quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:37 schreef Cothen het volgende:
mogguh!
Wat een dag.... Autosleutel kwijt, toegangspas vergeten en veter gebroken.
Maar het ergste is nog wel dat ik niets van mijn vriendin heb gehoord die gisteren naar Zwitserland is gegaan.
Ja hé, ik moet nog 13477 posts om mijn oude postcount te evenaren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:28 schreef mschol het volgende:
beetje topic dichtgooien met een 4dubbelpost
baggeren doe je maar in ONZquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ja hé, ik moet nog 13477 posts om mijn oude postcount te evenaren.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
en dan, vrijdag als ze terug is: goedmaaksecks![]()
en dan zeggen ze dat mannen alleen maar aan secks denkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef phluphy het volgende:
Deze wilde ik toch ook wel even terugzien in dit topic:
Ik heb nog niet eens 13477 postsquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ja hé, ik moet nog 13477 posts om mijn oude postcount te evenaren.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef phluphy het volgende:
Nou ja, we willen niet het risico lopen dat je het vergeet, en zo.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens een mailtje gehad en kan rustig gaan slapen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:22 schreef Cothen het volgende:
Bertje. Je moest misschien eens wat ... aktiever worden. Kijken is meestal niet genoeg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
O ik zag vandaag in de trein een meisje he...
.
.
.
Ja dat was het eigenlijk wel.
1 maar? ik zie er wel meer in het OVquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
.
.
.
Misschien zat ie in de nachttreinquote:Op woensdag 26 november 2008 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
1 maar? ik zie er wel meer in het OV
quote:Op woensdag 26 november 2008 06:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bertje. Je moest misschien eens wat ... aktiever worden. Kijken is meestal niet genoeg.
Moet je eens met mij mee gaan zie dagelijks hele treinstellen volquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
.
.
.
Phew. Nou, eind goed al goed?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
pics! or it didn't happenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:04 schreef Geqxon het volgende:
Maar ik play die meisjes wel hoor.
Dat ik b.v. stiekem een foto van ze neem.
Erhm ik niet we zijn/waren lekker aan het load testen altijd leukquote:Op woensdag 26 november 2008 14:26 schreef Merovingian het volgende:
Hebben er nog mensen behoefte om samen met mij lid te worden van de geen-zin-in-werken-club?
Nee, ik heb wel een leuke baan...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:26 schreef Merovingian het volgende:
Hebben er nog mensen behoefte om samen met mij lid te worden van de geen-zin-in-werken-club?
Dus jij hebt altijd zin om te werken?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een leuke baan...
Ja!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus jij hebt altijd zin om te werken?
Nou, dan ben je op meer punten uniek dan je omgang met vrouwen!quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nou, dan ben je op meer punten uniek dan je omgang met vrouwen!
Juniorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Junior software developer. I love my job.
Túúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúrlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Senioren nemen ook het projectmanagement op zich. Dat is niet leuk man.
Wat is er niet leuk aan andere mensen aan het werk zetten?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Senioren nemen ook het projectmanagement op zich. Dat is niet leuk man.
Ik wil gewoon programmeren programmeren programmeren. Veel leuker dan projectmanagement.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan andere mensen aan het werk zetten?
Projectmanager levert meer centen op. Centen geven je mogelijkheid tot fatsoenlijke kleding, een kappersbeurt en de mogelijkheid tot het kopen van cadeaus. Die drie dingen verhogen je kansen bij vrouwen. Verhoogde kansen bij vrouwen leiden tot meer seks.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon programmeren programmeren programmeren. Veel leuker dan projectmanagement.
Ik ben dan ook druk aan het studeren voor een hogere functie. Ik werk nu op MBO niveau.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Projectmanager levert meer centen op. Centen geven je mogelijkheid tot fatsoenlijke kleding, een kappersbeurt en de mogelijkheid tot het kopen van cadeaus. Die drie dingen verhogen je kansen bij vrouwen. Verhoogde kansen bij vrouwen leiden tot meer seks.
Misschien toch maar solliciteren?
Dat komt nog welquote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook druk aan het studeren voor een hogere functie. Ik werk nu op MBO niveau.
Verder wil ik voor nu nog geen management doen, ik ben nog jong en wil doen wat ik leuk vind. Aangezien ik geen verplichtingen heb maakt geld mij niets uit.
Maar dan mag je wel frunniken aan vrouwenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan word ik net als jullie en vind ik mijn baan niet leuk.
Huzee!
En ik weet wel wat ik belangrijker vindquote:Op woensdag 26 november 2008 17:04 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel frunniken aan vrouwen
Seks met je rechterhand moet je qua tijdsduur niet vergelijken met seks met een vrouw.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel, seks duurt net 3 minuten, terwijl ik op mijn werk soms 8 uur achter elkaar kan genieten.
en als seks met een vrouw 3 minuten duurt, is ze vast erg snel tevreden. (dat, of je bent getrouwd)quote:Op woensdag 26 november 2008 17:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Seks met je rechterhand moet je qua tijdsduur niet vergelijken met seks met een vrouw.
Voorspel is voor mietjes.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Seks met je rechterhand moet je qua tijdsduur niet vergelijken met seks met een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |