Dat lijkt me ook geen pretjequote:Op woensdag 26 november 2008 22:11 schreef Etcetera het volgende:ik zie zo op tegen morgen
heb er buikpijn en hoofdpijn van, echt niet grappig dit.
geen idee of ik het hier al gemeld hadmoet morgen naar de kaakchirurg om afscheid te nemen van de eerste 2 verstandskiezen
Dat sowieso toch? Dat gaat toch zeker niet onder algehele narcose?!?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar je hoort soms van die horrorverhalenen ik ben bang dat ik dan wel niks voel maar wel hoor wat ze doen en dat wil ik echt niet
mij ook nietquote:
ja weet ik veel wat ik wel en niet hoor/merk bij een plaatselijk verdovingquote:Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat sowieso toch? Dat gaat toch zeker niet onder algehele narcose?!?
Ik denk dat dat gehak en gezaag voor een kind inderdaad niet zo leuk is om aan te horen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:23 schreef Etcetera het volgende:
toen ik aan m'n knie werd geopereerd kreeg ik eenroesje
en werd ik wakker op de uitslaapkamer
Oh, oeps.quote:
Ik heb ze destijds alle 4 tegelijk laten trekken.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:11 schreef Etcetera het volgende:
ik zie zo op tegen morgen
heb er buikpijn en hoofdpijn van, echt niet grappig dit.
geen idee of ik het hier al gemeld hadmoet morgen naar de kaakchirurg om afscheid te nemen van de eerste 2 verstandskiezen
Ik dacht dat ze dat niet deden! Omdat je dan een week aan beide kanten niet kunt kauwen of zo. Maar blijkbaar kan dat best.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb ze destijds alle 4 tegelijk laten trekken.
Is geen onzin, het verdoven en wachten tot e.e.a ingewerkt is duurt langer dan het er uitploppen van de kiezen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat het inwerken en uitwerken van zo'n narcose al met al drie keer zo lang duurt dan zo'n kies trekken/snijden. Maar ook dat kan onzin zijn.
Ik heb het laten doen bij de kaakchirurg in het VU en die vroeg me wat ik wilde.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat niet deden! Omdat je dan een week aan beide kanten niet kunt kauwen of zo. Maar blijkbaar kan dat best.
Disclaimer: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
voor of na de behandelingquote:Op woensdag 26 november 2008 22:40 schreef wyccie het volgende:
Er was een tijd geleden een gezellig topic van iemand die ook naar de kaakchirurg moest, een week voordat hij op vakantie zou gaan. Of het verstandig was om te zuipen.
ik overleef het vast welquote:Op woensdag 26 november 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Maarre....
Etc, in ieder geval heel veel succes morgen!!
Dat klinkt als een echte ventquote:Op woensdag 26 november 2008 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat Wyccie zegt, je wordt platgespoten en je voelt er daarna niets van.
Ik zat 's avonds al weer aan het brood...
Tja.. ik had 1x bijna geen last.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat Wyccie zegt, je wordt platgespoten en je voelt er daarna niets van.
Ik zat 's avonds al weer aan het brood...
dat zijn dus de verhalen waar ik niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja.. ik had 1x bijna geen last.
Andere kant heb ik een dag of 5 niet fatsoenlijk kunnen functioneren van de pijn en ben ik zelfs nog een keer terug geweest. En ik ben niet helemaal van natte kippestront, dus zoiets doe ik echt niet zomaar.
ik heb nog wel een stuk of 4 shotjes staan in de kelder, dit weekend gekregenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij beide. Vooraf tegen de zenuwen, achteraf tegen de pijn.
Even serieus: alcohol verdunt.... je gaat bloeden als een rund.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:49 schreef Etcetera het volgende:
ik heb nog wel een stuk of 4 shotjes staan in de kelder, dit weekend gekregen
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even serieus: alcohol verdunt.... je gaat bloeden als een rund.
Rijmpiet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een echte vent zou 's avonds aan de spare ribs zitten.
ze bestonden 40 jaar ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
Open dag van een ziekenhuis? Wat apart.![]()
http://www.dict.cc/deutsch-englisch/unnachahmlich.htmlquote:Op woensdag 26 november 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
Open dag van een ziekenhuis? Wat apart.![]()
Ik ben hier aan het genieten van een bak vanillevla (750 gram, 50 cent!). Er staat Duits op. Wat betekent 'unnachahmlich'?
Check.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende dag zat ik aan de patat, is dat ook iets?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
Ik zag voor me hoe je Pitt onder zou kwijlen, etc!![]()
Patat kun je met je tong nog kauwen.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De volgende dag zat ik aan de patat, is dat ook iets?
Lekker, aardappelpuree in die kiesgaten.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
De volgende dag zat ik aan de patat, is dat ook iets?
ieuwquote:Op woensdag 26 november 2008 23:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik doe het wel eens als ik slaapmaar daar kan ik niks aan doen
![]()
![]()
Correctie: HETE aardappelpuree in je kiesgatenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lekker, aardappelpuree in die kiesgaten.
Ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel tof dat Etc. dat toegeeft.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:29 schreef Soempie het volgende:
En nu zijn m'n lenzen uit en ga ik echt m'n bed in kruipen.
het lijkt me best menselijk tochquote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel tof dat Etc. dat toegeeft.
quote:
ja dat dusquote:Op woensdag 26 november 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die NIET af en toe kwijlen tijdens het slapen
Misschien bedoelen ze het onderkwijlen van je vlam. Dat is wel iets aparterquote:Op woensdag 26 november 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt me best menselijk toch
[..]
[..]
ja dat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |