abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63505701
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij begon het pathologische liegen pas nadat Peter de Vries hem het leven onmogelijk gemaakt had.
Ja want eigenlijk is Joran een hele lieve fijne jongen, die nog geen vlieg kwaad doet.
Maar toen kwam er een grote boze misdaadverslaggever uit Nederland en die heeft hem allerlei dingen laten zeggen wat hij echt niet wou.
Dus toen is arme arme kleine Joran in het nauw gekomen en gaat hij nu maar contact zoeken FOX om er een nog ongeloofwaardiger verhaal van te maken

Come on, geloof je die bullshit nou echt zelf?
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:56:42 #177
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63505782
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja want eigenlijk is Joran een hele lieve fijne jongen, die nog geen vlieg kwaad doet.
Maar toen kwam er een grote boze misdaadverslaggever uit Nederland en die heeft hem allerlei dingen laten zeggen wat hij echt niet wou.
Dus toen is arme arme kleine Joran in het nauw gekomen en gaat hij nu maar contact zoeken FOX om er een nog ongeloofwaardiger verhaal van te maken

Come on, geloof je die bullshit nou echt zelf?
Nee, ik geloof niets zomaar. Joran niet, Peter niet, Fox niet. Niemand niet.
pi_63505845
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat probeer ik wel ja

Het punt is: dat interview is al een paar jaar geleden. Zeggen dat de hype pas begon na de uitzending van Peter de Vries is dus echt onzin. Die hype was al jaren aan de gang, Peter heeft hem alleen even opnieuw opgestookt.
There is no love sincerer than the love of food.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 14:02:38 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63505954
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het punt is: dat interview is al een paar jaar geleden. Zeggen dat de hype pas begon na de uitzending van Peter de Vries is dus echt onzin. Die hype was al jaren aan de gang, Peter heeft hem alleen even opnieuw opgestookt.
nee ok, dat klopt wel ja
maar mijn punt was dat Joran niet bepaald zijn best heeft gedaan om die hype wat te ontlopen
Dokter Phil is het klinkende voorbeeld, daar ga je zitten als je je vrouw bijna een paar klappen hebt gegeven, je gaat daar niet zitten met de moeder van het meisje dat je zou hebben vermoord, dan doe je het erom

hij voed de hype bijna dagelijks dus nogmaals, hij verruineert zijn eigen leven en daar moet hij echt geen anderen de schuld van gaan lopen geven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63506365
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:02 schreef sp3c het volgende:

hij verruineert zijn eigen leven en daar moet hij echt geen anderen de schuld van gaan lopen geven
Hij zal zich wel helemaal suf neuken, want voor elke malloot zijn er minstens tienduizend rare wijven te vinden die daar geil van worden en een kind van zo iemand willen.
pi_63506489
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef contactpersoon het volgende:

[..]

Hij zal zich wel helemaal suf neuken, want voor elke malloot zijn er minstens tienduizend rare wijven te vinden die daar geil van worden en een kind van zo iemand willen.

Bedankt voor deze nieuw intelligente invalshoek in deze discussie
pi_63506677
quote:
hij voed de hype bijna dagelijks dus nogmaals, hij verruineert zijn eigen leven en daar moet hij echt geen anderen de schuld van gaan lopen geven.
Ik denk serieus dat -ie erop kickt om mensen zand in de ogen te strooien. Uit al zijn gedragingen en acties blijkt steeds duidelijker dat deze jongen niet spoort. Zelfs als -ie volkomen onschuldig was, zouden ze 'm preventief in een gesticht moeten opsluiten.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:28:24 #183
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_63506715
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:19 schreef sp3c het volgende:
zou wel grappig zijn als dat meisje ineens doodleuk weer thuis binnenkomt wandelen en om achterstallige betalingen van haar zakgeld vraagt

mij verbaasd nix meer
Hehe, hij kan wel scripts gaan schrijven voor Buffy the Vampire slayer ofzo... :
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:50:19 #184
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_63507357
quote:

[..]

nee ok, dat klopt wel ja
maar mijn punt was dat Joran niet bepaald zijn best heeft gedaan om die hype wat te ontlopen
Dokter Phil is het klinkende voorbeeld, daar ga je zitten als je je vrouw bijna een paar klappen hebt gegeven, je gaat daar niet zitten met de moeder van het meisje dat je zou hebben vermoord, dan doe je het erom

hij voed de hype bijna dagelijks dus nogmaals, hij verruineert zijn eigen leven en daar moet hij echt geen anderen de schuld van gaan lopen geven
Of hij dacht door daar te gaan zitten, in één klap van al het gezeur omtrend zijn geheimdoennerij af te zijn, het is maar net wat in je straatje past.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:10:25 #185
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_63507913
quote:

[..]

Ik ben bang dat je gelijk hebt, de wereld is nog krankzinniger dan wij nette mensen denken.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 15:19:34 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63508131
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:50 schreef t-8one het volgende:

[..]

Of hij dacht door daar te gaan zitten, in één klap van al het gezeur omtrend zijn geheimdoennerij af te zijn, het is maar net wat in je straatje past.
kom nou zeg, 3 seconde research leert je dat dr Phil daar niet de juiste plek voor is, de man zit daar net zo goed alleen voor zijn eigen ego ... die zit echt niet te wachten op een geloofwaardig onschuldige Joran en dat had je gewoon op je klompen aan kunnen zien komen

en het past zowieso niet in mijn straatje dwz, het interesseert me weinig of hij schuldig is of niet maar dat hij zo camerageil is vind ik gewoon vreemd ... steekje los denk ik
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:28 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Hehe, hij kan wel scripts gaan schrijven voor Buffy the Vampire slayer ofzo... :
nee Buffy is NIET leuk!!!
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:21:25 #187
78918 SeLang
Black swans matter
pi_63508169
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:00 schreef Wokkel het volgende:
VOC mentaliteit!
Inderdaad.
Nu de financiele sector is ingestort moeten we ons weer richten op de echte economie. Slavenhandel, vrouwenhandel, handel in negers en Marokkanen, dat soort dingen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_63508239
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze nieuw intelligente invalshoek in deze discussie
Mja, maar ik heb wel gelijk. Zelfs figuren als Marc Dutroux en Charles Manson krijgen elke dag liefdesbrieven van vrouwen in de bak.

Het heeft zelfs een naam: hybristophilia. Maar geloof mij vooral niet hoor, Google is your friend.

pi_63510135
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij noemt zichzelf in zijn boek letterlijk een pathalogische leugenaar!

das een jaar voor de gewraakte uitzending van Peter R. gescheven?
Ja, maar dat was gelogen
  Admin dinsdag 25 november 2008 @ 16:24:55 #190
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_63510192
quote:

[..]

so true!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_63511974
Jup

Vrouwen
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:27:34 #192
6941 APK
Factual, I think.
pi_63512166
Die Venezuela theorie heb ik een paar jaar geleden hier ook al gelezen, dus dikke kans dat hij het zelf ook ergens heeft gelezen en er een mooi verhaal van heeft gemaakt.

Wat ik vreemd vind is dat hij zijn vader in de problemen brengt met dit interview.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63512966
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:20 schreef opgebaarde het volgende:
Jup

Vrouwen
Klopt. Maar ook:

Joran

Wat mij wel opvalt is dat hij in die verborgen-camera-opnames heel stoer en zelfverzekerd doet, terwijl hij in die interviews als een zielig snotjoch zit te brabbelen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:59:58 #194
6941 APK
Factual, I think.
pi_63513051
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef waht het volgende:

Wat mij wel opvalt is dat hij in die verborgen-camera-opnames heel stoer en zelfverzekerd doet, terwijl hij in die interviews als een zielig snotjoch zit te brabbelen.
Logisch toch?
Tegen coke-snuivende Patrick wil hij stoer overkomen, tv is een ander verhaal.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 18:05:38 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63513184
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:59 schreef APK het volgende:

[..]

Logisch toch?
ja dat hoor je wel vaker, maar dat verhaal wat hij verteld is helemaal niet stoer, het slaat nergens op ... hij is niet zo relaxed omdat hij stoer wil doen, hij is flink onder invloed van het een en ander

'ze ging uit zichzelf vet shaken en toen heeft mijn mattie haar in zee gedumpt'

dat die Patrick hem zelf schijnbaar niet snapt zal nog wel maar dat Peter R. de Vries zelf niet even in een later stadium de vraag 'waar slaat dat nou weer op ' er aan toegevoegd heeft snap ik ook niet
pi_63513224
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:59 schreef APK het volgende:

[..]

Logisch toch?
Dat zal best, maar het komt op deze manier wel totaal ongeloofwaardig over. Op die laatste beelden van Peter R over vrouwenhandel doet ie ook al zo cool en enthousiast. Bij Greta van Susteren is het een verlegen 4-jarig jongetje. Het lijkt mij dat Joran in de echte interviews een act opvoert en daarbuiten gewoon zichzelf is.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:18:12 #197
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63513471
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef waht het volgende:

[..]

Klopt. Maar ook:

Joran

Ik denk dat de gemiddelde mens nu eenmaal niet zo lekker uit de verf komt tijdens een groots interview waar miljoenen mensen naar kijken. Om het vervolgens tot in den treuren te herhalen en alle details te ontleden. Bij die illegale verborgen opnames was hij zich hiervan niet bewust. Dat scheelt aanzienlijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:46:44 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_63514300
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:07 schreef waht het volgende:

Dat zal best, maar het komt op deze manier wel totaal ongeloofwaardig over. Op die laatste beelden van Peter R over vrouwenhandel doet ie ook al zo cool en enthousiast. Bij Greta van Susteren is het een verlegen 4-jarig jongetje. Het lijkt mij dat Joran in de echte interviews een act opvoert en daarbuiten gewoon zichzelf is.
En ik denk dat hij zich aanpast aan de omstandigheden.
Als hij door Peter R was uitgelokt om Nazi memorabilia uit Thailand te smokkelen dan stond hij waarschijnlijk enthousiast in een hotelkamer te sieg heilen.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 18:48:03 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63514340
geloof ik ook wel ja
pi_63515036
Zou fox nu ook vier experts hebben die wetenschappelijk bewijzen dat joran nu bekend heeft?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')