Jouw moeder is zo'n hoer. Dat zelfs je portemonnee zegt: Jezus, dit is het niet waard.quote:
Als ik op het juiste moment een euro had gevonden, was ik je vader geweest.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo'n hoer. Dat zelfs je portemonnee zegt: Jezus, dit is het niet waard.
Zijn mooie ronde aantal, wat doe je?!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwens note gegeven voor dit baggerpareltje. En dat grap was Meki-gerelateerd..
Nu is het een palindroom. Een natte,quote:Op woensdag 26 november 2008 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn mooie ronde aantal, wat doe je?!
En een bende rovers van de ronde tafel.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu is het een palindroom. Een natte,.
Want jij zit niet op woensdagnacht op FOK! om 1:25.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Jimbo het volgende:
cerror , zoek een echt leven ipv een achter de pc
misschien dat je dan opeens een veel leuker leven heb
Willen we eens ongegeneerd losgaan, komt deze vriendelijke vrind weer eens grappig doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg c.
Niet om het één of het ander, maar de moppentrommel staat tussen de centrale topics hè!![]()
![]()
"RED_CATquote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Jimbo het volgende:
Like we care.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg c.
Niet om het één of het ander, maar de moppentrommel staat tussen de centrale topics hè!![]()
![]()
Wees niet zo'n enorme hypocriet jij leeg wezen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Jimbo het volgende:
Dat krijg je wanneer je een heuse change of plans hebt moeten doen. Mijn hele dinsdagavond omgegooid en nu zit ik hier.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Willen we eens ongegeneerd losgaan, komt deze vriendelijke vrind weer eens grappig doen.
Dan hoor je juist schijt te hebben, dude. Laat de woede uit je vloeien.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je een heuse change of plans hebt moeten doen. Mijn hele dinsdagavond omgegooid en nu zit ik hier.
Krijg aambeistoornis.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Een beetje geforceerd c, zou niet nodig moeten zijn in ONZ.
Maar kuddows voor het initiatief
Zo hé! Die is goed met smileys. Maar is hij ook goed in woorden?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:31 schreef RoW_0 het volgende:
ik heb je mama gebonked TS
Nóg een Turk met humor.quote:
Zeg doe eens wat aan die geluidmakende banner. Het lijkt verdomme net of ik me in Burgers Zoo bevindt!quote:
Zet je geluid nou maar gewoon uit, janksnor.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg doe eens wat aan die geluidmakende banner. Het lijkt verdomme net of ik me in Burgers Zoo bevindt!
Ik wil wedden dat het beter smaakt dan mijn suggestie.quote:
Onder het mom van in stilte zullen wij FOK!en?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zet je geluid nou maar gewoon uit, janksnor..
Zelfs je anale uitscheiding smaakt beter.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat het beter smaakt dan mijn suggestie.
Ik heb geen banners, ik heb een aboquote:Op woensdag 26 november 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg doe eens wat aan die geluidmakende banner. Het lijkt verdomme net of ik me in Burgers Zoo bevindt!
Ja, BAGGERTOPICquote:Op woensdag 26 november 2008 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo hé! Die is goed met smileys. Maar is hij ook goed in woorden?
Je kan ook gewoon weg hoor. Take a hint.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onder het mom van in stilte zullen wij FOK!en?
Ik ben een arme student welke dat geld liever aan andere dingen uitgeeft.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen banners, ik heb een abo
Man, je zou eens moeten beleggen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben een arme student welke dat geld liever aan andere dingen uitgeeft.
Ik heb nog wel 14.000 op mijn spaarrekening staan.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Man, je zou eens moeten beleggen..
Jijskebeurt!quote:
Hij leeft.quote:
Ja, het zijn nogal goeie tijden daarvoorquote:Op woensdag 26 november 2008 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Man, je zou eens moeten beleggen..
Ik denk dat hij in een heel moeilijke fase in zijn leven is aangekomen, de pubertijd. Dan moet je ze af en toe een beetje aanhalen, afstoten etc.quote:
Verder kan het niet zakken man! Ideale tijd juist om in te stappen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het zijn nogal goeie tijden daarvoor
Hij moet eens een klasgenootje zoenen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in een heel moeilijke fase in zijn leven is aangekomen, de pubertijd. Dan moet je ze af en toe een beetje aanhalen, afstoten etc.
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het zijn nogal goeie tijden daarvoor
"Ik eet nu een frikandel".quote:Op woensdag 26 november 2008 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij moet eens een klasgenootje zoenen.
Waar is GGMM?
Frikandellen bakken natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij moet eens een klasgenootje zoenen.
Waar is GGMM?
Naschoppen,quote:Op woensdag 26 november 2008 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken het topic, tekenend, het verdient bijna een schopje AEX
Hij zal het zo wel even allemaal uiteenzetten in een topic.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Frikandellen bakken natuurlijk.
Welterusten c. Kusje op je broeierige lipjes,quote:Op woensdag 26 november 2008 01:51 schreef cerror het volgende:
Ohja. Ik ga maffen want m'n bier is op.
Dat zou samson's zin moeten zijn.
Van Nelle, Javaanse Jongens, Brandaris enzo, met je spam!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:51 schreef cerror het volgende:
Goede reden, truste cquote:Op woensdag 26 november 2008 01:51 schreef cerror het volgende:
Ik kijk er nu al reikhalzend naar uit!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zal het zo wel even allemaal uiteenzetten in een topic.
Wat waskeburt met jouw avond, trouwens?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van Nelle, Javaanse Jongens, Brandaris enzo, met je spam!
Truste c.
ja hoi, istie echt weg?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:54 schreef zarGon het volgende:
JONGES JONGES HIJS WEG, KOM MAAR TE VOORSCHIJN.
Een blik in mijn agenda deed mij er aan herinneren dat ik woensdag 23:59 iets ingeleverd moet hebben. Daar ik voor morgen belangrijkere plannen heb is mijn stapavond in het water gevallen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat waskeburt met jouw avond, trouwens?
Auch, pijnlijk. Dat je dan tenminste je spullen op tijd mag/kan inleveren,quote:Op woensdag 26 november 2008 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een blik in mijn agenda deed mij er aan herinneren dat ik woensdag 23:59 iets ingeleverd moet hebben. Daar ik voor morgen belangrijkere plannen heb is mijn stapavond in het water gevallen.
Komt goed.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Auch, pijnlijk. Dat je dan tenminste je spullen op tijd mag/kan inleveren,.
Sinds wanneer precies staat bagger synoniem tot het uitkramen van loze kreten?quote:
Wie verzorgt de uitvaart?quote:
Het is, om eerlijk te zijn, echt begonnen met inkakken toen jij geband en vanzelfsprekend weg was.quote:
Yeah, right. Uhhu.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is, om eerlijk te zijn, echt begonnen met inkakken toen jij geband en vanzelfsprekend weg was..
Jij bent een puike modquote:Op woensdag 26 november 2008 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is, om eerlijk te zijn, echt begonnen met inkakken toen jij geband en vanzelfsprekend weg was..
Nee, al toen ik mod was hierquote:Op woensdag 26 november 2008 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moeten we een reeks in het leven roepen voor kansloze singles.
Ben je op zoek?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
Wanneer dat positieverbetering oplevert heb ik er niets op tegen. Wijze raad van Ome Ludo: altijd je oogjes open houden.quote:
Dat kan ik wel gebruiken.... Die positieverbetering.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer dat positieverbetering oplevert heb ik er niets op tegen. Wijze raad van Ome Ludo: altijd je oogjes open houden.
Momenteel heb je een manke met overgewicht behepte trol met een chromosoompje meer?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken.... Die positieverbetering.
Jeweet! She can't buy me love..quote:Op woensdag 26 november 2008 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liesjemaagdenvliesje is boos op je.
Neuh!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liesjemaagdenvliesje is boos op je.
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jeweet! She can't buy me love..
Ik had hem door na haar post.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jeweet! She can't buy me love..
Er valt een pak van mijn hart.quote:
Niet, jij zit toch voornamelijk in CBL?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!
(maar nee, dat volg ik niet!)
Ik keek vandaag in de spiegelquote:
Die zien loopt voor geen meter, maar ik heb geen zin om hem te verbeteren.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:26 schreef zarGon het volgende:
Is het morgen een werkdag ofzo, dat iedereen andere onbelangrijke dingen doen...
Leg me eens uit mijn waarde, wat is werken eigenlijk?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:26 schreef zarGon het volgende:
Is het morgen een werkdag ofzo, dat iedereen andere onbelangrijkere dingen doet...
quote:![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Momenteel heb je een manke met overgewicht behepte trol met een chromosoompje meer?
Chromosoompje meer of minder maakt niet uit trouwens. We accepteren je zoals je bent. Moet wel.quote:
Eerder een retorische, we hebben het hier immer over Olep.quote:
Een werkwoord.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Leg me eens uit mijn waarde, wat is werken eigenlijk?
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Chromosoompje meer of minder maakt niet uit trouwens. We accepteren je zoals je bent. Moet wel.
Ik moest lachenquote:
Die heb ik vanmiddag nog gekeken.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Everyone has AIDS!
AIDS AIDS AIDS!
AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS!
Everyone has AIDS!
And so this is the end of our story
And everyone is dead from AIDS
It took from me my best friend
My only true pal
My only bright star (he died of AIDS)
Well I'm gonna march on Washington
Lead the fight and charge the brigades
There's a hero inside of all of us
I'll make them see everyone has AIDS
My father (AIDS!)
My sister (AIDS!)
My uncle and my cousin and her best friend (AIDS AIDS AIDS!)
The gays and the straights
And the white and the spades
Everyone has AIDS!
My grandma and my dog 'ol blue (AIDS AIDS AIDS)
The pope has got it and so do you (AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS)
C'mon everybody we got quilting to do (AIDS AIDS AIDS AIDS AIDS)
We gotta break down these baricades, everyone has
Ik moet die eens gaan downloaden, heb ik een excuus om niet te WoWenquote:Op woensdag 26 november 2008 02:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag nog gekeken.
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben, vlegel!quote:
Scherpquote:Op woensdag 26 november 2008 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben, vlegel!
Wow'enquote:Op woensdag 26 november 2008 02:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik moet die eens gaan downloaden, heb ik een excuus om niet te WoWenbwehehehehe.
Team America is zelf ook puickend, als je van droge (wc) humor houdquote:Op woensdag 26 november 2008 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wow'en
Ik had alleen het betreffende nummertje op youtube bekeken trouwens.
Die heb ik al tijden geleden gezien, ik dacht ik meldt het ff, omdat aids.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Team America is zelf ook puickend, als je van droge (wc) humor houd.
HIj mag daar blijven.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:36 schreef Olep het volgende:
EVEN AANDACHT!
Noorsbloed komt van KLB SC maar het is daar dood dus hij komt hier even naar toe!
DANK U
Ook puickend ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden geleden gezien, ik dacht ik meldt het ff, omdat aids.
Duhs, jij introduceert hem ff.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:36 schreef Olep het volgende:
EVEN AANDACHT!
Noorsbloed komt van KLB SC maar het is daar dood dus hij komt hier even naar toe!
DANK U
Hij is zo knap, `t Is een idoolquote:Op woensdag 26 november 2008 02:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Duhs, jij introduceert hem ff.
Liedje zingen! Liedje zingen!
Nee.quote:
Waarom moest ik in KLB blijven !quote:
quote:
3 bierquote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Parkinson heeft zo z'n nadelen..
Ik ben ONZ mod, veelal wel dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:40 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya Ludo![]()
Hier hang jij dus altijd rond
DOHquote:Op woensdag 26 november 2008 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben ONZ mod, veelal wel dus.
Leuke mobiel, gestolen?quote:
MacBook, MacBook.quote:
Ik heb 3 kloen, en Crane hoort daar niet bijquote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom moest ik in KLB blijven !
Heb jij soms een hekel aan mij ?
Of was Crane een kloon van jou
Hij is er vaak 's nachts dus niet iedereen weet het.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
DOH
* Noorsbloed faalt extreem
Nu je het zegt, ik had die N70 ook, tot een zekere ONZ mod meet.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Leuke mobiel, gestolen?
Saved by Olep !quote:Op woensdag 26 november 2008 02:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Hij is er vaak 's nachts dus niet iedereen weet het.
Geen faal dus.
Overdag ook meer dan mij lief is, alleen post ik minder.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Hij is er vaak 's nachts dus niet iedereen weet het.
Geen faal dus.
Wat in Odin's naam is dat voor goedjequote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef ricost het volgende:
Beter die noten dan dit
[ afbeelding ]
[TK] Acer Laptop,quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef ricost het volgende:
Beter die noten dan dit
[ afbeelding ]
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 26 november 2008 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overdag ook meer dan mij lief is, alleen post ik minder.
pssstquote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
Mijn zonnepitten zijn op en ik heb pijn aan mijn tong.
Moet je je eens voorstellen, de foto is gemaakt met een iPhone. Dat andere is mijn backup/oude telefoon.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Leuke mobiel, gestolen?
Leuke privéfoto's trouwens nog. Léuk.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had die N70 ook, tot een zekere ONZ mod meet.
Die ene met die string?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuke privéfoto's trouwens nog. Léuk.
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen, de foto is gemaakt met een iPhone. Dat andere is mijn backup/oude telefoon..
Je gebruikte zekers die luipaardprint om al die poepvlekken te maskeren?quote:
Verzuurde ex-crew?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je gebruikte zekers die luipaardprint om al die poepvlekken te maskeren?
Hell no, dude, ik niet. Mac's,quote:Op woensdag 26 november 2008 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
MacBook, MacBook.![]()
Maar jij was toch een ICT'er, die moeten niets van Mac's hebben toch?
Je komt wel een beetje negatief overquote:Op woensdag 26 november 2008 02:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je gebruikte zekers die luipaardprint om al die poepvlekken te maskeren?
Ben jij een kutuser die eigenlijk allang gebant hoort te zijn?quote:
Dat was ik. Nu ben ik er weer. Leuk?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ben jij een kutuser die eigenlijk allang gebant hoort te zijn?
Jup, 3G,quote:Op woensdag 26 november 2008 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
ff off topic, maareh:
zG, heb je een 3G of de oude?
Ik zit ganz geil op mijn 4 jaar oude PowerBook. Ik wilde een nieuwe kopen, maar vind die nieuwe minder mooi dan de oude Pro's.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hell no, dude, ik niet. Mac's,! Dat zijn mensen die er omwille alles tegen zijn, maar wanneer ik ik het eenmaal heb opgestart, zijn ze meteen stil en kijken ze bewonderingsvol mee.
.
Ik heb 3 klonen, Fipo.de.Kloon, en twee waarvan ik de naam ben vergeten.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje negatief over![]()
Ben je echt niet het orginele acount van Crane ?
Minder mooi? Uiterlijk is niet eens zo belangrijk. Toevallig vandaag de nieuwe touchpads gezien... Ganz geil ja, de hele touchpad is gewoon de (linker)muisknop.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zit ganz geil op mijn 4 jaar oude PowerBook. Ik wilde een nieuwe kopen, maar vind die nieuwe minder mooi dan de oude Pro's.
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb 3 klonen, Fipo.de.Kloon, en twee waarvan ik de naam ben vergeten.
Gewoon Leopard, werkt uitstekend. Touchpad is wel leuk ja, al beetje mee kunnen spelen bij studiegenoot.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Minder mooi? Uiterlijk is niet eens zo belangrijk. Toevallig vandaag de nieuwe touchpads gezien... Ganz geil ja, de hele touchpad is gewoon de (linker)muisknop..
4 jaar oud is wel oud, trouwens. Wat draai je daarop?
Deoxyfloxybroxy en theezetter.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb 3 klonen, Fipo.de.Kloon, en twee waarvan ik de naam ben vergeten.
Ik mag in januari eindelijk mijn iPhone ophalen. Vorig jaar was hij nog niet verkrijgbaar dus een abo voor een jaartje genomen.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Liever eentje met 2 Mbit internet overal dan andere (mindere) mogelijkheden.
Dr. Cranequote:Op woensdag 26 november 2008 02:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Niemand wil mij zeker dan even vertellen van wie Crane WEL een kloon was he ?
Die PowerBooks hebben een PPC processor toch? Werkt dat allemaal met alles dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon Leopard, werkt uitstekend. Touchpad is wel leuk ja, al beetje mee kunnen spelen bij studiegenoot.
Wanneer ik het wist misschien.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Niemand wil mij zeker dan even vertellen van wie Crane WEL een kloon was he ?
Koffiezetter, en Deoxybroxyfloxy, wie noemde mij ook alweer zo toen ik nog blauw was? Tiek toch?quote:
Dat was toch ook een kloon ?quote:
Ah nee dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 26 november 2008 03:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat was toch ook een kloon ?
Of word ik dan werkelijk waar dement.
Alles is bijna Universal. Enige probleem waar ik tegenaan gelopen ben is Adobe Premiere CS3, maar daar hebben we Final Cut voor.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die PowerBooks hebben een PPC processor toch? Werkt dat allemaal met alles dan?
lolquote:
Dan is het alleen maar een voordeel dat je een Mac hebt. iPhone werkt echt niet lekker op een Windows machine.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mag in januari eindelijk mijn iPhone ophalen. Vorig jaar was hij nog niet verkrijgbaar dus een abo voor een jaartje genomen.
Ik heb ook geen kloons voor zover ik weetquote:Op woensdag 26 november 2008 03:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben kloonloos, dat zouden er meer moeten doen.
Ik kloon toch nauwelijks.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iets in andere vorm, maar kloontjes voorzeggen is lame. Ietwat gewijzigd dus..
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kloons voor zover ik weet
LG Viewty.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar een voordeel dat je een Mac hebt. iPhone werkt echt niet lekker op een Windows machine.
Je kan er niet op wachten, eh?. Wat voor'n telefoon heb je nu dan?
3 is verdomd weinig. Ook geen R&P-kloons enzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Koffiezetter, en Deoxybroxyfloxy, wie noemde mij ook alweer zo toen ik nog blauw was? Tiek toch?
En nee, ik heb maar 3 klonen, of mijn broer fotk stiekem op me pc als ie hier op bezoek is.
Voor wie ze je me aan, vuige Turk, murp?
Niks, alleen nog geen foto geplaatstquote:Op woensdag 26 november 2008 03:06 schreef Red_Cat het volgende:
Goeiemorgen! Wat heb ik nou weer fout gedaan?
Ik heb Windows nodig (en draai dat er ook op), dus voor mij is een Intel een must.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alles is bijna Universal. Enige probleem waar ik tegenaan gelopen ben is Adobe Premiere CS3, maar daar hebben we Final Cut voor.
Dat wil je nou helemaal nietquote:Op woensdag 26 november 2008 03:06 schreef Olep het volgende:
[..]
Niks, alleen nog geen foto geplaatst
Soms hé wil ik ge-woon trollen in R&P wat voor kansloos ( sorryquote:Op woensdag 26 november 2008 03:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
3 is verdomd weinig. Ook geen R&P-kloons enzo?
Even zoeken. Het was wel een gedeelde kloon.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ja opbiechten van R&P kloons, lachen!
Ik heb er een iPhone theme op.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's bijna net zo goed al een iPhone..
Dit is trouwens mijn lekkere kloon.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even zoeken. Het was wel een gedeelde kloon..
Oe oe, ken ik die kloon?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even zoeken. Het was wel een gedeelde kloon..
De neus geeft teveel weg.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:08 schreef Fluidox het volgende:
[..]
Dit is trouwens mijn lekkere kloon.
Da's net zoals mensen die hun hele Windows pimpen met OS X style.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb er een iPhone theme op.
Maki-maki. is de replica van dit account, geen gedeelde.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:08 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Oe oe, ken ik die kloon?
Maki?
True.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's net zoals mensen die hun hele Windows pimpen met OS X style..
Zeg, wat ik me nu afvraagquote:Op woensdag 26 november 2008 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maki-maki. is de replica van dit account, geen gedeelde.
Jimbo.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:10 schreef Red_Cat het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanavond?
Werkze en sterkte,quote:Op woensdag 26 november 2008 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
True.
Ik ga de stealthmode maar eens opzoeken. Nog ff wat werk verrichten.
Niets? Niet dat ik weet dat er (zoveel) geprullenbakt zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:11 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Zeg, wat ik me nu afvraag
Hoeveel klonen van murp zitten er nu eigs in de vuilnisbak?
Maartel.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:14 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, van wie is VisWijf er nu één?
Hopelijk leest hij niet mee en trommelt hij hem weer op.quote:
Is die zo verschrikkelijk dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij niet mee en trommelt hij hem weer op.
Que?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt de rechten toch, Ludo. Bestanden snel op beschadigingen checken?.
Ja!quote:
Oh laat maar, ik zie het al.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Column: elitair doen, niet stoer maar zielig!!!.
Nee, water is transparant.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:31 schreef YoWilly het volgende:
Oja, water is nat
Je moeder.. dat is ook je vader!!!111quote:Op woensdag 26 november 2008 03:33 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ook ja...en nat net als je moeder.
Het is ook jou vader, vraag maar aan je ma.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:34 schreef Olep het volgende:
[..]
Je moeder.. dat is ook je vader!!!111
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:36 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Het is ook jou vader, vraag maar aan je ma.
Olep, krijg geen last van je hartklep! Anders wordt je misschien niet meer wakker en dan is het leven een stuk minder interessant.....voor jou dan.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:44 schreef Olep het volgende:
Slapen moet ook maar een keer. Tot de volgende keer! het was leuk en bedankt voor de pm met tieten zarGonEn ludo jij bent ook tof
Noorsbloed succes nog!
Van een afstand zijn ze allemaal o zo tof en zielig.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Vals Alarm![]()
Het was de buurtzwerver ..
Wel aardige kerel
van een afstandje
Het is bijna onmogelijk om dichterbij te komenquote:Op woensdag 26 november 2008 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van een afstand zijn ze allemaal o zo tof en zielig..
quote:Op woensdag 26 november 2008 04:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Deze kerel stinkt zo erg dat zelfs vuilniswagens om hem heen rijden
Moah niet op die kerel.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moah niet op die kerel.
Ik geef hem altijd een kopje koffie en ren dan weer een meter of 3 bij hem uit de buurt, het liefst op de plaats waar hij wind tegen heeft.
quote:Op woensdag 26 november 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Moah niet op die kerel.
Ik geef hem altijd een kopje koffie en ren dan weer een meter of 3 bij hem uit de buurt, het liefst op de plaats waar hij wind tegen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |