Mwah,quote:Op woensdag 26 november 2008 22:06 schreef beantherio het volgende:
Volgens CNBC is dit de eerste keer sinds april dat de DJI 4 dagen achter elkaar hoger eindigt.
Niet dat dat verder iets betekend.
Dare I say it...... PPT??quote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef pberends het volgende:
Lijkt wel of hier bewust op aangestuurd is, eerst marco-economische cijfers, Amerikaanse beurzen dik in de min, maar het is natuurlijk Thanksgiving en shopping day, dus daarom moest het hoger. Daardoor gaan de Amerikanen meer shoppen.
At-EZ? Dit zat hier vorige week steeds 4000 turbo's te kopen en bij een verlies van paar procent verkocht hij ze weer.....quote:
Op BNR waren ze net ook al lyrisch over BAM... Als ze omhoog gaan, lijkt me dat een tijdelijk iets, aangezien ze zelf al aangeven dat de NL huizenmarkt stagneert.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef LXIV het volgende:
Nu heb ik maandag BAM gekocht, met leverage dus wel spannend, komen er (gelukkig) goede cijfers af.
Nu MOET dat aandeel toch gaan spuiten zou je verwachten. Een eigen vermogen dat GROTER is dan de marktkapitalisatie, zeer hoog dividendrendement, hoge K/W en dat blijft allemaal goed liggen! Het is gewoon gratis geld, dat BAM!
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef At-EZ het volgende:
Beleg in turbo's met een deel van het geld dat je kunt missen.
Vrij onverwachts ook dat nu net ZIJ goede kwartaalcijfers melden.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Op BNR waren ze net ook al lyrisch over BAM... Als ze omhoog gaan, lijkt me dat een tijdelijk iets, aangezien ze zelf al aangeven dat de NL huizenmarkt stagneert.
Die At_Ez gozer zekerquote:
BAM is een fantastisch mooi bedrijf, aandeel is zeker ongewaardeerd, maar ik vrees helaas voor BAM dat ze de komenden 6 maanden nog wel een keer halveren ivm zwaar stagnerende huizenmarkt. Mark my words. De Nederlandse huizenmarkt staat pas op het begin van de ellende at the moment.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Op BNR waren ze net ook al lyrisch over BAM... Als ze omhoog gaan, lijkt me dat een tijdelijk iets, aangezien ze zelf al aangeven dat de NL huizenmarkt stagneert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |