quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
DIE MORDIquote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef damsco het volgende:
DIE OP!!!!!!!!! ik sta er tussend;;D;D:D;d:D:DD!!!
![]()
Sorry?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef damsco het volgende:
DIE OP!!!!!!!!! ik sta er tussend;;D;D:D;d:D:DD!!!
![]()
Sorry, weeg je minder dan?quote:
Ach joh, ik heb een eigen auto zonder rijbewijsquote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ksta hier buiten op d bus te w88 en myn humeur is hetzelfde als d buitentempkutbus, wil n eigen auto.
Demon_Hunter is datquote:
Mên.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
Al die plaatjes in de Wiki verwijzen naar i.fokzine.net..hoe zet je dan nieuwe erin?quote:
IK heb een auto met rijbewijs, zonder motor....quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb een eigen auto zonder rijbewijs
Smerig.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
dat is 70..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
dit gaat me week geld kosten!quote:
Je kan nog STEEDS niet tellenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef gers het volgende:
30 kg gehakt
10 kg verse worst
10 kg soep
20 kg bief
Ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb een eigen auto zonder rijbewijs
Gewoon de URLs van de UI's van users kopieren en dan tussen IMG tags zetten, eventueel met 60,60 formaat zodat grote UI's verkleind worden.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Al die plaatjes in de Wiki verwijzen naar i.fokzine.net..hoe zet je dan nieuwe erin?
1 |
maar ik ga geen iphone kopen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
iPhone geeft het inbegrepen.
iPhailquote:Op woensdag 26 november 2008 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
iPhone geeft het inbegrepen.
Maar wel maagdelijkheid.quote:
Die van doet het nog steeds goed.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iPhailIk heb hem 2 dagen gehad en toen was ie al stuk. Was gelukkig niet van mij, maar van mijn werkgever.
Ik zie niks heur. Heb je er echt zolang over gedaan om dat te maken?quote:
ja hihiquote:Op woensdag 26 november 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie niks heur. Heb je er echt zolang over gedaan om dat te maken?
damsco is gewoon de falende factor. Hey wacht, dat klinkt als een leuk RTL programma.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een falend faal plaatje.
Mordi ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef damsco het volgende:
[..]
ja hihi![]()
![]()
![]()
Jij bent echt grappig hihihiihhiihihihi
obtener el cáncer y morir pronto
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
damsco is gewoon de falende factor. Hey wacht, dat klinkt als een leuk RTL programma.
"Na de zwakste schakel, komt RTL nu met De Falende Factor"
Haha, dat klinkt idd wel goedquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
damsco is gewoon de falende factor. Hey wacht, dat klinkt als een leuk RTL programma.
Kut Yvonne ook altijd met haar relkloons.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:11 schreef Florian_ het volgende:
Damsco en MiVer zijn gewoon relkloons van Yvonne_!
tu madre es una sucia rameraquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dus is toch niet doorquote:
Verwacht een note in de komende 10 minutenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef damsco het volgende:
[..]
ja hihi![]()
![]()
![]()
Jij bent echt grappig hihihiihhiihihihi
obtener el cáncer y morir pronto
ja je moerquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik vind jou een mutterphukking doerak, je spreekt vietnamees
ssperamos que el cáncer en 10 minutosquote:Op woensdag 26 november 2008 21:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verwacht een note in de komende 10 minuten
En jij denkt dat ik niet weet wat jij daar schrijft of zo?quote:
Of een ban, ook prima.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:14 schreef damsco het volgende:
[..]
ssperamos que el cáncer en 10 minutos
quote:
BT!!!!quote:
Het is r wel t weer voor.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Er gaat mênnus hard gebbqd worden bij gers.
T100 bus?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Relkloons? Ow en d bus rijdt nu 100
Nice!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb even een melding van damsco gemaakt in FB, vind het beetje irritant worden.
we rijdn ng net niet met 2 wielen door d bochtquote:
Haha, je eigen ras pwnen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
we rijdn ng net niet met 2 wielen door d bochtVrouw als buschauf, trouwens
Vraag eens of ze BT heet?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik distancieer me volkomen van dze buschaufquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
Ooh sorry, ik doe alweer aardig
Hahahquote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je mijn volk tegenkomt,quote:
Doe even normaal. Alvast bedankt!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als je mijn volk tegenkomt,
Dan schijt je zeven kleuren stront en bid je tot je moeke dat ze je niet weer totaal vernederen op straat en je nu wel met rust laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |