Opslag vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
mja, erge is nog dat die berg werk ook al weer verwerkt is...
Ben te snel..
Heb ik net gehad. En gelijk afgesproken dat ik over 3 maanden nog eens flink ga stijgenquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Heb ik net gehad. En gelijk afgesproken dat ik over 3 maanden nog eens flink ga stijgen
Ik las ook Cothenquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen. Vandaag is eigenlijk mijn vrije dag, maar ik ga toch maar een paar uur werken denk ik.
Kijken of de to-do list eens wat kan slinken ipv alleen maar groeien.![]()
Ik ben nog niet goed wakker, geloof ik.
Cohen kijkt nog eens naar coffeeshops
Ik las natuurlijk "Cothen".
Laat het aan je reet roesten. En neem je vrije dag.quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen. Vandaag is eigenlijk mijn vrije dag, maar ik ga toch maar een paar uur werken denk ik.
dat klinkt maar al te bekend..quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
quote:
Ik weet niet of ik me vereerd moet voelenquote:
Te laat!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Laat het aan je reet roesten. En neem je vrije dag.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:30 schreef Cothen het volgende:
Gistermiddag huisje bekeken en we (vriendinlief ook) zijn helemaal stapel gek op dat huisje![]()
![]()
ik zal straks fotootjes posten
Pijn van het trekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk nu is de pijn van het trekken weg en de pijn dat tanden ruimte krijgen is er nu.
quote:
ircquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Och het kan erger.
Ik heb wel eens filmpjes op internet gezien zeg, boh. Dat je zo gelijk naar je pielemans grijpt.
Van de pijn dan.
Ik heb al wat meer ranzigs zien langskomen met linkjes in ircquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje verspreid word ik van the internets gebanned.
Het is serieus extremer dan goatse, hai2u, 2 girls 1 cup, 1 guy 1 horse.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb al wat meer ranzigs zien langskomen met linkjes in irc
Dat wist ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is serieus extremer dan goatse, hai2u, 2 girls 1 cup, 1 guy 1 horse.
Tssquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Jemig, zo te zien stond het linkje al in de DIG irc-chan.
Viespeuken.
Hell noquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:45 schreef Merovingian het volgende:
Doe eens hier plaatsen. Ik heb een ban in #DIG
Als ik die link plaats, dan zal 't niet best voor me aflopen. Dus nou nee, geen link hier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb je nog wel opheldering gegeven! Dan is dit toch wel het minste wat je terug kan doen
via cmd?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef sizzler het volgende:
Hi!
Weet iemand hoe je een torrent-link op je desktop kan verwijderen als je dan de foutmelding krijgt dat het bestand niet gevonden kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |