Eerlijk?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:28 schreef RodenCity het volgende:
Inmiddels ook bevestigd: Motörhead en Heaven and Hell.
Die worden genoemd, maar van Volbeat kan ik nog geen officiele bevestiging vinden (dus niet van Waldrock of van de band zelf), en voor Papa Roach doe ik geen moeite om te zoeken.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:21 schreef theclansman het volgende:
volbeat en papa roach zijn ook van de partij
Niet erg metal misschien, maar wel erg tofquote:Op donderdag 4 december 2008 16:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Papa roach?
Wat hebben zij daar nou weer te zoeken
Dat zegt 3 voor 12, maar het is niet door waldrock, volbeat of papa roach zelf bevestigd.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:21 schreef theclansman het volgende:
zeker goed begin
volbeat en papa roach zijn ook van de partij
Ik vond het prima dat ze toen afsluiter waren. Ik zat toen voor 12 uur in de kroeg in groningenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Bevestigde artiesten:
Motörhead
Vond ze sneu een paar jaar geleden op waldrock! , slechte afsluiter! >.>
Maarja smaken verschillen
Hmm, ja, qua afsluiting vondt ik ze wel redelijk. Hoop dat H&H de afsluiter wordt,quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Bevestigde artiesten:
Motörhead
Vond ze sneu een paar jaar geleden op waldrock! , slechte afsluiter! >.>
Maarja smaken verschillen
Dat kan geregeld worden. Ik ga volgend jaar sowieso weerquote:Op zondag 21 december 2008 02:18 schreef The_Dean het volgende:
Jammergenoeg ben ik nog nooit op Lowlands geweest...
Er komen altijd wel leuke bands. Meestal ken ik maar een paar bands die er spelen maar ik heb me er nog nooit verveeld.quote:Op zondag 21 december 2008 02:22 schreef The_Dean het volgende:
Tegen die tijd eens kijken hoe ik zit kwa geld
En even afwachten wat voor acts er komen uiteraard
Goede zaak inderdaad, festivals hebben voor mij qua line up pas een meerwaarde als er voor mij nieuwe bands tussen zitten of wanneer er bands spelen die ik nog niet live gezien heb.quote:Op zondag 21 december 2008 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Denk dat ze ook wat naar het onbekende [in Nederland althans] gaan, wat ik wel tof vind. Ik had er tot voor gisteren ook nog nooit van gehoord.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:43 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, dan moet ik dus een ander moment uitzoeken om te gaan eten en Trivium een herkansing geven.
Vorig jaar zijn we vroeg weggegaan op zaterdag en toen onze tenten opgezet, maar dat was echt een hel!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Camping
Hoef je niet zo heel vroeg weg, kan je vrijdags mooi de pre-party even meepikken
Het was trouwens prima weer toch, vorig jaar? Of doelde je op 2007, want toen was het op vrijdag wel kutweer, maar zaterdag weer prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we vroeg weggegaan op zaterdag en toen onze tenten opgezet, maar dat was echt een hel!![]()
Nu even kijken wat voor weer het word, want als het zoals vorig jaar is, weet ik niet of we gaan overnachten daar
* Mark kent Waldrock alleen als eendaags zonder vrijdagquote:Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef Trashcanman het volgende:
Zonder regen op de vrijdag is het geen Wâldrock
Vorig jaar was het gewoon Wâldrock, volgens mij zonder regen op vrijdag. Gelukkig was het toen niet zo'n bagger als 2007, ik moest zo nu en dan wel even languit op het gras, de pre-party was weer veel te gezellig.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef Trashcanman het volgende:
Zonder regen op de vrijdag is het geen Wâldrock
Heenweg + de camping gaat op vrijdag ook open.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark kent Waldrock alleen als eendaags zonder vrijdag
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
wil ook wel een keer weer naar wâldrock mits drogeworstspiegels
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Netjes, maar meende dat de voorverkoop begin februari pas begon?
quote:Waldrock gaat in de voorverkoop!!
Met een nu al sterke line-up die bestaat uit de legendarische mannen van Heaven And Hell en Motorhead, de Engelse Grindcore iconen Carcass, Papa Roach, Trivium, Epica en de Deense mannen van Pilgrimz gaat Waldrock op 17 januari in de voorverkoop met een zeer afwisselend en divers programma.
Wolves In The Throne Room en Black Stone Cherry, nice!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:49 schreef The_Dean het volgende:
Delain, Wolves In The Throne Room, Black Stone Cherry, maar belangrijker nog Killswitch Engage zijn bevestigd.
Killswitch Engage![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:12 schreef brother52 het volgende:
Op de site staat Dragonforce er ook bij.
Dat probleem heeft zichzelf ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:43 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, dan moet ik dus een ander moment uitzoeken om te gaan eten en Trivium een herkansing geven.
Ach, ze moeten Opeth en Machinehead ook nog steeds boeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze mogen wel eens heel snel Ephel Duath boeken. Geweldige cd hebben die maandag uitgebracht.
Ik wil daar toch wel een stuk van zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat probleem heeft zichzelf ook weer opgelost.
Die zijn zeker ook welkom.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, ze moeten Opeth en Machinehead ook nog steeds boeken.
Maakt niet uit, Dragonforce is toch kut.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gaat Dragonforce de preparty headlinen ofzo? Of staat er gewoon een foutje op de site? Dragonforce staat in ieder geval bij vrijdag op de site.
Ja, van mij mogen ze ook weg blijven. Maar ja, ik ga op dat moment wel iets anders doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Dragonforce is toch kut.
Inderdaad. Bier zuipen ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, van mij mogen ze ook weg blijven. Maar ja, ik ga op dat moment wel iets anders doen.
Nou Leker boeiend zeikstraalquote:Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef Tokus het volgende:
Tering, zelfs zo'n kort zinnetje weet jij nog niet foutloos te schrijven.
Om mij dan moet je ergens anders gaan zeurenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:08 schreef Tokus het volgende:
ja want in NWS erger ik me er al aan, en dan kom je dit topic er ook nog mee vervuilen.
quote:ZWAAR PROGRAMMA OP DE VRIJDAGAVOND
Mar 3
Na twee zeer geslaagde edities van de Pre-party op het festivalterrein, betrekt de Waldrock organisatie de “Vrijdagavond” meer bij het festival. Aan de vooravond van het festival zijn onder andere de bands Napalm Death, Dragon Force, Legion Of The Damned en Blind Sight op het podium van de Tent-stage te zien. Voor deze avond hanteert Waldrock alleen een dagkassa, de entree bedraagt op de vrijdagavond 15 Euro. Met deze sterke line-up op de vrijdagavond denkt de Waldrock organisatie meer mensen naar de camping te trekken
Naast de toevoeging van Napalm Death en Legion Of The Damned aan de vrijdagavond,heeft de Waldrock organisatie voor de zaterdag de populaire Death Metal bands Bring Me The Horizon en The Black Dahlia Murder weten te contracteren. Met de toevoeging van deze vier namen belooft de 22ste editie van Waldrock een gevarieerd en stevig programma te worden.
De Britse band Bring Me The Horizon is in 2004 opgericht in Sheffield. De jonge bandleden hebben een unieke sound gecreëerd middels een combinatie van metalcore met deathmetal. In 2007 haalde de band het podium van het Download festival komen ze op 13juni een geweldige show neer zetten op Waldrock.
The Black Dahlia Murder is een deathmetal band afkomstig uit Detroit. De naam is afkomstig van de moord op actrice Elizabeth Short die bekend stond onder de naam The Black Dahlia. De sound die de bandleden neerzetten is een samenvoeging van snelle agressieve deathmetal-riffs afgewisseld met melodische stukken. De mannen hebben diverse tours gedaan met grote namen en doen dit jaar Waldrock aan.
Met de vier nieuwe namen staat de teller op 17 bands waaronder de Legendarische mannen van Heaven And Hell en Motorhead, De Grindcore iconen van Carcass, de populaire metalbands Killswitch Engage en Trivium en de band Papa Roach die een aantaljaren geleden een enorme hit hadden met het nummer Last Resort.
Ze staan er niet tussen hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef RockYara het volgende:
Hallo mensen,
Ik zag de line-up voor Waldrock 2009 en vind m wel erg interessant. Nu zit ik alleen met een dillemma. Op www.festivalinfo.nl staat in een van de eerste artikelen bij Waldrock dat Papa Roach en Volbeat beide hebben toegezegd om te komen spelen. Maar op het programma en ook op de Waldrock-site staat Volbeat er niet tussen. Weet iemand hier iets vanaf?
Groetjes Yara
Papa Roach en Volbeat zijn volgens mij alleen maar geruchten geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef RockYara het volgende:
Hallo mensen,
Ik zag de line-up voor Waldrock 2009 en vind m wel erg interessant. Nu zit ik alleen met een dillemma. Op www.festivalinfo.nl staat in een van de eerste artikelen bij Waldrock dat Papa Roach en Volbeat beide hebben toegezegd om te komen spelen. Maar op het programma en ook op de Waldrock-site staat Volbeat er niet tussen. Weet iemand hier iets vanaf?
Groetjes Yara
Die zullen wel weer afzeggen op het laatste moment, zoals de 3 voorgaande keren dat ik ze op een festival kon zien.quote:
Klopt maar toen stonden ze ineens op een ander podium dan waar ze gepland waren en ook nog eens op een ander tijdstip. En de organisatie was zo handig geweest om dat niet echt duidelijik bekend te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Fields Of Rock 2005 waren ze er wel. Hoop dat ze nu ook komen, vette band
En anders zie ik ze misschien wel op graspop.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Maar was hoe dan ook wel vet! En nu komen ze ook wel
Bron: http://www.waldrock.nlquote:Disintegrate opent Wâldrock
Het Death/thrash metal gezelschap Disintegrate heeft gisteren de Slach om Wâldrock gewonnen, die in Poppodium Romein in Leeuwarden werd gehouden. De band mag op 13 juni het Wâldrock festival openen. Existence Denied was de winnaar van de publieksprijs, zij openen de vrijdagavond van het festival.
Ik hoef ook niet voor Dragonforce naar de preparty, maar heb vernomen dat we wel gaan. Ik zie het allemaal wel. Ik heb er in ieder geval ook zin in, we gaan ook met een leuk groepje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef Tokus het volgende:
ik krijg er steeds meer zin in, eigenlijk.
Maar morgen eerst naar Rock Hard, dus daar zie ik Dragonforce al en hoef ik op Waldrock niet naar de preparty.
Ga je kamperen of ga je alleen de zaterdag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef Cynic het volgende:
Ik ga ook!
Ik hoop dat het een beetje lekker weer is zaterdag.
Pilgrimzquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:02 schreef brother52 het volgende:
Staan er tussen 13:15 en 19:00 eigenlijk nog bands die ik niet mag missen?
Die spelen van 12:30 tot 13:15quote:
Ik heb me prima vermaakt maar qua muziek was dit wel een minder jaar.quote:
Geslaagd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |