Duitsland en AMX boeren anders ook aardig. En CAC40 verkleurt zometeen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:34 schreef rvlaak_werk het volgende:
Waarom gaan wij als enige in europa omhoog?
Op RTLZ net, zo goed als alleen dankzij AM.
Volledig anders dan een analist die het vanochtend (zoals meer mensen) had over een top tussen 290 en 300 na een kleine dip op de zeer korte termijn. De twee uitersten: wordt het 200 of 300 in december?quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX verblijft voor de korte termijn in een proces van topvorming, waarin een piek naar 255 tot 260 punten niet is uitgesloten, aldus technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING Wholesale Banking. Hij voorziet dat de AEX na de vorming van een lagere top wederom een aanval zal inzetten op de steunzone van 220 punten tot 218 punten, waarbij 220 punten het 'intraday low' was van vrijdag 21 november. Die top wordt bevestigd bij een daling onder 240 punten. "Ik verwacht dat de aanval zich in december zal afspelen en dat de AEX door dit niveau heen zal breken. Indien dat gebeurt zal de AEX uiteindelijk doordalen naar 170 tot 150 punten", aldus Van den Akker. De analist houdt een slag om de arm voor het geval de AEX door de 260 punten heen breekt: "Dan zal de index het dalend 50-daags voortschrijdend gemiddelde van 283 punten gaan testen". De AEX noteert woensdag om 11.20 uur 0,4% lager op 244,94 punten.(ANS)
Als je een Turbo short koopt gaat de AEX naar 300. Koop je een TL wordt het 200quote:Op woensdag 26 november 2008 11:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Volledig anders dan een analist die het vanochtend (zoals meer mensen) had over een top tussen 290 en 300 na een kleine dip op de zeer korte termijn. De twee uitersten: wordt het 200 of 300 in december?
-1 tot +1, wat een verschil!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef jpjedi het volgende:
Dit is toch wel de meest vreemde dag tot nu toe.. wat een zenuwgrafiekje zeg.
Ik ga sowieso niet meer voor een TL, dat is me nu veel te onzeker. Bovendien: meer dan 50 punten komt er toch niet meer bij. Met een TS profiteer je tot wel 90 punten én hij is goedkoper.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:13 schreef Gremen het volgende:
[..]
Als je een Turbo short koopt gaat de AEX naar 300. Koop je een TL wordt het 200
Allemaal leuk & aardig, maar de meeste fluctuaties die we de afgelopen tijd op de AEX hebben gezien, waren slechts 1 richting op. Momenteel is het beeld nerveuzer dan "normaal" in de afgelopen periode.quote:
volatieler, want als je niet in aandelen moet zitten op dit moment, zit je er niet in.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Allemaal leuk & aardig, maar de meeste fluctuaties die we de afgelopen tijd op de AEX hebben gezien, waren slechts 1 richting op. Momenteel is het beeld nerveuzer dan "normaal" in de afgelopen periode.
De markt is volatieler, het beeld is nerveuzer. Tenminste, zo komt het op mij over. Aangezien ik geen belegger ben, is het voor mij relevanter hoe het er uit ziet.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:42 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
volatieler, want als je niet in aandelen moet zitten op dit moment, zit je er niet in.
tenzij je met je zakgeld aan het gokken bent uiteraard.
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:05 schreef Llotyhy het volgende:
Duurzame goederen: -6,2%, 3% verwacht. Auto's -4,5%, vliegtuigen -4,7%, transport in z'n geheel -11,1%. Zonder transport drie keer grotere daling dan verwacht. Staal -12,6% vraag, grootste daling ooit... leuk lijstje.
Oh, en consumer spending -1%.
Uiteraard hoop ik dat de AEX nog even onder de 238 komt nieuwe bodem opzoekt. Menig een had verwacht dat we nu stilletjes rustig om hoog zou gaan, en zie hoeveel moeite het kost om er slechts een groen plusje uit te krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:01 schreef Lemans24 het volgende:
MARKET COMMENT: AEX -2,4%, 238 moet houden
Als we op 237 zitten, koop ik shorts. En als we omhoog schieten en daarna weer dalen, koop ik ze ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef massachusetts_avenue het volgende:
[..]
Uiteraard hoop ik dat de AEX nog even onder de 238 komt nieuwe bodem opzoekt. Menig een had verwacht dat we nu stilletjes rustig om hoog zou gaan, en zie hoeveel moeite het kost om er slechts een groen plusje uit te krijgen.
Renteverlagingen!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:57 schreef SjonLok het volgende:
Duitse voorlopige inflatie nov -0,5% (maand); +1,4% (jaar)
May the force be with us.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:57 schreef SjonLok het volgende:
Wacht ff... is dat geen deflatie over nov?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:57 schreef SjonLok het volgende:
Zal wel weer gaan gebeuren ja, maar zoveel lager kunnen we helemaal niet...quote:
Jep, het voorlopige cijfer...quote:Op woensdag 26 november 2008 16:03 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Wacht ff... is dat geen deflatie over nov?
Tja, wat moeten "we" anders.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op 't nieuws dat Sarkozy & Merkel van de begrotingsregels afwillen (tijdelijk) zodat ze 2 jaar 't begrotingstekort mogen overschrijden. Daar ga je dan met je zorgvuldig opgebouwde akkoord.
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:03 schreef rvlaak_werk het volgende:
Wacht ff... is dat geen deflatie over nov?
Prima gedaan, je eerste turbo! Gelijk aan de shorts nu?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:59 schreef pberends het volgende:
Zo, heb m'n Turbo Long AEX maar verkocht. Netto winst: 417,38 euro.
Volgensmij doen ze t eromquote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, we gaan weer voor een 0,01 procent dagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |