quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
DIE MORDIquote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef damsco het volgende:
DIE OP!!!!!!!!! ik sta er tussend;;D;D:D;d:D:DD!!!
![]()
Sorry?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef damsco het volgende:
DIE OP!!!!!!!!! ik sta er tussend;;D;D:D;d:D:DD!!!
![]()
Sorry, weeg je minder dan?quote:
Ach joh, ik heb een eigen auto zonder rijbewijsquote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ksta hier buiten op d bus te w88 en myn humeur is hetzelfde als d buitentempkutbus, wil n eigen auto.
Demon_Hunter is datquote:
Mên.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
Al die plaatjes in de Wiki verwijzen naar i.fokzine.net..hoe zet je dan nieuwe erin?quote:
IK heb een auto met rijbewijs, zonder motor....quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb een eigen auto zonder rijbewijs
Smerig.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
dat is 70..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
dit gaat me week geld kosten!quote:
Je kan nog STEEDS niet tellenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
Ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb een eigen auto zonder rijbewijs
Gewoon de URLs van de UI's van users kopieren en dan tussen IMG tags zetten, eventueel met 60,60 formaat zodat grote UI's verkleind worden.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Al die plaatjes in de Wiki verwijzen naar i.fokzine.net..hoe zet je dan nieuwe erin?
1 |
maar ik ga geen iphone kopen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
iPhone geeft het inbegrepen.
iPhailquote:Op woensdag 26 november 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
iPhone geeft het inbegrepen.
Maar wel maagdelijkheid.quote:
Die van doet het nog steeds goed.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iPhailIk heb hem 2 dagen gehad en toen was ie al stuk. Was gelukkig niet van mij, maar van mijn werkgever.
Ik zie niks heur. Heb je er echt zolang over gedaan om dat te maken?quote:
ja hihiquote:Op woensdag 26 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie niks heur. Heb je er echt zolang over gedaan om dat te maken?
damsco is gewoon de falende factor. Hey wacht, dat klinkt als een leuk RTL programma.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een falend faal plaatje.
Mordi ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef damsco het volgende:
[..]
ja hihi![]()
![]()
![]()
Jij bent echt grappig hihihiihhiihihihi
obtener el cáncer y morir pronto
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
damsco is gewoon de falende factor. Hey wacht, dat klinkt als een leuk RTL programma.
"Na de zwakste schakel, komt RTL nu met De Falende Factor"
Haha, dat klinkt idd wel goedquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
damsco is gewoon de falende factor. Hey wacht, dat klinkt als een leuk RTL programma.
Kut Yvonne ook altijd met haar relkloons.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:11 schreef Florian_ het volgende:
Damsco en MiVer zijn gewoon relkloons van Yvonne_!
tu madre es una sucia rameraquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dus is toch niet doorquote:
Verwacht een note in de komende 10 minutenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef damsco het volgende:
[..]
ja hihi![]()
![]()
![]()
Jij bent echt grappig hihihiihhiihihihi
obtener el cáncer y morir pronto
ja je moerquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind jou een mutterphukking doerak, je spreekt vietnamees
ssperamos que el cáncer en 10 minutosquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verwacht een note in de komende 10 minuten
En jij denkt dat ik niet weet wat jij daar schrijft of zo?quote:
Of een ban, ook prima.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:14 schreef damsco het volgende:
[..]
ssperamos que el cáncer en 10 minutos
quote:
BT!!!!quote:
Het is r wel t weer voor.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Er gaat mênnus hard gebbqd worden bij gers.
T100 bus?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Relkloons? Ow en d bus rijdt nu 100
Nice!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb even een melding van damsco gemaakt in FB, vind het beetje irritant worden.
we rijdn ng net niet met 2 wielen door d bochtquote:
Haha, je eigen ras pwnen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
we rijdn ng net niet met 2 wielen door d bochtVrouw als buschauf, trouwens
Vraag eens of ze BT heet?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik distancieer me volkomen van dze buschaufquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
Ooh sorry, ik doe alweer aardig
Hahahquote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je mijn volk tegenkomt,quote:
Doe even normaal. Alvast bedankt!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als je mijn volk tegenkomt,
Dan schijt je zeven kleuren stront en bid je tot je moeke dat ze je niet weer totaal vernederen op straat en je nu wel met rust laten
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe even normaal. Alvast bedankt!
Durf ik niet, tevens ist onmogelyk naar voren t lopenquote:
Da's erg zuur...quote:
En toch is het zo.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe even normaal. Alvast bedankt!
Zou je mij niet voor autist willen uitschelden? Ik vraag het je vriendelijk.quote:
TREK AAN DE NOODREM JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 november 2008 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf ik niet, tevens ist onmogelyk naar voren t lopen
"Mam, hij plaagt me weer"quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou je mij niet voor autist willen uitschelden? Ik vraag het je vriendelijk.
Nogmaals alvast bedankt
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef damsco het volgende:
[..]
Zou je mij niet voor autist willen uitschelden? Ik vraag het je vriendelijk.
Nogmaals alvast bedankt
Ah, nog ff en we zijn van hem af.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
TREK AAN DE NOODREM JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nu jij er bent wel ja!quote:
ik ben er tochquote:
Mazzel en knuppelzequote:
B A A Squote:Op woensdag 26 november 2008 21:33 schreef kurk_droog het volgende:
Fijne nacht nog en misschien tot vrijdag
Ik ga slapen en naar Hamburg
Jij blijft maar zuigen hequote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, nog ff en we zijn van hem af.
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh NOODREM, ik dacht dat je zei GOODREM....
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, nog ff en we zijn van hem af.
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh NOODREM, ik dacht dat je zei GOODREM....
Bwehe, er stond net n politiecontrole, pwntquote:Op woensdag 26 november 2008 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahah. Of als de buschauffeur plotseling gaat remmen en iedereen naar voren vliegt
.
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:47 schreef Dagonet het volgende:
a) De website van m'n MSN adres is niet van mij, ik had er slechts een mailadres dat ik ook voor MSN heb gebruikt.
b) Als je een unban wil is het misschien wel érg handig als je ook zegt wie je bent.
c) Je klonk dronken.
Er zijn zat manieren om een unban aan te vragen, val daar geen mensen in hun privéleven voor lastig.
Ik haat ook veel van jou.quote:
Bedoel je dit? Dagcijfers # 171quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
waar kan je ookalweer de lijst met users die het meest gepost hebben vinden?
Jij deelt mijn mening dat ik jou irritant vind? Hmm, okee, apart als je jezelf irritant vind....quote:
Hou je kaak nou maar even, ratquote:Op woensdag 26 november 2008 21:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij deelt mijn mening dat ik jou irritant vind? Hmm, okee, apart als je jezelf irritant vind....
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:47 schreef IQM het volgende:
Waar gáát dit over?
Nee, ik erger me aan het dwaze niveau van gebruikers zoals jij.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef jagga het volgende:
Eens met broekpaling, damsco is een autist.
Wil je het testen?
Roep gewoon: METAL IS HET BEST URBAN IS KUT
en gegarandeerd dat hij erover begint te mekkeren
het is een dwangmatig iets, vrees ik
Ik probeer het niet eens.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik probeer het te volgen maar het lukt niet echt!
waar haal je deze kennis vandaan?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, ik erger me aan het dwaze niveau van gebruikers zoals jij.
Geen discussie mee mogelijk, enkel rellen en schelden. Nou, nou.
Daarnaast, ik weet niet wat erger is: metal luisteren of autist zijn. Ik denk dat een liefhebber beiden moet zijn.
Ziejewel?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Daarnaast, ik weet niet wat erger is: metal luisteren of autist zijn. Ik verdenk dat een liefhebber beiden moet zijn.
Observatiequote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waar haal je deze kennis vandaan?
Damsco houdt er af en toe een ietwat vreemde mening op na/quote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Ziejewel?
trouwens je durft toch niet te beweren dat al die baggerposts.topics over metal en mensen die daarvan houden, niet "dwaas" zijn ofwel?
lul niet, je bent bevooroordeeld als de pest en denkt mij te kennen dmv 1 post?quote:
Ik kan niet anders. Yvonne is een ware strijd begonnen tegen baggerusers. Ik ben nu verdoemd tot het aangaan van discussies met outcasts als jou, noorsbloed en consorten.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Ziejewel?
trouwens je durft toch niet te beweren dat al die baggerposts.topics over metal en mensen die daarvan houden, niet "dwaas" zijn ofwel?
lekker wijf ?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:50 schreef Fascination het volgende:
Zagen jullie vandaag spangas? Die ene van de tweeling had z'n coming out.
Ik heb mijn kaak niet nodig om berichten te typen, einstein.quote:
Gelukkig doe jij dat niet, dat scheelt. Jij loopt niet te rellen en te schelden inderdaad, jij bent een voorbeeldig usert.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij, mijn beste, bent het perfect voorbeeld van stront / een anus. Veel zinnigs komt er niet uit, en wat eruit komt stinkt.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaak niet nodig om berichten te typen, einstein.
[..]
Gelukkig doe jij dat niet, dat scheelt. Jij loopt niet te rellen en te schelden inderdaad, jij bent een voorbeeldig usert.
Welnee, het is veel leuker om deze mensen keer op keer uit de tent te lokken en te laten happen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef Silentalarm het volgende:
Maar de beste behandeling voor deze gevallen is negeren en in quarantaine zetten.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:50 schreef Fascination het volgende:
Zagen jullie vandaag spangas? Die ene van de tweeling had z'n coming out.
natuurlijk, maar dit klinkt mij in de oren als.. ja ok, ik heb "vroeger" veel gebaggerd, maar nu heb ik mijn leven omwille van mijn sociaal-fok leven gebeterd.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik kan niet anders. Yvonne is een ware strijd begonnen tegen baggerusers. Ik ben nu verdoemd tot het aangaan van discussies met outcasts als jou, noorsbloed en consorten.
Maar wees gerust, iknog steeds van jullie soort, maar ik zou mij netjes uitlaten.
Hmja, maar ik wordt er zo moe van. Steeds weer dezelfde kut discussie, en telkens draait het er weer op uit dat damsco zegt: ga dood, krijg kanker, je stinkt, je bent poep.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, het is veel leuker om deze mensen keer op keer uit de tent te lokken en te laten happen.Hij heeft zo'n hekel aan het niveau, maar hij blijft er wel op ingaan, dat is wel schattig, zulk gedrag.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hmja, maar ik wordt er zo moe van. Steeds weer dezelfde kut discussie, en telkens draait het er weer op uit dat damsco zegt: ga dood, krijg kanker, je stinkt, je bent poep.
En telkens heeft ie weer ongelijk. Heb je na 3x ook wel weer gezien.
Ik ga douchen/leren/slapen
Daaaaaaag allemaal
Och mijn vriend, vergeet niet dat stront komt omdat jij het blijft voeden, dus zolang jij blijft happen zit jij in de stront.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij, mijn beste, bent het perfect voorbeeld van stront / een anus. Veel zinnigs komt er niet uit, en wat eruit komt stinkt.
Ik sta liever in de stront, dan een stuk stront te zijn. En hier zou ik het graag bij willen laten.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Och mijn vriend, vergeet niet dat stront komt omdat jij het blijft voeden, dus zolang jij blijft happen zit jij in de stront.
En nu kappen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik kan niet anders. Yvonne is een ware strijd begonnen tegen baggerusers. Ik ben nu verdoemd tot het aangaan van discussies met outcasts als jou, noorsbloed en consorten.
Maar wees gerust, iknog steeds van jullie soort, maar ik zou mij netjes uitlaten.
Ok mooi.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik sta liever in de stront, dan een stuk stront te zijn. En hier zou ik het graag bij willen laten.
Ach er is helemaal geen discussie, dit is gewoon een beetje klooien met een of andere relkloon en het kan me verder vrij weinig boeien wat ie te zeggen heeft, maar aangezien er verder toch niks te doen is in de SC is dit wel leuk vermaak, in ieder geval tot ie gebanned word.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hmja, maar ik wordt er zo moe van. Steeds weer dezelfde kut discussie, en telkens draait het er weer op uit dat damsco zegt: ga dood, krijg kanker, je stinkt, je bent poep.
En telkens heeft ie weer ongelijk. Heb je na 3x ook wel weer gezien.
Ik ga douchen/leren/slapen
Daaaaaaag allemaal
Tja, het blijft selectief het, net als met MiVer....quote:Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Pff, krijgt die damsco ook nog gelijk van Bio, moet je eens zien als jordeeeh/ananas/sackboy/jos ofzo iemand dood had gewenst. Maarja, nu ben ik echt weg.
ja of wij als het aan biogarde ligtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach er is helemaal geen discussie, dit is gewoon een beetje klooien met een of andere relkloon en het kan me verder vrij weinig boeien wat ie te zeggen heeft, maar aangezien er verder toch niks te doen is in de SC is dit wel leuk vermaak, in ieder geval tot ie gebanned word.
Sinds wanneer ben jij weer terug dan?quote:
Laat die mooie zedenkussens maar eens zien danquote:Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok mooi.
Tetten van Keeley anyone?
Dat is echt hilarisch hoorquote:
Omdat Silentalarm dat gevraagd heeft in FB. Helaas is het zo dat relklonen van niet KLB-SCers gewoon door mogen baggeren en wij direct een week of maandban krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef jagga het volgende:
[..]
ja of wij als het aan biogarde ligt![]()
waarom vind bio eigenlijk dat hij hier in moet grijpen? Het is niet alsof we elkaar straks gaan ontmoeten om een bloedbad aan te richten ofzo?
eens! laat maar zienquote:Op woensdag 26 november 2008 22:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Laat die mooie zedenkussens maar eens zien dan
Sinds nu net!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer terug dan?
Heb het nog niet gecontroleerd, maar dat zou wel lam zijn... maargoed zijn goed rechtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Silentalarm dat gevraagd heeft in FB. Helaas is het zo dat relklonen van niet KLB-SCers gewoon door mogen baggeren en wij direct een week of maandban krijgen.
Rechts onderaan op elke pagina in de baggerlayout, top 500: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
waar kan je ookalweer de lijst met users die het meest gepost hebben vinden?
Nee hoor, we ruimen alle relklonen op. Als je wil rellen doe je dat maar onder je normale account.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:06 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb het nog niet gecontroleerd, maar dat zou wel lam zijn... maargoed zijn goed recht
Madagascar 2 of Blindness. How to Lose Friends & Alienate People lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt hilarisch hoor. Vooral door de slechte acteerprestaties
.
Oh weten jullie nog een leuke film die in de bios draait?
Nou niet de underdog positie innemen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Silentalarm dat gevraagd heeft in FB. Helaas is het zo dat relklonen van niet KLB-SCers gewoon door mogen baggeren en wij direct een week of maandban krijgen.
Die how to lose friends & alienate people lijkt me inderdaad leuk maar ik zie 'm niet staan op de site van cinestarquote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Madagascar 2 of Blindness. How to Lose Friends & Alienate People lijkt me ook wel leuk.
Wil niet flauw doen, maar hoort fitten op elkaar niet een beetje bij een SC?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou niet de underdog positie innemen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.
Laten we een voorbeeld nemen. We kennen user Paultjuhhh allemaal. Als men hem uitlokt, ondanks dat hij een drama van een user kan zijn, dan zou ik 't net zo goed voor hem 'opnemen'.
Ergo, jullie roepen als vanaf de eerste post van damsco; Wat doet die avatar van damsco in de OP?
Het zal me verder allemaal jeuken wat men denkt, maar ik word moe van dat constante fitten op elkaar. Resultaat is een overvol MED met KLB baggeraars/kutusers.
Ik ga er verder niet op in daar het jullie keuze is wat er met user gebeurd. Wat ik alleen wil zeggen dat menig ander user (neem een jordeeeh of sackboy) die met kanker en dood loopt te strooien allang een ban had gekregen. Natuurlijk omdat ze een shitload aan notes hebben, maar dan nog. Daarbij weet je zelf ook dat er niks aan de hand is hier zolang er gewoon normaal gepost word, maar dit is niet de eerste keer dat damsco zo reageert in de SC (dat er steeds gevraagd word wat zijn UI in de op doet komt ergens vandaan, denk je niet?)quote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou niet de underdog positie innemen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden.
Laten we een voorbeeld nemen. We kennen user Paultjuhhh allemaal. Als men hem uitlokt, ondanks dat hij een drama van een user kan zijn, dan zou ik 't net zo goed voor hem 'opnemen'.
Ergo, jullie roepen als vanaf de eerste post van damsco; Wat doet die avatar van damsco in de OP?
Het zal me verder allemaal jeuken wat men denkt, maar ik word moe van dat constante fitten op elkaar. Resultaat is een overvol MED met KLB baggeraars/kutusers.
True, maar dat gebeurt vice versa ook. Zeg niet dat jij dat doet, maar het komt voor. En ja, damsco is geen lieverdje en staat net goed op scherp.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:13 schreef jagga het volgende:
[..]
Wil niet flauw doen, maar hoort fitten op elkaar niet een beetje bij een SC?
Het ging mij eigenlijk om zijn reacties op dingen waar ik bijv van houd. Ik hou niet van over 1 kam scheren/hokjesduwerij/bevooroordeelde mensen, vandaar..
Van de andere kant; we hebben soms engelengeduld. Jammer dat jullie dat niet altijd zien. En die users waar jij het over hebt zijn buiten de SC nog veel irritanter. En dat een post in de SC dan de druppel voor zo'n user's ban is...quote:Op woensdag 26 november 2008 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in daar het jullie keuze is wat er met user gebeurd. Wat ik alleen wil zeggen dat menig ander user (neem een jordeeeh of sackboy) die met kanker en dood loopt te strooien allang een ban had gekregen. Natuurlijk omdat ze een shitload aan notes hebben, maar dan nog. Daarbij weet je zelf ook dat er niks aan de hand is hier zolang er gewoon normaal gepost word, maar dit is niet de eerste keer dat damsco zo reageert in de SC (dat er steeds gevraagd word wat zijn UI in de op doet komt ergens vandaan, denk je niet?)
Maar goed, dat er selectief gemod en gebanned word op de SCers is niks nieuws meer voor ons.
Kwaliteit maat, kwaliteitquote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef BigKahuna het volgende:
Morgen in pak naar Amsterdam, even overhemden en stropdassen checken.
Als iiCk en mn matties in pak chillen in damsco hoort daar uiteraard dit nummer bij.
Is de SC niet saai meer is het nog niet goed, ik hou mijn mond wel in het vervolg.quote:
En voor jou: post eens normaal en respecteer andere mensen. Lijkt soms niet in je repertoire voor te komen, maar je zal toch echt moeten.quote:
Wat doe ik nou weer fout. Ik probeer me er buiten te houdenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En voor jou: post eens normaal en respecteer andere mensen. Lijkt soms niet in je repertoire voor te komen, maar je zal toch echt moeten.
Dat ontken ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van de andere kant; we hebben soms engelengeduld. Jammer dat jullie dat niet altijd zien.
Zoals ik al zei, het zal wel een reden hebben, maar ik was gewoon van mening dat een doodsverwensing banwaardig was. Niet dat ik daar warm of koud van word of zo. Het is wat jagga zegt, het fitten hoort hier ook een beetje bij, ik heb persoonlijks niks tegen damsco, ik ging alleen in op zijn vijandelijke houding naar Noorsbloed toe.quote:En die users waar jij het over hebt zijn buiten de SC nog veel irritanter. En dat een post in de SC dan de druppel voor zo'n user's ban is...
Stoppen met dat constante vloeken, op alles reageren wat ademt en niet in jouw straatje past en trollen. Vooral dat vloeken erger ik me kapot aan. En user met mij.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat doe ik nou weer fout. Ik probeer me er buiten te houden
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god het is saai hier. Ik ga slapen, welterusten!
Je hoeft deze keer ook niet tien minuten lang te lurken, het is gewoon écht saai hier.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Nu al?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Vloek ik zoveel danquote:Op woensdag 26 november 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stoppen met dat constante vloeken, op alles reageren wat ademt en niet in jouw straatje past en trollen. Vooral dat vloeker erger ik me kapot aan. En user met mij.
Aanpassen of opbokken. Jij mag het zeggen.
POTVERDRIE! Proberen damsco, bio en ik het een beetje levendig te houden, zeggen ze dat het saai is.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hoeft deze keer ook niet tien minuten lang te lurken, het is gewoon écht saai hier.
Ze wordt hier echt behandeld alsof ze de koningin is.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef Emimich het volgende:
Wat steekt iedereen weer veel veren in BT's reet zeg!
Wie wat waar? Zijn daar pics van?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef Emimich het volgende:
Je stoot mij er niet mee voor het hoofd, maar je mede-users. Kijk eens om je heen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Vloek ik zoveel dan? Was mij nooit opgevallen, serieus. Maar oke, wil je er niet mee voor het hoofd stoten ofzo
Als we jou nu behandelen alsof je de koning bent, is het dan goed?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ze wordt hier echt behandeld alsof ze de koningin is.
Ligt eraan of ik er voor in de stemming benquote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
Fascination, Madagascar 1 was echt vet, waarom ga je daar niet heen?
Waar?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef Emimich het volgende:
Ik mag hopen dat Bt die opmerking niet serieus bedoeldequote:
Nee, want ik wil een andere behandeling dan de normale.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
Als we jou nu behandelen alsof je de koning bent, is het dan goed?
Dat is Bio's succesvolle gimmick.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef IQM het volgende:
Waarom quoot iedereen zichzelf opeens?
Beataking of Breathtrixquote:Op woensdag 26 november 2008 22:32 schreef IQM het volgende:
Hoe tof zou dat trouwens zijn?Als Beatrix achter de user 'Breathtaking' zit.
Ik ben wel heel scherpquote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef jagga het volgende:
sta ik op scherp dan?![]()
![]()
nu ga ik echt douchen
je vergeet mijquote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
POTVERDRIE! Proberen damsco, bio en ik het een beetje levendig te houden, zeggen ze dat het saai is.
quote:
Sowwy!quote:
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:28 schreef Emimich het volgende:
quote:
die wat voor dingen?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
Kunnen al die vocoder-artiesten niet eens keihard afsterven ofzo? Dank u.
ohja die muts staat wel okquote:
quote:
+quote:
T-Pain mag het, hij is baas.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
Kunnen al die vocoder-artiesten niet eens keihard afsterven ofzo? Dank u.
ja dat klopt... maar das een wiki-linkquote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik post toch net een linkje of niet soms?
Mja ik denk dat de buschauffeur net met 120 over een drempel ging waardoor ze net jouw post gemist heeft.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef IQM het volgende:
[..]
ik kan dat niet openen nu.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Of als BT weg is, wat nu ook het geval is.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef jagga het volgende:
Het valt wel op... als er geen klein relletje aan de gang is schakelt de hele SC terug naar 2e versnelling qua posts
Zijn jullie mongloïde? Is een linkje aanklikken alweer te veel?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:47 schreef jagga het volgende:
[..]
ja dat klopt... maar das een wiki-linkkom op man...wikipedia
![]()
gewoon verstaanbaar nederlands is genoeg, korte omschrijving, uitleg zoiets
Die lurkte de hele tijd mee.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of als BT weg is, wat nu ook het geval is.
Nee het is een allesomvattende afkeer voor wikipedia das allesquote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Zijn jullie mongloïde? Is een linkje aanklikken alweer te veel?Ik ga hier niet alles uitleggen. Gebruik Google maar de volgende keer.
Want? Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee het is een allesomvattende afkeer voor wikipedia das alles
bwhehe, via de telefoon mis je toch redelyk watquote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja ik denk dat de buschauffeur net met 120 over een drempel ging waardoor ze net jouw post gemist heeft.
Welkom op FOK!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef Fascination het volgende:
Is dit dik?
Geweldig topic, sommige mensen hebben echt het zicht op de werkelijkheid verloren!!!
Ok ik ben niet zo actief hier, maar wat is er toch met die fascinatie met BT? Heeft zij een goddelijk lichaam???quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of als BT weg is, wat nu ook het geval is.
Het is een heel lelijk wijf en we hebben allemaal medelijden met haar, vandaar dat we zo aardig tegen haar doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Ok ik ben niet zo actief hier, maar wat is er toch met die fascinatie met BT? Heeft zij een goddelijk lichaam???
Vervult ze iedere droom van elke kerel, en denken fokkers een kans te maken ofzo?
in geval van dat lichaam pics plz
uhm ok... zon beetje die meuk die Lil'wayne dus maakt (of hoe die ondermaatse neger ook maar mag heten) wat je elk kwartier voorbij ziet komen op tmf... ok duidelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
Voor 4EBE
Een vocoder (voice coder) wordt voor twee verschillende doeleinden toegepast.
Een vocoder analyseert het spectrum in de aangeboden stem, en past deze spectrale eigenschappen toe op een tweede signaal, dat bijvoorbeeld door een synthesizer geleverd wordt. Dit kan resulteren in een robotstem die metaalachtig en monotoon klinkt. De groep Kraftwerk gebruikt vaak vocoders in hun muziek en het is een populair effect in electro.
Een vocoder wordt ook toegepast bij telefoonverbindingen om efficiënter van de beperkte bandbreedte van telefoonverbindingen gebruik te maken. Zulke vocoders worden toegepast in bijvoorbeeld GSMs.
En de rest lees je thuis maar op de Wiki...
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:50 schreef IQM het volgende:
En er is niet één werkelijkheid, enkel jouw perceptie van de werkelijkheid.
Zegt onze anorexia patientquote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vind die eerste echt wel dik ja
Jezus, waarom maak je je zo dik om dat topic?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..].
[..]
Zegt onze anorexia patient.
Gelukkig delen de meeste mensen mijn mening is dat topic. Er is nog hoop
.
Lees de OP eens voor de grap.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef jagga het volgende:
ik durf bijna niet meer te posten... want ik weet niet hoe ik die nieuwe op moet maken en dan wordt ik gebanned
Het is gewoon triestheidquote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezus, waarom maak je je zo dik om dat topic?
mogen we gokken waar het over gaat?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef damsco het volgende:
Je kan uiteraard ook mij het nieuwe topic laten openen. Ik weet nog wel een leuke TT
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OPquote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef jagga het volgende:
Oh dus gewoon linkje klikken en plakken
Steen. Dat kan zowel de rapper alswel rock zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef jagga het volgende:
[..]
mogen we gokken waar het over gaat?
Je gaat wel, maar je komt niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:59 schreef jagga het volgende:
Nee ik ga
Meiske roept, en we gaan niet slapenEINZ!@!!!!111!!
ok flauw maar ik ga wel
Trusten.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:00 schreef jagga het volgende:
Houdoe en bedankt, twas gezellig, weltrusten
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is een heel lelijk wijf en we hebben allemaal medelijden met haar, vandaar dat we zo aardig tegen haar doen.
Lil wayne moet al helemaal een nekschotquote:Op woensdag 26 november 2008 22:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Dedication 3 van lil wayne al binnen?
heuj!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Lil wayne moet al helemaal een nekschot
Ik stel me er altijd zo'n austin powers lilliputter voor, maar dan een negert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |