SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat zijn dus gewoon dezelfde foto's als op OHIH.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:18 schreef bork het volgende:
[..]
Heeft ie al gereageerd, ik kan hem pm'en, ben ook rood op GoT
Binnenvaart geen optie voor bepaalde gevallen?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zijn dus gewoon dezelfde foto's als op OHIH.
Btw, cargotreinen door dichtbevolkt gebied weren? Goed plan! Moet er alleen nog een leuke omleidingsroute worden gevonden, want rijden moeten ze toch... en spoorlijnen liggen nou meestal in dichtbevolkt gebied. Iets met geschiedenis enzo.
Joh, krijgt die boot een ongeluk precies onder dezelfde spoorbrug, nee, daar heb je veel aan.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenvaart geen optie voor bepaalde gevallen?
Dan pakt de vingerverf brigade maar wat extra spoorstaven, dwarsliggers, portalen en draad.. bouwen ze maar een spoor er omheenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joh, krijgt die boot een ongeluk precies onder dezelfde spoorbrug, nee, daar heb je veel aan.
M.a.w., ook de binnenvaart komt langs bepaalde drukke gebieden, stel je voor dat een chloorboot een ongeluk krijgt op de Rijn bij Arnhem, dan maakt het dus geen zak meer uit. Alleen met het verschil dat de teringbende door het water ook meteen tig kilometer stroomafwaarts terecht komt.
Ik zie er alleen maar voordelen in. Het water is meteen ontsmet en kan gebruikt worden als openluchtzwembadquote:Op woensdag 26 november 2008 17:12 schreef von_Preussen het volgende:
Joh, krijgt die boot een ongeluk precies onder dezelfde spoorbrug, nee, daar heb je veel aan.
M.a.w., ook de binnenvaart komt langs bepaalde drukke gebieden, stel je voor dat een chloorboot een ongeluk krijgt op de Rijn bij Arnhem, dan maakt het dus geen zak meer uit. Alleen met het verschil dat de teringbende door het water ook meteen tig kilometer stroomafwaarts terecht komt.
Das de nieuwe combinatie tussen de stoptrein van Groningen naar Zwolle met de Intercity tussen Leeuwaren zwolle, die vervolgens als intercity verder gaat richting het westen.quote:
Yup, en je houdt er nog geen eens een branderig gevoel aan je ogen over, wat zeg ik, je houdt überhaupt geen ogen over.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie er alleen maar voordelen in. Het water is meteen ontsmet en kan gebruikt worden als openluchtzwembad
Is al oud. Ik was er destijds toevallig bij, heb in juni al wat foto's gepost geloof ik.quote:
kan me niet schelen dattie oud isquote:Op woensdag 26 november 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al oud. Ik was er destijds toevallig bij, heb in juni al wat foto's gepost geloof ik.
Kom anders nog even een keer met je Diesel bij ACTS - Hoe lang nog filmpjequote:Op woensdag 26 november 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al oud. Ik was er destijds toevallig bij, heb in juni al wat foto's gepost geloof ik.
Neuh, valt mee. In België rijden er al enige tijd CityRails rond met LEDjes.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef Brembo het volgende:
Ik zag vandaag Plan V 918 met led lampjes aan een kant, nieuwe trend
Minder storings gevoelig?quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef Brembo het volgende:
Ik zag vandaag Plan V 918 met led lampjes aan een kant, nieuwe trend
Echt lelijke dingen imho. Dit ontwerp vond ik mooier:quote:Op woensdag 26 november 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, valt mee. In België rijden er al enige tijd CityRails rond met LEDjes.
Brussel-Noord, 20 april 2008. Treinstel 982 vertrekt aanstonds als L-trein naar Dendermonde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |