Liefquote:Op woensdag 26 november 2008 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Bezorgd, omdat het met Raissa maar niet mee wil zitten
Whoa!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:38 schreef Rewimo het volgende:
Mijn collega is vader van een dochtertje geworden van de weekHet is wel een keizersnee geworden, ze woog 4700 gram
Lekker! Kun je goed invriezen.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:50 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in Lasagnette met bechamelsaus?
k heb ietwat te veel gemaaktkan hier zeker 4 dagen van eten
Christan was 4390, die kwam ook door de nooduitgangquote:Op woensdag 26 november 2008 18:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gefeliciteerd Rewimo! Das niet mis. Kim was 3150
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
37 hechtingen.....loopt ze inmiddels weer ?
En dat je dan helemaal naar Duitsland moet verhuizen om daar achter te komen!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef phluphy het volgende:
Rewimo! De vader is jouw collega, de moeder is mijn collega. Wat een kleine wereld!![]()
die vinnik leukquote:Op woensdag 26 november 2008 21:23 schreef moussy het volgende:net thuis, maar ik heb vanmiddag zo'n leuk optreden gezien! Van Mams
Het was ook echt héél erg leuk, ze deden het zo leuk, dat ik mezelf er op betrapte dat ik met open mond stond te kijkenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:33 schreef PM-girl het volgende:
Wel jammer dat je nu weer een saai tablet hebt.
hihi ik zou spontaan mee willen gaan doenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Het was ook echt héél erg leuk, ze deden het zo leuk, dat ik mezelf er op betrapte dat ik met open mond stond te kijken
Ik vind het juist wel jammer... zo is er niets aanquote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef YPPY het volgende:
Zit nu naar het blok te kijken en vind het stiekem was grappig dat ws niemand gaat winnen. Zijn ze allemaal voor niks 11 weken lang aan het werk geweest.
Echt waar!? Wat grappigquote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef phluphy het volgende:
Rewimo! De vader is jouw collega, de moeder is mijn collega. Wat een kleine wereld!![]()
hoezo gaat er niemand winnen?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef YPPY het volgende:
Zit nu naar het blok te kijken en vind het stiekem was grappig dat ws niemand gaat winnen. Zijn ze allemaal voor niks 11 weken lang aan het werk geweest.
Voor de kijker vind ik het juist wel leuk, vooral omdat F&J zo overtuigd waren van hun winst.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:52 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel jammer... zo is er niets aan
snoopy, 't zal wel niet maar op deze foto lijkt 't wel alsof je je hele tekentablet (behalve de lettertjes dan) zwart gemaakt hebt met die whiteboardmarker.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:27 schreef snoopy het volgende:
na
En dit alles door met een whiteboardmarker over de permanente stift tekening heen te gaan en het weg te vegen met een vochtig doekje. Je ziet het nu alleen nog als je weet dat het er zat
eh jaquote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef bixister het volgende:
[..]
snoopy, 't zal wel niet maar op deze foto lijkt 't wel alsof je je hele tekentablet (behalve de lettertjes dan) zwart gemaakt hebt met die whiteboardmarker.![]()
Dat is waar.. maar echt heel spannend werd het niet! Wel leuk dat F en P gewonnen hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor de kijker vind ik het juist wel leuk, vooral omdat F&J zo overtuigd waren van hun winst.
Ze moeten een meerwaarde hebben in hun appartement, anders kunnen ze niet winnen. Tot nu toe hebben 3 stellen verlies gemaakt, het 4e stel is nu in de veiling.
Nog nooit geprobeerd! Nou frituren wij ook nooit (we hebben niet eens zo'n ding) maar ik ga het onthouden.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
hutspotkroket ja, koude hutspot door bloem, eitje en paneermeel rollen en dan in de vriezer. Lekker dippen met mosterdVind die knurft van mij lekker, en het is weer eens wat anders dan een nasibal
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij maakt dat voor kinderen niet uit. Van de week was ik bij 'muziek op schoot' met Lis en daar hadden ze een handpopje van Sinterklaas. De kindjes zien dat dan ook als de 'echte' sinterklaas
Vol ontzag zijn ze dan
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Gister een feestje gehad bij/met gehandicapten van allerlei soorten en matenZijn ze zelf een pietje, maar Sinterklaas is echt
Cas zag ook niet dat zn vader naast hem stond als piet, gewoon thuis ook nog eensquote:Op donderdag 27 november 2008 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Ze hebben daar ook eens een onderzoek naar gedaan. Deden ze in een klas met kindjes die nog geloofde de juf langzaam maar zeker omkleden in Sinterklaas. Voor de ogen van de kinderen, dus. En toen de juf klaar was, mijter op, baard om, staf in de hand, WAS ze de Sint voor die kinderen. Die hadden volledig geblokt/vergeten dat dat net de juf nog was die zich omgekleed had voor hun ogen
Volgens mij kun je er beter niks opsmeren, maar moet je minimaal een half uur koelen met lauw water. Sterkte!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat is het handigst om op brandblaren te smeren, qua minste kans op littekens? Ik heb nu zo`n ) op m`n arm ingebrand staan..doet zeer
Calendulacrčme is lekker, Johannesolie ook. Als het in ieder geval maar vettig isquote:Op donderdag 27 november 2008 10:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Beterschap Simon! Belana ook beterschap!
Wat is het handigst om op brandblaren te smeren, qua minste kans op littekens? Ik heb nu zo`n ) op m`n arm ingebrand staan..doet zeer
Als het net gebeurd is wel idd, maar als het er al een tijdje zit smeer ik meestal wel wat.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er beter niks opsmeren, maar moet je minimaal een half uur koelen met lauw water. Sterkte!
Bij de apotheek (drogist weet ik niet) hebben ze verkoelende vette gaasjes speciaal voor brandplekken, heel fijn spul.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat half uur koelen heb ik zeker wel gedaan. Heb er nu maar calendulan opgesmeerd en een gaas erop want als ik nu de blaar er af schaaf in al mijn lompheid, heb ik er straks weer een litteken bij staan. Ik lijk gvd wel een emo
ik heb geen flauw idee hoe het heet, dat hebben wij voor Cas eens gekregen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Biogaze? Van dat spul wat naar eucalyptus ruikt?
Je stinkt als een uur in de wind, maar het voelt wel lekker inderdaad
Ik vind het zelf wel handig ja. Vooral als ik met Photoshop of Illustrator iets maak.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef dutchie het volgende:
Snoopy, zo'n tekentablet is dat echt handig?
Is het duur?
Leek me nl. wel iets voor op mijn verlanglijstje met kerst.
Dat zijn de betere actiesquote:Op donderdag 27 november 2008 10:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb zo een keer mn strijkbout tegengehouden toen die omviel
een heerlijk dingquote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef dutchie het volgende:
Is het duur?
foam van bepanthen adviseerde de apotheek hierquote:Op donderdag 27 november 2008 10:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat half uur koelen heb ik zeker wel gedaan. Heb er nu maar calendulan opgesmeerd en een gaas erop want als ik nu de blaar er af schaaf in al mijn lompheid, heb ik er straks weer een litteken bij staan. Ik lijk gvd wel een emo
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:20 schreef moussy het volgende:
ik heb ook al een paar keer mn stijltang op mn oor gezet
Ik kan gewoon niet altijd goed richten via mn spiegelbeeld en dan mn bril af (-7 en -8 en nog wat cilinders) nu oefen ik soms nog verder voor de elfenoortjes en anders doe ik vast mn lenzen inquote:Op donderdag 27 november 2008 10:23 schreef SilverStar het volgende:
[..]wilde je elfenoortjes ofzo
. pijnlijk!!!
als je een Wacom hebt kun je die cover vervangen (als je dat oplegvelachtigiets bedoeld)quote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef SilverStar het volgende:
ik sluit me bij snoopy aan: een tekentablet is erg handig, en ook beter tegen RSI zeggen ze, omdat het vasthouden van een pen schijnbaar een meer natuurlijke houding is.
toch zonde snoopy, dat ie weer normaal is.. ik zou willen dat ik die van mij weer netjes kon krijgen, er zitten allemaal krassen tussen de 'cover' en het tablet zeg maar..
Zal ik Lis even langs sturen?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef SilverStar het volgende:
toch zonde snoopy, dat ie weer normaal is.. ik zou willen dat ik die van mij weer netjes kon krijgen, er zitten allemaal krassen tussen de 'cover' en het tablet zeg maar..
klinkt als een apparaat wat ik maar beter niet kan aanschaffenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet altijd goed richten via mn spiegelbeeld en dan mn bril af (-7 en -8 en nog wat cilinders) nu oefen ik soms nog verder voor de elfenoortjes en anders doe ik vast mn lenzen in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
m'n tekentablet kan in elk geval niet verder geruineerd dan het nu isquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef freecell het volgende:
Die tweede was op een woensdg en toen was mijn vinger echt redelijk stuk. Kom ik bij de huisarts, die kijkt even kritisch, trekt een wenkbrauw op en zegt: ' wat dacht je, woensdag gehaktdag?'
Het is wel weer goedgekomen met wat peuteren en een boel huidlijm en een paar weken geduld
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:43 schreef freecell het volgende:
De eerste keer had ik mijn vinger op het schroefje in het midden terwijl ik het mesje liet ronddraaien en toen schoot mijn vinger opzij, dat was gewoon dom
De tweede keer hield ik hem onder de kraan om schoon te maken, dat ging spetteren (goh) en toen wilde ik met mijn hand het overal heenspattende water tegenhouden. Toen kwam ik de mesjes weer tegen.
Ok, ik geef toe, dat was ook gewoon stom.
Die tweede was op een woensdg en toen was mijn vinger echt redelijk stuk. Kom ik bij de huisarts, die kijkt even kritisch, trekt een wenkbrauw op en zegt: ' wat dacht je, woensdag gehaktdag?'
Het is wel weer goedgekomen met wat peuteren en een boel huidlijm en een paar weken geduld
mja, bleef aan de grill/bovenverhittingsding van de oven plakkenquote:Auwe Ynske, das wel goed gebrand dan
Klinkt inderdaad als een toffe arts!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Goh
En mijn huisarts is gewoon tof
Whehe, klinkt alsof je wel bevestigd wordt in je eigen inschattingsvermogenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:49 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een toffe arts!
Die van mij zegt altijd: "Ooh, het is heel erg/ernstig/flink ontstoken! Ik moet ...... * "
En dan moet hij doen waar ik al voor kwam, zoals mijn vinger openknippen bij een ontsteking. Terwijl ik dacht dat ik acuut het ziekenhuis in moest!
Mwah, in het oertijdperk van voor de computer de spellingcorrectie was ik corrector van zetproeven van tijdschriften. Dat ging nog met de hand, je zat dus de hele dag te schrijven. En daar heb ik peesschedeontsteking van gekregen. Dezelfde als waar ik nu last van heb jaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef SilverStar het volgende:
ik sluit me bij snoopy aan: een tekentablet is erg handig, en ook beter tegen RSI zeggen ze, omdat het vasthouden van een pen schijnbaar een meer natuurlijke houding is.
je hebt het dan ook over TE veelquote:Op donderdag 27 november 2008 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah, in het oertijdperk van voor de computer de spellingcorrectie was ik corrector van zetproeven van tijdschriften. Dat ging nog met de hand, je zat dus de hele dag te schrijven. En daar heb ik peesschedeontsteking van gekregen. Dezelfde als waar ik nu last van heb ja
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef bixister het volgende:
het is gebaat.(anders zitten ze er meer mee in bad.
).
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef bixister het volgende:
het is gebaat.(anders zitten ze er meer mee in bad.
).
Ik werk er dagelijks mee (ben webredacteur) en het bevalt echt heel goed. Ik heb kleine handen en computermuizen zijn vaak groot en dan heb ik zo snel last van mijn pols. Sinds ik dit ding heb, heb ik echt bijna geen last meerquote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef dutchie het volgende:
Is het duur?
Jammer, dan kan ik het niet op mijn lijstje zetten. Gaan maar tot ¤ 25.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel handig ja. Vooral als ik met Photoshop of Illustrator iets maak.
En ik weet niet wat je duur vindt maar HIER hebben ze ze bijvoorbeeld voor 50 euro.
Helaas, bij mycom heb ik er 1 gezien vanaf 37,95 euro, maar goedkoper kan ik ze zo snel niet vindenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef dutchie het volgende:
[..]
Jammer, dan kan ik het niet op mijn lijstje zetten. Gaan maar tot ¤ 25.
Maar lijkt me wel een handig ding, omdat ik ook best veel photoshop en als rsi-preventie.
die lijst is ook al best lang...quote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef chacama het volgende:
Of je geeft er een aantal aan hun samen... verplicht samen spelen
Dat probleem heb ik ook! Alleen wel voor m`n eigen kinderen en niet voor Piet en Annaquote:Op donderdag 27 november 2008 11:26 schreef bixister het volgende:
ik zit met een luxeprobleem: heb gewoon echt teveel kadootjes voor piet en anna ingeslagen.![]()
dus nu moet ik kiezen, welke we door de sint laten geven, en welke we nog even bewaren voor een andere keer.
Ik heb ook een wacom inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef Ynske het volgende:
k zou iig niet voor een trust gaan, das gewoon goedkoop is duurkoop
hier vroeger een lenco gehad, die deed t ook goed, ja en wacom is gewoon
kunt een nieuwe kabel bestellen bij een online bedrijf ( moet ik ff in mijn afschriften zoeken) en het zelf vervangen (iig bij mijn intous)quote:Op donderdag 27 november 2008 11:47 schreef SilverStar het volgende:
ik ook een wacom.. na 2,5 jaar dagelijks mee in de tas begint het kabeltje nu trouwens ook wel een beetje tegen het einde te lopen.. beginnend kabelbreukje.
Mja, het was mijn werk. En van RSI had nog niemand gehoord ('t is een dikke 20 jaar geleden).quote:Op donderdag 27 november 2008 11:12 schreef Ynske het volgende:
je hebt het dan ook over TE veel
het is getest en het blijkt dat mensen die RSI achtige verschijnsels hebben, er meer mee gebaat zijn om gebruik te maken van een tablet ipv een onergonomische houding van een muis
echter je moet nooit te veel gebruik maken van een en dezelfde beweging
Lijstje hebben? Iemand hier hield van lijstjesquote:wat laat je aan die peesschedeontsteking doen? k vind t een beetje vreemd om daar jaren mee door te blijven lopen.
hier begon t met dat men dacht dat ik RSI had, toen dacht men een peesschedeontsteking, uiteindelijk bleek t een scheur in de peesschede te zijn die ze geopereerd hebben en dichtgenaaid. K heb er in totaal 3 jaar mee gelopen om uit te laten vinden wat er aan de hand was. Maar no way dat ik er maar de rest van mn leven mee door blijf lopen, kan ook nooit goed zijn voor je gewrichten lijkt me.
ik schaam me gewoon echt om 't hier neer te zetten, 't is belachelijk veel:quote:Op donderdag 27 november 2008 11:39 schreef Luchtbel het volgende:
Bix wat heb je dan allemaal gekocht? Ik heb nog niksook niet goed.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor bix. Boekjes en dergelijke zijn heel educatief, dus die zouden hier al gewoon in de kast komen en enkel gegeven worden bij gebrek aan andere cadeau's. Tja en dingen die je voor school nodig hebt, die tellen toch al niet mee tochquote:Op donderdag 27 november 2008 12:09 schreef bixister het volgende:
[..]
ik schaam me gewoon echt om 't hier neer te zetten, 't is belachelijk veel:
Piet:
X Lego 3 basisdozen: gewone stukjes, wielen en deuren & ramen
X Lego brandweer kazerne
X Walkie Talkie
X baddrums
X Woeste Willem (boek)
X Charlie en Lola / Wat een spetter is die hond (boek)
X gewichtjes om z'n spierballen te trainen (die staan al eeuwen op z'n lijstje.)
X een dino kijker
X extra setjes treinrails
X playmobil: piraten schateiland
X Boek: Barbapapa leert engels
X T-shirt van Meneertje Sterk (Little Mr Strong)
Anna:
X Fisher-Price Little Snoopy
X Play-Doh (klei)
X Aluminium step roze
X badfluit
X Little Pet Shop: speelding.
X Charlie en Lola / Ik kan Spetter écht niet vinden! (boek)
X knikkerbaan die ze zelf in elkaar kan zetten (en veranderen)
X een 'karaoke'-apparaat (via marktplaats, moet nog even bekijken hoe goed
ie 't doet).
X barbapapa (school-)tas
X barbapapa DVD (oranje)
X T-shirt van 'Little miss Sunshine'
X barbabob plakboek (ze had nog geen eigen plakboek)
X barbapapa ringband (voor straks naar school)
X dick bruna: Boer Jan. (klein boekje)
voor Piet en Anna samen:
X Gekke Gorilla's (spel)
X Wie Ben ik? (spel)
X van de IKEA: een heleboel grappige verkleedhoedjes (draak, prinses,
bloemenmeisje, bijtje, lieveheersbeestje, spin, marsmannetje).
X Sinterklaas (Dematons) (boek)
X Bas, het groentemannetje (Volmert), (boek)
X Een jaar bij Kikker en Pad (Lobel) (boek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |