrienden bij de banken niet keihard afvallen. Aan zijn lichaamshouding kon je zien dat hij wel vond dat ze schuld hadden. Overigens ben ik het voor een groot deel wel met hem eens. Nederland overkomt gewoon veel. Zakt de duitse/wereld economie, dan die van ons ook. Kredietcrisis in de VS, dan ook hier. De nederlandse bankiers hebben ook aan de bel meegewerkt en wat je ze imo het meest kwalijk kan nemen is dat ze dreigden weg te gaan tijdens de discussie over topsalaris.
Kennelijk wel onverantwoordelijk met hun handelscontacten...quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:59 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, zijn ze in Nederland net zo onverantwoordelijk omgegaan met de gebrekkige kredietwaardigheid van de klanten?
Nee, en dat maakt het dus des te meer 'de schuld' van Scheringa en de rest van de maffiafamilie.quote:Heeft de Nederlandse overheid dat soort onverantwoordelijke kredieten gestimuleerd?
Rinnooy Kan heeft zich toentertijd zelf bij ING flink verrijkt ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij wilde zijn vrienden bij de banken niet keihard afvallen. Aan zijn lichaamshouding kon je zien dat hij wel vond dat ze schuld hadden. Overigens ben ik het voor een groot deel wel met hem eens. Nederland overkomt gewoon veel. Zakt de duitse/wereld economie, dan die van ons ook. Kredietcrisis in de VS, dan ook hier. De nederlandse bankiers hebben ook aan de bel meegewerkt en wat je ze imo het meest kwalijk kan nemen is dat ze dreigden weg te gaan tijdens de discussie over topsalaris.
! pot nat. Hoe dan ook het systeem deugt gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rinnooy Kan heeft zich toentertijd zelf bij ING flink verrijkt ja.
Dat is niet helemaal waar. Je moet kijken naar wat men KON doen. Dat je verantwoordelijkheid draagt klopt, maar dat wil niet zeggen dat als het mis gaat je ook een fout hebt gemaakt, of dat er consequenties moeten volgen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:00 schreef Klopkoek het volgende:
Nu het mis gaat kunnen ze echt niet makkelijk zeggen van 'ja maar ik ben slecht geadviseerd' of 'iedereen gebruikte net zoals ons dezelfde dure risicobepalingsinstrumenten'. Dat zijn geen excuses.
eensquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eerst dreigen uit NL weg te gaan omdat ze gingen huilen vanwege de discussie over hun bespottelijke hoge salarissen om met later met hangende pootjes hun handen op te houden bij de staat.....
Wat alleen al strategisch raar is. Doe dan net alsof je een beetje schuld hebt. Of zeg dat de ondoorzichtige constructies een fout is van de banken als geheeld. Krijg je veel meer goodwill mee.quote:Het zegt alles over die lui. Alles, maar dan ook alles. En uiteraard waren ze niet kritisch over hun zelf tijden de hearing in de TK deze week
nou, dat kan wel iets genuanceerder. Hij had een goed salaris, maar graaien deed hij overigens niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rinnooy Kan heeft zich toentertijd zelf bij ING flink verrijkt ja.
Die flatscreen-kredieten hebben geen reet te maken met de kredietcrisis.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:22 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, en dat maakt het dus des te meer 'de schuld' van Scheringa en de rest van de maffiafamilie.
Hij doet tegenwoordig wat meer dan alleen dat, maar dat zijn naam hier misplaatst is, lijkt mij duidelijk: DSB heeft geen staatssteun aangevraagd, DSB heeft voor zover ik weet niet zwaar in verpakte sub-primes gezeten en de topman van DSB valt niet onder de CEO's die worden uitgelokt om korte termijn risico's te nemen...quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:25 schreef Argento het volgende:
Die flatscreen-kredieten hebben geen reet te maken met de kredietcrisis.
Vergeet even niet dat zo'n commisariaat maar een bijbaantje is van een paar uur per week. Kok heeft ook commissariaten bij andere bedrijven zoals Shell, TPG, Rijksmuseum, Kankerinstituut etc.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:55 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe het blijkbaar gaat:
Wim Kok: verdient met zijn commisariaat bij ING 120000 euro.
...vlieg je eruit en krijg je geen bonus mee en heb je je laatste salaris gehad. Geen reden om risico te nemen dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef Klopkoek het volgende:
Tsja, in dat geval wordt het wel erg aanlokkelijk om risico te gaan nemen.... Gaat het mis, dan...
Hoe kom je daarbij? Ben jij betrokken geweest bij zijn aanstelling?quote:Op zondag 30 november 2008 14:06 schreef Picchia het volgende:
Waarom moet Zalm een marktconform salaris ontvangen als hij niet door werving en selectie in de zakelijke markt is aangetrokken?
Dat zegt dan een hoop over jouw redeneringsvermogen.quote:Blijkbaar hoeft er toch geen moeite gedaan te worden om goede bestuurders aan te trekken, als ze uit Bos zijn old boys network geplukt kunnen worden. Dus waarom zijn salaris gerechtvaardigd is is mij een raadsel.
Een roepende in de woestijn is zeer goed verstaanbaar: Klopkoek is dat niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Remi is ook roepende in de Fok woestijn.
Sam, steek die spade maar in je reet. Moet je weer lollig gaan doen?quote:Op zondag 30 november 2008 17:30 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Een roepende in de woestijn is zeer goed verstaanbaar: Klopkoek is dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |