Majora's Mask is taaie biefstuk?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:10 schreef Shadowcat het volgende:
Scheld eens met je eigen vleeswaar.
ieuw koei.. Daar gaan m'n fantasieën.quote:
Ik heb ook een taaie biefstuk als masker als ik de stad beschermquote:
ik heb requim for a dream nog nooit gezien volgens mij... Komt me iig niet bekend voorquote:Op woensdag 26 november 2008 01:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Jared op z'n best!!
[..]
ieuw koei.. Daar gaan m'n fantasieën.
Eerst maar eens een datum prikken voor [REC]quote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Poit het volgende:
Oeh gelukkig
Moeten we die ook nog maar eens gaan kijken. Die is echt ge-wel-dig..
Saw is een rotte biefstuk als je het vergelijkt met leuke films als [rec] en requim. En edge is tofquote:Op woensdag 26 november 2008 01:52 schreef Poit het volgende:
Moeten we nog steeds doen inderdaad..
SAW V was wel aardig trouwens..
doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:03 schreef peristilius het volgende:
Ik moet hem ook nog zien, ligt al een paar maanden op me te wachten.
Hey, Requim for a dream. Ik heb die toen eens 's nachts bekeken en ik weet nog dat ik die nacht niet heel erg fijn geslapen heb.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:17 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Jared op z'n best!!
[..]
ieuw koei.. Daar gaan m'n fantasieën.
Lol. Mijn moeder werd toen nog kwaad toen me zusje vlak voor het einde opbelde of ze haar kon ophalen. Ze heeft het einde nooit gezien. Maar wat vond ze dat een geweldige filmquote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey, Requim for a dream. Ik heb die toen eens 's nachts bekeken en ik weet nog dat ik die nacht niet heel erg fijn geslapen heb.Freaky film.
Ook gezien maar is me niet echt heel erg blijven dagenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:29 schreef Rkatier het volgende:
nu maak ik ook even reclame voor de film pi
wat een geweldige film
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Predator is lief, hij spintquote:Op woensdag 26 november 2008 11:58 schreef Poit het volgende:
Heb zin om Predator te kijken...
CONTAAAACT
[ afbeelding ]
Painlessquote:Op woensdag 26 november 2008 11:58 schreef Poit het volgende:
Heb zin om Predator te kijken...
CONTAAAACT
[ afbeelding ]
Hij is zo dwars en rebels de laatste tijd ik weet niet wat er met hem is!quote:
Disjfa is een verzuurde ex-mod.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is zo dwars en rebels de laatste tijd ik weet niet wat er met hem is!
In het Roeloef topic is die met een grote meerderheid weggestemd en Roelof zelf kan er ook niet meer tegen en heeft gevraagd of die weg wou gaan maar dat doet die niet!
En dit zei die net nog:
Roloef zegt:
En ik hoop zeker dat disjfa eindellijk eens weg gaat. Het heeft geen positief effect op de topic.
Dat verzuurt dat was me al duidelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Disjfa is een verzuurde ex-mod.
De hele thread is nu onderhand een ruzie tussen jouw en disjfa.. Het gaat allang niet meer over Roelof (roloef :S) Met opmerkingen als je mag me oude broodrooster wel hebben zegt ook iets over het effect dat jij er hebtquote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is zo dwars en rebels de laatste tijd ik weet niet wat er met hem is!
In het Roeloef topic is die met een grote meerderheid weggestemd en Roelof zelf kan er ook niet meer tegen en heeft gevraagd of die weg wou gaan maar dat doet die niet!
En dit zei die net nog:
Roloef zegt:
En ik hoop zeker dat disjfa eindellijk eens weg gaat. Het heeft geen positief effect op de topic.
Geen idee, ik gok ook maar wat.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat verzuurt dat was me al duidelijk![]()
Maar Is Disjfa een mod geweestDat zal gezellig zijn geweest
Ik weet niet wat dat is maar steeds als we elkaar zien is het:quote:Op woensdag 26 november 2008 18:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
De hele thread is nu onderhand een ruzie tussen jouw en disjfa
Zien jullie elkaar ook echt? Heftig.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar steeds als we elkaar zien is het:
[ afbeelding ]
Heet jij Lani Letterlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 18:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar ook echt? Heftig.
Dan had er een van de 2 niet meer gepost voor lange tijdquote:Op woensdag 26 november 2008 18:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zien jullie elkaar ook echt? Heftig.
Ja. Toch?quote:
Een GAM SC meet anyone?quote:Op woensdag 26 november 2008 18:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan had er een van de 2 niet meer gepost voor lange tijd
Ik zet m'n euro's in op disjfa!! Gewoon, omdat het m'n held is!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja. Toch?
[..]
Een GAM SC meet anyone?
Ik zet mijn geld ook in op Disjfaquote:Op woensdag 26 november 2008 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zet m'n euro's in op disjfa!! Gewoon, omdat het m'n held is!!!
Worstelenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld ook in op Disjfa![]()
Die kerel sprak me gister net iets te veel over worstelen dus ik denk dat die me opvouwt
Koei is een deugnietquote:Op woensdag 26 november 2008 19:21 schreef Poit het volgende:
[TK] Wii Fit
Roy!! Wat doe je!!!
[..]
Stiekem hou jij daar best wel van deugniet
Nee, alleen van de variant met modder, die is tof!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:21 schreef Poit het volgende:
[TK] Wii Fit
Roy!! Wat doe je!!!
[..]
Stiekem hou jij daar best wel van deugniet
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, alleen van de variant met modder, die is tof!
Vies he...quote:
Ja, dan heb ik er in ieder geval geen last meer van.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Vies he...
Ik zal vragen of ze snel bij me komen douchen en dan in m'n bedje springen om warm te blijven
Ze willen nietquote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik er in ieder geval geen last meer van.
Antimannenpaphoesje voor je controler?quote:
Nou ja zeg, onbeschoft!quote:
Mannenpap.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Antimannenpaphoesje voor je controler?
EEN GROENE CONTROLLER ! VET TOCH.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Antimannenpaphoesje voor je controler?
Totdat het in je haar zitquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, onbeschoft!
[..]
Mannenpap.![]()
Ik moet echt altijd lachen om dat woord. Altijd.
Ik spring wel eerst bij ze in het badjequote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Vies he...
Ik zal vragen of ze snel bij me komen douchen en dan in m'n bedje springen om warm te blijven
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dat is minder leuk! Of in je oog!
Maar dan nog, mannenpap.![]()
Ja, goed he. Beetje ziekig, dus ben vandaag de dag dicht bij bed gebleven. Morgen moet ik gewoon weer werken. En ik ga verhuizen he. A.s. maandag, ik ga in Driebergen wonen.quote:
Yup, ik verlaat het nest.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:46 schreef Poit het volgende:
Joh!! Verlaat je het knusse en veilige ouderlijk huis??
Driebergen, lekker dicht bij de bossen
Ik ben al een takkewijf.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:53 schreef Poit het volgende:
Oeh, dus je wordt een "takkewijf"
Maar relaxed!! Maar waarom Driebergen? Afgezien van de bossen?
Kijk, da's een goede zaak.. Ik werk vanaf maandag weer bij m'n oude Primafoon winkel en dat is inmiddels nog geen 5 minuten lopenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben al een takkewijf.
Driebergen is lekker dicht bij Zeist, bij mijn werk. Nu moet ik iedere dag 160 km reizen, vanaf volgende week maar 16 km per dag.
Er is wel een fietsregeling op mijn werk en daar wil ik inderdaad gebruik van gaan maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Kijk, da's een goede zaak.. Ik werk vanaf maandag weer bij m'n oude Primafoon winkel en dat is inmiddels nog geen 5 minuten lopen
Maar je gaat dan wel lekker fietsen toch???
Mwa, ik ben ook niet echt ziek geweest, maar ik wil het ook niet worden dus neem ik al voorzorgsmaatregelen. Maar mijn hoofd spat nog steeds bijna uit elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:02 schreef Poit het volgende:
Ja, da's zeker lekker.. Ben je klaar met werken zit je nog geen 10 minuten later met je toffels aan op de bank een biertje te drinken.. Maar nu nog eerst even een weekje vakantie..
Voel je je alweer wat beter??
Heerlijk!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:32 schreef Poit het volgende:
Och jeej.. Nou, dan maar een klein kusje op de voorhoofd en een zachte massage langs de slapen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
AQuila360 zegt:
wtf gebeurt er in Mumbai dude?
Existenz zegt:
nou ze hebben de game van roelof gespeeld!
AQuila360 zegt:
hahaha
You're welcomequote:
Ok, denk terug aan de plek waar je hem voor het laatst gezien hebt!! Misschien komt het dan terugquote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zocht een filmpje maar ik kan het niet vinden potver
Nee want ik weet ook niet meer welk filmpje ik zochtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ok, denk terug aan de plek waar je hem voor het laatst gezien hebt!! Misschien komt het dan terug
Elke dag 160 kmquote:Op woensdag 26 november 2008 20:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben al een takkewijf.
Driebergen is lekker dicht bij Zeist, bij mijn werk. Nu moet ik iedere dag 160 km reizen, vanaf volgende week maar 16 km per dag.
Schoolquote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik moet elke dag bijna 30seconden lopen om naar school te gaan
Ik had het er wel voor over en had stiekem gehoopt dat ik eerder een huisje zou hebben maar dat heeft dus een jaartje geduurd.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:02 schreef koei het volgende:
[..]
Elke dag 160 km
Ik zou er niet eens over denken om dat te doen
Maar wel tof dat je een huis hebt! Hoe groot enzo?
School, dat is lang geledenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik moet elke dag bijna 30seconden lopen om naar school te gaan
Zo lang geleden is het voor mij nou ook weer niet. Ligt eraan of je HTS onder school rekent of nietquote:Op donderdag 27 november 2008 12:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ga ook al sinds 2001 niet meer naar school
waar zou het anders moeten zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo lang geleden is het voor mij nou ook weer niet. Ligt eraan of je HTS onder school rekent of niet
dat snap ik ook nog wel hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Met school bedoel ik gewoon HBO hoor, geen basisschool
Kan je nagaan hoe oud iedereen hier isquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Met school bedoel ik gewoon HBO hoor, geen basisschool
Moet je nagaan hoe oud ik me hier voel....quote:Op donderdag 27 november 2008 13:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe oud iedereen hier is
Jij bent nog jong johquote:Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe oud ik me hier voel....
Hehe ik wist niet dat iedereen hier al zo oud wasquote:Op donderdag 27 november 2008 13:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
dat snap ik ook nog wel hoor![]()
Ik weet ook wel dat je geen vis bent
voelen en zijn zijn 2 verschillende dingenquote:
Jonge mensen die nog weinig weten zeggen altijd dit soort dingen die ze dan voor waar aanzien.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Mensen die zeggen 'je bent zo oud als je je voelt' zijn meestal 60+ met fel geverfd haar
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jonge mensen die nog weinig weten zeggen altijd dit soort dingen die ze dan voor waar aanzien.
Wacht maar meneertje. Wacht maar
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jonge mensen die nog weinig weten zeggen altijd dit soort dingen die ze dan voor waar aanzien.
Wacht maar meneertje. Wacht maar
Dan zit je nog in deze fasequote:Op donderdag 27 november 2008 13:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar hoe oud is iedereen hier dan? Ik 21
zwenzyfaivequote:Op donderdag 27 november 2008 13:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar hoe oud is iedereen hier dan? Ik 21
Ik weet nog goed toen ik zo oud was als jouwquote:Op donderdag 27 november 2008 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SWIFTY FAIF!
Ik ben 22 trouwens, veeeeet oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nee hoor, perfecte leeftijdquote:Op donderdag 27 november 2008 13:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SWIFTY FAIF!
Ik ben 22 trouwens, veeeeet oud.
We kunnen hem wel delen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Poit het volgende:
Heb jij een ziel???
Doe mij er ook zo een!!
Whoeiquote:
Ow je wist het niet, kun je niks aan doen.quote:
Dan eindig je wel mete en lamme handquote:
Waar staat de S in HTS precies voor?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo lang geleden is het voor mij nou ook weer niet. Ligt eraan of je HTS onder school rekent of niet
Haha ik ben dat nu aan het kijken en dan laat die zijn friendslist zien en dan zie je staan AQuila360 en SpankmasterC en dat was hetquote:
iddquote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha ik ben dat nu aan het kijken en dan laat die zijn friendslist zien en dan zie je staan AQuila360 en SpankmasterC en dat was het![]()
![]()
Hoe zit het met de drumkits, is die van gh niet veel chiller vanwege de opstelling en de 5 dingen ipv 4?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:44 schreef Poit het volgende:
Na een avondje spelen ben ik er over uit.. Rockband is dus zeker velen malen beter dan Guitar Hero world tour.. Zodra ik m'n drumkit weer terug heb ga ik gelijk Rockband 1 en als ie er is ook deel 2 halen.. Potverdrie wat zit daar toch veel meer gevoel in dan in GH: WT.. Falers bij Activision..
Dan ben ik toch wel benieuwder naar rockband. Bij gh2 deed het me zo weinig omdat ik de nummers gewoon echt niet boeiend vond, maar de playlist van rockband spreekt me wel heel erg aan (nine inch nailsquote:Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef Poit het volgende:
Het drumstel van GH: WT vind ik wel lekkerder spelen. Maar daarmee heb ik net ook Rockband zitten spelen.
Het probleem van GH: WT is dat ze zo druk bezig zijn geweest een playlist te maken die mensen kennen dat ze vergeten zijn om de nummer te selecteren die leuk zijn om te spelen..
Een vergelijking. Nirvana zit in beide games, GH: WT heeft Nirvana - About a girl, RB heeft Nivrana - In Bloom. Misschien zeggen de titels je niets maar In Bloom is vele malen toffer om te spelen, dikkere drumpartij en lekkere solo voor de gitaar..
Maar als je verder kijkt naar het gevoel is het hetzelfde als dat je GH 2 met deel 3 vergelijkt.. Deel twee was gewoon beter (niet de tracklist maar de ervaring)
quote:
Held!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:39 schreef disjfa het volgende:
Die jonge mensen ook altijdWillen het wiel weer opnieuw uitvinden. Het heeft een reden dat het bier en tieten is hoor.
Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
Duh niewe geeneratie biaaatch! Bacotietebacotieteee!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:39 schreef disjfa het volgende:
Die jonge mensen ook altijdWillen het wiel weer opnieuw uitvinden. Het heeft een reden dat het bier en tieten is hoor.
Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge
Hehehe die is echt briljant, motorboatingquote:
Sorry maar ik drink ook wiskey/wisky drink ik ook in de lente/zomer en herfst hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:36 schreef lennartb.nl het volgende:
En omdat het winter is; whiskeytietewhiskeytieteeee
Ja ik ook wel maar veel minder vaak. In de herfst/winter is het wel veel lekkerderquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:45 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sorry maar ik drink ook wiskey/wisky drink ik ook in de lente/zomer en herfst hoor
Daar hoef ik geen 9 maanden op te wachten om het weer te mogen drinkenDat duurt me te lang hoor
Voor een nepbreezer van de aldi mag je me motorboatenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:45 schreef Poit het volgende:
Valt me nog mee dat je niet over Breezers begint Lennart
Sletje
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:47 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar veel minder vaak. In de herfst/winter is het wel veel lekkerder
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lennartb Gam SC sletje
Ik ben bang dat het nu te laat is inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:53 schreef disjfa het volgende:
Ik weet nog wel toen lennart zei dat hij niet het gam sc pispaaltje wou worden, toch vraagt hij er nu om![]()
Ja, net zo rook en alcohol vrij als dat het AQuila360 vrij zou moeten zijn.. Blijkbaar worden de regels niet echt nagestreefd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht dat deze SC rook en alcohol vrij was??
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, net zo rook en alcohol vrij als dat het AQuila360 vrij zou moeten zijn.. Blijkbaar worden de regels niet echt nagestreefd.
quote:
Jij ook met je vooroordelenquote:
Dan mis ik alle tietenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:49 schreef Poit het volgende:
Dan zet je de afbeeldingen toch uit kereltje..
Is dit zijn worstelpakje of?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:43 schreef Poit het volgende:
Hij is wel erg vroeg met z'n weekendoutfit...
Ray heeft toch wel wat geloofwaardigheid verloren nu bij mijquote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic geslowchat tussen AQuiila, superfruitig en Disfja en de reacties daarop verwijderdVoor slowchatten hebben we al een topic
Als gamedevelopers en uitgevers dit topic zien nemen ze de game niet serieus met al die onzin posts
![]()
Direct een TVP voor mij voor deze briljante game.
Klote manquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:29 schreef peristilius het volgende:
Zo, weer even een nare ervaring achter de rug.
Leuk feestje gisteravond, maar toen ik wegging kwam ik erachter dat mn jas + mp3 speler weg was. M'n tas had ik toen nog wel. Ik op weg naar Utrecht CS, focking koud, moest nodig pissen, dat werd dus op camera vastgelegd en een paar minuten later werd ik ingehaald door een paar agenten die een boete uit kwamen delen voor wildplassen.
Ik de stoptrein naar zwolle gepakt, met het idee om in Amersfoort uit te stappen. Het volgende moment dat ik me herinner liep ik in Nunspeet (wtf?) nog steeds focking koud, ik een pokke eind lopen en toen kwam ik bij het station. Of ik mn tas toen nog had weet ik niet zeker, maar toen ik eindelijk in Amersfoort aankwam was hij iig weg.
Schade:
- Jas
- mp3 speler
- Koptelefoon
- Tas met beetje inhoud
- 90E boete
Conclusie: Beer is bad M'kay
Ach ja, ik heb er in ieder geval weer een verhaal bij.quote:
Ray is de beste MOD ever! Is al eerder door Rossdale gezegd!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Ray heeft toch wel wat geloofwaardigheid verloren nu bij mij
Dus Ray staat in jouw ogen in het rijtje AQ, Roelof en emar. Dat maakt er iig 4, Ben je bijna een heel team kansloosquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ray is de beste MOD ever! Is al eerder door Rossdale gezegd!
Jij hoort er ook bij in je ranzige worstel pakjequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus Ray staat in jouw ogen in het rijtje AQ, Roelof en emar. Dat maakt er iig 4, Ben je bijna een heel team kansloos
Poit hoevaak heeft Disjfa al de piledriver uitgevoerd met jou als lijdend voorwerp?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Poit het volgende:
Ik ben nu Smackdown aan het kijken
Edge is pas een BAAS!!!
Net zo vaak als dat ik bij hem de 619 uitgevoerd heb...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poit hoevaak heeft Disjfa al de piledriver uitgevoerd met jou als lijdend voorwerp?
Nee joh daar is geen fluit meer aan alleen dwazen als Disjfa kijken daar nog na!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:10 schreef existenz het volgende:
Is dat WWE nog een beetje leuk tegenwoordig? Heb het een paar jaar geleden weer es proberen te kijken, maar er was geen zak aan...
Als je het niet leuk vind vind je het niet leuk. het is uiteindelijk alleen maar een soap voor mannenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:10 schreef existenz het volgende:
Is dat WWE nog een beetje leuk tegenwoordig? Heb het een paar jaar geleden weer es proberen te kijken, maar er was geen zak aan...
Heb je spanky ook weer gezienquote:Op zaterdag 29 november 2008 01:25 schreef koei het volgende:
Zo, even een crosspost:
Die NS ook altijd Moet ik eerst 20 minuten in mn eentje op het station wachten omdat mijn trein pas om 23.45 ging en die van de rest al eerder, stap ik vervolgens netjes in het stuk trein dat naar Den Haag gaat (speciaal naar de losse treindelen gekeken) en een mooi plekje bij het raam veroverd, wordt er vlak voor vertrek omgeroepen dat deze trein naar Rotterdam gaat . Ik dus snel naar buiten om in de trein naar Den Haag te stappen maar die kon ik net uitzwaaien. En opgestaan is plaatsvergaan en dus moest ik staan in het halletje met wat andere mensen en een groepje pubertjes die aan het indrinken waren met plastic bekertjes en een of ander spul wat er mierzoet uitzag. Maar in Gouda kon ik er gelukkig nog uit om over te stappen naar de stoptrein naar Den Haag, die dan wel alweer klaar stond en waar ik wel kon zitten. En in Den Haag bleek ook nog eens dat ik de laatste tram al gemist had en dus naar mn fiets moest lopen (oke, dat laatste had ik al ingecalculeerd, maar toch...) Maar eind goed, al goed! Ik ben uiteindelijk toch thuis gekomen!
En het was erg gezellig. Weer wat nieuwe crew ontmoet en wat oude crew. Fipotje heeft zich prima vermaakt met het vouwen van BH's voor iedereen en we hebben hard gezongen voor Morthills verjaardag, die ergens in de zomer is
QFTquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind vind je het niet leuk. het is uiteindelijk alleen maar een soap voor mannen
Schitterende post van Rkatier!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat je zo druk maakt om wat AQuila post, die jongen doet nu eenmaal dit soort dingen. Hij vindt het grappig als andere mensen problemen hebben. Er op reageren heeft dus geen zin, dan doe je precies dat wat hij wil. Hij houdt er namelijk ook van om mensen kwaad te zien wordenIs bij mij helaas ook gelukt.
Jammer maar helaas. Gewoon negeren die handel. Echt veel zinnigs mis je dan toch niet
Ik ga vanavond naar timewarp, dat duurt van 20:00 - 12:00quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT
Zo, net wakker.. Had een feestje, half 7 thuis..
Daar ben ik écht te oud voor geworden...
Vroeger vond ik het leuk, daarom heb ik er weer eens naar gekeken, maar toen vond ik er geen zak meer aan...quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vind vind je het niet leuk. het is uiteindelijk alleen maar een soap voor mannen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:18 schreef Poit het volgende:
Geef het kind een paar legoblokjes en hij is zoet...
Hmm, hij is inderdaad wel okee, wel een beetje poppy.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:09 schreef Poit het volgende:
Nieuwe single Prodigy is lekkaaaaaaaAAAAAAHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Shoop da Whoop
true, maar hij klinkt gewoon wel lekkaaaaaAAAAAAquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, hij is inderdaad wel okee, wel een beetje poppy.
Vond de oude rauwe rave Prodigy toch beter.
De track begon zo goed met die acid synth.
Ik heb geen idee hoe de nieuwe klinkt maar ik zet nu lekker weer een oud nummer opquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:27 schreef Poit het volgende:
[..]
true, maar hij klinkt gewoon wel lekkaaaaaAAAAAA
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:10 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de nieuwe klinkt maar ik zet nu lekker weer een oud nummer op
omdat ik erzin in heb
quote:
Ik luister eigenlijk niet echt ietsquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waar luister je trouwens naar?
Je zeikt de keuze's van anderen af, maar nu wil ik we weten waar jij naar luisterd
En nu niet slim gaan roepen top 40 muziek, maar band namen
Waarom had ik dat kunnen verwachten ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk niet echt iets
Ik zat dus met dezelfde vraag, maar wou het eigenlijk niet posten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom had ik dat kunnen verwachten ?
Geen ideequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:46 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom had ik dat kunnen verwachten ?
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zat dus met dezelfde vraag, maar wou het eigenlijk niet posten.
Omdat je me niet als een type overkomt die lekker een cd van een bepaalde band opzet. Meer type die iets van 3FM op heeft staan of helemaal niks natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Verklaar je nader![]()
Hahaha schitterend Koei!quote:Op zondag 30 november 2008 04:32 schreef koei het volgende:
Fijn thuiskomen na een avondje stappen... Wil je naar bed gaan, heeft je kat erop gekotst
Hopelijk hebben we over 10 jaar robotkatten dan wil ik er wel 1quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 04:32 schreef koei het volgende:
Fijn thuiskomen na een avondje stappen... Wil je naar bed gaan, heeft je kat erop gekotst
PSN IDquote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef Poit het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Poit.jpg]afbeelding ] [/url]
Oeh, gaan we samen dansenquote:Op zondag 30 november 2008 14:10 schreef koei het volgende:
Poitje! Vanaf straks heb ik ook home! Nu alleen eerst nog even langs mn ouders mn controller ophalen en dan kan ik gaan downloaden
Het is nu nog heel erg beperkt, je kan een beetje samen ouwehoeren, dansen, kleine spellen starten.quote:Op zondag 30 november 2008 14:35 schreef lennartb.nl het volgende:
Home lijkt me wel chill, wat kan je daar allemaal eigenlijk in?
Ja, kan ook. Maar dat schijnt dan alleen bij duitse xbox fanboys te kunnen.quote:Op zondag 30 november 2008 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je in Home ook naar de plee en die dan onderzeiken als je dus in iemand anders zijn Home bent?
Balen die ik ken ik geenquote:Op zondag 30 november 2008 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Maar dat schijnt dan alleen bij duitse xbox fanboys te kunnen.
quote:Op zondag 30 november 2008 16:40 schreef Poit het volgende:
Whoeijooo, ik heb net een pinguinmuts unlocked door een spelletje te spelen in Home!!! w00t w00t!!!
Dat zijn vuilakken allebeiquote:Op zondag 30 november 2008 20:43 schreef koei het volgende:
Hans en Yin in de finale van Expeditie Robinson
Helaas geen waardige winnaar dus dit jaar
Dat hadden we dan zeker moeten vieren, maar helaas, pindakaasquote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef disjfa het volgende:
Als ik maat 46 had had ik dezelfde maat als jullie!
alleen jammer dat je er zo weinig aan hebtquote:Op maandag 1 december 2008 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:pindakaas
Maar TequilaWe zijn de enige vriendjes van Emar
Lol, wat een waardeloze zin.quote:
Wat een behoorlijk grote aanname die ik niet zomaar zou makenquote:
Ik heb die waus in me MSN ik ben toch vaak onlinequote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat een behoorlijk grote aanname die ik niet zomaar zou maken!
Maar dan nog, aannemen dat hij iets "logisch" zou bedenken, Vind ik wel gewaagd hoorquote:Op maandag 1 december 2008 18:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb die waus in me MSN ik ben toch vaak online
quote:Op maandag 1 december 2008 12:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Straks wordt het bekend dat fokgames prijzen van gamer.nl hergebruikt, dan hebben we een nationaal schandaal
Als ik ze nou voor 100 eu verkoop kan ik 10handjobs van rossefloss kopen!
Nu is het wachten op aquila om aandelen te kopen.quote:
Beetje jammer dat je in kwaliteit achteruit gegaan bent...quote:
Zoiets wordt alleen door vaste klanten opgemerkt.quote:Op maandag 1 december 2008 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je in kwaliteit achteruit gegaan bent...
En Poit kan dat weten als locatiemanager van Stichting Handjob Nederland!quote:Op maandag 1 december 2008 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je in kwaliteit achteruit gegaan bent...
quote:Op maandag 1 december 2008 18:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoiets wordt alleen door vaste klanten opgemerkt.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Poit kan dat weten als locatiemanager van Stichting Handjob Nederland!
"Welke locatie dan Spanky?"
Nou kleine kinder'n, de locatie achter het station! Hatsee!
quote:
Ik praat meestal tegen mezelf.. Weet ik in elk geval zeker dat ik een gesprek op niveau heb...quote:Op maandag 1 december 2008 19:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik lach echt enorm vaak om mn eigen grappen, meer omdat ik gewoon mezelf verbaas met wat voor rare dingen ik uitkraam
Ja, bedroevend niveau idd...quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik praat meestal tegen mezelf.. Weet ik in elk geval zeker dat ik een gesprek op niveau heb...
Daarom heb ik een katquote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik praat meestal tegen mezelf.. Weet ik in elk geval zeker dat ik een gesprek op niveau heb...
Kattenquote:
Als je er een wortel in stopt en mooi zingt vast wel een pakje chocolade sigaretten!quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Katten
Wat denken jullie allemaal wat ik voor mn gears2 schoenen kan vangen?
Inderdaad... En nog moet ik mijn niveau verlagen om met jou een gesprek aan te gaan..quote:
Wat de fuck!! Die dingen waren de shit!!quote:Op maandag 1 december 2008 19:47 schreef lennartb.nl het volgende:
chocolade sigaretten bestaan niet meer
Echt welquote:Op maandag 1 december 2008 19:47 schreef lennartb.nl het volgende:
chocolade sigaretten bestaan niet meer
Naja ze zijn er nog wel, maar ze mogen er niet meer uit zien als sigaretten. Dus ze zijn nu glimmend in verschillende kleurtjes in lelijke pakjes die nergens op slaanquote:Op maandag 1 december 2008 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat de fuck!! Die dingen waren de shit!!waar gaat het heen met de jeugd als het zo doorgaat!
quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Naja ze zijn er nog wel, maar ze mogen er niet meer uit zien als sigaretten. Dus ze zijn nu glimmend in verschillende kleurtjes in lelijke pakjes die nergens op slaan
Dat heb ik ook best vaak gehad, twee keer dat ik hem echt aanstakquote:
De pakjes zijn nog hetzelfde als vroeger hoorquote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Naja ze zijn er nog wel, maar ze mogen er niet meer uit zien als sigaretten. Dus ze zijn nu glimmend in verschillende kleurtjes in lelijke pakjes die nergens op slaan
Ik kan me die pakjes niet echt herinneren van vroeger, maar ik vond ze niet echt sigaretterig.quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef koei het volgende:
[..]
De pakjes zijn nog hetzelfde als vroeger hoorVan die pakjes zoals filerloze sigaretten. Hoe ze er van binnen uit zien weet ik niet, ik heb ze al heel lang niet meer gegeten of open gemaakt. Ik zal morgen eens kijken of we nog voorraad hebben en een testobject kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |