quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je gaat peuren met vrienden.... denk ik niet meteen aan dat je samen gezellig wormen tot een klosje gaat binden.. vandaar.
Er is ook bier bijquote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je gaat peuren met vrienden.... denk ik niet meteen aan dat je samen gezellig wormen tot een klosje gaat binden.. vandaar.
Ik dacht aan het aanbrengen van peurschuimquote:Op woensdag 26 november 2008 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is ook bier bij![]()
En kampvuur![]()
En keiharde muziek
Totdat oom agent er een einde aan maaktquote:Op woensdag 26 november 2008 03:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er is ook bier bij![]()
En kampvuur![]()
En keiharde muziek
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totdat oom agent er een eigen aan maakt
Alleen bier...niet het kampvuur en muziekquote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat stond ook in de post van Lies
Heb wel ooit meegemaakt dat een boer ons achterna zat te rennen omdat we z'n koeien zaten te pesten onder het vissenquote:Op woensdag 26 november 2008 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totdat oom agent er een einde aan maakt
Ik denk dat ie jou dan een dag je de cel in peurtquote:
Tja dat weet je he, kom je aan zijn koeien, kom je aan hemquote:Op woensdag 26 november 2008 03:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb wel ooit meegemaakt dat een boer ons achterna zat te rennen omdat we z'n koeien zaten te pesten onder het vissen
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja dat weet je he, kom je aan zijn koeien, kom je aan hem
Ik eet ook geen visquote:Op woensdag 26 november 2008 03:15 schreef Sug4r het volgende:
Nou voor mij geen paling..ik weet wat die beesten eten n.l.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar Nike's lopen toch iets sneller dan klompen. Klompen komen daarentegen wel iets harder aan
Ajbquote:Op woensdag 26 november 2008 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn nagellak wil niet drogen mensen, help 's?
Ik zou je fohn eens aanzettenquote:Op woensdag 26 november 2008 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn nagellak wil niet drogen mensen, help 's?
Als het niet op waterbasis is wel?quote:Op woensdag 26 november 2008 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij helpt in koud water dompelen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |