Bij mij is het wel eens een combi. Hele droge mond(van het bier dus) maar ook omdat er toch wat kwijlwerk is geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
Kwijlen doe ik niet zo in mn slaap.
Wel ontwaak ik regelmatig (vooral in het weekend) met een droge mond.. maar meestal niet omdat ik heb zitten kwijlen
Whehe ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik voor het laatst mijn bed nat gemaakt hebquote:Op woensdag 26 november 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
De laatste keer dat ik in bed plaste was ik twaalf. Rare droom.
Oeh die heb ik vanavond heerlijk gegeten in een restaurant. Ging met 7 vriendinnen heen en allemaal gingen we los in de spare ribs, heerlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een echte vent zou 's avonds aan de spare ribs zitten.
In mn stamkroeg zijn ze juist uitzonderlijk goed. Als ik ergens anders eet probeer ik inderdaad wel eerst even op iemand anders zn bord te gluren voordat ik het bestel... maarja. Biefstuk is ook op sommige plaatsen waardeloos.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben helemaal geen spareribfan eigenlijk. Ligt er een beetje aan dat ze op veel plekken gewoon ronduit slecht zijn.
Juist ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:59 schreef Nesle het volgende:
Deze waren heerlijk, ik vind dat het vlees wel makkelijk van het bot af moet gaan, anders vind ik het maar niks. En lekker gemarineerd natuurlijk, ik eet spare ribs maar op een paar plekken, en van die plekken weet ik dat ze lekker zijn
Tsja, de laatste keer dat ik zelf op Texel ben geweest is een jaar of 15 geleden dus voor de rest zou ik niet weten wat je er zoal kunt doenquote:Op woensdag 26 november 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
@Tim: Klopt...er is inderdaad een bierbrouwer op Texel. Maar de rondleiding is enorm summier(ze hebben dan ook maar 1 of 2 tanks geloof ik). Ook is het niet echt lekker. En MM is geen bierfanaat
Goedquote:Op donderdag 27 november 2008 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In mn stamkroeg zijn ze juist uitzonderlijk goed. Als ik ergens anders eet probeer ik inderdaad wel eerst even op iemand anders zn bord te gluren voordat ik het bestel... maarja. Biefstuk is ook op sommige plaatsen waardeloos.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een echte vent zou 's avonds aan de spare ribs zitten.
Na een lange nacht met de nodige alcohol in de trein in slaap vallen en dan al kwijlend wakker gemaakt worden door de conducteur die je vervoersbewijs wil zienquote:Op woensdag 26 november 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die NIET af en toe kwijlen tijdens het slapen
Het is een woord dat ik af en toe hoor, maar me meestal van moet afvragen wat het ook weer isquote:Op donderdag 27 november 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n groot stuk doet me aan een thorax denken.
Is dat een gangbaar Nederlands woord?
Misschien wel, maar ik kende het nietquote:Op donderdag 27 november 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n groot stuk doet me aan een thorax denken.
Is dat een gangbaar Nederlands woord?
Welke zeep is dat danquote:Op woensdag 26 november 2008 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: ik heb dat krantje door zitten spitten en jullie hebben ook scheercreme en een zeep die naar vers gemaaid gras ruikt. Je had me meer aan kunnen smeren dus
Ik ben beide verstandskiezen aan de onderkant kwijt, eentje door mn eigen tandarts getrokken en eentje door de nood-arts. maar merkte direct wat een martelaar mijn eigen tandarts isquote:Op donderdag 27 november 2008 04:07 schreef lubje25 het volgende:
Alle 4 mijn verstandskiezen ben ik kwijt inmiddels. 1 deed heel erg veel pijn, het verwijderen ervan dan. Hij groeide tegen mijn andere kiezen aan, boel raakte ontstoken en de verdoving deed het daar door niet. De na-pijn viel elke keer erg mee, de pijnstillers die ik kreeg niet eens gebruikt.
Wat ik wel deed was mijn wang goed koelen, ivm de zwelling. Dat werkte voor mij
quote:Op donderdag 27 november 2008 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben beide verstandskiezen aan de onderkant kwijt, eentje door mn eigen tandarts getrokken en eentje door de nood-arts. maar merkte direct wat een martelaar mijn eigen tandarts is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op donderdag 27 november 2008 04:40 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lezen als je morgen je verstandskiezen laat trekken is geheel op eigen risico:Ik zat daar bij de nood tandarts, en toen kwam ie met die spuit voor verdoving dus ik dacht nu komt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, heb er helemaal niks van gevoeld
En bij mijn eigen tandarts voelde ik de verdoving en het trekken zelf ook, zei na afloop ook expres hardop van de vorige keer voelde ik er niks van maar hij hield wijselijk zijn mond. Maar ik vraag me soms echt af of hij zijn diploma in een pak cornflakes heeft gevonden![]()
Bij het veranderen van de verzekerings meuk is er ook wat veranderd bij de tandartsen. Eerder werd je practisch altijd door verwezen naar de kaakchirurg(verstandskiezen verwijderen heb ik het nog steeds over). Na de veranderingen in het zorgstelsel doen ze het liefst zelf. Vandaar ook dat sommige tandartsen die ingreep voor het eerst in tig jaar deden.quote:Op donderdag 27 november 2008 04:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zat daar bij de nood tandarts, en toen kwam ie met die spuit voor verdoving dus ik dacht nu komt het![]()
, heb er helemaal niks van gevoeld
En bij mijn eigen tandarts voelde ik de verdoving en het trekken zelf ook, zei na afloop ook expres hardop van de vorige keer voelde ik er niks van maar hij hield wijselijk zijn mond. Maar ik vraag me soms echt af of hij zijn diploma in een pak cornflakes heeft gevonden
De eerste kies bij de noodarts was in juli dit jaar en de andere(eigen tandarts) was een maand daarna ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2008 05:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Bij het veranderen van de verzekerings meuk is er ook wat veranderd bij de tandartsen. Eerder werd je practisch altijd door verwezen naar de kaakchirurg(verstandskiezen verwijderen heb ik het nog steeds over). Na de veranderingen in het zorgstelsel doen ze het liefst zelf. Vandaar ook dat sommige tandartsen die ingreep voor het eerst in tig jaar deden.
Wanneer vond jouw ervaring plaats? Zou een gevolg kunnen zijn van wat ik net beschreef.
Soap Sodquote:Op donderdag 27 november 2008 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke zeep is dat danDe beschrijving zegt me niks
Ik krijg een hoge "badjas, gezichtsmasker, komkommerschrijfjes op mijn ogen"-vibequote:volgende keer ga ik je dingen aansmeren bij de huidverzorgingsproducten![]()
Succes daarmee. Is het een belangrijke?quote:ik gaover 6 uur weer op en dan tentamen
Zo, das vroeg!quote:
Dat is een retro product die je alleen online kunt bestellenquote:
zo erg ben ik toch helemaal nietquote:Ik krijg een hoge "badjas, gezichtsmasker, komkommerschrijfjes op mijn ogen"-vibe
Yupquote:Succes daarmee. Is het een belangrijke?
Ohquote:Op donderdag 27 november 2008 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een retro product die je alleen online kunt bestellenvandaar dat de beschrijving me niet bekend voor komt
[..]
quote:zo erg ben ik toch helemaal niet
[/quote
Nee en dat wil ik graag zo houden, dus ik waak ervoor
Hoe goed zijn die scheercremes trouwens?
[quote]
Yup1 van de 4 deeltentamens van christendom. Voor de eerste had ik een 7, voor de tweede hoop ik ook goed te scoren
Enkele minuten laterquote:Op donderdag 27 november 2008 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup1 van de 4 deeltentamens van christendom. Voor de eerste had ik een 7, voor de tweede hoop ik ook goed te scoren
+1quote:Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef MaJo het volgende:
Wel godver de godverijdele hoop dat ik geen vertraging zou hebben
![]()
Vergeet niet te vertellen als ze vragen naar Nederland:quote:Op donderdag 27 november 2008 10:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Scherp WG
Als ik nu mijn handtekening onder het contract zet, het in een envelopje gooi en het opstuur, zit ik zo goed als zeker na de zomer in de states...Ik vind het eng
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:18 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
ik ben wakker
had dan ook 5 wekkers gezet
![]()
drop is daadwerkelijk vergif, nederlanders overleven het alleen door aanwenning en een lichte dosis xtc die in het drinkwater zitquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet niet te vertellen als ze vragen naar Nederland:
-we wonen hier allemaal in een molen
-wiet en kaas zijn de enige dingen die op het dagelijks menu staan
-na het werk is het heel gewoon om even langs de hoeren te gaan
-dat jongetje met zn vinger in de dijk zit er nog steeds
volgens wiki:quote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
drop is daadwerkelijk vergif, nederlanders overleven het alleen door aanwenning en een lichte dosis xtc die in het drinkwater zit
200 gram per dag ...quote:A 56-year-old Yorkshire woman was hospitalized after liquorice overdose ( 200 grams a day)," which caused muscle failure. The hospital restored her potassium levels, by intravenous drip and tablets, allowing her to recover after 4 days
wuh?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
drop is daadwerkelijk vergif, nederlanders overleven het alleen door aanwenning en een lichte dosis xtc die in het drinkwater zit
terwijl er nauwelijks kalium in drop zit... Of het moet zo zijn dat drop juist kalium uitdrijft, maar daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 27 november 2008 11:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
volgens wiki:
[..]
200 gram per dag ...
leugens voor buitenlandersquote:
Ik kan dat dan ook alleen maar toejuichen hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef MaJo het volgende:
en WG, dat ik religiestudies doe betekent niet dat ik niet af en toe lekker mag scheldenik ben niet van mening dat er elke keer iets breekt als je de naam van god ijdel gebruikt
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/baserenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
Het is toch: De normen en waarden waarop hij de keuze baseerT![]()
Ik weet gewoon zeker dat het met een t is, maar in m'n verslag is het verbeterd door de docent.
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/baseren
Is het ook, met een d kan het alleen als verleden tijd (dan is het baseerde) of voltooid deelwoord, en dan is het gebaseerd.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat het met een t is, maar in m'n verslag is het verbeterd door de docent.
1e google hit:quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand hier een manier om van heel veel mp3's tegelijk de ID3-tag aan te passen zodat ze allemaal dezelfde albumnaam hebben?
Dankquote:Op donderdag 27 november 2008 14:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1e google hit:
http://mp3.about.com/b/20(...)s-simultaneously.htm
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:23 schreef Etcetera het volgende:
en weer thuis
iemand zin om me een knal te verkopenmerk er toch niks van
er vanaf? yeah, right. 9 januari, deel 2quote:Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Meeeh, wees maar blij dat je er vanaf bent![]()
Ik moet echt weer iets aan mn scriptie gaan doen..... mn eigengestelde deadline begint te naderen (kerstvakantie 1e versie inleveren)
Oh nog 1 ding; gisteren Stardust gekeken, zo'n aanrader![]()
Als dat risico echt aanwezig was geweest was je er wel voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er vanaf? yeah, right. 9 januari, deel 2
ben trouwens bang dat ik op m'n wang bijt en de hechtingen er zo uitsloop, kan dat
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:
oh en erg prettig dat je het hoort kraken als ze trekkenmaar dat hoorde zo
Bij mij lag er dezelfde dag 's middags al een hechting uit bij één kies en toen heb ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of dit kwaad kon.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben trouwens bang dat ik op m'n wang bijt en de hechtingen er zo uitsloop, kan dat
Bij mij lag er dezelfde dag 's middags al een hechting uit bij één kies en toen heb ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of dit kwaad kon.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren bewust maar niet gemeld...
hoe weet je zoietsquote:Op donderdag 27 november 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij lag er dezelfde dag 's middags al een hechting uit bij één kies en toen heb ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of dit kwaad kon.
Het antwoord was ontkennend en hoewel het gat wat langzamer dichtging dan de andere 3 is uiteindelijk allemaal goedgekomen.
Drop-> zout-> NaCl.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
terwijl er nauwelijks kalium in drop zit... Of het moet zo zijn dat drop juist kalium uitdrijft, maar daar weet ik niks van
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
Osmosequote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drop-> zout-> NaCl.
Je cellen werken met een natrium-kaliumpomp voor je waterhuishouding. Het één erin, het ander eruit.
Ja kutregelquote:![]()
Waarschijnlijk heeft hij inderdaad de 't Kofschipregel gebruikt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef MaJo het volgende:
Zo hey het tentamen ging me een partij goedik wist echt alles
i totally downed it
![]()
volgende week hoor ik de uitslag
Dat is echt zo'n rukreclamequote:over een uurtje werken. Maar alvast beginnen met mijn volgende deeltentamen lerendie is over twee weken al
en WG, dat ik religiestudies doe betekent niet dat ik niet af en toe lekker mag scheldenik ben niet van mening dat er elke keer iets breekt als je de naam van god ijdel gebruikt
Huhquote:Op donderdag 27 november 2008 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een schande. Worden hier gewoon de tulpen genegeerd
(de eerste die iets zeurt dat tulpen niet uit nederland komen krijgt een draai om de oren)
Jawel, maar zoute drop is zout vanwege salmiak, niet keukenzout. En salmiak is ammoniumchloride, oftewel NH4Clquote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drop-> zout-> NaCl.
Je cellen werken met een natrium-kaliumpomp voor je waterhuishouding. Het één erin, het ander eruit.
Marmelade of Marmite?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Binnenkort kom ik er achter of ik marmelade lust of niet
Typisch Nederlands: tulpen.quote:
Dat dreigement is zacht uitgedrukt. In KLB wordt grover geschut gebruikt.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een schande. Worden hier gewoon de tulpen genegeerd
(de eerste die iets zeurt dat tulpen niet uit nederland komen krijgt een draai om de oren)
Ik ben koning grof geschut maar dat lijkt me hier gewoon niet op z'n plaatsquote:Op donderdag 27 november 2008 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat dreigement is zacht uitgedrukt. In KLB wordt grover geschut gebruikt.
Marmelade, marmite vind ik toch wel erg sterk ruikenquote:
http://www.watbenjedan.comquote:Op donderdag 27 november 2008 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag wat eerder naar m'n werk, zodat ik ook iets eerder weg kon om dan snel ff de stad in te gaan om sinterklaaskado's. Kwam ik er dus halverwege de dag achter dat ik het lijstje vergeten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |