Tof he, van die grote konijnenstampersquote:Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=2969
Die stampers
Eén van de leukste dingen aan een katquote:Op woensdag 26 november 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he, van die grote konijnenstampers
Moet je langskomenquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 19:25 schreef Burdie het volgende:
AAIEN, AAIEN, AAIEN!!! Alles in mijn schreeuwt: AAIEN!!!.
Ja, ik ben ook zo blij, het is dubbel zo leukquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 19:22 schreef Greys het volgende:
Zucht
Wat zijn ze toch tof! Ik ben zo blij dat je het aangedurfd hebt he, een katje er bij!
Zie ik daar bij de longcat foto nou wat Bengalen-stippies op de buik?
Leuk hequote:Op woensdag 26 november 2008 @ 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=2969
Die stampers
quote:daarna liep die weer rond alsof die nooit ballen had gehad.
En daar zie je zijn bullocks ook nog zitten. Leuke foto voor later. Morgen: bye bye bullocksquote:Op woensdag 26 november 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof he, van die grote konijnenstampers
Speltip 1: De aankomende dagen de tas gewoon pontificaal in de woonkamer plaatsen. Alle huisgeurtjes weer laten opnemen, hem weer laten wennen aan die tas en dan gaan ze daarna weer poeslief mee. Dat werkt hier altijd als een tiet.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef MissBliss het volgende:
Op dit moment is zn favoriete speeltje trouwens de vervoerstas waar hij morgen mee naar de dierenarts gaat! Hij is er niet uit te slaan! Ik ben benieuwd of dat na morgen nog zo is
Goede tip! Ga ik doen!quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Speltip 1: De aankomende dagen de tas gewoon pontificaal in de woonkamer plaatsen. Alle huisgeurtjes weer laten opnemen, hem weer laten wennen aan die tas en dan gaan ze daarna weer poeslief mee. Dat werkt hier altijd als een tiet.
Ja ik ben nerveusquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:05 schreef Greys het volgende:
Ben je nerveus voor morgen MB? Ik kan me voorstellen dat je het best spannend vindt!
En Noek is volgens mij ook wel een beetje zenuwachtig
En Re, maar die gaat dat nooit toegeven natuurlijk
Veel succes morgen!
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:11 schreef Re het volgende:
ik ben nergens zenuwachtig voor hoor, alleen de file van morgen... en ja in de tussentijd.... beetje hoogeveen in, het is markt geloof ik...
Whehequote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]Denk aan wat ze morgen bij Spider gaan doen en beef.
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef MissBliss het volgende:
Ja, we wilden naar dat park of de markt in Hoogeveen (is dat een beetje leuk?) en ik wil nog een nieuwe spijkerbroek, dus misschien een beetje shoppen
[..]
Goede tip! Ga ik doen!
[..]
Ja ik ben nerveus![]()
Alleen al vanwege het vroege opstaan (ik kan nooit slapen als ik vroeg moet opstaan) en dan moeten we nog van alles doen voor we weggaan en Ziggy moet nog eten en medicijnen en een kruik en Spider mag dan natuurlijk niet Ziggy's eten opeten en wat als ie gaat poepen of plassen in de auto en wordt ie niet misselijk op de terugweg en en en... [ afbeelding ]
Nu naar bed!
oh, okquote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Denk aan wat ze morgen bij Spider gaan doen en beef.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef MissBliss het volgende:
We zijn er bijna! Spider gedraagt zich keurig in de auto
Nee. De eigenaar heeft nog tot morgen en anders is hij al besproken dus die vliegt morgen er sowieso wel uit.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:20 schreef nokwanda het volgende:
En pikte jij die tabbybrit eruit? Haal jij hem op?
Dat mochten wij niet. Had ik ook wel makkelijker gevonden, want volgens mij duurt het helemaal niet lang. Eigenlijk mochten we hem pas om 14:00 ophalen, behalve als hij eerder wakker werd en dat werd ie dusquote:Op donderdag 27 november 2008 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat fijn dat spider zo snel weer wakker was. Ik bleef er altijd bij en mocht ze daarna meteen meenemen. Maar ja ik woonde er ook maar 5 a 10 min met de auto vandaan.
Wat vragen ze er in A'dam voor als ik vragen mag.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:21 schreef MissBliss het volgende:
Hij is nu al het mannetje, heeft zojuist voor de zoveelste keer de tochtstrip van de deur gesloopt
Oh, heb je echt nieuwe katten?Of weer opvangkatten? Fotoooooooo's!
Wat een kutbaasje zeg, ik snap dat echt niet.
En ja, het is megaduur hier, zo'n ritje is qua benzine een stuk goedkoper.
@nok: Foto's volgen van de week wel weer, ik laat hem vandaag maar met rust! Oh, en we zijn voornemens Ziggy weer eens te gaan wassen, dus binnenkort ook weer toffe foto's van haar
Beter lezen, het was gisterenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 11:57 schreef Burdie het volgende:
Oeh, hebben jullie dan ook weer nieuwe natte-kat-foto's?![]()
.
Geen idee, het is een zwervertje zonder verdere achtergrondinformatiequote:Op donderdag 11 december 2008 @ 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, die optilfoto ja, geniaal
En met die een na laatste foto zou ik inderdaad denken dat het een Bengaal betreftKan het dat ie iets Bengaals in zich heeft?
quote:Op zondag 14 december 2008 02:32 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat canvas nou zo groot of is die poes nou zo klein?
quote:Op zondag 14 december 2008 @ 10:07 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!! Waar hangt deze
!!! OEH WAT GAAF
![]()
![]()
die kat
!!!
Wat tof!quote:Op zondag 14 december 2008 02:32 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
wat is ie gaaaaf!!!quote:Op zondag 14 december 2008 02:32 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, ons zonnestraaltjequote:Op zondag 14 december 2008 @ 19:48 schreef Greys het volgende:
Kijk die Ziggy er zelf ook blij mee zijn!
Dat heb ik ook met mijn katten hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:25 schreef MissBliss het volgende:
Dat heb ik zelf ook hoorSpider is echt een leukerd en een schat enzo, maar Ziggy...
![]()
Mijn meisje
Ik heb laatst nog wel geprobeerd te kijken, maar zit nog met mobiele telefoon internet, duurt een half uur om foto's te laden. Hopelijk morgen, 3 weken later, weer een modem..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
Hara, heb je Borie de Heaumeau al gezien in zijn topic?![]()
Ik zie het auchquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
Wat mooi!![]()
Ligt het aan mij of wordt zijn tekening steeds zichtbaarder?
gewonnen bij een FOK! wedstrijd (dierendag wedstrijd F&F)... ik meen herrineringenoplinnen.nlquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Misanthropist het volgende:
toffe canvas, waar heb je die laten maken?
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy is nog steeds snel als de wind
En wat foto's van mn telefoon:
[ afbeelding ]
Spider ligt er apart bij
[ afbeelding ]
Buik van Ziggy
Hihi jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:13 schreef Burdie het volgende:
Spider wast Ziggy.
Wat een ultiem lief filmpje!
Hij is nu trouwens wel officieel homo he?.
Hehe, ja zo ligt ze heel vaak, plat op den bekquote:Op zondag 29 maart 2009 @ 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vooral hoe Ziggy er helemaal voor pampus bij ligt!
quote:Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond nog foto's van de kerst trouwens
Zal er even snel 1 plaatsen: Spider vond Lucky érg interessant en op deze foto is wel te zien wat Lucky van Spider vond
[ afbeelding ]
Boeiend...
Nee, het pruttelen valt nu wel mee, op dit moment lust ze alleen al haar eten weer nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een heerlijke update MB en Re![]()
Spider zo lekker gay en Ziggy zo stoer![]()
En Lucky is echt zoooo ubercool![]()
Hoe gaat het nu met Ziggy's gepruttel? Geeft ze ook veel over?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis idd wel een hele mooi kater om te zien....maar nog wel steeds gillen als en wijf![]()
Baloe is ook zo stoer om te zien, dikke katerkop enzo.
Totdat ie gaat mauwen met z'n hoge Miiiiiieeeeuuuw-stem
Tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal binnenkort Loetje wel weer ff online gooien, zit nu achter de laptop en daar staan nog geen foto's op.
Meneer I. heeft op z'n telefoon wel een paar hele schattige staan, maar dies er nu niet.
Pssst....wij hebben sinds kort Guitar Hero World Tour en ik ben een drumtalent blijkt wel weer
Mja, soms krijgt ze wat corned beef ofzo. Of een stukje biefstuk als ik dat toevallig ga eten. Dat is meestal zó wegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
Krijg je er ook geen menseneten in?
Nu ja, overleven misschien niet, maar om aan te sterken of zo en dat ze daarna weer gaat eten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, soms krijgt ze wat corned beef ofzo. Of een stukje biefstuk als ik dat toevallig ga eten. Dat is meestal zó wegMaar ja, dat soort dingen overleeft ze het ook niet op.
Op zich geen slecht idee nee. Ze is trouwens nog wel heel levendig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, overleven misschien niet, maar om aan te sterken of zo en dat ze daarna weer gaat eten?
Geef haar dan maar alles te eten wat ze lekker vindt! Zelfs biefstukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
Terug: Ze weegt nu evenveel als toen ze bij ons kwam, 1.64 kg.
Ik had vandaag een andere dierenarts dan 2,5 week geleden. Die andere was van plan echt nog te zoeken naar een oorzaak voor het afvallen enzo, maar degene die ik nu had gaf me een beetje het gevoel dat het toch niks zou opleveren...
Op zich heeft ze denk ik wel een punt, de kans lijkt mij ook erg klein dat er én iets gevonden wordt én dat er iets aan gedaan kan worden. maar ik laat toch nog maar een bloedonderzoekje doen, ik wil het gewoon zeker weten. Donderdag kan ik bellen voor de uitslag.
Verder schijnt Ziggy kleine nieren te hebben. Maar het is ook een klein katje natuurlijk
Hehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geef haar dan maar alles te eten wat ze lekker vindt! Zelfs biefstuk![]()
En duimen dat er donderdag of niets uitkomt of iets uitkomt wat simpel te verhelpen is.
Goooo Ziggy! Op naar de 30!
Dan heeft ze iig een hele fijne tijd bij jullie gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Nou ja, ik ben bang dat ze op 18 blijft steken () maar we wachten af.
Achttien is een hele mooie leeftijd voor een poes. Ze heeft de afgelopen jaren een fantastisch leven gehad, vergeet dat niet. Ik moet heel erg aan Pollie denken, die ik met nierproblemen koste wat het koste in leven wilde houden. Toen het écht niet meer ging heb ik haar laten inslapen. Nu erop terug kijkend denk ik dat ik die beslissing eerder had moeten nemen, maar ik kon haar niet missen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Nou ja, ik ben bang dat ze op 18 blijft steken () maar we wachten af.
Ja, ik ben bezigquote:
Deze zijn zo briljant.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe, ja zo ligt ze heel vaak, plat op den bek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe ze ademt is mij een raadsel
Nou dat inderdaad, ze heeft het toch nog hartstikke goed zoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Arme ziggy en arme jullie.
Het is nu denk ik belangrijker dat ze eet dan wat ze eet.
Hopelijk komt er toch iets uit en kan ze nog wat jaren mee.
En anders mogen jullie trots zijn op jezelf. Jullie geven haar op dit moment nog een prachtige oude dag.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Anti-biotica werkt idd vaak snel!
Hopelijk is ze snel weer 8 kilo
Ik denk niet dat Ziggy een hond in huis overleeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:06 schreef Burdie het volgende:
Kan ze geen prednison krijgen ofzo? Dan is ze zó weer op gewicht.
Of neem een hond, daar wordt je kat ook dik van.
Nee, gekheid, ik ben blij dat alles goed is met 't besje. Verwen haar maar lekker.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Net beet ze bijna mn vinger eraf om een stukje corned beef te krijgen![]()
Nou ja, ik vroeg gisteren wat ik haar nu het best kan geven en het antwoord was: Alles! Als ze maar eet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Mss handig om tijdelijk ff DA-voer te geven met extra voedingstoffen?
Kan ze ff lekker aansterken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Houdt ze ook van vis? Bijv. van die blikjes tonijn, makreel e.d.?
Dat ruikt ze iig goed![]()
Ik maakte laatst ook zo'n blikje open op het aanrecht en Tom en Luna kwamen van boven zo regelrecht het aanrecht opgevlogen....met de pootjes in m'n blikje
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:24 schreef Greys het volgende:
Wat een goede berichten! [afbeelding]
Verwen haar maar lekker met wat vis inderdaad als dat weer mag!
En Boris hier blieft bijvoorbeeld geen stukje kip ofzo, hij weet niet wat hij er mee moet, maar een klein friemeltje rauwe biefstuk slaat hij bijna uit mijn hand, het kwijl loopt dan nog net niet uit zijn mondhoeken
Hoewel dat voor Ziggy misschien weer niet genoeg 'ruikt'.
Ziggy, op naar de love handles!
Wat fijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer had de dierenarts gezegd dat ze dat juist niet mocht (nieren) maar dat is allemaal overboord nu geloof ik, dus ik heb ook een blikje vis gekocht
nou ja, haar nierwaardes zijn nooit te hoog geweest, ze zat net over de bovengrens nadat we het probleem met haar schieldklier hadden opgelost met medicatie, nu ze weer met de schildklier medicatie omlaag is gegaan zijn de nierwaardes ook weer binnen de grens. DA zei dus dat ze kleine nieren had, op zich niet erg dus ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Wel raar dat ze eerst nierfalen zou hebben en nu dus goede waarden heeft.
Ach, boeiuuuuh....Ziggy gaat de 30 halen!
Ja, ik probeer dr ook nog wel nierdieet te geven hoor, maar als ze dat niet wilt krijgt ze Whiskas of Sheba of vis uit een blikje of whatever ik heb liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy.![]()
Verwen d'r maar lekker.![]()
Ik denk dat je het nu meer hebt over kwaliteit van leven dan kwantiteit, ook al zijn de uitslagen
goed. Wil zij biefje: hoppa, smul er maar van! Visje? Gooi d'r maar bij. Smakelijk eten Ziggy!![]()
Spider heeft zulke mooie ogen.![]()
![]()
Gelijk heeft ze; ik zou het ook uitbuitenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Albert Heijn-voer moet ze natuurlijk niet
ziggy eet wel gewoon maar alleen als het haar uitkomt, of dat ze zich daadwerkelijk realiseert dat het voedsel is wat voor d'r neus staat... mits het op dat moment er smakelijk uitziet, want mevrouw is soms wat kieskeurig, gelukkig is ze dement en is ze dat de volgende keer weer vergeten en smult ze er weer van... dat kan binnen 5 minuten zijn namelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef chocoladedrop het volgende:
Wat is Ziggy zielig!Heb je al geprobeerd om haar/hem geprobeerd te voeren, dus door wat eten in je handen te doen of op een vork ofzo? Toen mijn katten ziek waren deed ik dat ook en toen wilden ze opeens wel eten.
Sterkte met Ziggy!
De laatste dagen eet ze wel redelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:24 schreef chocoladedrop het volgende:
Wat is Ziggy zielig!Heb je al geprobeerd om haar/hem geprobeerd te voeren, dus door wat eten in je handen te doen of op een vork ofzo? Toen mijn katten ziek waren deed ik dat ook en toen wilden ze opeens wel eten.
Sterkte met Ziggy!
Ja, maar is dat dement?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat lijkt ze echt wel te zijn hoor
Vooral op eetgebied uit zich dat, dan is ze aan het eten en dan loop je naar de keuken en dan loopt ze mee omdat ze denkt: "Hey, ik krijg eten" en dan gaat ze dus zeuren om eten
Of wat Re zegt, 5 keer hetzelfde eten voor dr neus houden, moet ze nieten de zesde keer (10 seconden na de laatste poging) valt ze ineens aan
[..]
De laatste dagen eet ze wel redelijkMaar als ze erg moeilijk eet, doe ik het ook wel eens op mn vingers of een vorkje en dat helpt soms inderdaad
Tis gewoon een lief zeikpoesjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het wel dement om bij je eten weg te lopen om te gaan zeuren om eten
Maar of het écht dement is, weet ik niet
Aaaww Baloelief dat ie dat nog deed.
Nu het weer beter gaat mag ik lachen hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Re het volgende:
[..]
ziggy eet wel gewoon maar alleen als het haar uitkomt, of dat ze zich daadwerkelijk realiseert dat het voedsel is wat voor d'r neus staat... mits het op dat moment er smakelijk uitziet, want mevrouw is soms wat kieskeurig, gelukkig is ze dement en is ze dat de volgende keer weer vergeten en smult ze er weer van... dat kan binnen 5 minuten zijn namelijk
Dat ook jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis gewoon een lief zeikpoesje![]()
Kan je wel, tegen een bejaarde!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu het weer beter gaat mag ik lachen hè?
Als ze nierdieet wil, dan is dat het beste. Maar voor de rest lekker verwennen die dame.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik probeer dr ook nog wel nierdieet te geven hoor, maar als ze dat niet wilt krijgt ze Whiskas of Sheba of vis uit een blikje of whatever ik heb liggen
Hihiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Re het volgende:
laten we zeggen dat ze nogal vergeetachtig is, haar kattenbak instincten zijn nog prima intact, linkerbak plassen, rechterbak poepen... en vervolgens 15 minuten op de kattenbak zitten...
Oooh MissBliss en Re, wat vind ik dat ergquote:Op zondag 7 maart 2010 12:09 schreef MissBliss het volgende:
Dit was Ziggy op haar eerste dag bij ons (18 sept 2007)
[ afbeelding ]
En dit was Ziggy op haar laatste dag bij ons:
[ afbeelding ]
Ze is afgelopen nacht overleden, bij ons thuis op haar eigen plekje.
Dag lief meisje
Hoe gaat het met jullie?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:23 schreef MissBliss het volgende:
Thanks guys.
Ja, echt onverwacht is het niet natuurlijk, maar het ging wel ineens vrij snel. Donderdag nog niks aan de hand eigenlijk, op de gebruikelijke probleempjes na, vrijdag ging minder, gisteren nog minder. En ongeveer een uurtje nadat we dachten: "dit gaat niet meer", begon het. Ze was op.
Oh Lieve MBquote:
Nee, ze is uit zichzelf gegaan. Dat vind ik wel 'fijn'. Ik zat de laatste dagen al steeds te denken van: Hoe moet dat nou? Ik zou het zo erg vinden dat zieke beestje in een mandje te moeten proppen om dr naar de dierenarts te brengen. Het kon ook wel thuis, maar dan moest je een paar dagen van te voren een afspraak maken. Maar ja, als het ineens slecht gaat heb je daar geen tijd voor natuurlijk.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Maar niet in laten slapen? Of wel? Dat maak ik er ff niet uit op.
Wel echt klote zeg, iedereen leefde zo mee en we hoopten allemaal nog dat ze er toch weer bovenop zou komen
Nou vrij kutquote:
Okay dat is dan wel weer 'fijn', anders is zon beslissing ook heel lastig te maken... Maar het blijft kutquote:Op zondag 7 maart 2010 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze is uit zichzelf gegaan. Dat vind ik wel 'fijn'. Ik zat de laatste dagen al steeds te denken van: Hoe moet dat nou? Ik zou het zo erg vinden dat zieke beestje in een mandje te moeten proppen om dr naar de dierenarts te brengen. Het kon ook wel thuis, maar dan moest je een paar dagen van te voren een afspraak maken. Maar ja, als het ineens slecht gaat heb je daar geen tijd voor natuurlijk.
Maar gisterenavond rond 11 uur ofzo kon ze ineens bijna niet meer lopen en wilde ze ook niet meer eten. Nou ja, om kwart voor 1 was het afgelopen.
Kan je dat niet afzeggen danquote:Nou vrij kut
En over 1,5 uur staan er mensen voor de deur om op de foto te komen, dat is even heel slechte timing.
Ik hoop dat ik het janken, janken, janken dan even stil kan zetten.
Altijd lastige afwegingen. En wie weet wist ze dat ook en is ze gegaan toen jullie erbij waren. Gewoon, op haar manier en in haar tijd.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze is uit zichzelf gegaan. Dat vind ik wel 'fijn'. Ik zat de laatste dagen al steeds te denken van: Hoe moet dat nou? Ik zou het zo erg vinden dat zieke beestje in een mandje te moeten proppen om dr naar de dierenarts te brengen. Het kon ook wel thuis, maar dan moest je een paar dagen van te voren een afspraak maken. Maar ja, als het ineens slecht gaat heb je daar geen tijd voor natuurlijk.
Maar gisterenavond rond 11 uur ofzo kon ze ineens bijna niet meer lopen en wilde ze ook niet meer eten. Nou ja, om kwart voor 1 was het afgelopen.
Aw... MB.quote:[..]
Nou vrij kut
En over 1,5 uur staan er mensen voor de deur om op de foto te komen, dat is even heel slechte timing.
Ik hoop dat ik het janken, janken, janken dan even stil kan zetten.
Nou nee, ik ga niet iets 1,5 uur van te voren afzeggen, die mensen hebben daar heel veel zin in.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay dat is dan wel weer 'fijn', anders is zon beslissing ook heel lastig te maken... Maar het blijft kut
[..]
Kan je dat niet afzeggen dan
Hmm ja das wellicht ook wat lullig... Veel sterkte vanmiddag (en na vanmiddag ook natuurlijk)quote:Op zondag 7 maart 2010 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga niet iets 1,5 uur van te voren afzeggen, die mensen hebben daar heel veel zin in.
Het zal ook wel goedkomen denk ik. Nou ja en als ik moet janken zien we het ook wel weer.
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef MissBliss het volgende:
Dank je allemaal.
We gaan vanavond naar Zwijndrecht om haar daar in de tuin te begraven. We hebben zelf geen tuin.
Dat wordt nog wat, Zowie is (jaaaren geleden) ook in de winter overleden en ik weet nog hoe mn vader enorm heeft moeten ploeteren om een gat te graven in de bevroren grond![]()
Leuk klusje voor Re dus.
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:29 schreef Maes het volgende:
Och...... Dag Ziggy![]()
Lieve MB en Re, maak er maar een Ziggywaardig afscheid van in de tuin in Zoetermeer. Jullie hebben Ziggy een geweldige oude dag gegeven. Sterkte en huil maar dat geeft niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Thank'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Zij kijkt wel evil daar hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
MB, klopt het dat die ene hele mooie (mijn favo) foto van Ziggy onder de kerstboom, waar ze zo generaal-achtig er bij zit, niet (meer) in dit topic staat? Wil je hem er dan nog een keer in zetten?
En deze vind ik ook zo geweldig.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
Ziggy heeft niet in het asiel haar laatste adem hoeven uitblazen, maar in een liefdevol huis waar ze nog een aantal heel goede jaren heeft gehad.
Oh ja, die foto vind ik zo leukquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 15:43 schreef Greys het volgende:
MB, klopt het dat die ene hele mooie (mijn favo) foto van Ziggy onder de kerstboom, waar ze zo generaal-achtig er bij zit, niet (meer) in dit topic staat? Wil je hem er dan nog een keer in zetten?
En deze vind ik ook zo geweldig.
[afbeelding]
Die is echt geweldig.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, die foto vind ik zo leuk![]()
Die andere heeft volgens mij nooit in dit topic gestaan, maar ik heb hem natuurlijk bij de hand:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem dit jaar als kerstkaart sturen (afgelopen jaar geen kaartjes gestuurd) maar dat doe ik nu maar niet meer.
Ik heb echt enorm veel leuke foto's van haar, ik zal er morgen ofzo nog een paar postenNu gaan we onderhand op weg naar Zwijndrecht.
Succes in Zwijndrechtquote:Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, die foto vind ik zo leuk![]()
Die andere heeft volgens mij nooit in dit topic gestaan, maar ik heb hem natuurlijk bij de hand:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem dit jaar als kerstkaart sturen (afgelopen jaar geen kaartjes gestuurd) maar dat doe ik nu maar niet meer.
Ik heb echt enorm veel leuke foto's van haar, ik zal er morgen ofzo nog een paar postenNu gaan we onderhand op weg naar Zwijndrecht.
Ja, hij heeft in meerdere topics gestaanquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes in Zwijndrecht![]()
En die foto komt me toch wel enigszins bekend voor, maar wellicht had je een andere uit die serie ooit eens in de SC gepost ofzo?
Doei Ziggster, rust zacht meisjequote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[re] ziggy ligt op haar laatste rustplaats. Doei mormeltje, meissie, we houden van je
Ziggyquote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[re] ziggy ligt op haar laatste rustplaats. Doei mormeltje, meissie, we houden van je
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Re het volgende:
Ons meissie is niet meer. Gisterenochtend kwam ze me nog wakker maken met haar welbekende mauwen in mijn oor, eten wilde ze natuurlijk, veel wilde ze niet eten, drinken wel. Ze was verder heel onrustig de hele dag al, veel bezoek, veel plassen, haar hartje ging tekeer, Corned beef ging er nog wel in. 's avonds op de bank lekker op mijn schoot gelegen, paar keer nog plassen en drinken en toen begon ze wat zwaar te ademen, liep niet meer goed. Opgepakt en in mijn armen gehouden totdat ze naar adem moest snakken. Nog een grote sprong naar d'r zandloper, daar heb ik haar neergelegd in een handdoek, daar wilde ze zijn en daar ging ze en dat was haar moeilijke leventje eindelijk rust
Ik heb er niet heel veel van meegekregen omdat ik er nog niet zo lang ben, maar ik heb echt respect voor jullie zorgen voor dat besjequote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Re het volgende:
we zijn weer thuis ja... het gaat op zich wel, het is stil hier, geen gesleep met nageltjes over de vloer, geen gekreun van de dame omdat ze iets wil eten, geen mauwtje meer omdat ze bij me wil zitten (of op de laptop, dat was altijd een gewild object). Geen vragende blikken meer.
Maar het is goed zo, ze heeft haar rust ze hoeft niet meer te vechten, de tank is gesneuveld, ze is vast wel ergens anders om eten aan het zeuren
Iedereen bedankt voor de woorden, we zijn trots op onze Ziggy en trots dat we haar nog een mooi einde van haar moeilijke leventje hebben kunnen geven
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Re het volgende:
we zijn weer thuis ja... het gaat op zich wel, het is stil hier, geen gesleep met nageltjes over de vloer, geen gekreun van de dame omdat ze iets wil eten, geen mauwtje meer omdat ze bij me wil zitten (of op de laptop, dat was altijd een gewild object). Geen vragende blikken meer.
Maar het is goed zo, ze heeft haar rust ze hoeft niet meer te vechten, de tank is gesneuveld, ze is vast wel ergens anders om eten aan het zeuren
Iedereen bedankt voor de woorden, we zijn trots op onze Ziggy en trots dat we haar nog een mooi einde van haar moeilijke leventje hebben kunnen geven
Neehee, ze zit nu bij mijn vader op schoot, die vond 'dat ding' stiekem wel leukquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:17 schreef Re het volgende:
Ja, het is beter zo, voor haar.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:29 schreef Burdie het volgende:
Haha ja die kerstbal, ze kijkt er ook zo heerlijk chagerijnig bij![]()
.
't Is beter zo he, maar zo verdrietig ook![]()
.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neehee, ze zit nu bij mijn vader op schoot, die vond 'dat ding' stiekem wel leuk
Ooh, al die lieve reacties hier, ik moet gelijk weer huilen
Maar ik vind het zo fijn om te lezen dat ze niet alleen op ons, maar op heel veel mensen hier, zo'n indruk heeft gemaakt![]()
Nog een foto die ik wel grappig vind:
[ afbeelding ]
Haha, wat een humor, een kerstbal op mn kop [ afbeelding ]
Oh, het zijn alletwee leuke foto'squote:Op zondag 7 maart 2010 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het is beter zo, voor haar.
Voor mij/ons ging het ineens iets té snel. 's Middags toen jij er was ging het nog wel redelijk eigenlijk, maar vanaf 23.00 holde het ineens achteruit
Nog 1:
[ afbeelding ]
Dat zijn er dus al 2 van de eerste asielactie die overleden zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Het was echt zo'n karakter he?
Je vader zal het er nog druk mee krijgen, om aan de wensen van La Ziggy te kunnen voldoen!
Ik kan dit topic niet lezen met droge ogen.
Hoe zullen jullie je dan wel voelen. En toch is het prachtig dat jullie elkaar gevonden hebben, Re, MissBliss en Ziggy. Het heeft zo moeten zijn, dat gekke oude dappere besje in een asiel niet echt naast jullie deur. En toch vonden jullie elkaar.
Ze hebben beide echt een heel sprekend gezichtjequote:Op zondag 7 maart 2010 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Op die bovenste is ze echt dikkig he? Nou ja, ik denk dat het ook aan haar houding ligt. Dr topgewicht was 2,5 kg, niet écht zwaar
Gisterenavond hebben we haar ook nog gewogen (toen ze al dood was), incl. doos en handdoek, en dat was 1,79 kg.
Nog 1 en dan stop ik:
[ afbeelding ]
Maanden! Ik dacht dat ze er nooit vanaf zou komen!quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy![]()
Wat heeft ze lang met die kap moeten lopen, omdat ze die plek steeds weer openkrabte![]()
Het was echt een heerlijk beestje
We zijn vooral blij om de manier waarop het gegaan is. Maar het is erg verdrietig gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:38 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Het was echt zo'n karakter he?
Je vader zal het er nog druk mee krijgen, om aan de wensen van La Ziggy te kunnen voldoen!
Ik kan dit topic niet lezen met droge ogen.
Hoe zullen jullie je dan wel voelen. En toch is het prachtig dat jullie elkaar gevonden hebben, Re, MissBliss en Ziggy. Het heeft zo moeten zijn, dat gekke oude dappere besje in een asiel niet echt naast jullie deur. En toch vonden jullie elkaar.
Baloetjequote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn er dus al 2 van de eerste asielactie die overleden zijn.![]()
En idd...de combi MB, Re en Zigg was een goeie.
Ik denk dat ze bij menig ander kattenbaasje al veel eerder zou zijn overleden.
Nu heeft ze het op haar eigen manier gedaan, zoals ze alles altijd op haar eigen manier heeft gedaan![]()
Allebei chagoquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze hebben beide echt een heel sprekend gezichtje
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef Litso het volgende:
Een van de mooiste poezen die ik in F&F heb langs zien komenArme Ziggy, sterkte Re en MB
thnxquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat sneu. Ziggy was zooo'n mooi leuk poesje op de foto's, en een echte FOK!kat ook nog
.
Sterkte Re en MB, de mormels hier zijn allemaal nog piepjong, maar ik kijk nu al tegen wat jullie doormaken op.
Nou inderdaad een hele mooie gedachtequote:Op zondag 7 maart 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Blijven jullie maar lekker posten hoor. Wat een karakter was ze.![]()
Dat hoofd!![]()
![]()
![]()
En dat ze bij je vader op schoot zit vind ik een hele mooie gedachte.
Nou lief he! Ik ken F&F wel, maar ik ben toch echt héél blij met al deze reactiesquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 09:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat zijn alle reacties hier trouwens ontroerend! Ik kom nooit in F&F, maar het is wel meteen duidelijk dat dit een heel lief forum isEn natuurlijk zegt het ook veel over het beestje zelf, dat ze al die mooie reacties oproept. Hoe dan ook, heel mooi al dat medeleven; ik krijg er helemaal een melancholisch gevoel van.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef MissBliss het volgende:
Hey Qwee, dank je
oh-oh, ik heb het precies andersom met jouw hondjes
quote:
He meisje tochquote:Op zondag 7 maart 2010 12:09 schreef MissBliss het volgende:
Dit was Ziggy op haar eerste dag bij ons (18 sept 2007)
[ afbeelding ]
En dit was Ziggy op haar laatste dag bij ons:
[ afbeelding ]
Ze is afgelopen nacht overleden, bij ons thuis op haar eigen plekje.
Dag lief meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |