quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:04 schreef Soury het volgende:
Hebben we allemaal pret
Inzending tot nu toe
Blomst !! Erg naakt
Ikke
Fan![]()
Ian die zijn buik inhoud !! verder niks mis mee
Gert Overmoedig en onnodig Maar wel lefMod nog een sausie op
CopyCat heeft het copieeren vet in de vingers.. Zelfs de tieten zijn plat![]()
Liesjes borstjes !! Handig geen airbags nodig ..
WJ Doet ook mee .. Je kan hem huren al gaat ie vet schuren.
Doe er voorzichtig mee anders spoelt ie richting zee !!
De piem van Lekker Simpel
Qua snert win je met flag en wimpel
Die is echt naar![]()
Coos wil ook meer chatten op fok.
Bij deze een Coos Lok !
Ga er achteraan !!!
En zoek Coos zijn banaan![]()
Ja die ene Bart hij denkt je kent me wel..
Pussy eerste klas en praatjes erg snel.
Nou dames snel komt in ie niet of zit je in de knel
Hier de ene dan.. Ik heb liever een gezwel
Had je CS ?? Verdomme zo staat het ook in mijn gedichtquote:Op woensdag 26 november 2008 00:19 schreef CarOnline het volgende:
Kut, dat zijn mn initialen![]()
Het moet SC zijn![]()
Geheeeeeeeeeeert!!!
Oh ja!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
LOL, Kopieer ff de OP van Soury dan?
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
JAAAAHHH!!! WAAR BLIJFT DIE KUTMONGOOL!!
![]()
![]()
Coolquote:
Homoquote:
Als je nou koffie haalt bij Mac Donnalds, kun je ze nog aanklagen ookquote:Op woensdag 26 november 2008 00:24 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ff de cola gepakt en zit er klaar voor
[ afbeelding ]
wbquote:
quote:De tiet van NZ Wat een loeder !!
Ohh tis die van haar moeder !!
Tiet ging niet leeg en bleef maar vol
NZ.. Ging al vroeg voor de alcohol
Wàt een elegantiequote:Op woensdag 26 november 2008 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
En misschien het broertje van Cc?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:29 schreef CarOnline het volgende:
Die van NZ pakt ie niet?
Raaar![]()
Nou van NZ dus nog:
[..]
Nee! Die vind ik te vies om met mn muis op te klikken *ril*quote:Op woensdag 26 november 2008 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En misschien het broertje van Cc?
(Vind dat ze dat wel verdient, nadat ze hem in een ander topic plaatste!)
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee! Die vind ik te vies om met mn muis op te klikken *ril*
Ik zet elke avond m'n schoen, maar er komt nooit wat inquote:Op woensdag 26 november 2008 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
Als jullie vanavond of morgen jullie schoenje zetten, doet de sint er misschien wel iets lekkers/leuks in
Meet3.jpgquote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha echt niet!!
Eh welke bedoel jij?
Nee!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zet elke avond m'n schoen, maar er komt nooit wat in
Goed idee !!! Ik post mijn schoen ffquote:Op woensdag 26 november 2008 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
Als jullie vanavond of morgen jullie schoenje zetten, doet de sint er misschien wel iets lekkers/leuks in
Zie dat wijf rechts eens afgunstig naar jouw lekkere cola loenzen dan!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Getsie!! Met zijn plasser! Nee toch!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Meet3.jpg
Niet doen hoor!
Dan kwakt Ian hier de hele boel onder, met zijn plasser!
Ben je wel zoet geweest?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed idee !!! Ik post mijn schoen ff
[ afbeelding ]
Kan best wel veel in !!
Jahhaahaaaaaquote:
Jaaa!!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:55 schreef CarOnline het volgende:
Gert kan je ff van Centraal Station Slow Chat maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan best wel weinig in hoor !!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen maar een foto van mijn laars plaatsen
Ik zing elke morgenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!Niet als je niet zingt, nee!
Oh ja dank ik heb een fout gemaakt in mijn gedicht.. CS ipv SCquote:Op woensdag 26 november 2008 00:55 schreef CarOnline het volgende:
Gert kan je ff van Centraal Station Slow Chat maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grazie millequote:Op woensdag 26 november 2008 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat betreft die meet pics.. misschien morgenavond, als we gaan neuten.![]()
Truste!
Ja, ik had er ookal moeite meequote:Op woensdag 26 november 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dank ik heb een fout gemaakt in mijn gedicht.. CS ipv SC
Ik schat 2 zakken pepernoten!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar kan best wel weinig in hoor !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, bij nader inzien, pot dan.quote:
daar gaat pas wat in!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen maar een foto van mijn LIESlaars plaatsen
Vanwaar die conclusie?quote:Op woensdag 26 november 2008 01:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja, bij nader inzien, pot dan.
Die fout maak ik al jaren. Kan het niet meer aanpassenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik had er ookal moeite mee
thanks!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
gezellig dat je meepost trouwens, dat wilde ik nog ff zegen!
Geef het wat dagen, je ritme past zich vanzelf aan!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
thanks!![]()
Niet meer lang btw......ben moe..................
Ik weet het. Kijk maar in mijn post geschiedenis. 02.30 uur tijdens DGK was dagelijkse kost.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geef het wat dagen, je ritme past zich vanzelf aan!![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die fout maak ik al jaren. Kan het niet meer aanpassen
Ja ik weet het, ik heb veel gemist hier! Voornamelijk veel ruzie's ook, ik was zoo anti Huub!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik weet het. Kijk maar in mijn post geschiedenis. 02.30 uur tijdens DGK was dagelijkse kost.
Ja kwam pas om14:00 uur eruit waggelenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben jij ook heul nog wakker?
Ik ga hem morgen voor je painten!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ja, bij elke schoen moet natuurlijk wel een wortel en een (sinterklaas)youtube
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kwam pas om14:00 uur eruit waggelen
We gaan schoenen painten !! met inhoud oh fuck mijn CS is naar de klote !!quote:Op woensdag 26 november 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen voor je painten!
17:00quote:Op woensdag 26 november 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kwam pas om14:00 uur eruit waggelen
Ah joh!wat maakt t uit! Ieder zn ding toch! Hopen op een 2de versie (ik wel tenminste)quote:Op woensdag 26 november 2008 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik heb veel gemist hier! Voornamelijk veel ruzie's ook, ik was zoo anti Huub!
Ik ben vergeleken met jou een n00b!
Of je moet een piem in je schoen willenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan schoenen painten !! met inhoud oh fuck mijn CS is naar de klote !!
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ah joh!wat maakt t uit! Ieder zn ding toch! Hopen op een 2de versie (ik wel tenminste)
Whoppa, in de herkansing!
Nightynight!
Gelukkig zie ik 's ochtends nog daglichtquote:
Dan is het weer donker !!quote:
Nooitquote:Op woensdag 26 november 2008 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Wanneer ben ik eigenlijk newbie-af?
Nee nooit iid ik ben het ookquote:Op woensdag 26 november 2008 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Eerst een ban op je naam krijgenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Heee vreemde vogelquote:Op woensdag 26 november 2008 01:29 schreef Coos het volgende:
Er staat tieten en Piemels in het topic en ineens komen er allelei vreemde vogels in de SC.![]()
Nou Manu kom maar op met dat piemeltje.![]()
Caro, gooi op die tieten.![]()
Greet zal ik nog even iets compromiterends van de BBQ posten?
Ben bang dat de vriezer echt vol zit nuquote:Op woensdag 26 november 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat we straks de tieten van de buurvrouwen van LS krijgen.
Hij verteld ze gewoon dat het voor een goed doel is.
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat de vriezer echt vol zit nu
Hij zal toch wel snappen dat ie er alleen maar foto's van moet maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat de vriezer echt vol zit nu
Mag niet van mamsquote:Op woensdag 26 november 2008 01:29 schreef Coos het volgende:
Nou Manu kom maar op met dat piemeltje.![]()
Nee sorry ik ben er ook eenquote:
Ik geloof dat het voor jou vanavond met de handjes boven de dekens slapen wordt.quote:
Ik schrijf wel een briefje voor je moeder.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als je deze SC weet te redden
Z'n medicijnen zijn nog niet echt uitgewerkt.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet?![]()
We hebben Ian nodig, het is opeens heel druk!
Graag gedaan Coos .. Hoop niet dat de blaasontsteking is overgewaaidquote:Op woensdag 26 november 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof dat het voor jou vanavond met de handjes boven de dekens slapen wordt.![]()
Effe stukkie keukenrol pakken. Heb me hele toetsenbord onder geniest. Soury heeft me aangestoken!
Zelfs als ie alleen isquote:Op woensdag 26 november 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Graag gedaan Coos .. Hoop niet dat de blaasontsteking is overgewaaid
Watjequote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook maar naar bed. Ik heb nu al voor de 5e dag hoofdpijn.
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Koppijn is kutquote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Moet je even wat gaan smokenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Ja ik weet het.quote:
Gooi al je charmes in de strijd Lies, je kan hetquote:Op woensdag 26 november 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die bewaar ik lekker voor mezelfquote:Op woensdag 26 november 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat we straks de tieten van de buurvrouwen van LS krijgen.
Hij verteld ze gewoon dat het voor een goed doel is.
Dit is die van mij nou ja erger geen bankjes !!! Maar wel vet gezellig somsquote:Op woensdag 26 november 2008 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik weet het.![]()
Tenzij.... er binnen vijf minuten een foto staat van het rookhok van Lies. Die hadden we nog te goed.
Of heeft dat luie wijf dat hok nog steeds niet opgeruimd?
Je kunt er ook even een livestreampje tegen aan gooien met je nieuwe webcamquote:Op woensdag 26 november 2008 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bewaar ik lekker voor mezelf
Als ik die al zou hebben
Ziet er warm en gezellig uitquote:Op woensdag 26 november 2008 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is die van mij nou ja erger geen bankjes !!! Maar wel vet gezellig soms![]()
[ afbeelding ]
Ja Hidi tis kut maar niet anders !! Roken mag niet meer .. Maar moet je zeggen dat het wel vermakelijk is.. Zeker als ik late uren werk. Dan kom je de zelfde gasten weer tegen. Best wel sociaalquote:
Ik hou er niet zo van om in een hokje geplaats te wordenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Hidi tis kut maar niet anders !! Roken mag niet meer .. Maar moet je zeggen dat het wel vermakelijk is.. Zeker als ik late uren werk. Dan kom je de zelfde gasten weer tegen. Best wel sociaal
Vind eigenlijk een windvrij droog afdakje wel voldoende, heb ik thuis ookquote:Op woensdag 26 november 2008 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om in een hokje geplaats te worden
Ik zal en moet rokenquote:Op woensdag 26 november 2008 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om in een hokje geplaats te worden
Roken doe ik voor mijn plezier, alleen als het echt moet rook ik buiten in de kou.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk een windvrij droog afdakje wel voldoende, heb ik thuis ook
Zit hier iemand met astma, dus als ze thuis is kan ik op zeker naar buitenquote:Op woensdag 26 november 2008 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Roken doe ik voor mijn plezier, alleen als het echt moet rook ik buiten in de kou.
Kan aan mij liggen maar uhhh geen doorkomen aan. Probeer deze esquote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik recht zit:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0678.jpg
Als ik naar rechts kijk:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0682.jpg
Geen sporen, of aanwijzingen van drugs!
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar uhhh geen doorkomen aan. Probeer deze es
http://nl.tinypic.com/
Is dat je rookhok?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik recht zit:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0678.jpg
Als ik naar rechts kijk:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0682.jpg
Zeker ik ga slapen ... en nu echt zonder watervallen en pisnichtenquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker ik ga slapen ... en nu echt zonder watervallen en pisnichten
Slaap lekker enzo denk ik danquote:Op woensdag 26 november 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker ik ga slapen ... en nu echt zonder watervallen en pisnichten
WHAHAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
(en vooral niet denken aan dat plaatje wat Fan poste, met die ranzige ballen!)
Gek mens!
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik recht zit:
Als ik naar rechts kijk:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
WHAHAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Een kast?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er nou rechts in de hoek op foto 1?
Een vrouw die vistquote:Op woensdag 26 november 2008 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een kast?
En hengels in een door mijn schoonmoeder gemaakte vistas.
Vissen is leuk!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vrouw die vist![]()
(wie post even de youtube?)
*burp!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vissen is leuk!![]()
Vroeger deed ik veel nachtvissen en peuren met vrienden. Tof!
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar even een broodje baopao maken
fijn, bedankt.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar even een broodje baopao maken
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent voor mij uit de tijd dat ik nog schattig en braaf was
Vorige eeuw ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent voor mij uit de tijd dat ik nog schattig en braaf was
Wil je even normaal doen, luisje?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.
Ohwja, en zomer!
Goh..gezellig..quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.
Ohwja, en zomer!
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je gaat peuren met vrienden.... denk ik niet meteen aan dat je samen gezellig wormen tot een klosje gaat binden.. vandaar.
Er is ook bier bijquote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je gaat peuren met vrienden.... denk ik niet meteen aan dat je samen gezellig wormen tot een klosje gaat binden.. vandaar.
Ik dacht aan het aanbrengen van peurschuimquote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is ook bier bij![]()
En kampvuur![]()
En keiharde muziek
Totdat oom agent er een einde aan maaktquote:Op woensdag 26 november 2008 03:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is ook bier bij![]()
En kampvuur![]()
En keiharde muziek
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totdat oom agent er een eigen aan maakt
Alleen bier...niet het kampvuur en muziekquote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat stond ook in de post van Lies
Heb wel ooit meegemaakt dat een boer ons achterna zat te rennen omdat we z'n koeien zaten te pesten onder het vissenquote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totdat oom agent er een einde aan maakt
Ik denk dat ie jou dan een dag je de cel in peurtquote:
Tja dat weet je he, kom je aan zijn koeien, kom je aan hemquote:Op woensdag 26 november 2008 03:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb wel ooit meegemaakt dat een boer ons achterna zat te rennen omdat we z'n koeien zaten te pesten onder het vissen
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja dat weet je he, kom je aan zijn koeien, kom je aan hem
Ik eet ook geen visquote:Op woensdag 26 november 2008 03:15 schreef Sug4r het volgende:
Nou voor mij geen paling..ik weet wat die beesten eten n.l.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar Nike's lopen toch iets sneller dan klompen. Klompen komen daarentegen wel iets harder aan
Ajbquote:Op woensdag 26 november 2008 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn nagellak wil niet drogen mensen, help 's?
Ik zou je fohn eens aanzettenquote:Op woensdag 26 november 2008 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn nagellak wil niet drogen mensen, help 's?
Als het niet op waterbasis is wel?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij helpt in koud water dompelen ook.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom krijg ik alleen antwoord van mannen/shemales?
Weet ik nietquote:Op woensdag 26 november 2008 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom krijg ik alleen antwoord van mannen?
Heb je nou mijn "shemales" weggehaald?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Weer een klacht, we zijn goed bezig om een eigen SC in KLB te krijgen
Ja, "SHEMALES" heeft MANU weggehaaldquote:Op woensdag 26 november 2008 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou mijn "shemales" weggehaald?
verdacht.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, "SHEMALES" heeft MANU weggehaalt
Stond dat er dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je nou mijn "shemales" weggehaald?
quote:
Bedankt, Dr. Heidi.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ontkenning is een psychologisch afweermechanisme. Het verschijnsel treedt op als iemand wordt geconfronteerd met gevoelens of emoties die moeilijk of helemaal niet te accepteren zijn. De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psychologie)
Ik wel, want ik ben ******sexy.quote:Op woensdag 26 november 2008 03:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ik gebruik tenminste geen nagellak
nepnagels, nog ergerquote:Op woensdag 26 november 2008 03:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ik gebruik tenminste geen nagellak
Ben je blij offe... ??quote:
Ook nietquote:
Moet jij morgen niet werken?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ook niet
Ik heb altijd wel een string aan op het strand
okquote:Op woensdag 26 november 2008 03:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is net gekomen, laat haar even op adem komen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze is net gekomen, laat haar even op adem komen.
Moet je ook mijn droger gebruiken, berelulquote:Op woensdag 26 november 2008 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier, nou zit er nagellak aan mijn ringvinger, lullo's.
KOUD WATER, DROOGRIJER!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je ook mijn droger gebruiken, berelul
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stuur je het filmpje zo, even decoden.
Doe dan maar een tet foto, zou Ian zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrolijk! (Ik heb vanavond slap gelegen om de SC)
GOEIE!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe dan maar een tet foto, zou Ian zeggen
Jawel, maar ik werk niet veel, ben bezig met laatste jaar van studie, dus ben daar vrij druk meequote:
Wat studeer je dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik werk niet veel, ben bezig met laatste jaar van studie, dus ben daar vrij druk mee
En waarom niet?quote:
Oh, mogen wij geen leuke SC hebben?quote:
Dat spijt mij dan ten zeerste!quote:Op woensdag 26 november 2008 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waarom niet?
Je hebt zojuist Hidi, Manu EN mij (<< en da's het ergste) teleurgesteld.
Leg maar 's uit jongedame.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben nu master management aan het afronden
Je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 26 november 2008 03:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat spijt mij dan ten zeerste!
Echter een tetten pic zou nog teleurstelender zijn!
En wanneer ga je het hier eens managen?quote:
Nooitquote:Op woensdag 26 november 2008 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wanneer ga je het hier eens managen?
Tetten painten, wel een uitdagingquote:Op woensdag 26 november 2008 03:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien wil ze er een paint van maken?
Te moeilijk?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat spijt mij dan ten zeerste!
Echter een tetten pic zou nog teleurstelender zijn!
Management van mijn penis?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben nu master management aan het afronden
Zit je nou weer met 2 accounts te posten?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo?
Die tetten van jou mogen er best zijn.
Ongerelateerde smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit keer niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je nou weer met 2 accounts te posten?
quote:
Neem aan dat je daar zelf wel voor kunt zorgenquote:
Mwoah, als jij geen andere studie doet hoef ik er niet aan te denken.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat je daar zelf wel voor kunt zorgen
Anders heb je denk ik een probleem denk ik dan
sjesus ben jij nog niet naar bed geweest ?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn jullie aan het ruziemaken?
* liesje1979 *is te lui om terug te lezen!
Wat?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
is het interessant genoeg om terug te lezen stelletje rukkers ?![]()
![]()
ik ben alweer wakker ........ als ik nu sigaretten had liggen hier stak ik er drie tegelijk op
Nee.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sjesus ben jij nog niet naar bed geweest ?
Neuh, biertje?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb jij dat kind de hele nacht wakker gehouden
Heb je tieten dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zullen we vriendjes worden ?
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je tof bent.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zullen we vriendjes worden ?
Fan skattie!quote:Op woensdag 26 november 2008 04:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
is het interessant genoeg om terug te lezen stelletje rukkers ?![]()
![]()
ik ben alweer wakker ........ als ik nu sigaretten had liggen hier stak ik er drie tegelijk op
PM een foto en ik geef je een eerlijke mening.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah.......... niet de moeite
o ja?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je tof bent.
Tieten. Enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja?![]()
hoe tof?
waarom tof?
vertel ..........
Euh, momentje...quote:Op woensdag 26 november 2008 04:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je nog meer onderwerpen waar we over kunnen praten of is het alleen tieten enzo.......
Nee, ik deed meer dan 1 zin typen.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en toen was het stil........
mag ik even iets aan liesje vragen?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, momentje...
*doet door kaartjes bladeren...
Ik heb tieten en bier.
Dat was 'm wel zo'n beetje.
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mag ik even iets aan liesje vragen?
Ja, ik moest stil zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
god wat duurdt dat allemaal lang.........
Soms deed ik wel eens schilderen....quote:Op woensdag 26 november 2008 04:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Lies..........?
waarom staat er een schildersezel in jou rookhok?
[ afbeelding ]
even uitgebreide uitleg jah........
Krijg ik dan nu tieten?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
god wat duurdt dat allemaal lang.........
Zonde van de doeken.quote:Op woensdag 26 november 2008 04:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms deed ik wel eens schilderen....Maar de resultaten zijn errug slecht, dus die gooi ik altijd weg!
Zullen we sexy msn'en?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NAH........... nu niet meer je kan meer los
ow...... owkee........quote:Op woensdag 26 november 2008 04:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms deed ik wel eens schilderen....Maar de resultaten zijn errug slecht, dus die gooi ik altijd weg!
ga je dan koffie zetten?quote:Op woensdag 26 november 2008 04:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet?![]()
Waarom niet?![]()
Serieus, waarom niet?
Goeiequote:Op woensdag 26 november 2008 04:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ga je dan koffie zetten?
Dat deed ik samen met Leandra DGK SC #12quote:Op woensdag 26 november 2008 04:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat doe ik hier eigenlijk![]()
![]()
![]()
o Ja de SC redden
ja daaaaaaaaaaaag ik ga effe een jaar teruglezenquote:Op woensdag 26 november 2008 05:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat deed ik samen met Leandra DGK SC #12
lees je in.
Nein, ik heb gehoord dat je tof bent.quote:Op woensdag 26 november 2008 05:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik ben toftoch?
zei je net zelluf.........
We hebben een Fquote:Op woensdag 26 november 2008 04:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat doe ik hier eigenlijk![]()
![]()
![]()
o Ja de SC redden
KLOTENEWBIE!quote:Op woensdag 26 november 2008 05:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaaaaag ik ga effe een jaar teruglezen
quote:Op woensdag 26 november 2008 05:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik heb gehoord dat je tof bent.
Mijn mening komt nog.
waarschijnlijk iets met scheldwoorden.
quote:Op woensdag 26 november 2008 05:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, ik heb gehoord dat je tof bent.
Mijn mening komt nog.
waarschijnlijk iets met scheldwoorden.
hij kan beter schelden tegen mij dan tegen jou Liesquote:Op woensdag 26 november 2008 05:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen scheldwoorden tegen fan!
Ja dat denk ik ook wel!quote:Op woensdag 26 november 2008 05:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij kan beter schelden tegen mij dan tegen jou Lies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |