Ze zeg eens dat we in Ne der land woor den aan el kaar schrij venquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:55 schreef Killer_Mom het volgende:
laat in de nacht mag ik even spammen, winkel van mijn zoon en Patricia. { ze was in een uitzending van smaken verschillen, die dame met stro in huis en als auto een eend}
http://www.funkyitaly.nl/shop/
Da's inderdaad spam; ze hebben maar twee soorten olijfolie, en nog niet eens met een smaak-omschrijving.quote:
Ligt er een beetje aan, dingen als gevulde peppadews moet je echt niet daar kopen nee. Maar de olijfolie van Oil & Vinegar is zelfs iets goedkoper dan die van Foodelicious. De bruchetta-reeks is inderdaad 4x duurder dan die van de Xenos, maar ook wel een stuk lekkerder. Maar dan wel 5,95 het potje ipv 1,30.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ze idd ook altijd veel te duur gevonden. Het gaat bij die winkel niet om het eten of de kwaliteit maar om e hippigheid van de verpakking e.d.
de olijfolie (en kruiden) in het kookwater van de pasta zijn voor de smaak.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het beter als het gekookt is er overheen gooien want het sprookje van pasta met drupje (olijf)olie koken is al lang achterhaald.
Olie en water mengen namelijk niet met elkaar.
op je pizza, focaccia, ...quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben terug van mijn moeders verjaardag en ik heb dit (ja voor sinterklaas nog) gekregen:
Olijfolie met oregano en olijfolie met chilipepers en laurier.
Wat kan ik hiermee, alleen door de salade?
Lidl heeft ook kwaliteit, goede olijfolie om in grote hoeveelheden ergens in te kiepen, maar die red het toch echt niet bij mn Siciliaanse olie van foodelicious ....quote:Op zondag 30 november 2008 17:16 schreef Isegrim het volgende:
Foodelicious is net zoiets, hip gedoe. Ik ga dan liever naar Little Italy. Geen pretenties, wel kwaliteit.
Kan gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:49 schreef Liewec het volgende:
ik doe zelf kruiden in een fles olijfolie en na een tijdje heb je heerlijke zelfgemaakte gekruide olieen. Gewoon wat knof en andere dingen erin mikken.
Knoflook + olie = listeria?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:34 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Kan gevaarlijk zijnKnoflook olijfolie
Ook een knoflook en olijfolie fanquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Knoflook + olie = listeria?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |