quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef fokje het volgende:
misschien was het een truuk van Joran om ervoor te zorgen dat FOX op zoek gaat naar een levende Natalee in Venezuela, aangezien de FBI geen poot uitsteekt.
Maybe Natalee is Alive! Gek genoeg zeggen ze dat dan weer niet.
Nee, dat doen ze pas in de vervolguitzending, over een half jaar ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:08 schreef DS4 het volgende:
Zou fox nu ook vier experts hebben die wetenschappelijk bewijzen dat joran nu bekend heeft?
Is er zelfs een tijdje geweest, een JOR forum.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:50 schreef Polleeder het volgende:
Alweer een nieuw topic, en ook nog in een ander subforum![]()
Is het misschien een idee, om alle topics over deze zaak samen te voegen in een speciaal daarvoor opgericht eigen subforum
Jammer dat had ik eerder moeten weten, totaal over het hoofd gezien. Zonde dat het is opgedoektquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is er zelfs een tijdje geweest, een JOR forum.
En anders zijn een paar goede insinuaties ook nooit weg. De mensen kijken tóch welquote:Maar goed, tis denk ik ff afwachten waar FOX vannacht mee komt, vooralsnog is het weer het zoveelste fantasie-verhaal van Joran. Mochten ze echt met harde bewijzen komen word het pas interessant
money talks, bullshit walks, Jorans' actie zou de gemiddelde fox-kijker toch respectabel moeten vindenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef SeLang het volgende:
Hoeveel zou Joran hebben opgestreken met dat interview?
Een lang interview met een groot station als Fox, daar kun je wel een paar ton voor vragen
Tonnetje of 2 lijkt me zeker wel en daar zit ie nu feest van te vieren in Laos en Vietnam, misschien met de kerst naar Melbourne heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef SeLang het volgende:
Hoeveel zou Joran hebben opgestreken met dat interview?
Een lang interview met een groot station als Fox, daar kun je wel een paar ton voor vragen
Dat is echt het vreemdste telefoongesprek ooit. Lijkt wel een slecht geacteerde dialoog uit Goede tijden, slechte tijden; vreemde klemtonen, vage praat..quote:Op woensdag 26 november 2008 09:15 schreef Manu82 het volgende:
Ja dus
http://www.foxnews.com/video/index.html
Jahquote:Op woensdag 26 november 2008 09:39 schreef DrDentz het volgende:
Die tapes klinken zo nep als wat, het lijkt wel Joran die tegen Joran spreekt.
Ja, ze is ook zo'n typische hysterische FOX-presentatrice. Wat een tv maken ze daar toch ook altijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:48 schreef DrDentz het volgende:
Die vrouw van Fox ook.. we hebben het niet afgegeven want we waren druk met de presidentsverkiezingen.. geef ons een sample van zn vaders stem!!
Kijk gewoon op Uitzending Gemist, Pauw en Witteman.Uitgebreid interview met zn pa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |