had ik geloof ik ook in mijn hoofd maarja.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef Chanty het volgende:
Het moet alleen wel 115 zijn114 hadden we al
quote:
nee de oudequote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Soms is de nieuwe slowchat lastig te veinden.
Enneh...feli, Miss_Squote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
oja ik heb ook een keer iets positiefs te meldenhad nul fouten bij mijn eerste minitentamen (nog 7 te gaan)
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef EchnaDarr het volgende:
En weer morgen!
Vrijdag! Bijna weeeeeeekeeeeeeend.
[ afbeelding ]
Ben jij inmiddels al hun huisfotograaf?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ja4 uurtjes en dan ben ik weer weg
En vanavond naar Gare du Nord in de Boerderij
met cam en toestemming
Dan moet je bij Xil zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al hun huisfotograaf?
nog 4 uur 2 minuten, and countingquote:
Gepind? Dan staat het op je bankafschrift.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:29 schreef Chanty het volgende:
GDVR Had ik drie weken terug een fijne broek gevonden, is ie nu al kapotMorgen dus terug
Bon is natuurlijk al lang bij het oud-papier dus wordt nog maar afwachten of ik uberhaupt iets van mijn geld terug ga zien.
Ja maar daar staat verder natuurlijk niet op dat het om een broek ging en daarnaast had ik toen nog een stel laarzen gekocht voor 20 euro. Maar ga idd wel een printje maken zodat ze iig kunnen zien dat ik op 5 november bij ze in de winkel die aankoop heb gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Gepind? Dan staat het op je bankafschrift.
Excusez-moi, maar hier sta ik van te kijken...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef Chanty het volgende:
Ik baalhet is al zo moeilijk om broeken te vinden die me passen en betaalbaar zijn
Veel plezier. Ik ga zo aankleden en op naar kantoor om 92 schreeuwende kids vast te leggen terwijl de sint binnenkomtquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
* Marc H is spulen pakken om naar arnhem te vertrekken, eens kijken of ik deze goed op de foto kan krijgen![]()
[ afbeelding ]
Panther drieling in Burgers zoo.
Nou Ik wens je erg veel plezier...quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga zo aankleden en op naar kantoor om 92 schreeuwende kids vast te leggen terwijl de sint binnenkomt
Oh ik wil best zo'n lief poesje hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
* Marc H is spulen pakken om naar arnhem te vertrekken, eens kijken of ik deze goed op de foto kan krijgen![]()
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zaterdag 29 november 2008 07:20 schreef Marc H het volgende:
Morge
[ afbeelding ]
Ach, school, als het niet werkt ga je kaarten in de kantinequote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef dekkered het volgende:
morgen...
ik zit ook weer op school.
al een half uur aan het wachten op de goeie toets (doen we online)
maar hij doet t nog steeds niet.
mog niet we moesten namelijk blijven zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 09:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, school, als het niet werkt ga je kaarten in de kantine
Mogguhquote:Op dinsdag 2 december 2008 06:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Goedemorgen!
(had gister een reldagje)
Niet alleen op kantoor, ook hierquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOh? Je hebt subtiel je mening gegeven over een paar issues op kantoor?
Hehehehehe....moet kunnen af en toequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Niet alleen op kantoor, ook hier
Wat is er mis?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:40 schreef dekkered het volgende:
vanmiddag om 4 uur weer naar de fysio, kijken wat ie nu zegt.
gescheurde enkelband (stond in vorige topic was de sluitingspost)quote:
Als Chanty een verpleegsterspakje aan heeft, dan begint zo'n mannenhart spontaan wel te kloppen...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:25 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun reikt chanty de defibrilator aan.
Blijf kalm!
In- of afgescheurd?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef dekkered het volgende:
gescheurde enkelband (stond in vorige topic was de sluitingspost)
Geef dat kind nou geen idee voor een nieuwe shoot, straks moeten wij die foto's weer aanschouwenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Chanty een verpleegsterspakje aan heeft, dan begint zo'n mannenhart spontaan wel te kloppen...
Moeten jullie me eerst een verpleegsterspakje gevenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Chanty een verpleegsterspakje aan heeft, dan begint zo'n mannenhart spontaan wel te kloppen...
Ik denk dat het niet zo'n probleem is om met een aantal mannen 33 euro in te zamelen om jou vervolgens hier in te zien:quote:Op donderdag 4 december 2008 21:26 schreef Chanty het volgende:
Moeten jullie me eerst een verpleegsterspakje geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of voor 30 euro:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen zijn ook rare wezensquote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Jaaa die laatste
ow....ik ben geen man
Vrouwen...quote:
Straks pas je niet meer in je verpleegstersuniform...quote:
Chocolade kruidnoten toch wel he?quote:
Als het goed is ga ik zondag eens lekker experimenteren met studiolampenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey,
het is bijna weekend. Gaan iedereen dit weekend nog spannende dingen doen?
Alweer terug van het leuks doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier vanavond voor iedereen die iets leuks gaat doen
Thnx....da's wel geluktquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier vanavond voor iedereen die iets leuks gaat doen
Mijn god....zoveel heb ik je nog nooit zien etenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:57 schreef Chanty het volgende:
Garnalencocktail, biefstuk met gebakken aardappeltjes en salade en chocoladefondue met witte chocolade waren eerrrruuuggg geslaagdIk ontplof!
Zo'n pakje is leuk johquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:43 schreef Chanty het volgende:
Alsof ik in zo'n pakje ga rondlopenIk heb wel nog smaak, vandaag leuke lingerie gekocht
En nu genoeg gewauwel over apepakkies
Ik zag t hangen maar niet mijn dingquote:Op zaterdag 6 december 2008 08:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo'n pakje is leuk joh
Maarja ik ben ook van de foute kerst lingerie die er nu hangt bij de hunkemoller
quote:
Want? Zware drie dagen voor de boeg?quote:
Gefeliciteerd! En succes met je paper! Hoe lang heb je gewerkt aan de eerste helft?quote:Op maandag 8 december 2008 07:55 schreef Chanty het volgende:
Over 5 uur moet ik een paper afhebben.... ben net over de helft
En Rob en ik zijn vandaag 5 jaar samenHij heeft een foto laten afdrukken op een chocoladehart
Succesquote:Op maandag 8 december 2008 07:55 schreef Chanty het volgende:
Over 5 uur moet ik een paper afhebben.... ben net over de helft
En Rob en ik zijn vandaag 5 jaar samenHij heeft een foto laten afdrukken op een chocoladehart
Veeel te langquote:Op maandag 8 december 2008 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En succes met je paper! Hoe lang heb je gewerkt aan de eerste helft?
Klinkt bekend.quote:Op maandag 8 december 2008 08:30 schreef Chanty het volgende:
Veeel te langMaar meer omdat ik een concentratieniveau van -10 had en dus geen letter op papier kreeg ondanks dat het wel in mijn hoofd zat. Maar goed, sta nu fijn onder druk en heb wel al in steekwoorden opgeschreven wat ik nog uiteen moet zetten
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 09:13 schreef Chanty het volgende:
hmmm tijgerbalsam onder je neus smeren als je verkouden bent, werkt nog beter dan welke Vicks Blue ook
nee dan hebben we lanparty op shoolquote:Op zondag 7 december 2008 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Want? Zware drie dagen voor de boeg?
Nice workquote:Op maandag 8 december 2008 12:50 schreef Chanty het volgende:
3872 woorden, 128 onder het maximum en twintig minuten voor tijd klaar
Een beetje student stuurt zoiets 13 seconden voor de deadline pas door...quote:Op maandag 8 december 2008 12:50 schreef Chanty het volgende:
3872 woorden, 128 onder het maximum en twintig minuten voor tijd klaar
nee dat doe je alleen als het naar de docent moetquote:Op maandag 8 december 2008 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje student stuurt zoiets 13 seconden voor de deadline pas door...
quote:What Phase are you in regarding work ?
Phase 1
You are listening to jazz -- Your first day at work is great. Your coworkers are wonderful, your cubicle is cute, and your boss is the best!
Phase 2
You are listening to pop music -- After a while you are so busy that you are not sure if you're coming or going anymore.
Phase 3
You are listening to heavy metal -- This is what you feel like at month end.
Phase 4
You are listening to hip hop -- You become bloated due to stress, feel sluggish and suffer from constipation. Your coworkers are too cheerful for your liking and the walls of your cubicle are closing in. You have started thinking 'WHATEVER' about your boss.
Phase 5
You are listening to GANGSTA RAP -- After more time passes, your eyes start to twitch, you forget what a 'good hair day' feels like as you just fall out of bed and load up on caffeine.
Phase 6
You are listening to the voices in your head -- You have built a makeshift door on your cubicle to keep people out, You have a dartboard with your bosses picture on it in your cube, You wonder why you are even here in the first place.
Geinig stukje, leuke plaatjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik kreeg vandaag het volgende mailtje, die wil ik jullie niet onthouden
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Ik probeer het niet eens meer, ik krijg al geen reactie op mijn pogingenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannenquote:If this camera was real, it would be the best camera ever made on earth.
Dat ding is te groot voor vrouwenhandenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien de nieuwe 1Ds?:
[ afbeelding ]
Bijschrift:
[..]
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannen
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef Chanty het volgende:
niks is te groot voor een vrouwenhand mits ze het maar graag genoeg wil vasthouden
Je vergeet je breiwerkjequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:00 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
En hier ga ik mijn kerstvakantie in doorbrengenZittend voor de kachel, met warme chocolademelk en veel koekjes, een goed boek en een spinnende kat op shoot, naast de kerstboom
Dan heb je een hele kerstvakantie om het te leren. Hier, ik heb alvast wat lesmateriaal voor je opgezocht: http://www.knittinghelp.com/quote:
Vraag me dan nog maar eens naar de link, ik betwijfel dat deze dan nog werkt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik zal er over 50 jaar eens naar kijken
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 08:10 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog blaast het stof van de SC af
Goedemorgen allemaalSucces vandaag Chanty
tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog haalt een stofdoek over de SC heen.....
Morgen tussen 10:30 en 13:45 komt mijn nieuwe bank
* PdeHoog stuitert even door
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
tofBen benieuwd
Morgen ergens komt mijn gitaar
* Chanty gaat het na 14 jaar weer eens oppakken
Heb je zaterdag weer niet geluisterdquote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je zaterdag weer niet geluisterd![]()
Dat wordt een fotoshoot op het strand in de zomer met een kampvuurtje erbijquote:Ik zei toen toch al dat ik erover nadacht t weer op te pakkenNou ja knoop is doorgehakt, kijken of ik het geduld kan opbrengen
Hoiquote:
Over een paar uur doe ik ook wel zo vrolijkquote:
Dat kunnen we dus gaan testen met de shootquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Over een paar uur doe ik ook wel zo vrolijk
Ik had mijn vriendje een poster gegeven met een naakte vrouw achter een gitaar zodat je niets zag, nu wil ie ook zo'n foto van mijik heb hem verteld dat ie dan nog wel lang kan wachten omdat ik met mijn figuur nooit achter een gitaar pas
Ik doe mijn oordopjes wel inquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef Chanty het volgende:
@P: gelukkig zijn fotoshoots zonder geluid
We zullen zienquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat kunnen we dus gaan testen met de shoot
als het een beetje lukt neem dan is wat op en zet t op youtube ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef Chanty het volgende:
Mijn gitaar komt vandaag alDat wordt dus niks met paper afmaken vandaag
Zo maar mijn akkoordenboek en liedjes uitgraven
ja maar...... dat kan je toch wel even uitleggen...... JIJ HEBT ER TOCH VERSTAND VAN !?!?!? hint hint knipoogquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Een collega van me gisteren: "Ik heb een camera gekocht maar ik snap er niks van, jij weet veel van camera's, help me."
Dus ik vraag wat voor camera ze heeft gekocht. Krijg ik als antwoord "een Pentax K20D, da's toch een goeie camera. Maar er zit een franse handleiding bij, dus ik denk ik vraag het jou maar."
Heb haar verteld dat ze eerst maar een boek moet lezen over de basisprincipes van fotografie en een nederlandse handleiding moet opduikelen, dan wil ik haar daarna best helpen
AH daar wil ik dan wel meer van horen, vond het te ver uit de buurt voor mij, dus heb ik hem laten schieten..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef dekkered het volgende:
ik ga maandag 29 december nog naar een curses van olympus![]()
kon ik voor 25 euro doen (normaal 125) dus dacht van ach dat gaan we dan maar doen
is goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:07 schreef janeway het volgende:
[..]
AH daar wil ik dan wel meer van horen, vond het te ver uit de buurt voor mij, dus heb ik hem laten schieten..
mooitjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
nou die oude nog opruimen
Wowquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
Woeiiiquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
quote:
Ja. Dat wordt vanavond lekker chillenquote:
Tof! Volgens mij past die oude bank wel door de deur naar het balkon. Kun je hem zo naar beneden lazeren...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
Hebben meer mensen voorgesteldquote:Op woensdag 17 december 2008 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof! Volgens mij past die oude bank wel door de deur naar het balkon. Kun je hem zo naar beneden lazeren...
Ben benieuwd wie we erbij krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
Extra mod gezocht op FOT.
Voor jullie om te lezen
* PdeHoog denktquote:Op donderdag 18 december 2008 16:50 schreef Chanty het volgende:
VakantieTijd om kerstkoekjes te bakken
Dat moeten we eerst nog maar eens zienquote:
Mwa, joh je zou de eerste niet zijn daar toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben meer mensen voorgesteldHelaas...geen zin in gezeik met de VvE
zou wel tof zijn hoor
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Chanty het volgende:
Het zijn chocoladehartjes gewordenDat krakelingen vouwen was echt een pokkewerk
hij bevalt goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:54 schreef janeway het volgende:
[..]
Fijn ben benieuwd hoe het is..
Hoe bevalt je OLY?
Dat bedoel ik ook, ik moet van buik --> buikjequote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef Chanty het volgende:
De meeste buikdanseressen hebben een buikje hoor
En ze smaken lekkerIk held
Mijn vorige drie buikdansleraressen hadden toch een aardige buik, daar zit jij al lang en breed onderquote:Op donderdag 18 december 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ik moet van buik --> buikje
Hmm tja nu weet ik niets meer te zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn vorige drie buikdansleraressen hadden toch een aardige buik, daar zit jij al lang en breed onder![]()
Ik krijg altijd het commentaar dat ik geen buik heb om mee te dansen
Nou.... ik dusquote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Chanty het volgende:
Ben benieuwd wie er weggaat. Vier mods op FOT lijkt me wat veel gezien de 'drukte' hier de laatste tijd
Wel eentje voor mij bewaren hoorquote:
Ah dus toch. Meende zoiets al in Xil's post te hebben zien staan, maar toen ik refresde was het weg dus begon ik aan mezelf te twijfelenquote:
Ik ga nog drie soorten bakken dus komt goedquote:Op donderdag 18 december 2008 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel eentje voor mij bewaren hoor
staat zon mooi linkje onder dit berichtquote:Op donderdag 18 december 2008 20:50 schreef janeway het volgende:
[..]
Heb je een site of iets bij flickr oid?
Ben wel benieuwd naar jou resultaten.
Okee nu is het duidelijk ik MOET een nieuwe bril..quote:Op donderdag 18 december 2008 21:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
staat zon mooi linkje onder dit bericht
maare website is www.ed-fotografie.nl
Tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Erasmo het volgende:
Morgen zit ik rond deze tijd in op 10.000m boven de Atlantische Oceaan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Erasmo het volgende:
Morgen zit ik rond deze tijd in op 10.000m boven de Atlantische Oceaan
ja maar mijn kerstava past niet in de uploadquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
ja dat komt omdat die kerstmutsversie te groot isquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Adelante het volgende:
Ik zie ook nog steeds een mijter icoon bij je, dus die zijn uitgesloten
2 weekjes naar Cubaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofEn waar gaat de reis naar toe?
quote:
Klinkt niet goed en goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef Ynske het volgende:
K las laatst dat iemand vroeg hoe het hier ging. nah al met al nog altijd ziek, men denkt nu aan Kinkhoest, bloed staat op kweek en t is afwachten op de uitslag.
verder gaat het wel lekker, krijg heel fijne begeleiding vanuit het uwv, een caoch en een bedrijf dat starters helpt.
wat wil ik nog meer
tja ach, meer als blijven blaffen zal t toch niet zijnquote:
tuurlijk johquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Heeft er iemand $2000 voor me?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270319842398&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:Watchlink:middle:us
Checkquote:
Not jet.. Dinsdag nog een dagje buffelen en dan....Tot 6 januari.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check5 januari meld ik me wel weer op kantoor
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef Miss_S het volgende:
Help! inpakken is helemaal niet leuk
Waarom altijd die stress voor vakantie....
Dat is wel weer waarquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Joh...gewoon genoeg ondergoed meenemen en de rest daar halen
Een pond is tegenwoordig toch geen drol meer waard
![]()
Riep hier iemand wat over brownies en chocolademelk? Wel met slagroom he?quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Moet je roepen dat je warme choco en brownies hebt, zijn ze zo weer terug.
[ afbeelding ]
Die warme choco mag je houden, maar brownies...quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Moet je roepen dat je warme choco en brownies hebt, zijn ze zo weer terug.
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Riep hier iemand wat over brownies en chocolademelk? Wel met slagroom he?
Beterquote:
Ik ZOU vandaag mijn eerste vakantiedag hebben, maar ik moest nog terug voor een overlegje van anderhalf uur, maar dat werd dus een hele dag.quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
Beter![]()
![]()
Iemand nog leuke plannen de komende dagen? Ik heb vandaag mijn eerste vakantiedag gehad en het bevalt me uitstekend
Wat is er morgennacht in Breda dan? Oh...wacht ff..... Serious Request? Het Glazen Huis dat opengaat?quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ZOU vandaag mijn eerste vakantiedag hebben, maar ik moest nog terug voor een overlegje van anderhalf uur, maar dat werd dus een hele dag.
Anyway, ik zit er serieus over te denken om morgennacht in Breda te gaan kijken.
Nee, dat is de avond daarna. Maar gewoon gezellig die lui gezelschap houden.quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is er morgennacht in Breda dan? Oh...wacht ff..... Serious Request? Het Glazen Huis dat opengaat?
Ah okquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, dat is de avond daarna. Maar gewoon gezellig die lui gezelschap houden.
Ik ben vanavond niet de enige: FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah okDoe ze de groeten namens mij
Gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet de enige: FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
Met zo'n naam zou ik op z'n minst enigszins argwanend zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenZojuist een fotoboek besteld bij Blurb. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
Er zat een grote glazen wand tussenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GezelligDoe ook Sun en MissyMirjam de groeten dan
En vergeet ook SHE niet als die meekomt
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n naam zou ik op z'n minst enigszins argwanend zijn.
Zo jammerquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Er zat een grote glazen wand tussenEn SHE was er niet bij, beetje erg teleurstellend.
Ja hoor, fantastisch, ga straks de fotoos checkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo jammer![]()
Wel een beetje lol gehad daar?
Een komkommer voor chanty....ook al ben ik net wakker, ik krijg hier toch heel rare plaatjes bij..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...en nu de supermarkt maar ff in
* PdeHoog gaat op komkommerjacht voor Chanty
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Een komkommer voor chanty....ook al ben ik net wakker, ik krijg hier toch heel rare plaatjes bij..
(zal aan mij liggen)
Idem dito hiero. Ik lees hier en daar wat brakke verhalen over Blurb maar goed....ook over andere leveranciers en deze zijn verreweg de goedkoopste.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
oeh ben benieuwd naar de prijskwaliteitverhouding P
Beetje lol gehad daaro? Enneh...waar blijven de pics?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef loehoes het volgende:
Zo, na vier maanden afwezigheid in FOT weer terug van weggeweest. Terug van Dushi Korsou, weer thuis in het belachelijk koude, grijze nederland. God, ik mis het nu al.
Die reactie had ik gisteren ook, maandag al in moeten leveren, krijg ik dinsdag al een belletje. Alsof ze het niet gewoon een paar dagen zonder me kunnen...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net een telefoontje van kantoor"HEEEEEEEEEEEEELLUP....er gaat iets mis". Of ik ff wil kijken
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die reactie had ik gisteren ook, maandag al in moeten leveren, krijg ik dinsdag al een belletje. Alsof ze het niet gewoon een paar dagen zonder me kunnen...
Ja leuk, maar ik ben gedetacheerd. En de klant belt, niet mijn werkgeverquote:Op woensdag 24 december 2008 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Denk het niet
Goed voor je beoordelingsgesprek volgend jaar. "Ja, jullie hebben blijk gegeven van het feit dat je me niet kunt missen. Nu wil ik 10% extra salaris
"
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik ben gedetacheerd. En de klant belt, niet mijn werkgever
Ben jij zo belangrijk of reageren zij paniekerig om niks?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja leuk, maar ik ben gedetacheerd. En de klant belt, niet mijn werkgever
Beide. Ze willen al anderhalf jaar een interne voor mijn plek maar dat lukt ze niet. En intussen doe ik meer en meer waardoor een overdracht straks ook niet makkelijker wordt.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zo belangrijk of reageren zij paniekerig om niks?
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:03 schreef EchnaDarr het volgende:
Beide. Ze willen al anderhalf jaar een interne voor mijn plek maar dat lukt ze niet. En intussen doe ik meer en meer waardoor een overdracht straks ook niet makkelijker wordt.
Functioneel beheer & releasecoordinatiequote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?
En waarom hebben ze zo'n moeite om daar een interne voor te vinden? Het lijkt mij een taak die prima in te vullen is door iemand met een beetje verstand van zaken...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Functioneel beheer & releasecoordinatie
En met die coordinatie stuur ik het hele proces aan van het moment dat de business een wijziging wil tot aan het moment dat het in productie staat + nazorg.
Het procesmatige is inderdaad wel te doen. Echter ben ik een van de weinigen met verstand van Internet Bankieren en daar zijn maar moeilijk mensen voor te vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom hebben ze zo'n moeite om daar een interne voor te vinden? Het lijkt mij een taak die prima in te vullen is door iemand met een beetje verstand van zaken...
Ah, de onmogelijke combinatie van iemand van kennis van de techniek èn de business en de daarbij behorende communicatieve vaardigheden om op beide niveaus te kunnen communiceren. Dat soort mensen bestaat inderdaad niet in de normale wereld, wel in 'onze' detacheringswereld natuurlijk...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Het procesmatige is inderdaad wel te doen. Echter ben ik een van de weinigen met verstand van Internet Bankieren en daar zijn maar moeilijk mensen voor te vinden
Ik ken wel wat banken waar ik zonder nare onderbuikgevoelens aan de slag zou gaan hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Bovendien is het een bank. Wie wil daar nu aan de slag gaan
heyyyyy, je hebt hem door. En dat technische is wel heel letterlijk, ik heb er als ontwikkelaar ook nog gewerkt, ook gedetacheerd. Ach, als mijn baas iemand anders in mijn plaats naar binnen wil en kan schuiven, dan wil ik die best inwerken.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
Ah, de onmogelijke combinatie van iemand van kennis van de techniek èn de business en de daarbij behorende communicatieve vaardigheden om op beide niveaus te kunnen communiceren. Dat soort mensen bestaat inderdaad niet in de normale wereld, wel in 'onze' detacheringswereld natuurlijk...
In nederland zou ik zo geen bank weten waar ik niet zou willen werken, qua zekerheid. Rabo is zeer stabiel (al sturen ze soms gekke berichten naar de klanten) en bij zowel ABN AMRO/FORTIS als ING/Postbank loopt een zeer leuk integratieproject. SNS gaat in de etalage dus daar is het vooral veel windowdressing, leuke dingetjes doen. DSB is een beetje een underdog, hoor je ook niet veel over, maar zijn wel veel leuke dingen te doen. En Binck wacht op een overname door een grote partij en zal veel doen om kostenbesparingen te realiseren en processen gladstrijken.quote:Ik ken wel wat banken waar ik zonder nare onderbuikgevoelens aan de slag zou gaan hoor.
Ach, iedere poging tot bezuiniging en besparing is voor mij weer een kans tot werk. Dit jaar was het alleen jammer dat mijn project half november afliep. Dan weet je dat je tot januari lekker 'op de bank' mag zitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef EchnaDarr het volgende:
En bezuinigingen en besparingen heb je momenteel overal, ook in 'onze' detacheringswereld
Wat doe jij dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, iedere poging tot bezuiniging en besparing is voor mij weer een kans tot werk. Dit jaar was het alleen jammer dat mijn project half november afliep. Dan weet je dat je tot januari lekker 'op de bank' mag zitten.
Verandermanagement / interimmanagement.quote:
Ja, dan kun je nu je lol opquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verandermanagement / interimmanagement.
Altijd wel, als het goed gaat en als het slecht gaat. Mijn voorkeur gaat wel uit naar het goed gaan. Het is niet altijd even leuk om maatregelen te implementeren die op termijn andere mensen hun baan gaat kosten.quote:
WHZquote:
Jij, en iedereen, een vrolijk kerstfeestquote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Ultimato het volgende:
vrooooolijk kerstfeest!
Klinkt goed P.!quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaalZo naar Blijdorp met vrienden (en yes, het is echt fraai weer buiten
Mooie heldere lucht
) en vanmiddag naar een concert van Hans Teeuwen samen met een stel jazz-muzikanten. Zin in
Ja, het was koud ja. En toen ik wegging stervensdruk op het parkeerterreinquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef janeway het volgende:
Ah hier ook naar blijdorp, maar ernstig wat later dus...
Ivm uitslapen enz enz..
Het is er vast koud maar we gaan even de kids uit laten
Have funquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo de laatste kerstdag.
Lekker tas inpakken batterijen opladen enz enz en dan morgen 4 dagen London
je hebt nog een dag te gaan horquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef Chanty het volgende:
Zooo lekker gegeten de laatste dagenMeteen een kilo erbij ook
![]()
Euh we gaan niet.. change off plans.. Het wordt de bios, lekker cultureelquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, het was koud ja. En toen ik wegging stervensdruk op het parkeerterrein
[..]
Vandaag niks gepland met veel eten iigquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
je hebt nog een dag te gaan hor(of doe je niet aan 2de kerst?
)
ook leuk als je uit eten gaat en dan iets voorgeschoteld krijgt wat niet meer goed is...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vandaag niks gepland met veel eten iigBezoek is ziek dus we eten maar op wat er over is
en aangezien ik gisteren bij de Griek iets gegeten heb dat kennelijk niet meer goed was, is mijn hongerniveau nul
Mja, t smaakte prima maar gezien de toestand van mijn maag en darmen vanochtend denk ik dat er mogelijk een garnaaltje niet meer fris was of zo :/ Nou ja voel me inmiddels weer beterquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
ook leuk als je uit eten gaat en dan iets voorgeschoteld krijgt wat niet meer goed is...
God, understatement van het jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
ik geloof dat-ie best grof uit de hoek komen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
God, understatement van het jaar.
Dat zou ik zo houden, want die man is gewoon grof en dus niet leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Eerste keer dat ik hem zag he
Zelfs geen conference van hem gezien
Veel plezier. Links rijden is heus niet zo moeilijk (op 4 wielen dan, op 2 wielen heb je last van de andere verkanting).quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:05 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dat zou ik zo houden, want die man is gewoon grof en dus niet leuk.
BTW goedemorgen allemaal![]()
met 10 minuten de auto in en op weg naar London.
Links rijden we gaan het mee maken
Hahahahaa...ik heb ook eens bij zo'n fotosafari gekeken. Ben me alleen ernstig de tandjes geschrokken van de kostenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:55 schreef Ynske het volgende:
oeh ben eens rond aan het kijken voor een vakantie komend jaar....
The Gambia Experience and Focus-Gambia are running Photography Workshops at the Ngala Lodge Hotel on selected dates throughout 2008 and 2009.
nu de zak geld nog
schotland wil ik ook weer eens naar toe. opzich valt die van Gambia wel meequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahaa...ik heb ook eens bij zo'n fotosafari gekeken. Ben me alleen ernstig de tandjes geschrokken van de kostenVolgend jaar Normandie weer denk ik
![]()
En anders Schotland of Ierland
Je kan je afvragen wat je ervan wilt leren. HEt is een flink bedrag en ik denk dat als je op jezelf gaat (zeker richting Schotland) dat je dan veel meer ziet en bovendien goedkoper uit bent. Vooral als je het een beetje goed voorbereid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
schotland wil ik ook weer eens naar toe. opzich valt die van Gambia wel mee
July 2009
Tutor Start Date Includes flights 7 nights B & B Twin Share Workshop supplement including
evening meals! Availability
Glenn Edwards Social & Documentary Workshops Tuesday 14/07/09 £695 £315 Space
Mark Bauer Land & Sea Scapes Tuesday 21/07/09 £695 £315 Space
Throughout July - Holiday only
All dates & regional flights available £695 Space
t tweede bedrag is voor de workshop
maar ja de inkomsten zijn niet heel veel geweest hier het afgelopen jaar
schotland be ik vorige keer ook op eigen houtje geweest, is goed te doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat je ervan wilt leren. HEt is een flink bedrag en ik denk dat als je op jezelf gaat (zeker richting Schotland) dat je dan veel meer ziet en bovendien goedkoper uit bent. Vooral als je het een beetje goed voorbereid.
Bij safari's kan ik het me wel goed voorstellen hoorDan zou ik ook op die manier gaan denk ik.
Hij zag me dus ook fotograferenquote:
Haha, geniaaal!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij zag me dus ook fotograferenEn kwam even, tot groot vermaak van de zaal, in de lens kijken.....
[ afbeelding ]
rechtstreeks uit de cam
Ik wil meer groothoek![]()
Ja. Ik was vrij vroeg en heb een plekje echt vooraan kunnen veroveren dus lekker met de 24-70 lopen spelen. Maar das eigenlijk net te weinig groothoek. Maar eens voorzichtig wat geld opzij gaan zetten voor een 16-35 of een 17-40 (als er geen gekke dingen gebeuren de komende tijd).quote:
Dat blijkt juist erg vaak wel tof te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef EchnaDarr het volgende:
De Tokina 11-16mm lijkt me ook erg leuk, wel heel erg veel groot hoek
Nee. Ik werk tegenwoordig standaard met de 24-70 en pas als er wat afstand is en ik de overzichtsfoto's heb ga ik over op de 70-200.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:23 schreef EchnaDarr het volgende:
de 16-35 is leuk. Maar dan moet je er eigenlijk wel een extra body bij hebben
Heb je trouwens ook altijd de 70-200 erbij?
Ik wil het liefst wat overlap hebben met de 24-70. Ik merk dat ik tegenwoordig redelijk veel in de onderste regionen zit qua millimeters. Vandaar dat een 16-35 wel prettig is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:30 schreef EchnaDarr het volgende:
De Tokina 11-16mm lijkt me ook erg leuk, wel heel erg veel groot hoek
En jij wil straks bij mij komen schilderen?quote:
quote:
Ik denk er niet over na maar laat ze gewoon lekker hun gang gaanquote:wat ik me dan afvraag... denken de meeste mensen nu echt niet na bij hun aankopen? is t alleen maar van alleen uit een SLR komen goede foto's dus ik moet er een hebben? Impulsaankopen? Waarom?
hoe denken jullie daarover?
quote:Op zondag 28 december 2008 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ik denk er niet over na maar laat ze gewoon lekker hun gang gaan![]()
Enige waar ik af en toe moe van word is dat mensen denken dat, omdat je met dit soort apparatuur rondloopt en fotografie je hobby is, je er wel alles van af zult wetenEn dan komen ze met alle mogelijke kiekjes bij je om te laten zien en daar moet je dan beleefd op antwoorden
Of je krijgt opeens weer allerlei vragen over welke apparatuur ze moeten aanschaffen
Mensen komen er imho pas achter als ze het ding hebben dat je voor echt goede foto's toch moet weten hoe het ding werkt. En dat enige kennis van fotografie niet onverstandig is. En dan is het meestal weer te veel werk en kopen ze maar weer een ding dat gewoon in de broekzak past.quote:Op zondag 28 december 2008 11:52 schreef Ynske het volgende:
moggeh
goh en er staat er alweer een in de verkoop bij V&A [TK] Nikon D40 kit + 2 lenzen en exgerne flitser
wat ik me dan afvraag... denken de meeste mensen nu echt niet na bij hun aankopen? is t alleen maar van alleen uit een SLR komen goede foto's dus ik moet er een hebben? Impulsaankopen? Waarom?
hoe denken jullie daarover?
quote:Op zondag 28 december 2008 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]of mensen die met deze app rondlopen en je op tig plaatsen dezelfde onscherpe foto's laten zien
De preview zag er goed uit op het schermquote:hoe was eigenlijk je fotoalbum geworden of heb je hem nog niet binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |