Op wikipedia kun je wel wat vinden:quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:22 schreef peterfan het volgende:
Ja precies, of wanneer hij stopte met voetballen, dat heeft toch ook weing met de serie te maken? Vind JM sowieso nooit interessant.
Vlindur, heb jij ook ergens de goede antwoorden gevonden zeg maar? Ben naar sommige dingen die ik niet wist wel benieuwd
Hehehe.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef DjinN het volgende:
Die foto'sIk blijf me er overigens over verbazen hoe..naja..euh..hoe zeg je dat...nietknap Sam is
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
Maar eigenlijk vind ik dat alleen maar een pluspunt. Ze is echt op zn innerlijk gevallen..![]()
Hij was in zijn pubertijd vast heel leuk. Maar het is alleen zo jammer dat ie er in blijven hangen..![]()
Jaa, dat vind ik ook...vind ik gewoon keileuk om te zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
Maar eigenlijk vind ik dat alleen maar een pluspunt. Ze is echt op zn innerlijk gevallen..![]()
Hij was in zijn pubertijd vast heel leuk. Maar het is alleen zo jammer dat ie er in blijven hangen..![]()
Jaa, die zijn wonderbaarlijk genoeg dan weer wel erg schattigquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
En toch lijken die kids meer op hem dan op haar en zijn die echt heeeeeeeeel erg cute!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef peterfan het volgende:
[..]
![]()
Hij is inderdaad echt nog net zo'n pubertje, dat lichaam ook, zo schriel en klein. Maar toch moet ik stiekum af en toe om m lachen.
Wie is Piano??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Elounda het volgende:
Die Debby die dat eitje bakt terwijl Piano boven die plaat hangt.... Het zal maar mis gaan, hij zal voorover vallen met zijn handjes op die plaat... Ik vind het zo'n akelig mens, zonder humor. Bah.
Keanoquote:
Inderdaad. Ik heb meegedaan aan de quiz. Ik had 15 antwoorden juist.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Starlie het volgende:
http://www.vtm.be/de-pfaffs-2008/photogallery_1025.php?c=0&a=3282
Allemaal leuke foto's! Het zijn er zoveel dat ik daarom alleen maar de link plaats, dan kan iedereen zelf even kijken!
Doet ie dat???quote:Op maandag 2 februari 2009 17:16 schreef JaneDoe het volgende:die zielige neukbewegingen van sam tijdens ieder 'optreden' ...
Yep sinds vorige weekquote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef Saphia het volgende:
Hoe lang is Sam nog van plan om met die ene hit te gaan optreden?
Je ziet heel weinig Debby met de kindjes ,dat is wel jammer.En zijn ze in Belgie al bezig met nieuwe afleveringen?
Ja, heb net weer aflevering 3 zitten kijken van het nieuwe seizoen!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef Saphia het volgende:
Hoe lang is Sam nog van plan om met die ene hit te gaan optreden?
Je ziet heel weinig Debby met de kindjes ,dat is wel jammer.En zijn ze in Belgie al bezig met nieuwe afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja, heb net weer aflevering 3 zitten kijken van het nieuwe seizoen!waar kan ik die nieuwe afleveringen vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze via Binsearch.info binnen en download ze daarna via Grabit, Grabit is een programma dat je volgens mij ergens moet downloaden... ik weet niet precies hoe dat zit.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar kan ik die nieuwe afleveringen vinden?
Dat komt omdat Debby en Nicolas zelf zo verschrikkelijk schijtirritant zijn. Slaat over op de kids.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:53 schreef Marloes het volgende:
Wat zijn die kinderen van Kelly en Debby schijtirritant en arrogant en verwaand zeg. Nu al!! Vooral Debby & Nicolas moeten een opvoedcursus krijgen
En altijd hetzelfde stomme liedje zingenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:40 schreef Elounda het volgende:
[..]
Doet ie dat???
Ik vind em altijd meer als een kip zonder kop in de rondte bewegen..
Daar zal ik eens op gaan letten, de volgende aflevering..
rij 't nooit meer af!..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
En altijd hetzelfde stomme liedje zingen
"Laat het gras maar groeien blablabla"
Grapje natuurlijk, zo noemde Kenji hem steeds toen Piano Keano pas geboren wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:17 schreef Saphia het volgende:
Het is Keano geen piano(of maak je nu een grapje?)
Wat is je bron?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:43 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is Kelly belazerd door haar zogenaamde beste vriendin met wie ze de zaak runde... Die vriendin schijnt achter de rug om van Kelly allemaal dure aankopen gedaan te hebben... weet niet zeker of de zaak failliet is, of dat Kelly eruit gestapt is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:57 schreef Marloes het volgende:
Ligt het aan mij of worden de kinderen van Debby en Nicolas met de week vervelender?
Haha, volgens mij ligt dat niet aan jouquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:57 schreef Marloes het volgende:
Ligt het aan mij of worden de kinderen van Debby en Nicolas met de week vervelender?
Ja, maarja dat kun je die jochies niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:26 schreef oh-oh het volgende:Nee en zij dan!
Hier is een hoek, en daar is een hoek.
Zet ze neer, kijkt niet meer achterom en die jongen staan dr gewoon keihard uit te lachen met zn tweeën....
Mjah, dat komt dus omdat jij en Swets de ouders zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:36 schreef E.T. het volgende:
mijn draakje van 2
Niets is wat het lijkt.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:36 schreef peterfan het volgende:
Ik geloof niets van die huwelijksproblemen, jullie?
Volgens mij kunnen ze echt niet zonder elkaar!
Volgens mij lopen er gewoon cameramensen rond. Maar die kinderen zijn vanaf hun geboorte gefilmd door zo'n hele crew (niet continu, maar redelijk regelmatig), ze weten niet anders. Behoort voor hen gewoon tot het meubilair denk ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:34 schreef E.T. het volgende:
Jammer dat ik het niet gezien heb dan gister...
Wat ik me trouwens afvraag.. hebben ze eigenlijk gewoon cameramensen rondlopen? Of hoe filmen ze het anders?
Kinderen zijn namelijk thuis bij papa en mama over het algemeen de grootste draken, veilig als niemand het zietMijn kinderen zijn namelijk best engeltjes als er anderen zijn of als ze bij anderen zijn.. maar thuis kunnen het behoorlijke draken zijn (doen zo te horen niet onder voor die van Debby en Nicholas
). Als die camera's nu redelijk onzichtbaar zijn, dan kunnen ze natuurlijk heel makkelijk de slechte kanten van die kinderen laten zien in hun veilige omgeving.
Maar volgens mij zijn mijn kinderen voor de buitenwereld wel engeltjes
Eeerst huis te koop en nu huwelijksproblemen lijkt me geen stuntquote:Op maandag 9 maart 2009 20:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.
Vorig jaar ook een stel na 35 jaar uit elkaar zien gaan wat ik gewoon nooit had verwacht, zeker van hun niet.
Aan de andere kant, het kan in het geval van de Pfaffjes ook een publiciteitsstunt zijn, zie ik ze ook nog wel voor aan.
Wat overijverige journalisten die menen wat extra kul de wereld in te moeten slingeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Huwelijksproblemen voor de Pfaffs
Eindelijk wat meer tijd voor Carmen zelfmaar hopelijk gaan ze niet scheiden.
Was bij Jensen, Best of Jensen, RTL5. Herhaling toen Bompa net overleden was.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef krultang het volgende:
Mijn ouders vertelden me net dat ze JM, met dochter (waarschijnlijk, mijn ouders weten niet wie wie is) bij een praatprogramma op televisie waren en ze allebei zaten te huilen. Ik heb geen idee welke zender het was. Het was in elk geval na 2200 uur. Heeft iemand dit gezien of waar ging het over?
Gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |