quote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Ik probeer het niet eens meer, ik krijg al geen reactie op mijn pogingenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:47 schreef Chanty het volgende:
FOT sterft uit
Mijn AT was gewoon nog grijs
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannenquote:If this camera was real, it would be the best camera ever made on earth.
Dat ding is te groot voor vrouwenhandenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien de nieuwe 1Ds?:
[ afbeelding ]
Bijschrift:
[..]
Maar waarschijnlijk wel weer voornamelijk voor mannen
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef Chanty het volgende:
niks is te groot voor een vrouwenhand mits ze het maar graag genoeg wil vasthouden
Je vergeet je breiwerkjequote:Op vrijdag 12 december 2008 18:00 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
En hier ga ik mijn kerstvakantie in doorbrengenZittend voor de kachel, met warme chocolademelk en veel koekjes, een goed boek en een spinnende kat op shoot, naast de kerstboom
Dan heb je een hele kerstvakantie om het te leren. Hier, ik heb alvast wat lesmateriaal voor je opgezocht: http://www.knittinghelp.com/quote:
Vraag me dan nog maar eens naar de link, ik betwijfel dat deze dan nog werkt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Chanty het volgende:
Ik zal er over 50 jaar eens naar kijken
Dank jequote:Op maandag 15 december 2008 08:10 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog blaast het stof van de SC af
Goedemorgen allemaalSucces vandaag Chanty
tofquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog haalt een stofdoek over de SC heen.....
Morgen tussen 10:30 en 13:45 komt mijn nieuwe bank
* PdeHoog stuitert even door
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
tofBen benieuwd
Morgen ergens komt mijn gitaar
* Chanty gaat het na 14 jaar weer eens oppakken
Heb je zaterdag weer niet geluisterdquote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je zaterdag weer niet geluisterd![]()
Dat wordt een fotoshoot op het strand in de zomer met een kampvuurtje erbijquote:Ik zei toen toch al dat ik erover nadacht t weer op te pakkenNou ja knoop is doorgehakt, kijken of ik het geduld kan opbrengen
Hoiquote:
Over een paar uur doe ik ook wel zo vrolijkquote:
Dat kunnen we dus gaan testen met de shootquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Over een paar uur doe ik ook wel zo vrolijk
Ik had mijn vriendje een poster gegeven met een naakte vrouw achter een gitaar zodat je niets zag, nu wil ie ook zo'n foto van mijik heb hem verteld dat ie dan nog wel lang kan wachten omdat ik met mijn figuur nooit achter een gitaar pas
Ik doe mijn oordopjes wel inquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef Chanty het volgende:
@P: gelukkig zijn fotoshoots zonder geluid
We zullen zienquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat kunnen we dus gaan testen met de shoot
als het een beetje lukt neem dan is wat op en zet t op youtube ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef Chanty het volgende:
Mijn gitaar komt vandaag alDat wordt dus niks met paper afmaken vandaag
Zo maar mijn akkoordenboek en liedjes uitgraven
ja maar...... dat kan je toch wel even uitleggen...... JIJ HEBT ER TOCH VERSTAND VAN !?!?!? hint hint knipoogquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef EchnaDarr het volgende:
Een collega van me gisteren: "Ik heb een camera gekocht maar ik snap er niks van, jij weet veel van camera's, help me."
Dus ik vraag wat voor camera ze heeft gekocht. Krijg ik als antwoord "een Pentax K20D, da's toch een goeie camera. Maar er zit een franse handleiding bij, dus ik denk ik vraag het jou maar."
Heb haar verteld dat ze eerst maar een boek moet lezen over de basisprincipes van fotografie en een nederlandse handleiding moet opduikelen, dan wil ik haar daarna best helpen
AH daar wil ik dan wel meer van horen, vond het te ver uit de buurt voor mij, dus heb ik hem laten schieten..quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef dekkered het volgende:
ik ga maandag 29 december nog naar een curses van olympus![]()
kon ik voor 25 euro doen (normaal 125) dus dacht van ach dat gaan we dan maar doen
is goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:07 schreef janeway het volgende:
[..]
AH daar wil ik dan wel meer van horen, vond het te ver uit de buurt voor mij, dus heb ik hem laten schieten..
mooitjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
nou die oude nog opruimen
Wowquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
Woeiiiquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]