quote:
In mijn nieuwe huis jaquote:
Dat helpt je toch wel de dag doorquote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef Cothen het volgende:
Goeiesmorgens.
Zo heb je de ene dag niks te doen en word je de andere dag overladen met werk....
mja, erge is nog dat die berg werk ook al weer verwerkt is...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Dat helpt je toch wel de dag door. Niets doen is zo tergend...
Opslag vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
mja, erge is nog dat die berg werk ook al weer verwerkt is...
Ben te snel..
Heb ik net gehad. En gelijk afgesproken dat ik over 3 maanden nog eens flink ga stijgenquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Heb ik net gehad. En gelijk afgesproken dat ik over 3 maanden nog eens flink ga stijgen
Ik las ook Cothenquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen. Vandaag is eigenlijk mijn vrije dag, maar ik ga toch maar een paar uur werken denk ik.
Kijken of de to-do list eens wat kan slinken ipv alleen maar groeien.![]()
Ik ben nog niet goed wakker, geloof ik.
Cohen kijkt nog eens naar coffeeshops
Ik las natuurlijk "Cothen".
Laat het aan je reet roesten. En neem je vrije dag.quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen. Vandaag is eigenlijk mijn vrije dag, maar ik ga toch maar een paar uur werken denk ik.
dat klinkt maar al te bekend..quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
quote:
Ik weet niet of ik me vereerd moet voelenquote:
Te laat!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Laat het aan je reet roesten. En neem je vrije dag.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:30 schreef Cothen het volgende:
Gistermiddag huisje bekeken en we (vriendinlief ook) zijn helemaal stapel gek op dat huisje![]()
![]()
ik zal straks fotootjes posten
Pijn van het trekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk nu is de pijn van het trekken weg en de pijn dat tanden ruimte krijgen is er nu.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |