Jouw nagels zijn way scherper dan die van haar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat schaduwpoes op de puppelmeet moet komen
Want dan ga je er pekingeend van maken??quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat schaduwpoes op de puppelmeet moet komen
neen, dit is mijn nieuwe account. Ik had de stomste naam van iedereen op fokquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
wtf is neen nou weer?
weer een MsPoez kloon
Ja maar wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
neen, dit is mijn nieuwe account. Ik had de stomste naam van iedereen op foken nu iets minder
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
leuk!! Kom je ook?
Moet je wel puppelsloffies aan. En ik mag met je haar spelen.
In een tonnetje stoppen met carmenset rollers (de stekelvariant) en van de gracht af laten rollen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Want dan ga je er pekingeend van maken??
Kebab! je kunt geen eend maken van een poesie Co!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Want dan ga je er pekingeend van maken??
dan kun je nog wel zeggen wie je bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
neen, dit is mijn nieuwe account. Ik had de stomste naam van iedereen op foken nu iets minder
Wat zal die gepest zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Vivi het volgende:
http://www.usatf.org/athletes/bios/Hooker_Destinee.asp
Uit het namentopic.
Tuurlijk, is niet moeilijk..je moet het ff onder de knie krijgen. Ik rol ze in nano-seconden inquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil je mijn haar krullenIk heb mijn pogingen gestaakt nadat ik iedere keer mijn voorhoofd mee krulde
Met z'n háár??quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef SHE het volgende:
[..]
leuk!! Kom je ook?
Moet je wel puppelsloffies aan. En ik mag met je haar spelen.
Doe eens niet zo onaardig, is geen kloon.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kun je nog wel zeggen wie je bent
Jij bent toch gewoon mordradead? Of mis ik nou iets?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
Oh rollers! Ik heb zo een krultang.. Misschien daaromquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk, is niet moeilijk..je moet het ff onder de knie krijgen. Ik rol ze in nano-seconden in
Moe jij es opletten, ik stop de fietspomp in zijn aars, zet 'm in de rooie vloeistof en ik laat 'm net zo lang Kwak zeggen, totdat hij Donald duck himself is!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Kebab! je kunt geen eend maken van een poesie Co!
Nee dat net niet nee. Gewoon toffe nikies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Boem-dikkie, jij bent er toch niet zoeentje van dat sneakertopic hier in LIF? van die uberhipperds met retro-vintage-hippe sneakers?
Co, jij bent veel te schattig en etherisch om dat soort taal te bezigen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Moe jij es opletten, ik stop de fietspomp in zijn aars, zet 'm in de rooie vloeistof en ik laat 'm net zo lang Kwak zeggen, totdat hij Donald duck himself is!!
Krultang is echt NO! big NO!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh rollers! Ik heb zo een krultang.. Misschien daaromCool!
Ik wilde het net zeggen..ik stelde me dat voor met dat baronessen-stemmetje...klonk voor geen meterquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, jij bent veel te schattig en etherisch om dat soort taal te bezigen!
Ik vond het zelf anders nogal lolligquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, jij bent veel te schattig en etherisch om dat soort taal te bezigen!
Och hemelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef k_i_m het volgende:
*visualiseert Kwak die met een fietspomp opgeblazen wordt*
Sorry. Ik ben zelfs te moe om goed te kunnen lezen.
noteertquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Krultang is echt NO! big NO!
slecht voor je haar
Koop een carmen set, die met die fluwelen rolstukken. Die zijn zacht voor je haar en geven mooie krullen.
nou, dan mag ze/hij zich nog wel voorstellen, dus neen, doe's voorstellen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig, is geen kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |