Op wikipedia kun je wel wat vinden:quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:22 schreef peterfan het volgende:
Ja precies, of wanneer hij stopte met voetballen, dat heeft toch ook weing met de serie te maken? Vind JM sowieso nooit interessant.
Vlindur, heb jij ook ergens de goede antwoorden gevonden zeg maar? Ben naar sommige dingen die ik niet wist wel benieuwd
Hehehe.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef DjinN het volgende:
Die foto'sIk blijf me er overigens over verbazen hoe..naja..euh..hoe zeg je dat...nietknap Sam is
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
Maar eigenlijk vind ik dat alleen maar een pluspunt. Ze is echt op zn innerlijk gevallen..![]()
Hij was in zijn pubertijd vast heel leuk. Maar het is alleen zo jammer dat ie er in blijven hangen..![]()
Jaa, dat vind ik ook...vind ik gewoon keileuk om te zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hehehe.![]()
Maar eigenlijk vind ik dat alleen maar een pluspunt. Ze is echt op zn innerlijk gevallen..![]()
Hij was in zijn pubertijd vast heel leuk. Maar het is alleen zo jammer dat ie er in blijven hangen..![]()
Jaa, die zijn wonderbaarlijk genoeg dan weer wel erg schattigquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
En toch lijken die kids meer op hem dan op haar en zijn die echt heeeeeeeeel erg cute!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef peterfan het volgende:
[..]
![]()
Hij is inderdaad echt nog net zo'n pubertje, dat lichaam ook, zo schriel en klein. Maar toch moet ik stiekum af en toe om m lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |