Ik raad het je af.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:53 schreef Dave7 het volgende:
Randstad 12,73
BAM 4,66
het begint wel te kriebelen! :p
Het lijkt aantrekkelijk, maar ik zie BAM nog wel onder de 3 euro komen de komende maanden.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:53 schreef Dave7 het volgende:
Randstad 12,73
BAM 4,66
ik moet me inhouden!
Ja, Warren Buffett zei 10 oktober ofzo dat hij massaal instapte omdat hij vond dat de aandelenmarkt goedkoop was. Ik vraag me echt af wat hij toen dacht, dat het maar een kleine recessie werd ofzo?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Tokamak het volgende:
RTLZ: Warren Buffett is een prutser
Ik weet het, moest het even horen.quote:
Wacht eerst de 218 punten maar af.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik weet het, moest het even horen.Maar vind wachten ECHT heel moeilijk, zeker als het dan weer omhoogknalt!
Meenemen. Bailout komt er niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef At-EZ het volgende:
Sjon, TS259 verkopen, of meenemen naar de volgende dag?
Morgen is er een kans dat de beurs stijgt, want vanavond wordt de bailout voor GM/Ford/Chrysler besproken.
ehm, heb jij BAM inmiddels verkocht?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt aantrekkelijk, maar ik zie BAM nog wel onder de 3 euro komen de komende maanden.
Randstad is op dit moment nog steeds ver overprized. De ellende op de uitzendmarkt is net een maand begonnen.
Ik reken er wel op.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:02 schreef Liewec het volgende:
Gaan we dit jaar onder de 200?
Helpt dat?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik weet het, moest het even horen.Maar vind wachten ECHT heel moeilijk, zeker als het dan weer omhoogknalt!
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:02 schreef Liewec het volgende:
Gaan we dit jaar onder de 200?
We zitten al ruim een jaar in een crisis en het wordt nog steeds erger. Ondertussen raken steeds meer landen in een recessie en is er zelfs sprake van deflatie. Er gaan nog heel veel bedrijven omvallen, en in 2009 gaat ook jan met de pet het in zijn portomonnee merken. Dit is geen moment om aandelen te kopen en te hopen op een stijging.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:58 schreef Dave7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |