quote:Op woensdag 26 november 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
WHAHAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ]
Een kast?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er nou rechts in de hoek op foto 1?
Een vrouw die vistquote:Op woensdag 26 november 2008 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een kast?
En hengels in een door mijn schoonmoeder gemaakte vistas.
Vissen is leuk!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een vrouw die vist![]()
(wie post even de youtube?)
*burp!quote:Op woensdag 26 november 2008 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vissen is leuk!![]()
Vroeger deed ik veel nachtvissen en peuren met vrienden. Tof!
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar even een broodje baopao maken
fijn, bedankt.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga maar even een broodje baopao maken
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent voor mij uit de tijd dat ik nog schattig en braaf was
Vorige eeuw ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent voor mij uit de tijd dat ik nog schattig en braaf was
Wil je even normaal doen, luisje?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.
Ohwja, en zomer!
Goh..gezellig..quote:Op woensdag 26 november 2008 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja jee, het is bijna 3 uur....wormen tot een klosje binden, en aan een lijn aan een bamboehengel. In het water ligt een opblaasbadje. Je doet dan met die bamboe stok op en neer gaan, en opeens voel je dat een paling hapt. dan doe je snel ophalen en boven het badje houden, een palin laat namelijk los als hij niet meer in het water is. Bij voorkeur met heel veel bier, snachts, en het nodige te roken.
Ohwja, en zomer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |