Liefquote:Op woensdag 26 november 2008 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Bezorgd, omdat het met Raissa maar niet mee wil zitten
Whoa!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:38 schreef Rewimo het volgende:
Mijn collega is vader van een dochtertje geworden van de weekHet is wel een keizersnee geworden, ze woog 4700 gram
Lekker! Kun je goed invriezen.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:50 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in Lasagnette met bechamelsaus?
k heb ietwat te veel gemaaktkan hier zeker 4 dagen van eten
Christan was 4390, die kwam ook door de nooduitgangquote:Op woensdag 26 november 2008 18:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gefeliciteerd Rewimo! Das niet mis. Kim was 3150
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
37 hechtingen.....loopt ze inmiddels weer ?
En dat je dan helemaal naar Duitsland moet verhuizen om daar achter te komen!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef phluphy het volgende:
Rewimo! De vader is jouw collega, de moeder is mijn collega. Wat een kleine wereld!![]()
die vinnik leukquote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef moussy het volgende:net thuis, maar ik heb vanmiddag zo'n leuk optreden gezien! Van Mams
Het was ook echt héél erg leuk, ze deden het zo leuk, dat ik mezelf er op betrapte dat ik met open mond stond te kijkenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:33 schreef PM-girl het volgende:
Wel jammer dat je nu weer een saai tablet hebt.
hihi ik zou spontaan mee willen gaan doenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Het was ook echt héél erg leuk, ze deden het zo leuk, dat ik mezelf er op betrapte dat ik met open mond stond te kijken
Ik vind het juist wel jammer... zo is er niets aanquote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef YPPY het volgende:
Zit nu naar het blok te kijken en vind het stiekem was grappig dat ws niemand gaat winnen. Zijn ze allemaal voor niks 11 weken lang aan het werk geweest.
Echt waar!? Wat grappigquote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef phluphy het volgende:
Rewimo! De vader is jouw collega, de moeder is mijn collega. Wat een kleine wereld!![]()
hoezo gaat er niemand winnen?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef YPPY het volgende:
Zit nu naar het blok te kijken en vind het stiekem was grappig dat ws niemand gaat winnen. Zijn ze allemaal voor niks 11 weken lang aan het werk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |