Heee vreemde vogelquote:Op woensdag 26 november 2008 01:29 schreef Coos het volgende:
Er staat tieten en Piemels in het topic en ineens komen er allelei vreemde vogels in de SC.![]()
Nou Manu kom maar op met dat piemeltje.![]()
Caro, gooi op die tieten.![]()
Greet zal ik nog even iets compromiterends van de BBQ posten?
Ben bang dat de vriezer echt vol zit nuquote:Op woensdag 26 november 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat we straks de tieten van de buurvrouwen van LS krijgen.
Hij verteld ze gewoon dat het voor een goed doel is.
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat de vriezer echt vol zit nu
Hij zal toch wel snappen dat ie er alleen maar foto's van moet maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat de vriezer echt vol zit nu
Mag niet van mamsquote:Op woensdag 26 november 2008 01:29 schreef Coos het volgende:
Nou Manu kom maar op met dat piemeltje.![]()
Nee sorry ik ben er ook eenquote:
Ik geloof dat het voor jou vanavond met de handjes boven de dekens slapen wordt.quote:
Ik schrijf wel een briefje voor je moeder.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als je deze SC weet te redden
Z'n medicijnen zijn nog niet echt uitgewerkt.quote:Op woensdag 26 november 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet?![]()
We hebben Ian nodig, het is opeens heel druk!
Graag gedaan Coos .. Hoop niet dat de blaasontsteking is overgewaaidquote:Op woensdag 26 november 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof dat het voor jou vanavond met de handjes boven de dekens slapen wordt.![]()
Effe stukkie keukenrol pakken. Heb me hele toetsenbord onder geniest. Soury heeft me aangestoken!
Zelfs als ie alleen isquote:Op woensdag 26 november 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Graag gedaan Coos .. Hoop niet dat de blaasontsteking is overgewaaid
Watjequote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook maar naar bed. Ik heb nu al voor de 5e dag hoofdpijn.
quote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Koppijn is kutquote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Moet je even wat gaan smokenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Ja ik weet het.quote:
Gooi al je charmes in de strijd Lies, je kan hetquote:Op woensdag 26 november 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die bewaar ik lekker voor mezelfquote:Op woensdag 26 november 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat we straks de tieten van de buurvrouwen van LS krijgen.
Hij verteld ze gewoon dat het voor een goed doel is.
Dit is die van mij nou ja erger geen bankjes !!! Maar wel vet gezellig somsquote:Op woensdag 26 november 2008 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik weet het.![]()
Tenzij.... er binnen vijf minuten een foto staat van het rookhok van Lies. Die hadden we nog te goed.
Of heeft dat luie wijf dat hok nog steeds niet opgeruimd?
Je kunt er ook even een livestreampje tegen aan gooien met je nieuwe webcamquote:Op woensdag 26 november 2008 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bewaar ik lekker voor mezelf
Als ik die al zou hebben
Ziet er warm en gezellig uitquote:Op woensdag 26 november 2008 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is die van mij nou ja erger geen bankjes !!! Maar wel vet gezellig soms![]()
[ afbeelding ]
Ja Hidi tis kut maar niet anders !! Roken mag niet meer .. Maar moet je zeggen dat het wel vermakelijk is.. Zeker als ik late uren werk. Dan kom je de zelfde gasten weer tegen. Best wel sociaalquote:
Ik hou er niet zo van om in een hokje geplaats te wordenquote:Op woensdag 26 november 2008 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Hidi tis kut maar niet anders !! Roken mag niet meer .. Maar moet je zeggen dat het wel vermakelijk is.. Zeker als ik late uren werk. Dan kom je de zelfde gasten weer tegen. Best wel sociaal
Vind eigenlijk een windvrij droog afdakje wel voldoende, heb ik thuis ookquote:Op woensdag 26 november 2008 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om in een hokje geplaats te worden
Ik zal en moet rokenquote:Op woensdag 26 november 2008 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om in een hokje geplaats te worden
Roken doe ik voor mijn plezier, alleen als het echt moet rook ik buiten in de kou.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk een windvrij droog afdakje wel voldoende, heb ik thuis ook
Zit hier iemand met astma, dus als ze thuis is kan ik op zeker naar buitenquote:Op woensdag 26 november 2008 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Roken doe ik voor mijn plezier, alleen als het echt moet rook ik buiten in de kou.
Kan aan mij liggen maar uhhh geen doorkomen aan. Probeer deze esquote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik recht zit:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0678.jpg
Als ik naar rechts kijk:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0682.jpg
Geen sporen, of aanwijzingen van drugs!
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar uhhh geen doorkomen aan. Probeer deze es
http://nl.tinypic.com/
Is dat je rookhok?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik recht zit:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0678.jpg
Als ik naar rechts kijk:
http://s182.photobucket.com/albums/x113/anneliesje1979/?action=view¤t=IMG_0682.jpg
Zeker ik ga slapen ... en nu echt zonder watervallen en pisnichtenquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker ik ga slapen ... en nu echt zonder watervallen en pisnichten
Slaap lekker enzo denk ik danquote:Op woensdag 26 november 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker ik ga slapen ... en nu echt zonder watervallen en pisnichten
WHAHAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker!
(en vooral niet denken aan dat plaatje wat Fan poste, met die ranzige ballen!)
Gek mens!
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik recht zit:
Als ik naar rechts kijk:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
WHAHAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Een kast?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er nou rechts in de hoek op foto 1?
Een vrouw die vistquote:Op woensdag 26 november 2008 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een kast?
En hengels in een door mijn schoonmoeder gemaakte vistas.
Vissen is leuk!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vrouw die vist![]()
(wie post even de youtube?)
*burp!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vissen is leuk!![]()
Vroeger deed ik veel nachtvissen en peuren met vrienden. Tof!
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar even een broodje baopao maken
fijn, bedankt.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar even een broodje baopao maken
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent voor mij uit de tijd dat ik nog schattig en braaf was
Vorige eeuw ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent voor mij uit de tijd dat ik nog schattig en braaf was
Wil je even normaal doen, luisje?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.
Ohwja, en zomer!
Goh..gezellig..quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.
Ohwja, en zomer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |