Papa Roach en Volbeat zijn volgens mij alleen maar geruchten geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef RockYara het volgende:
Hallo mensen,
Ik zag de line-up voor Waldrock 2009 en vind m wel erg interessant. Nu zit ik alleen met een dillemma. Op www.festivalinfo.nl staat in een van de eerste artikelen bij Waldrock dat Papa Roach en Volbeat beide hebben toegezegd om te komen spelen. Maar op het programma en ook op de Waldrock-site staat Volbeat er niet tussen. Weet iemand hier iets vanaf?
Groetjes Yara
Die zullen wel weer afzeggen op het laatste moment, zoals de 3 voorgaande keren dat ik ze op een festival kon zien.quote:
Klopt maar toen stonden ze ineens op een ander podium dan waar ze gepland waren en ook nog eens op een ander tijdstip. En de organisatie was zo handig geweest om dat niet echt duidelijik bekend te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Fields Of Rock 2005 waren ze er wel. Hoop dat ze nu ook komen, vette band
En anders zie ik ze misschien wel op graspop.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Maar was hoe dan ook wel vet! En nu komen ze ook wel
Bron: http://www.waldrock.nlquote:Disintegrate opent Wâldrock
Het Death/thrash metal gezelschap Disintegrate heeft gisteren de Slach om Wâldrock gewonnen, die in Poppodium Romein in Leeuwarden werd gehouden. De band mag op 13 juni het Wâldrock festival openen. Existence Denied was de winnaar van de publieksprijs, zij openen de vrijdagavond van het festival.
Ik hoef ook niet voor Dragonforce naar de preparty, maar heb vernomen dat we wel gaan. Ik zie het allemaal wel. Ik heb er in ieder geval ook zin in, we gaan ook met een leuk groepje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef Tokus het volgende:
ik krijg er steeds meer zin in, eigenlijk.
Maar morgen eerst naar Rock Hard, dus daar zie ik Dragonforce al en hoef ik op Waldrock niet naar de preparty.
Ga je kamperen of ga je alleen de zaterdag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:19 schreef Cynic het volgende:
Ik ga ook!
Ik hoop dat het een beetje lekker weer is zaterdag.
Pilgrimzquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:02 schreef brother52 het volgende:
Staan er tussen 13:15 en 19:00 eigenlijk nog bands die ik niet mag missen?
Die spelen van 12:30 tot 13:15quote:
Ik heb me prima vermaakt maar qua muziek was dit wel een minder jaar.quote:
Geslaagd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |