Weet t niet. Zowel WS als A'dam zien er erg volatiel uit. Denk dat de onzekerheid nog lange niet weg is, of zelfs verminderd (zoals iemand op BNR angstvallig volhield).quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
Best rustig dagje voor DJ en AEX vergeleken met afgelopen weken. Beleggers hebben ff dagje rust genomen zo lijkt het.
Veel fondsen hebben op et eind een olifant in huis zie ik...ING,TT,Shell en nog wel paar fondsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef pberends het volgende:
Het olifantje heeft eindelijk winst gemaakt, en direct koopt hij meer:
[ afbeelding ]
De onzekerheid is niet weg en dat duurt ook nog wel even. Zie alle 'hulp' pogingen de afgelopen weken en maanden. En dan moet zeker nu; binnen een dag of 2 rust komen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet t niet. Zowel WS als A'dam zien er erg volatiel uit. Denk dat de onzekerheid nog lange niet weg is, of zelfs verminderd (zoals iemand op BNR angstvallig volhield).
Ja, daar doelde ik ook op. Viel me enkel op dat na slechts 1 dagje een "leuke" + er al een aantal lieden die meteen gaan roepen dat de rust weder aan het keren is...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef massachusetts_avenue het volgende:
[..]
De onzekerheid is niet weg en dat duurt ook nog wel even. Zie alle 'hulp' pogingen de afgelopen weken en maanden. En dan moet zeker nu; binnen een dag of 2 rust komen?
Natuurlijk niet, dat gaat écht nog wel even duren.
Misschien een domme vraag maar ik snap het verschil tussen die kleuren rood / groen niet helemaal. Bij elke transactie heb je toch een verkoper(s) en koper(s). Ik snap dat iemand opeens 3 mio aandelen koopt dat dan de prijs oploopt en vice versa.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef pberends het volgende:
Het olifantje heeft eindelijk winst gemaakt, en direct koopt hij meer:
[ afbeelding ]
tick (nou ja, tick is het niet echt, zo te zien is elk streepje iets van een minuut ofzo?) up of downquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar ik snap het verschil tussen die kleuren rood / groen niet. Bij elke transactie heb je toch een verkoper(s) en koper(s). Hoezo zit er dan een kleur aan ?
Dat je van een volatiliteit van 80 naar 60 gaat is een flinke vermindering, maar dat wil niet zeggen dat het meteen superrustig is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet t niet. Zowel WS als A'dam zien er erg volatiel uit. Denk dat de onzekerheid nog lange niet weg is, of zelfs verminderd (zoals iemand op BNR angstvallig volhield).
issie zoveel gedaald dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat je van een volatiliteit van 80 naar 60 gaat is een flinke vermindering, maar dat wil niet zeggen dat het meteen superrustig is.
Geen idee, die van vandaag is nog niet bekend.quote:
Ligt voornamelijk aan het nieuws wat er morgen verschijnt denk ik. Ik kan zo 1, 2, 3 geen >17:30 nieuws vinden dat veel impact gaat hebben. Behalve mss het nieuwe 700miljard 800 miljard zelfs plan van de FED. Maar hoe dat wordt uitgelegd is en blijft een gok. Naar wat ik op BNR heb begrepen gaat de FED dat geld gewoon bijdrukken en da's nooit goed voor een economie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:22 schreef ferdilopje het volgende:
Wat verwachten jullie voor de opening morgen?
Ik zie alleen bied- en laatkoersen.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt Binck half plat? Ik zie geen handel in turbo's, de koersen zijn weer wel streaming.
Jammer.. .zie nu wel de voordelen in van een goedkope euroquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:06 schreef pberends het volgende:
De euro noteerde dinsdag rond 18.00 uur $1,303 tegen $1,283 dinsdag rond 8.30 uur. De euro vertoont weer een stijgende trend ten opzichte van de dollar, hetgeen de grondstofprijzen opdrijft.
Wou je short gaan?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt Binck half plat? Ik zie geen handel in turbo's, de koersen zijn weer wel streaming.
Ik blijf ff een poosje overal vanafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |