quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef Miss_S het volgende:
Help! inpakken is helemaal niet leuk
Waarom altijd die stress voor vakantie....
Dat is wel weer waarquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Joh...gewoon genoeg ondergoed meenemen en de rest daar halen
Een pond is tegenwoordig toch geen drol meer waard
![]()
Riep hier iemand wat over brownies en chocolademelk? Wel met slagroom he?quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Moet je roepen dat je warme choco en brownies hebt, zijn ze zo weer terug.
[ afbeelding ]
Die warme choco mag je houden, maar brownies...quote:Op maandag 22 december 2008 19:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Moet je roepen dat je warme choco en brownies hebt, zijn ze zo weer terug.
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op maandag 22 december 2008 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Riep hier iemand wat over brownies en chocolademelk? Wel met slagroom he?
Beterquote:
Ik ZOU vandaag mijn eerste vakantiedag hebben, maar ik moest nog terug voor een overlegje van anderhalf uur, maar dat werd dus een hele dag.quote:Op maandag 22 december 2008 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
Beter![]()
![]()
Iemand nog leuke plannen de komende dagen? Ik heb vandaag mijn eerste vakantiedag gehad en het bevalt me uitstekend
Wat is er morgennacht in Breda dan? Oh...wacht ff..... Serious Request? Het Glazen Huis dat opengaat?quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ZOU vandaag mijn eerste vakantiedag hebben, maar ik moest nog terug voor een overlegje van anderhalf uur, maar dat werd dus een hele dag.
Anyway, ik zit er serieus over te denken om morgennacht in Breda te gaan kijken.
Nee, dat is de avond daarna. Maar gewoon gezellig die lui gezelschap houden.quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is er morgennacht in Breda dan? Oh...wacht ff..... Serious Request? Het Glazen Huis dat opengaat?
Ah okquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, dat is de avond daarna. Maar gewoon gezellig die lui gezelschap houden.
Ik ben vanavond niet de enige: FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah okDoe ze de groeten namens mij
Gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet de enige: FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
Met zo'n naam zou ik op z'n minst enigszins argwanend zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenZojuist een fotoboek besteld bij Blurb. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
Er zat een grote glazen wand tussenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GezelligDoe ook Sun en MissyMirjam de groeten dan
En vergeet ook SHE niet als die meekomt
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n naam zou ik op z'n minst enigszins argwanend zijn.
Zo jammerquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Er zat een grote glazen wand tussenEn SHE was er niet bij, beetje erg teleurstellend.
Ja hoor, fantastisch, ga straks de fotoos checkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo jammer![]()
Wel een beetje lol gehad daar?
Een komkommer voor chanty....ook al ben ik net wakker, ik krijg hier toch heel rare plaatjes bij..quote:Op woensdag 24 december 2008 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...en nu de supermarkt maar ff in
* PdeHoog gaat op komkommerjacht voor Chanty
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Een komkommer voor chanty....ook al ben ik net wakker, ik krijg hier toch heel rare plaatjes bij..
(zal aan mij liggen)
Idem dito hiero. Ik lees hier en daar wat brakke verhalen over Blurb maar goed....ook over andere leveranciers en deze zijn verreweg de goedkoopste.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
oeh ben benieuwd naar de prijskwaliteitverhouding P
Beetje lol gehad daaro? Enneh...waar blijven de pics?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef loehoes het volgende:
Zo, na vier maanden afwezigheid in FOT weer terug van weggeweest. Terug van Dushi Korsou, weer thuis in het belachelijk koude, grijze nederland. God, ik mis het nu al.
Die reactie had ik gisteren ook, maandag al in moeten leveren, krijg ik dinsdag al een belletje. Alsof ze het niet gewoon een paar dagen zonder me kunnen...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net een telefoontje van kantoor"HEEEEEEEEEEEEELLUP....er gaat iets mis". Of ik ff wil kijken
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die reactie had ik gisteren ook, maandag al in moeten leveren, krijg ik dinsdag al een belletje. Alsof ze het niet gewoon een paar dagen zonder me kunnen...
Ja leuk, maar ik ben gedetacheerd. En de klant belt, niet mijn werkgeverquote:Op woensdag 24 december 2008 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Denk het niet
Goed voor je beoordelingsgesprek volgend jaar. "Ja, jullie hebben blijk gegeven van het feit dat je me niet kunt missen. Nu wil ik 10% extra salaris
"
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik ben gedetacheerd. En de klant belt, niet mijn werkgever
Ben jij zo belangrijk of reageren zij paniekerig om niks?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja leuk, maar ik ben gedetacheerd. En de klant belt, niet mijn werkgever
Beide. Ze willen al anderhalf jaar een interne voor mijn plek maar dat lukt ze niet. En intussen doe ik meer en meer waardoor een overdracht straks ook niet makkelijker wordt.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zo belangrijk of reageren zij paniekerig om niks?
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:03 schreef EchnaDarr het volgende:
Beide. Ze willen al anderhalf jaar een interne voor mijn plek maar dat lukt ze niet. En intussen doe ik meer en meer waardoor een overdracht straks ook niet makkelijker wordt.
Functioneel beheer & releasecoordinatiequote:Op woensdag 24 december 2008 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?
En waarom hebben ze zo'n moeite om daar een interne voor te vinden? Het lijkt mij een taak die prima in te vullen is door iemand met een beetje verstand van zaken...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Functioneel beheer & releasecoordinatie
En met die coordinatie stuur ik het hele proces aan van het moment dat de business een wijziging wil tot aan het moment dat het in productie staat + nazorg.
Het procesmatige is inderdaad wel te doen. Echter ben ik een van de weinigen met verstand van Internet Bankieren en daar zijn maar moeilijk mensen voor te vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom hebben ze zo'n moeite om daar een interne voor te vinden? Het lijkt mij een taak die prima in te vullen is door iemand met een beetje verstand van zaken...
Ah, de onmogelijke combinatie van iemand van kennis van de techniek čn de business en de daarbij behorende communicatieve vaardigheden om op beide niveaus te kunnen communiceren. Dat soort mensen bestaat inderdaad niet in de normale wereld, wel in 'onze' detacheringswereld natuurlijk...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Het procesmatige is inderdaad wel te doen. Echter ben ik een van de weinigen met verstand van Internet Bankieren en daar zijn maar moeilijk mensen voor te vinden
Ik ken wel wat banken waar ik zonder nare onderbuikgevoelens aan de slag zou gaan hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Bovendien is het een bank. Wie wil daar nu aan de slag gaan
heyyyyy, je hebt hem door. En dat technische is wel heel letterlijk, ik heb er als ontwikkelaar ook nog gewerkt, ook gedetacheerd. Ach, als mijn baas iemand anders in mijn plaats naar binnen wil en kan schuiven, dan wil ik die best inwerken.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:19 schreef AirwiN het volgende:
Ah, de onmogelijke combinatie van iemand van kennis van de techniek čn de business en de daarbij behorende communicatieve vaardigheden om op beide niveaus te kunnen communiceren. Dat soort mensen bestaat inderdaad niet in de normale wereld, wel in 'onze' detacheringswereld natuurlijk...
In nederland zou ik zo geen bank weten waar ik niet zou willen werken, qua zekerheid. Rabo is zeer stabiel (al sturen ze soms gekke berichten naar de klanten) en bij zowel ABN AMRO/FORTIS als ING/Postbank loopt een zeer leuk integratieproject. SNS gaat in de etalage dus daar is het vooral veel windowdressing, leuke dingetjes doen. DSB is een beetje een underdog, hoor je ook niet veel over, maar zijn wel veel leuke dingen te doen. En Binck wacht op een overname door een grote partij en zal veel doen om kostenbesparingen te realiseren en processen gladstrijken.quote:Ik ken wel wat banken waar ik zonder nare onderbuikgevoelens aan de slag zou gaan hoor.
Ach, iedere poging tot bezuiniging en besparing is voor mij weer een kans tot werk. Dit jaar was het alleen jammer dat mijn project half november afliep. Dan weet je dat je tot januari lekker 'op de bank' mag zitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef EchnaDarr het volgende:
En bezuinigingen en besparingen heb je momenteel overal, ook in 'onze' detacheringswereld
Wat doe jij dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, iedere poging tot bezuiniging en besparing is voor mij weer een kans tot werk. Dit jaar was het alleen jammer dat mijn project half november afliep. Dan weet je dat je tot januari lekker 'op de bank' mag zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |