Tof! Volgens mij past die oude bank wel door de deur naar het balkon. Kun je hem zo naar beneden lazeren...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
De bank is gearriveerd
[ afbeelding ]
nou die oude nog opruimen
Hebben meer mensen voorgesteldquote:Op woensdag 17 december 2008 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof! Volgens mij past die oude bank wel door de deur naar het balkon. Kun je hem zo naar beneden lazeren...
Ben benieuwd wie we erbij krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
Extra mod gezocht op FOT.
Voor jullie om te lezen
* PdeHoog denktquote:Op donderdag 18 december 2008 16:50 schreef Chanty het volgende:
VakantieTijd om kerstkoekjes te bakken
Dat moeten we eerst nog maar eens zienquote:
Mwa, joh je zou de eerste niet zijn daar toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben meer mensen voorgesteldHelaas...geen zin in gezeik met de VvE
zou wel tof zijn hoor
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 18:07 schreef Chanty het volgende:
Het zijn chocoladehartjes gewordenDat krakelingen vouwen was echt een pokkewerk
hij bevalt goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:54 schreef janeway het volgende:
[..]
Fijn ben benieuwd hoe het is..
Hoe bevalt je OLY?
Dat bedoel ik ook, ik moet van buik --> buikjequote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef Chanty het volgende:
De meeste buikdanseressen hebben een buikje hoor
En ze smaken lekkerIk held
Mijn vorige drie buikdansleraressen hadden toch een aardige buik, daar zit jij al lang en breed onderquote:Op donderdag 18 december 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ik moet van buik --> buikje
Hmm tja nu weet ik niets meer te zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mijn vorige drie buikdansleraressen hadden toch een aardige buik, daar zit jij al lang en breed onder![]()
Ik krijg altijd het commentaar dat ik geen buik heb om mee te dansen
Nou.... ik dusquote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Chanty het volgende:
Ben benieuwd wie er weggaat. Vier mods op FOT lijkt me wat veel gezien de 'drukte' hier de laatste tijd
Wel eentje voor mij bewaren hoorquote:
Ah dus toch. Meende zoiets al in Xil's post te hebben zien staan, maar toen ik refresde was het weg dus begon ik aan mezelf te twijfelenquote:
Ik ga nog drie soorten bakken dus komt goedquote:Op donderdag 18 december 2008 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel eentje voor mij bewaren hoor
staat zon mooi linkje onder dit berichtquote:Op donderdag 18 december 2008 20:50 schreef janeway het volgende:
[..]
Heb je een site of iets bij flickr oid?
Ben wel benieuwd naar jou resultaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |