Wie is Piano??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Elounda het volgende:
Die Debby die dat eitje bakt terwijl Piano boven die plaat hangt.... Het zal maar mis gaan, hij zal voorover vallen met zijn handjes op die plaat... Ik vind het zo'n akelig mens, zonder humor. Bah.
Keanoquote:
Inderdaad. Ik heb meegedaan aan de quiz. Ik had 15 antwoorden juist.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Starlie het volgende:
http://www.vtm.be/de-pfaffs-2008/photogallery_1025.php?c=0&a=3282
Allemaal leuke foto's! Het zijn er zoveel dat ik daarom alleen maar de link plaats, dan kan iedereen zelf even kijken!
Doet ie dat???quote:Op maandag 2 februari 2009 17:16 schreef JaneDoe het volgende:die zielige neukbewegingen van sam tijdens ieder 'optreden' ...
Yep sinds vorige weekquote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef Saphia het volgende:
Hoe lang is Sam nog van plan om met die ene hit te gaan optreden?
Je ziet heel weinig Debby met de kindjes ,dat is wel jammer.En zijn ze in Belgie al bezig met nieuwe afleveringen?
Ja, heb net weer aflevering 3 zitten kijken van het nieuwe seizoen!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef Saphia het volgende:
Hoe lang is Sam nog van plan om met die ene hit te gaan optreden?
Je ziet heel weinig Debby met de kindjes ,dat is wel jammer.En zijn ze in Belgie al bezig met nieuwe afleveringen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja, heb net weer aflevering 3 zitten kijken van het nieuwe seizoen!waar kan ik die nieuwe afleveringen vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze via Binsearch.info binnen en download ze daarna via Grabit, Grabit is een programma dat je volgens mij ergens moet downloaden... ik weet niet precies hoe dat zit.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar kan ik die nieuwe afleveringen vinden?
Dat komt omdat Debby en Nicolas zelf zo verschrikkelijk schijtirritant zijn. Slaat over op de kids.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:53 schreef Marloes het volgende:
Wat zijn die kinderen van Kelly en Debby schijtirritant en arrogant en verwaand zeg. Nu al!! Vooral Debby & Nicolas moeten een opvoedcursus krijgen
En altijd hetzelfde stomme liedje zingenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:40 schreef Elounda het volgende:
[..]
Doet ie dat???
Ik vind em altijd meer als een kip zonder kop in de rondte bewegen..
Daar zal ik eens op gaan letten, de volgende aflevering..
rij 't nooit meer af!..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
En altijd hetzelfde stomme liedje zingen
"Laat het gras maar groeien blablabla"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |