Dat zijn er dus al 2 van de eerste asielactie die overleden zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Het was echt zo'n karakter he?
Je vader zal het er nog druk mee krijgen, om aan de wensen van La Ziggy te kunnen voldoen!
Ik kan dit topic niet lezen met droge ogen.
Hoe zullen jullie je dan wel voelen. En toch is het prachtig dat jullie elkaar gevonden hebben, Re, MissBliss en Ziggy. Het heeft zo moeten zijn, dat gekke oude dappere besje in een asiel niet echt naast jullie deur. En toch vonden jullie elkaar.
Ze hebben beide echt een heel sprekend gezichtjequote:Op zondag 7 maart 2010 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Op die bovenste is ze echt dikkig he? Nou ja, ik denk dat het ook aan haar houding ligt. Dr topgewicht was 2,5 kg, niet écht zwaar
Gisterenavond hebben we haar ook nog gewogen (toen ze al dood was), incl. doos en handdoek, en dat was 1,79 kg.
Nog 1 en dan stop ik:
[ afbeelding ]
Maanden! Ik dacht dat ze er nooit vanaf zou komen!quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy![]()
Wat heeft ze lang met die kap moeten lopen, omdat ze die plek steeds weer openkrabte![]()
Het was echt een heerlijk beestje
We zijn vooral blij om de manier waarop het gegaan is. Maar het is erg verdrietig gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:38 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Het was echt zo'n karakter he?
Je vader zal het er nog druk mee krijgen, om aan de wensen van La Ziggy te kunnen voldoen!
Ik kan dit topic niet lezen met droge ogen.
Hoe zullen jullie je dan wel voelen. En toch is het prachtig dat jullie elkaar gevonden hebben, Re, MissBliss en Ziggy. Het heeft zo moeten zijn, dat gekke oude dappere besje in een asiel niet echt naast jullie deur. En toch vonden jullie elkaar.
Baloetjequote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn er dus al 2 van de eerste asielactie die overleden zijn.![]()
En idd...de combi MB, Re en Zigg was een goeie.
Ik denk dat ze bij menig ander kattenbaasje al veel eerder zou zijn overleden.
Nu heeft ze het op haar eigen manier gedaan, zoals ze alles altijd op haar eigen manier heeft gedaan![]()
Allebei chagoquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze hebben beide echt een heel sprekend gezichtje
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef Litso het volgende:
Een van de mooiste poezen die ik in F&F heb langs zien komenArme Ziggy, sterkte Re en MB
thnxquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat sneu. Ziggy was zooo'n mooi leuk poesje op de foto's, en een echte FOK!kat ook nog
.
Sterkte Re en MB, de mormels hier zijn allemaal nog piepjong, maar ik kijk nu al tegen wat jullie doormaken op.
Nou inderdaad een hele mooie gedachtequote:Op zondag 7 maart 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Blijven jullie maar lekker posten hoor. Wat een karakter was ze.![]()
Dat hoofd!![]()
![]()
![]()
En dat ze bij je vader op schoot zit vind ik een hele mooie gedachte.
Nou lief he! Ik ken F&F wel, maar ik ben toch echt héél blij met al deze reactiesquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 09:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat zijn alle reacties hier trouwens ontroerend! Ik kom nooit in F&F, maar het is wel meteen duidelijk dat dit een heel lief forum isEn natuurlijk zegt het ook veel over het beestje zelf, dat ze al die mooie reacties oproept. Hoe dan ook, heel mooi al dat medeleven; ik krijg er helemaal een melancholisch gevoel van.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef MissBliss het volgende:
Hey Qwee, dank je
oh-oh, ik heb het precies andersom met jouw hondjes
quote:
He meisje tochquote:Op zondag 7 maart 2010 12:09 schreef MissBliss het volgende:
Dit was Ziggy op haar eerste dag bij ons (18 sept 2007)
[ afbeelding ]
En dit was Ziggy op haar laatste dag bij ons:
[ afbeelding ]
Ze is afgelopen nacht overleden, bij ons thuis op haar eigen plekje.
Dag lief meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |