quote:Op woensdag 26 november 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het drie keer niets. Als ik ooit zo word mogen ze me opknopen
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik er zo uit zie als ik 3 kinderen er uit heb gekwakt, mag ik echttttt niet klagen
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef Heathen. het volgende:
Nogmaals :p
Ik vind het dichtbij mijn visie van het ideale vrouw.
Brede heupen, grote borsten, goed gevuld en in properties.
Ook zei iemand dat die vrouwen met een buikje ontzettend lelijk vindt.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ze is echt niet dik op deze foto hoor, maar er moet niet nog 20 kilo bij want dan loop je het risico wel de stempel "dik" te krijgen!
Zie ik een andere eerste foto dan jij?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:42 schreef ShadyLane het volgende:
Die onderste foto is bedoeld om te trollen. Niet op ingaan dus.
De bovenste roept veel positieve reacties op omdat de dame een bloedmooi hoofd heeft. Maar diezelfde dame met een iets strakker figuur lijkt mij nog toffer. Ook omdat mensen vanaf een bepaalde leeftijd toch gaan uitdijen en dan kun je beter niet op je 25e al redelijk breed beginnen
Ja, daarom ben ik dus ook benieuwd wat de Fokkers dik vindenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:42 schreef N.icka het volgende:
Iedeeen lijkt wel geobsedeerd te zijn door dik, vet , dun
Hier lust ik wel pap van.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
erg mooi, goede proporties... maar nog maar een klein stukje verwijderd van te dik.
dat gaat vast binnen een aantal jaar gebeuren)
Mooi hoofd? niet echt..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:42 schreef ShadyLane het volgende:
Die onderste foto is bedoeld om te trollen. Niet op ingaan dus.
De bovenste roept veel positieve reacties op omdat de dame een bloedmooi hoofd heeft. Maar diezelfde dame met een iets strakker figuur lijkt mij nog toffer. Ook omdat mensen vanaf een bepaalde leeftijd toch gaan uitdijen en dan kun je beter niet op je 25e al redelijk breed beginnen
Jij wil een coke snuivende anorexia doos dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals ik al aangaf in 1 van die topics:
Elke vrouw die meer dan 60 KG weegt is dik.
Leuk voor vrouwen die rond de 1.80 zijn..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk voor vrouwen van 1.80m en langer.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een hoofd zegquote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij wil een coke snuivende anorexia doos dus.
Geef mij haar maar:
[ afbeelding ]
Die breekt niet in duizend stukjes tijdens een stoeipartij.
Precies!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:45 schreef ShevaJB het volgende:
De bovenste is perfect
Is dat omdat je zelf kleiner bent?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een hoofd zeg![]()
Bovendien val ik niet op vrouwen boven de 1.80
Dat slaat natuurlijk nergens op, dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Bedreigend he vrouwen langer dan jijzelf.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een hoofd zeg![]()
Bovendien val ik niet op vrouwen boven de 1.80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |