quote:
In mijn nieuwe huis jaquote:
Dat helpt je toch wel de dag doorquote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef Cothen het volgende:
Goeiesmorgens.
Zo heb je de ene dag niks te doen en word je de andere dag overladen met werk....
mja, erge is nog dat die berg werk ook al weer verwerkt is...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Dat helpt je toch wel de dag door. Niets doen is zo tergend...
Opslag vragenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
mja, erge is nog dat die berg werk ook al weer verwerkt is...
Ben te snel..
Heb ik net gehad. En gelijk afgesproken dat ik over 3 maanden nog eens flink ga stijgenquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
Heb ik net gehad. En gelijk afgesproken dat ik over 3 maanden nog eens flink ga stijgen
Ik las ook Cothenquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen. Vandaag is eigenlijk mijn vrije dag, maar ik ga toch maar een paar uur werken denk ik.
Kijken of de to-do list eens wat kan slinken ipv alleen maar groeien.![]()
Ik ben nog niet goed wakker, geloof ik.
Cohen kijkt nog eens naar coffeeshops
Ik las natuurlijk "Cothen".
Laat het aan je reet roesten. En neem je vrije dag.quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen. Vandaag is eigenlijk mijn vrije dag, maar ik ga toch maar een paar uur werken denk ik.
dat klinkt maar al te bekend..quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:40 schreef phluphy het volgende:
quote:
Ik weet niet of ik me vereerd moet voelenquote:
Te laat!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Laat het aan je reet roesten. En neem je vrije dag.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:30 schreef Cothen het volgende:
Gistermiddag huisje bekeken en we (vriendinlief ook) zijn helemaal stapel gek op dat huisje![]()
![]()
ik zal straks fotootjes posten
Pijn van het trekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk nu is de pijn van het trekken weg en de pijn dat tanden ruimte krijgen is er nu.
quote:
ircquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Och het kan erger.
Ik heb wel eens filmpjes op internet gezien zeg, boh. Dat je zo gelijk naar je pielemans grijpt.
Van de pijn dan.
Ik heb al wat meer ranzigs zien langskomen met linkjes in ircquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje verspreid word ik van the internets gebanned.
Het is serieus extremer dan goatse, hai2u, 2 girls 1 cup, 1 guy 1 horse.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb al wat meer ranzigs zien langskomen met linkjes in irc
Dat wist ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is serieus extremer dan goatse, hai2u, 2 girls 1 cup, 1 guy 1 horse.
Tssquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Jemig, zo te zien stond het linkje al in de DIG irc-chan.
Viespeuken.
Hell noquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:45 schreef Merovingian het volgende:
Doe eens hier plaatsen. Ik heb een ban in #DIG
Als ik die link plaats, dan zal 't niet best voor me aflopen. Dus nou nee, geen link hier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:02 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb je nog wel opheldering gegeven! Dan is dit toch wel het minste wat je terug kan doen
via cmd?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef sizzler het volgende:
Hi!
Weet iemand hoe je een torrent-link op je desktop kan verwijderen als je dan de foutmelding krijgt dat het bestand niet gevonden kan worden?
Ehm, wat is dat? en hoe doe je dat?quote:
Rechtermuisknop op de desktop, en dan "Refresh" of iets als "Vernieuwen".quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef sizzler het volgende:
Hi!
Weet iemand hoe je een torrent-link op je desktop kan verwijderen als je dan de foutmelding krijgt dat het bestand niet gevonden kan worden?
Vista ja.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de desktop, en dan "Refresh" of iets als "Vernieuwen".
Waarschijnlijk is hij al weg, maar moet je je desktop nog even verversen. Vista zeker?
quote:Op zondag 7 december 2008 12:14 schreef mschol het volgende:
doe het volgende:
start -> uitvoeren -> tik in 'cmd' (zonder ') en druk enter
tik vervolgens cd desktop (of bureaublad, als je NL versie hebt) en druk op enter
tik vervolgens dir en druk op enter
staat hij daar tussen?
zo ja: probeer het volgende:
del <bestandsnaam>
en druk op enter
werkt dat ook niet:
probeer: in C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Local\ het bestand IconCache.db weg te gooien en dan te herstarten...
pwnquote:Op zondag 7 december 2008 12:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vista ja.
Maar nee, na vernieuwen staat de "[TorrentReactor.to] - Lesbians.Gone.Wild.XXX.DVDRip.XviD-FLESHLiGHT" nog prominent op mijn desktop.
En je moeder gebruikt ook heel toevallig die bak?quote:Op zondag 7 december 2008 12:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vista ja.
Maar nee, na vernieuwen staat de "[TorrentReactor.to] - Lesbians.Gone.Wild.XXX.DVDRip.XviD-FLESHLiGHT" nog prominent op mijn desktop.
hehehequote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef WyriHaximus het volgende:
En je moeder gebruikt ook heel toevallig die bak?
Links of rechts?quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
hehehe![]()
Ik kan niet zo goed typen, heb 1 duim in dik verband. Vrijdag gebeten door de hond van de buren, tijdens het spelen. Gisteren was ie flink gaan ontsteken, dus alsnog maar een tetanusprik en antibiotica gehaald.
Ik ben zielig!
Links, waar de duim rechts zit!quote:
sais who?quote:O wait, dat is alleen voor mannen van belang.
Alsof je vriendin het boeit of je naar p0rn kijkt of niet. It's a man (of woman) thing toch?quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef sizzler het volgende:
Nee, maar als ik mijn vriendin iets wilde laten zien op de pc was het soms snel wegklikken.
Man and woman thingquote:Op maandag 8 december 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsof je vriendin het boeit of je naar p0rn kijkt of niet. It's a man (of woman) thing toch?
Join the clubquote:Op maandag 8 december 2008 22:02 schreef Geqxon het volgende:
En o hee huzaa, ook ik begin mijn job te haten.
Het bedrijf waar ik werk!quote:Op maandag 8 december 2008 23:04 schreef Geqxon het volgende:
Alleen jobhoppen is lastig. Welk bedrijf wil nou iemand die slechts één keer per week langs kan komen.
Appie Heijn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik werk!
Alleen daar wil je ook neit werken
Ik denk dat Bert maar wat graag bij Christine le Duc wil werken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik werk!
Alleen daar wil je ook neit werken
boefje!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef Geqxon het volgende:
Erotische zaken zijn tof om voor te werken.
Het was leuk om aan een website te mogen werken die ik eigenlijk niet eens mocht bezoeken.
Stuur dr een PMquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehehe.
Weet iemand hoe oud onze fluf ongeveer is? 34 ?
Tuurlijk wel, zolang je maar zegt dat je ze jonger had geschatquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:16 schreef Geqxon het volgende:
Je vraagt een vrouw toch niet hoe oud ze is. Noob.
"O ik had je op 15 ingeschat".quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang je maar zegt dat je ze jonger had geschat
Nee dan lacht een vrouw van fluf der leeftijd je gewoon uit je moet wel een beetje geloofwaardig blijvenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"O ik had je op 15 ingeschat".
Ja tuurlijk, en dan is alles opeens goed he.
Moet ik nog wijzigen iddquote:Op maandag 8 december 2008 18:33 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, Sjow, er steekt nog een staf uit je reet.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef Geqxon het volgende:
Erotische zaken zijn tof om voor te werken.
Het was leuk om aan een website te mogen werken die ik eigenlijk niet eens mocht bezoeken.
Het was een jaar of vier geleden, toen ik nog minderjarig was. Ben het adres inmiddel vergeten, was een goedkope Nederlandse sexshop.quote:
Nee = werkweigering. En omdat ik er zo uitgedonderd kan worden...quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef phluphy het volgende:
Bertje, maak je je zorgen om mijn sexleven?![]()
Hoeft niet hoor, ik ben tevreden. En mijn man ook, geloof ik.![]()
Oh en verder: je moet maar vast "nee" leren zeggen op je werkplek / tegen je baas. Dat zal je de rest van je (werkzame) leven nog vaak van pas komen.
Je moet het natuurlijk zo verpakken dat het lijkt alsof je het wel zou willen, maar dat het gewoon echt niet kan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee = werkweigering. En omdat ik er zo uitgedonderd kan worden...
Het is pas werkweigering als je op de dag dat je aanwezig moet zijn weigerd te werken. Overwerk mag je altijd weigeren zonder dat de werkgever je hierom kan ontslaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef Geqxon het volgende:
Nee = werkweigering. En omdat ik er zo uitgedonderd kan worden...
Volgens mij kan een werkgever je verplichten om een x aantal overuren per jaar te maken dacht ik... Zijn er niet veel, maar als het een enkele keer voorkomt zul je wel moeten, mits zoiets in je contract staat, zoiets staat me bij.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Het is pas werkweigering als je op de dag dat je aanwezig moet zijn weigerd te werken. Overwerk mag je altijd weigeren zonder dat de werkgever je hierom kan ontslaan.
Ik geef je weinig kans dat je ze gaat vinden tegen een redelijke prijs.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:20 schreef julian6 het volgende:
Vraagje tussendoor, wie weet een site waar je van die dubbelzijdige DVD's kunt kopen? zodat ik beide kanten kan beschrijven en veel ruimte bespaar
Ik ben echter wel een oproepkracht. En wanneer is het dan overwerk?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
Het is pas werkweigering als je op de dag dat je aanwezig moet zijn weigerd te werken. Overwerk mag je altijd weigeren zonder dat de werkgever je hierom kan ontslaan.
Speaking of which... welke externe schrijven adviseer je? Ik ben ook op zoek.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:12 schreef Cothen het volgende:
Ik geef je weinig kans dat je ze gaat vinden tegen een redelijke prijs.
Als je trouwens ruimte wil besparen kan je beter overstappen naar externe schijven.
Als je oproepkracht bent, is er toch sprake van een maximum aantal uren dat je opgeroepen mag worden? Alles wat daarboven komt, lijkt me overwerk.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben echter wel een oproepkracht. En wanneer is het dan overwerk?
Ik plaats mijn overtollige interneschijven altijd in een behuizing.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:19 schreef phluphy het volgende:
Speaking of which... welke externe schrijven adviseer je? Ik ben ook op zoek.
Niet.quote:En wanneer komen die foto's van het huis?
Ik ken hetquote:Op woensdag 10 december 2008 10:33 schreef Cothen het volgende:
Door mijn roze bril heb ik een paar pijnlijke punten over het hoofd gezien(lekke daken, asbest etc)
Dus ik ben weer verder aan het zoeken.
En bij een klein bedrijf is het soms ook lastig op nee te zeggen. Vooral als de volgende dag de oplevering is en ik op elf uur nog gebeld wordt om iets te doen. Het is voor mij dan een half uurtje werk, maar nee zeggen kan het bedrijf bij de oplevering voor lul zetten.quote:Op woensdag 10 december 2008 07:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als je oproepkracht bent, is er toch sprake van een maximum aantal uren dat je opgeroepen mag worden? Alles wat daarboven komt, lijkt me overwerk.
Maar ik ben het wel met je eens, het is een heel moeilijk dilemma, dat "nee" zeggen.
Ik heb me altijd voorgehouden dat het tonen van inzet ooit beloond zou worden. Somewhere, somehow. Tot nu toe is dat ook altijd gebleken.
Beide draaien toch op poort 80?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:14 schreef mschol het volgende:
morghe
waarom lukt iets de ene keer wel en de andere keer niet terwijl de situatie nagenoeg gelijk is..
wil IIS + apache op poort 80, via 2 virtuele IP adressen op windows
dit is werkende op mijn VMWare machine..
echter op mijn toekomstige serverbak krijg ik het -niet- voorelkaar..
IIS of apache weigeren op te starten als de ander aanstaat...
apache is staat te luisteren op 10.0.0.200:80 (vhosts staan daar ook op)
bij IIS heb ik socketpooling op disabled gezet, listenIP op 10.0.0.201 gezet en ook via de mmc snap in op ip 201 gezet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |