Jouw moeder is zo'n hoer. Dat zelfs je portemonnee zegt: Jezus, dit is het niet waard.quote:
Als ik op het juiste moment een euro had gevonden, was ik je vader geweest.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo'n hoer. Dat zelfs je portemonnee zegt: Jezus, dit is het niet waard.
Zijn mooie ronde aantal, wat doe je?!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trouwens note gegeven voor dit baggerpareltje. En dat grap was Meki-gerelateerd..
Nu is het een palindroom. Een natte,quote:Op woensdag 26 november 2008 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn mooie ronde aantal, wat doe je?!
En een bende rovers van de ronde tafel.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu is het een palindroom. Een natte,.
Want jij zit niet op woensdagnacht op FOK! om 1:25.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Jimbo het volgende:
cerror , zoek een echt leven ipv een achter de pc
misschien dat je dan opeens een veel leuker leven heb
Willen we eens ongegeneerd losgaan, komt deze vriendelijke vrind weer eens grappig doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg c.
Niet om het één of het ander, maar de moppentrommel staat tussen de centrale topics hè!![]()
![]()
"RED_CATquote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Jimbo het volgende:
Like we care.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg c.
Niet om het één of het ander, maar de moppentrommel staat tussen de centrale topics hè!![]()
![]()
Wees niet zo'n enorme hypocriet jij leeg wezen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:24 schreef Jimbo het volgende:
Dat krijg je wanneer je een heuse change of plans hebt moeten doen. Mijn hele dinsdagavond omgegooid en nu zit ik hier.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Willen we eens ongegeneerd losgaan, komt deze vriendelijke vrind weer eens grappig doen.
Dan hoor je juist schijt te hebben, dude. Laat de woede uit je vloeien.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je een heuse change of plans hebt moeten doen. Mijn hele dinsdagavond omgegooid en nu zit ik hier.
Krijg aambeistoornis.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Een beetje geforceerd c, zou niet nodig moeten zijn in ONZ.
Maar kuddows voor het initiatief
Zo hé! Die is goed met smileys. Maar is hij ook goed in woorden?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:31 schreef RoW_0 het volgende:
ik heb je mama gebonked TS
Nóg een Turk met humor.quote:
Zeg doe eens wat aan die geluidmakende banner. Het lijkt verdomme net of ik me in Burgers Zoo bevindt!quote:
Zet je geluid nou maar gewoon uit, janksnor.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg doe eens wat aan die geluidmakende banner. Het lijkt verdomme net of ik me in Burgers Zoo bevindt!
Ik wil wedden dat het beter smaakt dan mijn suggestie.quote:
Onder het mom van in stilte zullen wij FOK!en?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zet je geluid nou maar gewoon uit, janksnor..
Zelfs je anale uitscheiding smaakt beter.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat het beter smaakt dan mijn suggestie.
Ik heb geen banners, ik heb een aboquote:Op woensdag 26 november 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg doe eens wat aan die geluidmakende banner. Het lijkt verdomme net of ik me in Burgers Zoo bevindt!
Ja, BAGGERTOPICquote:Op woensdag 26 november 2008 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo hé! Die is goed met smileys. Maar is hij ook goed in woorden?
Je kan ook gewoon weg hoor. Take a hint.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onder het mom van in stilte zullen wij FOK!en?
Ik ben een arme student welke dat geld liever aan andere dingen uitgeeft.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen banners, ik heb een abo
Man, je zou eens moeten beleggen.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben een arme student welke dat geld liever aan andere dingen uitgeeft.
Ik heb nog wel 14.000 op mijn spaarrekening staan.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Man, je zou eens moeten beleggen..
Jijskebeurt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |