Sowieso zijn er nog maar weinig hardcourt banen (hier iig). Die ene keer dat ik er op gespeeld heb, had ik de blaren onder mijn voeten zitten na een lange driesetter. Maar voor de rest vind ik het wel fijn spelen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Norrage het volgende:
Ohja, wat ik nou een tyfusondergrond vind is hardcourt. Het doet pijn aan je benen, het spel is saai (lees: snel) en zo ontzettend vaak zijn de hardcourt (of mateco) banen waar we op spelen van abominabele kwaliteit. Bovendien straalt het totaal geen sfeer uit (concentratiekampsfeer anyone?), moet je bij 1 druppel regen al aflasten. Kunstgras heeft dan tenminste nog wat, leuk kleurtjes en zo
Misschien doen ze ook wel moeilijk aangezien jullie in een best wel hoge klasse spelen. Andere teams kunnen er namelijk de dupe van zijn...maar wel stomquote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef Bak_Beest het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw na nog even een belletje:: de comptitieleider is gebeld door de KNLTB dat de inhaaldatum die wij wilden (op 21 mei/ hemelvaartsdag) dus niet mocht, en dat we verplicht waren het voor/ op de eerste officiële inhaaldatum, koninginnedag, te plannen. Oftewel, onze leider was expliciet gebeld, oftewel we gaan nu op koninginnedag om 9 uur lekker onze partijen afspelen.
Het spel is saaiquote:Op maandag 27 april 2009 11:50 schreef Norrage het volgende:
Ohja, wat ik nou een tyfusondergrond vind is hardcourt. Het doet pijn aan je benen, het spel is saai (lees: snel) en zo ontzettend vaak zijn de hardcourt (of mateco) banen waar we op spelen van abominabele kwaliteit. Bovendien straalt het totaal geen sfeer uit (concentratiekampsfeer anyone?), moet je bij 1 druppel regen al aflasten. Kunstgras heeft dan tenminste nog wat, leuk kleurtjes en zo
Meen je nietquote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef Knipoogje het volgende:
bah bah bah
6-3 5-4 en 40-0 voor.... en ik verlies de wedstrijd ;'(
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 23:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Meen je nietWat dacht je? De buit is binnen?
Dat had ik vorige week een beetjequote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef Knipoogje het volgende:
bah bah bah
6-3 5-4 en 40-0 voor.... en ik verlies de wedstrijd
quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
....
btw, naar mijn inzien is kunstgras klote
Aangezien er geen bal normaal opstuit (dat is op hardcourt dan wel weer zo, mits fatsoenlijk onderhouden)
Je speelt er altijd met van die rottige drukloze schijtballen waar je last van je arm van krijgt
Een bal met spin slaan heeft geen enkele nut.
Het vaak slecht onderhouden is en er te veel (of te weinig) zand op ligt waardoor je alle kanten op glijdt (of juist helemala niet kan glijden)
Sterker nog: tot dit jaar speelden wij met Tretorn + op gravelquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef Norrage het volgende:
tretorns met competitie? mag dat uberhaupt? drukloze ballen gebruiken daarvoor???
Ik iig nog nooit meegemaakt.
Ik heb de Microgel Radical MP en ik kan je niet zeggen wat het verschil is, aangezien ik nog nooit met de Flexpoint Radical MP heb gespeeld. De Microgel is overigens wel een erg lekker racket, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Speelt iemand met één van deze twee? Ik ben (na 8 jaar) toe aan een nieuw racket en ik twijfel tussen de Flexpoint Radical MP en de Microgel Radical MP. Heb nu de Flexpoint als tester en het slaat wel lekker, maar ik vraag me af wat die Microgel nou veel beter doet.
Hebben jullie ook al smashcourt. Jemig, wat zijn er veel clubs die daarop spelen tegenwoordig. Gelukkig hebben wij er nog geen één gehad deze competitie en zullen we er ook geen meer krijgen met smashcourt, want ik vind het echt verschrikkelijk om op te spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Norrage het volgende:
Nu inderdaad een mailtje gekregen dat er 30 April MOET worden ingehaald, en niet later. Nou, ik was even vergeten hoe we het normaal deden maar waar wij inderdaad gewoon vaak op eigen data gingen inhalen schreven wij natuurlijk gewoon de officiele inhaaldatum op als speeldatum! Haalt niet weg dat we dan lekker op een andere dag gaan spelenZelfde geldt voor 3e set supertiebreak-bullshit. Wij spelen die nooit maar schrijven gewoon, in onderling overleg met de tegenstander, 7-6 op het wedstrijdformulier. geen KNLTB persoon die het door heeft, tenzij je die toevallig bij je eigen vereniging hebt rondlopen.
Klinkt allemaal heel slecht, maar dit soort inhaaldata zijn echt achterlijk.
Wat ben ik blij dat al onze wedstrijden zijn doorgegaan zeg. Alle mixteams speelde bijna thuis, en wij hebben smashcourt dus dat kwam goed. En alle herenteams hoefden pas na 12en, toen het droog was
En? Hoeveel is het geworden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Bak_Beest het volgende:
We hebben nu in overleg met de tegenstander besloten om vanavond onze partijen te spelen. In ieder geval stukken beter dan op koninginnedag. Bijkomend voordeel, onze eerste single verliest 's ochtends bijna standaard de eerste set omdat ie nog niet wakker is, om vervolgens de partij alsnog gemakkelijk naar zich toe te trekken. Nu we 's avonds spelen moet ie daar geen last van hebben.
waarom hebben wij dat niet gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Bak_Beest het volgende:
We hebben nu in overleg met de tegenstander besloten om vanavond onze partijen te spelen. In ieder geval stukken beter dan op koninginnedag. Bijkomend voordeel, onze eerste single verliest 's ochtends bijna standaard de eerste set omdat ie nog niet wakker is, om vervolgens de partij alsnog gemakkelijk naar zich toe te trekken. Nu we 's avonds spelen moet ie daar geen last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |