Ja, als je eigen club kunstgras heeft en je er elke week op speelt wen je er wel aan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
eigenlijk apart.. Jullie zijn misschien anti-kunstgras, maar waar er mensen zijn die er altijd op verliezen, zijn er dus ook mensen die er altijd op winnen.
maar heb je dat dan ook niet als je een keer op een andere ondergrond als gravel (of kunstgras) zou moeten spelen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, als je eigen club kunstgras heeft en je er elke week op speelt wen je er wel aan.
Als je elke week op gravel speelt en dan opeens zonder enige voorbereiding op kunstgras moet spelen is het gewoon een kansloze bedoening.
Hoe bedoel je precies? Er is verder alleen kans dat we op french court of smashcourt moeten, dat is ook niet ideaal, maar een stuk beter mee om te gaan dan kunstgras.quote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar heb je dat dan ook niet als je een keer op een andere ondergrond als gravel (of kunstgras) zou moeten spelen?
Een team uit mijn poule gaat de speeldag van gisteren inhalen op 21 mei, dus het zal wel redelijk losjes worden gehanteerd, er zijn genoeg inhaaldagen.quote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef Bak_Beest het volgende:
Het ging gisteren trouwens niet door, we moesten om half 10 thuis, maar het spetterde al de hele tijd. De eerste 2 singles gingen de baan op maar hebben door harde regen hun partij niet kunnen afmaken. Buienradar was ook niet echt gunstig, dus hebben we het maar uitgesteld naar hemelvaartsdag. Wel kut want 's middags scheen gewoon weer volop de zon en hadden we gewoon alles kunnen afspelen, maargoed. Oja, er was wel nog even een discussie, want is het nu zo dat je de eerst volgende inhaalgelegenheid moet gebruiken? Dat zou dan koninginnedag geweest zijn. Maar voor niemand van ons en van de tegenpartij was dat een optie, logisch natuurlijk. Maar nu kwam iemand anders van de vereniging melden dat je de eerst volgende datum moet pakken, zodat je nog marge hebt wanneer er weer een zondag zou uitvallen. Weten jullie hoe dit zit?
Ik heb er geen verstand van he.. dat even op de eerste plaats.quote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Er is verder alleen kans dat we op french court of smashcourt moeten, dat is ook niet ideaal, maar een stuk beter mee om te gaan dan kunstgras.
Natuurlijk, als ik zelf bij een kunstgrasvereniging zou spelen was het niet zo'n enorm probleem aangezien je er dan wel aan gewend raakt, ware het niet dat dat nooit zal gebeuren aangezien ik het een anti-tennis kutondergrond vindquote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van he.. dat even op de eerste plaats.
Maar ik dacht inderdaad dat je misschien eens op hardcourt moest spelen ofzo. Dat dat ook een aardig verschil is en dat het niet zozeer aan het kunstgras op zich zou liggen, maar gewoonweg aan het feit dat je er niet aan gewend bent.
ok, dan zal ik er verder niet serieus op reagerenquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik zelf bij een kunstgrasvereniging zou spelen was het niet zo'n enorm probleem aangezien je er dan wel aan gewend raakt, ware het niet dat dat nooit zal gebeuren aangezien ik het een anti-tennis kutondergrond vind.
Ah, dat is dan duidelijk! Dankjequote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef Norrage het volgende:
Je mag altijd in onderling overleg (dat is het toverwoord van de KNLTB) je eigen inhaaldag plannen. Maakt niet uit wanneer je het doet, als je een wedstrijd maar niet later inhaalt dan een andere wedstrijd die je eventueel zou moeten inhalen, en als het niet meer dan 2 weken na de laatste competitiedag is.
Ik werd net door mijn captain gebeld, hij had nog even overlegd met onze competitieleider over hoe en wat met dat inhalen. Blijkt dus dat we volgens hem de wedstrijd moeten inhalen voor koninginnedag, of op koninginnedag zelfquote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef Norrage het volgende:
Je mag altijd in onderling overleg (dat is het toverwoord van de KNLTB) je eigen inhaaldag plannen. Maakt niet uit wanneer je het doet, als je een wedstrijd maar niet later inhaalt dan een andere wedstrijd die je eventueel zou moeten inhalen, en als het niet meer dan 2 weken na de laatste competitiedag is.
Ach ja, typisch KNLTBquote:Op maandag 27 april 2009 14:27 schreef Bak_Beest het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw na nog even een belletje:: de comptitieleider is gebeld door de KNLTB dat de inhaaldatum die wij wilden (op 21 mei/ hemelvaartsdag) dus niet mocht, en dat we verplicht waren het voor/ op de eerste officiële inhaaldatum, koninginnedag, te plannen. Oftewel, onze leider was expliciet gebeld, oftewel we gaan nu op koninginnedag om 9 uur lekker onze partijen afspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |