quote:Op donderdag 27 november 2008 07:18 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
ik ben wakker
had dan ook 5 wekkers gezet
![]()
drop is daadwerkelijk vergif, nederlanders overleven het alleen door aanwenning en een lichte dosis xtc die in het drinkwater zitquote:Op donderdag 27 november 2008 10:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet niet te vertellen als ze vragen naar Nederland:
-we wonen hier allemaal in een molen
-wiet en kaas zijn de enige dingen die op het dagelijks menu staan
-na het werk is het heel gewoon om even langs de hoeren te gaan
-dat jongetje met zn vinger in de dijk zit er nog steeds
volgens wiki:quote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
drop is daadwerkelijk vergif, nederlanders overleven het alleen door aanwenning en een lichte dosis xtc die in het drinkwater zit
200 gram per dag ...quote:A 56-year-old Yorkshire woman was hospitalized after liquorice overdose ( 200 grams a day)," which caused muscle failure. The hospital restored her potassium levels, by intravenous drip and tablets, allowing her to recover after 4 days
wuh?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
drop is daadwerkelijk vergif, nederlanders overleven het alleen door aanwenning en een lichte dosis xtc die in het drinkwater zit
terwijl er nauwelijks kalium in drop zit... Of het moet zo zijn dat drop juist kalium uitdrijft, maar daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 27 november 2008 11:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
volgens wiki:
[..]
200 gram per dag ...
leugens voor buitenlandersquote:
Ik kan dat dan ook alleen maar toejuichen hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef MaJo het volgende:
en WG, dat ik religiestudies doe betekent niet dat ik niet af en toe lekker mag scheldenik ben niet van mening dat er elke keer iets breekt als je de naam van god ijdel gebruikt
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/baserenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
Het is toch: De normen en waarden waarop hij de keuze baseerT![]()
Ik weet gewoon zeker dat het met een t is, maar in m'n verslag is het verbeterd door de docent.
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/baseren
Is het ook, met een d kan het alleen als verleden tijd (dan is het baseerde) of voltooid deelwoord, en dan is het gebaseerd.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat het met een t is, maar in m'n verslag is het verbeterd door de docent.
1e google hit:quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand hier een manier om van heel veel mp3's tegelijk de ID3-tag aan te passen zodat ze allemaal dezelfde albumnaam hebben?
Dankquote:Op donderdag 27 november 2008 14:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1e google hit:
http://mp3.about.com/b/20(...)s-simultaneously.htm
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:23 schreef Etcetera het volgende:
en weer thuis
iemand zin om me een knal te verkopenmerk er toch niks van
er vanaf? yeah, right. 9 januari, deel 2quote:Op donderdag 27 november 2008 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
Meeeh, wees maar blij dat je er vanaf bent![]()
Ik moet echt weer iets aan mn scriptie gaan doen..... mn eigengestelde deadline begint te naderen (kerstvakantie 1e versie inleveren)
Oh nog 1 ding; gisteren Stardust gekeken, zo'n aanrader![]()
Als dat risico echt aanwezig was geweest was je er wel voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er vanaf? yeah, right. 9 januari, deel 2
ben trouwens bang dat ik op m'n wang bijt en de hechtingen er zo uitsloop, kan dat
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:
oh en erg prettig dat je het hoort kraken als ze trekkenmaar dat hoorde zo
Bij mij lag er dezelfde dag 's middags al een hechting uit bij één kies en toen heb ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of dit kwaad kon.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ben trouwens bang dat ik op m'n wang bijt en de hechtingen er zo uitsloop, kan dat
Bij mij lag er dezelfde dag 's middags al een hechting uit bij één kies en toen heb ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of dit kwaad kon.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren bewust maar niet gemeld...
hoe weet je zoietsquote:Op donderdag 27 november 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij lag er dezelfde dag 's middags al een hechting uit bij één kies en toen heb ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of dit kwaad kon.
Het antwoord was ontkennend en hoewel het gat wat langzamer dichtging dan de andere 3 is uiteindelijk allemaal goedgekomen.
Drop-> zout-> NaCl.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
terwijl er nauwelijks kalium in drop zit... Of het moet zo zijn dat drop juist kalium uitdrijft, maar daar weet ik niks van
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Soempie het volgende:
Osmosequote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drop-> zout-> NaCl.
Je cellen werken met een natrium-kaliumpomp voor je waterhuishouding. Het één erin, het ander eruit.
Ja kutregelquote:![]()
Waarschijnlijk heeft hij inderdaad de 't Kofschipregel gebruikt.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef MaJo het volgende:
Zo hey het tentamen ging me een partij goedik wist echt alles
i totally downed it
![]()
volgende week hoor ik de uitslag
Dat is echt zo'n rukreclamequote:over een uurtje werken. Maar alvast beginnen met mijn volgende deeltentamen lerendie is over twee weken al
en WG, dat ik religiestudies doe betekent niet dat ik niet af en toe lekker mag scheldenik ben niet van mening dat er elke keer iets breekt als je de naam van god ijdel gebruikt
Huhquote:Op donderdag 27 november 2008 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een schande. Worden hier gewoon de tulpen genegeerd
(de eerste die iets zeurt dat tulpen niet uit nederland komen krijgt een draai om de oren)
Jawel, maar zoute drop is zout vanwege salmiak, niet keukenzout. En salmiak is ammoniumchloride, oftewel NH4Clquote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Drop-> zout-> NaCl.
Je cellen werken met een natrium-kaliumpomp voor je waterhuishouding. Het één erin, het ander eruit.
Marmelade of Marmite?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Binnenkort kom ik er achter of ik marmelade lust of niet
Typisch Nederlands: tulpen.quote:
Dat dreigement is zacht uitgedrukt. In KLB wordt grover geschut gebruikt.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een schande. Worden hier gewoon de tulpen genegeerd
(de eerste die iets zeurt dat tulpen niet uit nederland komen krijgt een draai om de oren)
Ik ben koning grof geschut maar dat lijkt me hier gewoon niet op z'n plaatsquote:Op donderdag 27 november 2008 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat dreigement is zacht uitgedrukt. In KLB wordt grover geschut gebruikt.
Marmelade, marmite vind ik toch wel erg sterk ruikenquote:
http://www.watbenjedan.comquote:Op donderdag 27 november 2008 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag wat eerder naar m'n werk, zodat ik ook iets eerder weg kon om dan snel ff de stad in te gaan om sinterklaaskado's. Kwam ik er dus halverwege de dag achter dat ik het lijstje vergeten was
Hehe dat is rukquote:Op donderdag 27 november 2008 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag wat eerder naar m'n werk, zodat ik ook iets eerder weg kon om dan snel ff de stad in te gaan om sinterklaaskado's. Kwam ik er dus halverwege de dag achter dat ik het lijstje vergeten was
Goed bezigquote:Op donderdag 27 november 2008 18:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een 10 voor een schrijfopdracht.
Zover was ik ook alquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lust het wel, maar vind het niet superlekker. Myth plausible
Serieus...welke gast gaat er nou 24 uur vliegen voor een paar pantoffellaarsjes?quote:Van Schaik ontdekte de warme winterlaarzen drie jaar geleden al. "Ik ben helemaal naar Sydney gevlogen voor die dingen, want ik kon ze in Nederland toen nergens krijgen", vertelt hij. "Ik heb heel Sydney afgeshopt, kon ze nergens vinden. Op het vliegveld heb ik ze uiteindelijk gekocht, maar het zijn gewoon sloffen. Het zit helemaal niet lekke
Ja niet normaal manquote:
Uiteindelijk een keer frambozendressing. Een vriendin heeft een flesje gekocht en we moeten het een keer samen proberen, lijkt me tofquote:Op donderdag 27 november 2008 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind je experimenten altijd leuk. Wat staat er nog meer op stapel?
Bloody hell, dat zijn er echt veel!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja niet normaal man
Echt een hoop doden
Oh, die frambozendressing kan ik je zó vertellen maar dat haalt het spelelement eruitquote:Op donderdag 27 november 2008 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk een keer frambozendressing. Een vriendin heeft een flesje gekocht en we moeten het een keer samen proberen, lijkt me tof
Daar ben ik ook beniewd naar. Ik denk dat het hetzelfde smaakt als een bamihap of een nasischijf.quote:Oh en een keer bami of nasi uit blik, het is een tijdje terug dat ik dubieus blikvoer heb gegeten
Precies, niet doen! Het etiket al wel gelezen, waarop stond dat maar liefst 35% echte frambozen er in waren verwerkt! Maar dan wel in het gedeelte frambozenaroma, wat ongeveer 1,5% van het totaal wasquote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, die frambozendressing kan ik je zó vertellen maar dat haalt het spelelement eruit
Volgens een kennis is dat spul nog best weg te werken, ik ben benieuwdquote:[..]
Daar ben ik ook beniewd naar. Ik denk dat het hetzelfde smaakt als een bamihap of een nasischijf.
Dat is het dus niet. Osmose werkt met een concentratiegradiënt. Een kalium-natriumpomp is een actief proces waarbij een uitwisseling plaatsvindt.quote:
Zit er dan helemaal geen zout in drop?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jawel, maar zoute drop is zout vanwege salmiak, niet keukenzout. En salmiak is ammoniumchloride, oftewel NH4Cl
Ik heb ook spullen van Lush binnen. Zie nu wel dat ik drie zepen heb besteld, en geen body butter, oeps. Ik heb al zo'n droge huid. En dus ook geen body butter-blikje.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, even de kapper uithangen:
Ice Blue van Lush is eigenlijk best lekker
Die had ik voor mezelf gekocht. Lekker fris
Oh echt? Dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Osmose werkt met een concentratiegradiënt. Een kalium-natriumpomp is een actief proces waarbij een uitwisseling plaatsvindt.![]()
[..]
Oei...quote:Ik heb ook spullen van Lush binnen. Zie nu wel dat ik drie zepen heb besteld, en geen body butter, oeps. Ik heb al zo'n droge huid. En dus ook geen body butter-blikje.Ook zit er niet de proefmonster bij die ik heb gevraagd, wel twee andere.
Ammoniumchloride is wel een zout, maar het is geen keukenzout. Volgens Wikipedia is dat stofje uit zoethout Glycyrrhizinezuurquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit er dan helemaal geen zout in drop?![]()
Ik heb ook geleerd dat er een gek stofje in zoethout zit (dat dus ook in drop zit) waardoor je hart helemaal van slag kan raken in combinatie met hartmedicatie. Misschien was dat wel het geval.
Whehequote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Studies have shown that Americans are heavier drinkers than Brits.
They just don't drink as much.
Het lijkt me dan eerder een zoethoutvergiftiging van 200 gram, dan een dropvergiftiging.quote:De Engelse naam voor zoethout is liquorice, wat in die taal hetzelfde woord is voor drop.
Douche > Zepenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lijkt me dan eerder een zoethoutvergiftiging van 200 gram, dan een dropvergiftiging.
Nem, wat is Ice Blue? Kan het nergens op de site vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |