Jouw nagels zijn way scherper dan die van haar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat schaduwpoes op de puppelmeet moet komen
Want dan ga je er pekingeend van maken??quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat schaduwpoes op de puppelmeet moet komen
neen, dit is mijn nieuwe account. Ik had de stomste naam van iedereen op fokquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
wtf is neen nou weer?
weer een MsPoez kloon
Ja maar wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
neen, dit is mijn nieuwe account. Ik had de stomste naam van iedereen op foken nu iets minder
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
leuk!! Kom je ook?
Moet je wel puppelsloffies aan. En ik mag met je haar spelen.
In een tonnetje stoppen met carmenset rollers (de stekelvariant) en van de gracht af laten rollen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Want dan ga je er pekingeend van maken??
Kebab! je kunt geen eend maken van een poesie Co!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Want dan ga je er pekingeend van maken??
dan kun je nog wel zeggen wie je bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
neen, dit is mijn nieuwe account. Ik had de stomste naam van iedereen op foken nu iets minder
Wat zal die gepest zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Vivi het volgende:
http://www.usatf.org/athletes/bios/Hooker_Destinee.asp
Uit het namentopic.
Tuurlijk, is niet moeilijk..je moet het ff onder de knie krijgen. Ik rol ze in nano-seconden inquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil je mijn haar krullenIk heb mijn pogingen gestaakt nadat ik iedere keer mijn voorhoofd mee krulde
Met z'n háár??quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
leuk!! Kom je ook?
Moet je wel puppelsloffies aan. En ik mag met je haar spelen.
Doe eens niet zo onaardig, is geen kloon.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kun je nog wel zeggen wie je bent
Jij bent toch gewoon mordradead? Of mis ik nou iets?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
Oh rollers! Ik heb zo een krultang.. Misschien daaromquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk, is niet moeilijk..je moet het ff onder de knie krijgen. Ik rol ze in nano-seconden in
Moe jij es opletten, ik stop de fietspomp in zijn aars, zet 'm in de rooie vloeistof en ik laat 'm net zo lang Kwak zeggen, totdat hij Donald duck himself is!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Kebab! je kunt geen eend maken van een poesie Co!
Nee dat net niet nee. Gewoon toffe nikies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Boem-dikkie, jij bent er toch niet zoeentje van dat sneakertopic hier in LIF? van die uberhipperds met retro-vintage-hippe sneakers?
Co, jij bent veel te schattig en etherisch om dat soort taal te bezigen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Moe jij es opletten, ik stop de fietspomp in zijn aars, zet 'm in de rooie vloeistof en ik laat 'm net zo lang Kwak zeggen, totdat hij Donald duck himself is!!
Krultang is echt NO! big NO!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh rollers! Ik heb zo een krultang.. Misschien daaromCool!
Ik wilde het net zeggen..ik stelde me dat voor met dat baronessen-stemmetje...klonk voor geen meterquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, jij bent veel te schattig en etherisch om dat soort taal te bezigen!
Ik vond het zelf anders nogal lolligquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, jij bent veel te schattig en etherisch om dat soort taal te bezigen!
Och hemelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef k_i_m het volgende:
*visualiseert Kwak die met een fietspomp opgeblazen wordt*
Sorry. Ik ben zelfs te moe om goed te kunnen lezen.
noteertquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Krultang is echt NO! big NO!
slecht voor je haar
Koop een carmen set, die met die fluwelen rolstukken. Die zijn zacht voor je haar en geven mooie krullen.
nou, dan mag ze/hij zich nog wel voorstellen, dus neen, doe's voorstellen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig, is geen kloon.
Ontzettend slecht voor je maagje ook.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Gatver. Veel eten is goor. Ben echt kotsmisselijk. En in antwoord op je vraag SHE, ik heb echt geen idee waar ik al dat voedsel heb gelaten, al overweeg ik nu een gedeelte in de wc te deponeren.Zodirect maar een halfuurtje strafboxen ofzo.
Verder:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik kippenschieten.
Zet er ook even een stel hersens bij, voor jeweetmaarnooit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
noteert
- carmencrulset
- boddyboterdingesspul?
Ik post niet zo snelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kun je nog wel zeggen wie je bent
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon mordradead? Of mis ik nou iets?
Yeah! Puke! Puke! Puke!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Gatver. Veel eten is goor. Ben echt kotsmisselijk. En in antwoord op je vraag SHE, ik heb echt geen idee waar ik al dat voedsel heb gelaten, al overweeg ik nu een gedeelte in de wc te deponeren.Zodirect maar een halfuurtje strafboxen ofzo.
Verder:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik kippenschieten.
cacaoboter poppie, cacaoboter. Mengen met honing.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
noteert
- carmencrulset
- boddyboterdingesspul?
Anorexia-alertquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Anders vinger in je keel, kan jou het schelen.
Nee, boulimia suffie!quote:
Of iemand dat wil uitvinden? Dat is net zo iets als dat je een oven wil waar je ook brood mee kan snijden. O of kan dat ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een apparaat waarmee ik m'n haar zowel kan krullen als steil maken, tips anyone?
Haterquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zet er ook even een stel hersens bij, voor jeweetmaarnooit!
Oh, ik heb ook weleens m'n vinger in m'n keel gestoken als eten verkeerd viel of als ik een kater had, hoor. Soms kun je er maar het best zo snel mogelijk vanaf zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Welnee, Tink is een gezonde vreetzak. Dan mag het best een keer.
Nee, het bestaat al wel! Maar ik weet niet of het wel echt werkt enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of iemand dat wil uitvinden? Dat is net zo iets als dat je een oven wil waar je ook brood mee kan snijden. O of kan dat ook
ik zou willen dat ik het kon.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook weleens m'n vinger in m'n keel gestoken als eten verkeerd viel of als ik een kater had, hoor. Soms kun je er maar het best zo snel mogelijk vanaf zijnMaar lekker is anders
Dan souffleer je mij maar gewoonquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het zelf anders nogal lollig
wat deed de kaas daar?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hai! Heb ik een rel gemist?.
Lijstje:
O: Boterham met pindakaas
T: Boterham met pindakaas
L: Twee bruine broodjes kaas + yoghurt en muesli
D: Spruitjesstamppot met vegaburger
En er liggen hier koekjes en chips en allerlei lekkere dingen, maar ik mag het niet van mezelf.
En ik heb morgen eenpresentatie
(in het Engels nog wel). Bah, echt geen zin in.
Niks mis met een paar extra hersens, toch? Stel nou dat ze stukgaan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hater
Ik ben kei slim! En ik heb een groot hoofd dus grote hersenen!
Ik was een keer op een feestje en ging ik whiskey atten met een spelletje, maar daarvoor was ik al dronken geworden met een ander spelletje dus dat was heel naar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook weleens m'n vinger in m'n keel gestoken als eten verkeerd viel of als ik een kater had, hoor. Soms kun je er maar het best zo snel mogelijk vanaf zijnMaar lekker is anders
Ik kan het ook niet. De vorige keer moest er een voedselvergiftiging aan te pas komen, en de keer daarvoor een fles creme de menthe en een aanzienlijke hoeveelheid bierquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik het kon.
Ik heb ooit een keer gekotst van whiskey en dat was zo godvergeten smerig, pijnlijk en naar dat ik sindsdien echt als de dood ben voor overgeven.
ik KAN het echt niet
Ze hadden niets anders vega meer in de refter hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
[..]
wat deed de kaas daar?
en spruitjesstamppot
Ik heb weleens voor een weddenschap anderhalve liter spa&fruit in 6 minuten opgedronken... Nou, dan wil je welquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef MissBliss het volgende:
Vinger in mn keel steken is wel het laatste wat ik zou doen
Vroegerrrquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik het kon.
Ik heb ooit een keer gekotst van whiskey en dat was zo godvergeten smerig, pijnlijk en naar dat ik sindsdien echt als de dood ben voor overgeven.
ik KAN het echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens in d'r FoBoquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
Misselijk van de chocolade-kokos-meuk![]()
Oh en jongens, het is lief hoor, al die edits in het nominatietopic, maar geen aandacht is betere aandacht toch misschien. Ik krijg een beetje last van plaatsvervangende schaamte
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
Greys, Greys, die kutpoes heeft je toch niet weggejaagd he??
Refterquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ze hadden niets anders vega meer in de refter hier.
Enkaas
Spruitjesstamppot had ik nog nooit eerder gemaakt of gegeten, maar was echt goddelijk!
nog noooit zo dronken geweest?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
@PF: na de CUL-dames-cosmomeet had ik zo'n gillende kater en heb ik met zoveel kracht gekotst dat ik gesprongen aders had naast m'n ogen. Echt, van die grote rooie vlekkenIk heb me nog nooit zo ziek gevoeld
En ik ben ook nog nooit zo dronken geweest
Kan iemand mij leren hoe dat moet, voor de volgende keer voedselvergiftiging, was er vorige keer doodziek van. Heb er een hele dag op moeten wachten, voordat de bedorven kwark er weer uit kwamquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Anders vinger in je keel, kan jou het schelen.
Echt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb weleens voor een weddenschap anderhalve liter spa&fruit in 6 minuten opgedronken... Nou, dan wil je wel
ben je geboren op 6 september? en begint je achternaam met een M??quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Whaa ik kwam mijn alleraller eerste vriendje tegen op facebook! Van 7 jaar terug! Een keer gezien daarna, was deze zomer, en hij herkende mij nog en ik hem! Alleen haat hij mij denk ik
Maar evengoed, grappig!
Zekersquote:
*Klopt af*quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zekers![]()
Nynke, ja, het is me vaker overkomen dat ik niet meer wist hoe ik in bed beland was, maar zo erg als toen... Mijn vent was redelijk afgeknapt, dat kan ik je wel vertellen
Ik zal je nog eens nomineren, Viking!quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 22:24 schreef Viking84 het volgende:
Hier ook mijn ge-editte lijstje:
[..]
Neem pakjes chocomel mee en drink die in de trein/tijdens een saai hoorcollege. Ik neem vaak chocomel meequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef Chicolate het volgende:
Lijstje, want iets zegt me dat ik het erg fout doe laatste tijd![]()
O: 3 boterhammen met stroop
T: appel
L: 2 boterhammen met suiker
T: handje popcorn
D: boerenkool met stukje rundergehakt
T: rest van de zak popcorn![]()
Morgen moet ik verplicht 3 koppen chocolademelk (cacao tolerantie testen). Hoe voeg je dat nou in een normaal eetpatroon.
ach, ik schijn de Duitser gezoend te hebben. Vreselijke, kleffe, natte zoenen. En het enige wat ik tegen hem gezegd heb was "I'm so drunk, i hate being so drunk". en dat een keer of 10. (hij was maar 10 minuten op dat feestje)...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zekers![]()
Nynke, ja, het is me vaker overkomen dat ik niet meer wist hoe ik in bed beland was, maar zo erg als toen... Mijn vent was redelijk afgeknapt, dat kan ik je wel vertellen
weet niet of alle vrouwen het leuk zouden vinden! gezien de gezelligheid van CUL-SC!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die moet nog 's over
met meer cosmo's
Ja, nu willen we natuurlijk weten wat voor domme dingen je allemaal gedaan hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet wel dat tijdens mijn enorm dronken moment ik de domste dingen heb gedaanWaar ik toch geen spijt van heb, domme momenten moet je koesteren
ik heb er net nog een meet voorgesteldquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
weet niet of alle vrouwen het leuk zouden vinden! gezien de gezelligheid van CUL-SC!
quote:
oh, en ik doe niet meer casual sexen met fok!ers....quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die moet nog 's over
met meer cosmo's
Hij is wel snel weg! Ik dacht al gek te wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Held die ik ben, mijn Slankpost in het userawards topic zetten
Jawohl, ze is vandaag even snel langsgekomen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Klopt het trouwens dat ik ons knuffelindiaantje vandaag (en gisteren?) nog niet heb gezien?.
Proestquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, ik schijn de Duitser gezoend te hebben. Vreselijke, kleffe, natte zoenen. En het enige wat ik tegen hem gezegd heb was "I'm so drunk, i hate being so drunk". en dat een keer of 10. (hij was maar 10 minuten op dat feestje)...
Daarna ben ik nog 7 km. naar huis gefietst!
En ik snap niet hoe los afgeknapt kon zijn, hij had 2 pracht dronken vrouwen in de auto! En hij werd begrote door een heleboel bh-loze vrouwen!
Dat was een toffe toffe meet!
Ik plaatste vanavond ook een bericht in het Gossip Girltopic dat voor dit topic bedoeld wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is wel snel weg! Ik dacht al gek te worden
Kuch... Nee, mocht ik nog gaan stemmen voor de awards, dan weet ik al wie de Slet van het Jaar wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en ik doe niet meer casual sexen met fok!ers....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Alhoewel Mr. Octo ook behoorlijk schrok!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ProestDie kan in de categorie: leuk om later aan de kinderen te vertellen
Afijn, het mooiste van die meet in Delluf was nog wel die blik van MoBlo's Rene: 'Fuuuuck! Ze zijn allemaal dronken'
Ja BrandX zag het binnen een minuutquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is wel snel weg! Ik dacht al gek te worden
?? Wat heb ik gemist ??quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
weet niet of alle vrouwen het leuk zouden vinden! gezien de gezelligheid van CUL-SC!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kuch... Nee, mocht ik nog gaan stemmen voor de awards, dan weet ik al wie de Slet van het Jaar wordtgoh, ik denk het ook. Stiekem heb ik daar wel een beetje spijt van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Genoeg statistiek voor vandaag.
Woord van de dag: heteroscedasticity.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik moet het zelf makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Neem pakjes chocomel mee en drink die in de trein/tijdens een saai hoorcollege. Ik neem vaak chocomel mee
Ik vind ze leuk! En ze passen goed bij de TT!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef AKnynke het volgende:
oh, gister heb ik nieuwe schoenen gekocht! [ afbeelding ]
En vandaag voor 20 euro een lang genoege spijkerbroek gekocht!
Robot Rock van Daft Punk natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef cyclechick het volgende:
Hey stelletje relnichten!
Net terug van de sportschool en het lesgeven ging al veeel beter vandaag! Dat zei de instructrice ook, en ik vond het zelf ook lekkerder gaan, was niet zo zenuwachtig en had al wat meer te vertellen![]()
Iedereen liep echt knalrood aan, was bijna bang dat ze van de fiets zouden vallen (en ik heb maar een half uur gedaan)
Nu al zin in de volgende keer, maandag weer.
Nog even beetje bijlezen hier en daar en vast beetje nieuwe muziek ideetjes opdoen (iemand nog leuke tips, van DAAR moet je nou echt op gaan spinnen?) en dan lekker slapen
En ze zijn een stuk warmer dan m'n gympies. Als ik met sinterklaas in NL ben moet ik echt een paar fatsoenlijke winterschoenen kopen, hier niet te doen met m'n maat!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk! En ze passen goed bij de TT!!
Ik vind ze ook leuk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef AKnynke het volgende:
oh, gister heb ik nieuwe schoenen gekocht! [ afbeelding ]
En vandaag voor 20 euro een lang genoege spijkerbroek gekocht!
Ik zie nietsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef Ewelina het volgende:
Mijn God, Shadowcat is nog steeds aan het azijnpissen
Ooh! In een thermosfles meenemen! Ik heb een kleine roze die je wel mag lenen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet het zelf maken. Met cacao en melk enzo. Mag nog steeds geen conserveerdingen
.
Vroeg me meer af hoe chocolademelk nou in een gezond eetpatroon past.
Oehh i like, thanks!quote:
Echt serieus, ze is een beetje ziek volgensmijquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welke namen vind je vreselijk, en welke mooi?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
Euh, kunnen we nu ECHT stoppen dan met aandacht besteden aan jeweetwel?
Dus ook geen geëdite lijstjes meer in het userawards topic? Diegene lacht zich alleen maar een bult joh!
Ik probeer me in te houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt serieus, ze is een beetje ziek volgensmij![]()
Gewoon geen aandacht aan schenken, dan is het lolletje er ook gauw van af
Slaap lekker alvast!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik probeer me in te houden
Maar goed, ik ga maar eens douchen.
Ooooh ik ook, maar dan een blauwe. Goed planquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ooh! In een thermosfles meenemen! Ik heb een kleine roze die je wel mag lenen!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
?? Wat heb ik gemist ??
Dit vráágt om een creatieve oplossingquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ah kudttt ik moet m'n cadeautjes nog inpakken!! Zonder inpakpapier. Fail!!
en ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En nu zijn alle vrouwen naar bed!
So notquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En nu zijn alle vrouwen naar bed!
Heb je niet ergens een mooie lap stof liggen? Dan kan je het daar in inpakken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hoorrr! Ik ben meester in inpakken
alleen vergeten inpakpapier te kopen en linten
Oh als ik je over de cadeau in plastic zak gate vertel (mijn verjaardag) zou je dit nohohohoooit zeggenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:29 schreef neen het volgende:
Oke, de oplossing.... je pakt het in in krantenpapier waar enkel zwart wit op zit.
Je vouwt van kleurrijke folders mooie roosjes en andere figuren... deze plak je er vakkundig op zodat het er leuk uitziet.
Als dit teveel werk is doe je het in een plastic zak.
Nou, vertel eens over de plastic zak gate dan want je begrijpt natuurlijk wel dat jou post mijn interesse heeft gewekt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh als ik je over de cadeau in plastic zak gate vertel (mijn verjaardag) zou je dit nohohohoooit zeggen
Een lap stof. Oké. Zoekt. Denkt. Vrouwen
Ik was zo blij dat ik zo lang van te voren cadeaus had, dat ik vergeten was dat ze ook nog ingepakt moesten wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
PF, hoe kan je dat nou doen!
Doe idd maar een leuk lappie dat je nog ergens hebt liggen en een lintje er om
Trusten allen
OOO, nu gaat het lukken!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jay!! Ik vind van alles!!
[ afbeelding ]
Ik las voorhuidquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil je mijn haar krullenIk heb mijn pogingen gestaakt nadat ik iedere keer mijn voorhoofd mee krulde
Hee Bluezz! Gezellig jij ook hier?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las voorhuid
oeps zit in het verkeerde topic
Dit topic past me niet heurquote:Op woensdag 26 november 2008 00:51 schreef conleche het volgende:
Hee Bluezz! Gezellig jij ook hier?
Dit is heul geen verkeerd topic heur!
Ik word altijd zo misselijk van het woordje dieetquote:Op woensdag 26 november 2008 00:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het dieetgedeelte is een dekmantel
Nee bijna klaar met de kleintjesquote:Op woensdag 26 november 2008 00:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij slanke den!!![]()
PF; is je badjas nu al ingepakt??
Nou bijna drie maanden terug was mijn verjaardag verpest omdat m'n ouders m'n cadeau in de dichtgevouwen plastik zak gavenquote:Op woensdag 26 november 2008 07:33 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen.
Balen van je dagje DaD, maar superlief dat je er nu heen gaat.
PF, wat een moeite om iets in te pakken. Ik kom bijna altijd aanzetten met plastic tasjes die zijn dichtgeplakt
. Vind het vaak teveel moeite om het op te zoeken en papiertje gaat toch de prullenbak weer in.
Wat jammer! Was ze in tranen omdat ze het jammer vond dat het niet doorging of is haar kindje heel erg ziek? Jammer, niets aan te doen, het enige wat je kunt doen is er evengoed een leuke dag van makenquote:Op woensdag 26 november 2008 06:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, geen dagje Den Haag. M'n zus belde net in tranen dat d'r dochtertje ziek is en ze geen vrij kon krijgen en m'n zwager ook niet. Dus ik ga er nu heen.
Ramp op dit moment. Goederentrein is nog steeds niet opgeruimd en sommige sporen werken niet. Had steeds een minuut of 10 vertraging, was allang blij dat de trein nog reed. Niet het ideale moment om met de trein te willenquote:Op woensdag 26 november 2008 07:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou bijna drie maanden terug was mijn verjaardag verpest omdat m'n ouders m'n cadeau in de dichtgevouwen plastik zak gaven![]()
! En aangezien ik daar over had geklaagd en hij het volledig met mij eens was, moest ik mijn inpak skilss wel waarmaken
!
Woah, hoe zit 't met de treinen? Ik ga een trein later want ik kan m'n nieuwe mascara vinden en ik snap er niets van en ik moet hem NU hebben.
Misschien ga ik dan maar met de busquote:Op woensdag 26 november 2008 07:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ramp op dit moment. Goederentrein is nog steeds niet opgeruimd en sommige sporen werken niet. Had steeds een minuut of 10 vertraging, was allang blij dat de trein nog reed. Niet het ideale moment om met de trein te willen.
Nouja, je komt er wel hoor. Maar het is even wat meer gedoe en het is wat drukker. Gister tenminste. Reken op een minuut of 10 vertraging, kom je dan nog op tijd?quote:Op woensdag 26 november 2008 07:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Misschien ga ik dan maar met de bus
Hier ookquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Gudver. Ik baal nog steeds van 2e kerstdag.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]voor jou.
Je bent dan wel een man, maar je bent wel schattig![]()
.
Ik werk nog 1 maand in het midden van het land, dus dat zal vast gaan lukken.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:45 schreef Faithy het volgende:
oh, kruidnoten zijn wel lekker, vind ik, maar beetje saaipepernoten kan ik meer waarderen
ik vond trouwens dat je, ipv van te bellen (was nog aan het sporten toen je de voicemail insprak) maar even een keer mee moest komen eten ofzo
Ja, die had ik vorige week.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die truffelkruidnoten het allerlekkerst. Met zo'n zacht poederlaagje eromheen
.
Maar ja, calorieënbommen hè, dus ik begin d'r niet eens aan.
Ik dacht altijd dat ik in de zomer het gemakkelijkst zou afvallen. Want dan eet je minder dan in de winter, er is veel lekker zomerfruit dat je in een salade kunt doen... Maar dat viel vies tegen, want in de zomer eet ik vaker een ijsje, ik ben veel weg en dan eet ik buitenshuis (frietjes oid). En ik heb totaal geen moeite met de decembermaand. Eet eigenlijk zelden kruid- of pepernoten en alleen op Oudejaarsdag neem ik een paar oliebollen en een appelflap.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, die had ik vorige week.
Maargoed ik heb een BMI van 25. En ik ben véél meer aan het proberen te sporten en iets meer te letten op mijn eetgedrag. Dus dat is al aan het minderen. Ben vooral wat zwaarder geworden in de zomervakantie toen ik helemaal niks aan beweging deed en wel enorm veel ongezond at.
Nouja, goed toch dat je er op let?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, die had ik vorige week.
Maargoed ik heb een BMI van 25. En ik ben véél meer aan het proberen te sporten en iets meer te letten op mijn eetgedrag. Dus dat is al aan het minderen. Ben vooral wat zwaarder geworden in de zomervakantie toen ik helemaal niks aan beweging deed en wel enorm veel ongezond at.
Je bent gewoon verslaafdquote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, goed toch dat je er op let?Anders wordt je straks nog echt een boem-dikkie
![]()
![]()
Zo, en nu ga ik bezig met m'n studie. Op z'n conleches. Na elk afgerond onderdeel mag ik even spieken. Dus nu heb ik de onderdelen heel klein gemaakt
Nou nee, ik heb gewoon geen zin in die opdrachtquote:Op woensdag 26 november 2008 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent gewoon verslaafd.
Hoe is het met jouw keeltje? Inmiddels alweer beter zeker?
Ik ga zo even douchen en dan de laatste eps van Desperate Housewives, Dexter en Prison Break kijken![]()
![]()
.
Achja. Met mijn postuur valt 't niet echt snel op dat ik een speklaagje heb hoor dus dat is uberhaupt niet zo'n probleem maar ik wil er toch wel wat kilootjes vanaf eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, goed toch dat je er op let?Anders wordt je straks nog echt een boem-dikkie
![]()
![]()
Zo, en nu ga ik bezig met m'n studie. Op z'n conleches. Na elk afgerond onderdeel mag ik even spieken. Dus nu heb ik de onderdelen heel klein gemaakt
nou, dat ik voorlopig even niet in de CUL-SC kom. Ik vind het er niet meer zo gezellig!quote:
Moet ik daar ook binnendringenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, dat ik voorlopig even niet in de CUL-SC kom. Ik vind het er niet meer zo gezellig!
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, dat ik voorlopig even niet in de CUL-SC kom. Ik vind het er niet meer zo gezellig!
Ik heb getjekt in fobo & I agree.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef Faithy het volgende:
ik vind boem een lekker ding
en ik heb boem een keer gemeet
Ik had laatst iemand in de stad die naar ons toe kwam.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:26 schreef loveli het volgende:
Mogge. Wakker gebeld door een muts van de Nederlandse Eergie Maatschappij.
Zij: 'U bent nu klant van Eneco.' ik: "Ja en dat blijf ik." zij: 'U wilt niet besparen?' ik "M'n auto rijdt ook 1 op acht.'
Toen wist ze niet hoe snel ze op moest hangen. Jammer, want normaal gesproken probeer ik dat soort mensen te vragen hoeveel ze verdienen.
ach, hier toch weinig meer te roddelen!quote:
kom maar hierheen! MOet je wel vandaag komen, denk dat het morgen gaat beginnen met dooien. Maar nu sneeuwt het nog even!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:27 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen poppetjes!
Er ligt hier in dit godverlaten vorstelijke stinkoord gewoon nog sneeuw! Ik heb mn uiterste best gedaan om in elk dapper standhoudend hoopje wit te stappen, maar het knispert heul niet zo gezellig als verse sneeuw..
jij heet boem-slankie; da's niet erg.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus ze mag mijn naam niet zeggen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:35 schreef SHE het volgende:
[..]
jij heet boem-slankie; da's niet erg.
Ik ben vroeg opgestaan voor de studiequote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! ik verbaas me echt over die vroege posts. Zitten jullie te fokken onder het ontbijt ofzo? Ik begin altijd pas met werken zo rond negenenEn ik kom zelden vroeger dan 8 uur uit bed.
Ik was om kwart voor 5 mijn bed uit. Om kwart over 5 bij mijn broer. Die moest nog allerlei dingen doen, dus we gingen pas om 6 uur weg. Dus waren we om 7 uur op Schiphol. Heeft mijn broer zijn vlucht gemist en was ik om half 8 op mijn werk.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! ik verbaas me echt over die vroege posts. Zitten jullie te fokken onder het ontbijt ofzo? Ik begin altijd pas met werken zo rond negenenEn ik kom zelden vroeger dan 8 uur uit bed.
My god, ik zou nou nooit mijn vlucht missen!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor 5 mijn bed uit. Om kwart over 5 bij mijn broer. Die moest nog allerlei dingen doen, dus we gingen pas om 6 uur weg. Dus waren we om 7 uur op Schiphol. Heeft mijn broer zijn vlucht gemist en was ik om half 8 op mijn werk.
Broer heeft overigens wel een andere vlucht weten te regelen zodat hij alsnog zijn aansluiting haalt in Londen. Maar hij is bij deze erger dan ik.
Zei je dat serieus allemaal?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:32 schreef Faithy het volgende:
oh!
DIe had ik ook laatst aan de telefoon, die Energie Maatschappij!
"Ja goededag mevrouw Schaap! Ik ben van de Energiemeuk!"
"Euh.. ok, ik heb geen belangstelling..."
"Ja, maar dan kunt u een hoop geld besparen"
"Hoorde je me niet? Ik heb geen belangstelling, ik zit goed waar ik nu zit!"
"Dan gooit u een hoop geld weg! Dus laat mij u hel..'"
"Meneer, ik wil dat u A) nu ophangt en B) mij uit het bestand verwijdert!"
"Dan bent u een dief van uw eigen portem..."
"MENEER!!! NU! Verwijder me uit het bestand en val me niet meer lastig!"
"Euh... ja maar..."
"Niets Ja maar, Nu!"
"Euh.. ok!"![]()
ik durf te wedden dat ze me over een maand wéér bellen
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:33 schreef SHE het volgende:
Mo, als je nog 1 keer het woord dik gebruikt, dan sla ik je in elkaar met een paar spareribs.
[ afbeelding ]
Mijn broer is ook voor zijn lol weg. 2 maanden vakantie in Nieuw Zeeland en Australie.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
My god, ik zou nou nooit mijn vlucht missen!![]()
Maargoed, ik ga dan ook meestal voor mijn lol weg, je broer in deze niet, neem ik aan
SHE!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:54 schreef Faithy het volgende:
naar verhouding met de rest van mn lichaam is mn buik nog steeds dik en een grote vetzakgeloof me nu maar, als dat niet zo was, dan was ik wel tevredener geweest
8 uur beginnen op woensdag en vrijdag.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had vorige week ook last van keelpijn, this did the trick; véél drinken, trachitolletje, lekker douchen én vroeg naar bed! Maargoed, dat laatste gaat ws niet lukken vanwege je toetje Pete Murrayquote:Op woensdag 26 november 2008 09:54 schreef cyclechick het volgende:
Goeiemoggel,
Ik heb ook alweer keelpijn, van het weekend leek het er even op dat ik ziek ging worden, toen weer beter en nu...Veel fruit dan maar, misschien komt het dan weer goed..
Lijstje voor vandaag:
O; brinta met honing, peer
T: thee, 2 plakjes ontbijtjkoek volkoren
L: 2x boterham met rookvlees en komkommer, misschien een soepje erbij
T; 2 knackebrod met iets (kipfilet of misschien kaas ofzo), 1 stuk fruit
D: koken met zusje, geen idee nog.
Pete murray
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Mijn broer is ook voor zijn lol weg. 2 maanden vakantie in Nieuw Zeeland en Australie.
Hij heeft het (naar eigen zeggen) weten te regelen dat hij niet hoeft bij te betalen. Heeft hij geluk mee.
Met een pony. Dat wisten we alquote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo heeft een nieuw kapsel (zie ik op MSN) en dat staat haar zo leuk dat ze dat hier ook even moet komen laten zien van mij. Dus
.
Whehe. Maar je wordt sowieso niet gebeld als je niet in het telefoonboek staat / geen vaste aansluiting hebt. Ik heb alleen een mobiel nr en ik ben de laatste tijd erg terughoudend met het geven van m'n nr. Niets is zo vervelend als door allerlei onbekende nrs gebeld worden.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Voordeel van doof zijn: je wordt nooit gebeld door de energiemaatschappij
Nou, ik werd op mijn mobiel anders flink lastig gevallen! 20 gemiste oproepen van een onbekend nummer op één dag enzo. Toen heb ik me aangemeld op infofilter en nu is alles goedquote:Op woensdag 26 november 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe. Maar je wordt sowieso niet gebeld als je niet in het telefoonboek staat / geen vaste aansluiting hebt. Ik heb alleen een mobiel nr en ik ben de laatste tijd erg terughoudend met het geven van m'n nr. Niets is zo vervelend als door allerlei onbekende nrs gebeld worden.
*proest* die is goed zegquote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ze altijd voorrekenen dat de kostenbesparing die ze me kunnen bieden dusdanig klein is, dat ik daar echt geen moeite voor ga doen.
Ja dat overkomt mij dus ook wel eens. Als ik weer eens een nieuw nr neem, dan geef ik het helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik werd op mijn mobiel anders flink lastig gevallen! 20 gemiste oproepen van een onbekend nummer op één dag enzo. Toen heb ik me aangemeld op infofilter en nu is alles goed
Haha dat lijkt me zeker slimquote:Op woensdag 26 november 2008 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Oei cyclechick, spannend avontuur!
Ik was 3 jaar geleden in Rome en toen waren we het na een week zat (hittegolf, slapeloze nachten in een tentje etc). We moesten toen iets van 250 euro per persoon betalen om een week eerder terug te kunnen. We hebben het wel gedaan, want nog een week blijven zou ook wel zoiets kosten en bovendien zouden we er toch geen lol van hebben. We wilden gewoon naar huis.
Als ik weer naar Rome ga, ga ik in een hotel. That's for sure.
Valt dan achteraf best mee toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:02 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb wel eens een vlucht gemist....![]()
In bangkok, ik was de hele dag met een studiegenoot (die ik daar toevallig tegenkwam!) op stap geweest, rond etenstijd naar m'n hotel, spullen gepakt en zat te wachten op de taxi naar het vliegveld.
Keek nog even op mn ticket om te zien hoe laat ik zou landen in sydney, en toen zag ik per ongeluk dat mijn vliegtuig niet om 20.00 zou vertrekken, maar al om 15.30 was vertrokken![]()
Ik kon wel huilen, wist echt niet wat ik moest doen.. ben toch naar het vliegveld gegaan, daar 4 uur zitten wachten tot de balie openging, gevraagd of ik nog met een volgende vlucht meekon. gelukkig was er nog plek en kon ik het voor 20 euro toeslag bij het reisbureau in bangkok omboeken, en vloog ik 2 dagen latermaar dat was niet fijn en ook niet zo slim
![]()
En het stomme is, dat ik nooit zo stresserig ben, of denk dat ik echt perse zoveel uur van tevoren aanwezig moet zijn, maar sindsdien check ik alles driedubbel en ben ik echt ruim op tijd op het vliegveld, want je weet maar nooit
Ik snap je stress helemaal!quote:Op woensdag 26 november 2008 10:18 schreef cyclechick het volgende:
Viel achteraf best mee inderdaad, maar dat kwam omdat ik een flexibel ticket had (ging half jaar reizen in zuid oost azie, toen nog halsoverkop ticket naar australie erbij geboekt, en dan mag je je data meestal vrij goedkoop wijzigen-mits er plek is).
Maar als je 's nachts in je eentje op zo'n vliegveld staat met je grote tas en je vlucht is al halverwege je bestemming, dan lijkt dat het echt een ramp. En ik had zo iets ook nog nooit meegemaakt, had echt geen flauw idee wat je dan moet doen. kijk, als je een trein mist, pak je de volgende, maar werkt dat ook zo met vliegtuigen?
gelukkig bleek van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |